@fleetwood, cunosc proiectul de mai bine de 10 ani, am participat activ la discuții încă de când era Robu primar și se discutau metrouri și giratorii suspendate.
Cunosc fiecare detaliu din acest proiect, fiecare modificare apărută și de asemenea, am urmărit și modernizarea liniei Arad-Brașov, care are aproape același calapod. Te rog să urmărești filmări (există pe YouTube) și să vezi cum s-a lucrat în gări și vei înțelege de ce avem momentan doar jumătate de pasarelă.
Modernizarea liniei CF Timișoara Est - Ronaț Triaj Lungime 13.86 km | val. contract 1.44 miliarde Lei | durata 42 de luni
#544
Postat Astazi, 15:52
Da s-au apucat de dimineata. Primul tablier (cel de pe sensul auto) e jos. Acum il fac bucati mai mici ca sa il transporte. In cateva minute urmeaza si cel de pe sensul cu tramvaiul.
Nu inteleg de ce e intrerupta circulatia pana joi inclusiv, pt ca vor termina astazi, si nu le aduc pe cele noi pentru ca pe partea cu blocurile nu s-au apucat reazem, doar nu o sa foloseasca cel vechi pe o parte si cel nou pe cealalta?
Nu inteleg de ce e intrerupta circulatia pana joi inclusiv, pt ca vor termina astazi, si nu le aduc pe cele noi pentru ca pe partea cu blocurile nu s-au apucat reazem, doar nu o sa foloseasca cel vechi pe o parte si cel nou pe cealalta?
#547
Postat Astazi, 17:45
Era de asteptat sa demonteze tablierele CF industriale care cobora in curtea 6 Martie si apoi peste str. Gh. Lazar la Begapam dar nu credeam ca o sa se atinga de tablierul liniei folosite.
Deci scot tablierul vechi cu ''trotuare'' si pun provizoriu unul mai ingust tinut de rezerva la Talmaciu.
Preview.
Deci scot tablierul vechi cu ''trotuare'' si pun provizoriu unul mai ingust tinut de rezerva la Talmaciu.
Preview.
