STP Timișoara Forum: Pasajul Solventul | Podul Solventul - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (52 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 50
  • 51
  • 52
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Pasajul Solventul | Podul Solventul Pasaj: Sylc cons Trans & as - in constructie | (pod in elaborare)

#1021 Useril este offline   Fantoma Tramvaiului 3 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1108
  • Inregistrat: 06 iulie 14
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timișoara

Postat 23 august 2025 - 20:47

Faza e ca ei nu cauta nici sa "inchida gura scepticilor", nici sa iti ia "dreptul de a avea dubii intemeiate". Doar ca prioritatea lor nu e sa calmeze lumea (ceea ce pana la urma mi se pare normal, pentru ca mereu unora nu le va conveni ceva), ci sa finalizeze lucrarea. Au oferit niste materiale orientative, explicative, facandu-le o favoare oamenilor care poate se multumesc cu explicatiile respective. Cui nu ii convine, e binevenit sa mearga acolo cu ruleta sa isi masoare ce il intereseaza. Nu sunt o persoana sa iau apararea vreunui politician, insa e perfect rezonabila tactica as zice, ca dupa inca 100 de oameni vor vrea alte poze, cu alte utilaje/autobuze/camioane, in alte pozitii, din alte perspective, si ajung sa lucreze mai mult la poze decat la pasaj
7

#1022 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3174
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 24 august 2025 - 03:16

Fadroma de langa peretele pasjului pare a fi un CAT 962. Dupa informatiile de pe net, ar avea undeva la 2.8m latime, adica peste latimea de 2.55m cat are maxim un autocar european. Din cate stiu daca iesi din profilul asta ai deja nevoie de hartii speciale pentru a putea circula, si nu ai voie chiar peste tot.
2

#1023 Useril este offline   CristiPC 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 375
  • Inregistrat: 26 septembrie 16

Postat 24 august 2025 - 09:02

E evident ca parerile sunt in continuare impartite. Ne vom convinge cu totii cand se va da drumul circulatiei prin pasaj, adica in cateva luni.
1

#1024 Useril este offline   fleetwood 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 145
  • Inregistrat: 04 iulie 19

Postat 24 august 2025 - 12:36

Domnilor, am spus doar că un răspuns eficient, obiectiv, rapid, la orice cârcoteală, ar fi fost fotografii/filmări cu ruleta. Cârcotesc, eu, doar pe tipul de răspuns - repet, mi se pare ușor stupid. N-am nici o treabă pe acolo, am durerea mea - că nu se face nimic pentru inelul 4 pe partea de Ghiroda Nouă, pod nou peste Bega, trecere CF, închidere pe Măcin. N-am mașină, doar sper să mai scap de cotețarii și porcocicliștii care se ambalează pe sub geamurile mele.
0

#1025 Useril este offline   timis2 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 698
  • Inregistrat: 20 octombrie 08

Postat 24 august 2025 - 19:41

intr-un santier intra fiecare asa cum vrea cu ruleta sa masoare latimea, lungimea, inaltimea?

ce discutii sint astea?
viceprimarul si mai infantil, ia masina si merge sa se filmeze dupa ce a citit pe aici sau pe fb.

nu e mai simplu sa se arunce o privire pe proiect?
o fi disponibil undeva, la primarie sau pe saitul APM de obicei mai erau detalii cind se dadea acordul de mediu.
2

#1026 Useril este offline   Lotilyx 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 76
  • Inregistrat: 07 iulie 23

Postat 24 august 2025 - 20:10

Vezi postareatimis2, la 24 august 2025 - 19:41, a spus:

intr-un santier intra fiecare asa cum vrea cu ruleta sa masoare latimea, lungimea, inaltimea?

ce discutii sint astea?
viceprimarul si mai infantil, ia masina si merge sa se filmeze dupa ce a citit pe aici sau pe fb.

nu e mai simplu sa se arunce o privire pe proiect?
o fi disponibil undeva, la primarie sau pe saitul APM de obicei mai erau detalii cind se dadea acordul de mediu.


Nu sunt 100% convins că respectă proiectul. Vezi postarea mea #1003 în care am observat că trotuarul/pista de biciclete nu arată ca în randări, e o fâșie în plus pe margine, între zid și trotuar pe partea sudica de coborâre în pasaj, a cărei destinație e neclară.
Deja neconcordanța asta îmi creează dubii că au respectat proiectul. În randări fâșia aia lipsește, în unele chiar e o consolă cu arbori deasupra trotuarului (de ex aici). Pare că au săpat o intrare prea lată din partea sudică. Deci se conturează o nouă lucrare à la Dorel.
1

#1027 Useril este offline   timis2 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 698
  • Inregistrat: 20 octombrie 08

Postat 24 august 2025 - 20:21

randarile nu sint proiecte.
3

#1028 Useril este offline   Lotilyx 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 76
  • Inregistrat: 07 iulie 23

Postat 24 august 2025 - 22:30

Vezi postareatimis2, la 24 august 2025 - 20:21, a spus:

randarile nu sint proiecte.


Așa e, mă bazez pe ce e disponibil public. Primăria din păcate nu publică proiectele (decât uneori, aleatoriu). Rămâne problema că făcând asta, își erodează încrederea și generează discuții inutile.

Aceasta postare a fost editata de Lotilyx: 24 august 2025 - 22:31

0

#1029 Userul este online   Janto A. 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 583
  • Inregistrat: 24 iunie 18
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 25 august 2025 - 08:06

Oare totusi il termina pana la Craciun? Initial parca era vorba de toamna aceasta, vad ca tot se impinge inaugurarea.
0

#1030 Useril este offline   chapo 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 154
  • Inregistrat: 14 ianuarie 23

Postat 03 septembrie 2025 - 13:26

A fost lansata licitatia pentru Podul Solventul 101 milioane lei valoare estimata Etapa 1

Aceasta postare a fost editata de chapo: 03 septembrie 2025 - 13:44

4

#1031 Useril este offline   corco 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1003
  • Inregistrat: 10 octombrie 16
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:desbateri pe forum si prietenii

Postat 04 septembrie 2025 - 08:58

Vreau sa cred ca accesul pietonal pe pasaj a fost o scapare in randari din partea proiectantului, este prevazut un lift probabil va fi prevazut si un acces pe o scara exterioara. Vor exista situatii in care acesta va fi mentenanta, inutilizabil sau chiar situatii in care afluxul ar fi mult prea mare pentru a putea fi preluat doar de accesta in cazul unor evenimente.
Solutia unei scari exterioare pe schelet metalic nu cred ca se va omite, altfel nu cred ca solutia ar fi sa ocolesti pana la inceputul rampei podului
Proiectul cuprinde inclusiv reamenajarea intersectiei Dambovita care nu este prinsa in randari, ar fi fost utila sa avem o imagine de ansamblu cu ce s-a proiectat acolo.
0

#1032 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2393
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 04 septembrie 2025 - 11:16

Logic mi s-ar parea sa fie o solutie cu scari exterioare zidite cum sunt acum la Podul Muncii unde poti urca sau cobora direct de pe splay pe acele trepte...
1

#1033 Useril este offline   thenoizz 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 54
  • Inregistrat: 17 iunie 21

Postat 04 septembrie 2025 - 12:46

Nu este nici o soluție cu scări, în proiectul podului nu sunt specificate accese, nici liftul nu apare. Doar în descrierea proiectului apare ca și o recomandare.

Am dat jos documentația de pe SEAP, linkul e valabil 3 zile. Poate o puneți și aici permanent undeva …

https://we.tl/t-vy8rFhbCCX
3

#1034 Useril este offline   Gioco 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 1490
  • Inregistrat: 25 februarie 16
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 05 septembrie 2025 - 09:06

04.09.2025

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 20250904_155232.jpg
  • Imagine atasata: 20250904_155248.jpg
  • Imagine atasata: 20250904_155304.jpg
  • Imagine atasata: 20250904_155344.jpg
  • Imagine atasata: 20250904_155347.jpg
  • Imagine atasata: 20250904_155358.jpg
  • Imagine atasata: 20250904_155455.jpg
  • Imagine atasata: 20250904_155516.jpg
  • Imagine atasata: 20250904_155521.jpg
  • Imagine atasata: 20250904_155611.jpg
  • Imagine atasata: 20250904_155654.jpg
  • Imagine atasata: 20250904_155722.jpg
  • Imagine atasata: 20250904_155809.jpg
  • Imagine atasata: 20250904_155820.jpg
  • Imagine atasata: 20250904_155851.jpg
  • Imagine atasata: 20250904_155908.jpg
  • Imagine atasata: 20250904_160031.jpg
  • Imagine atasata: 20250904_160056.jpg
  • Imagine atasata: 20250904_160112.jpg
  • Imagine atasata: 20250904_160311.jpg

12

#1035 Useril este offline   corco 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1003
  • Inregistrat: 10 octombrie 16
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:desbateri pe forum si prietenii

Postat 17 septembrie 2025 - 14:11

S-a finalizat montarea stalpilor pentru linia de tramvai in ambele capete, iese in evidenta intersectia cu Str Garii coborata mult sub cota zero. Apar constrangeri legate de aria disponibila pentru a incadra linii duble de tramvai in 3 directii si sensul giratoriu care va trebui sa filtreze un volum de trafic foarte mare.
Specialistii pot face o analiza tehnica cu ce presupune racordurile liniilor de tramvai, macaze si bineinteles daca este necesara semaforizarea intersectiei, daca se va impune asa ceva pe la Solventul putem spune de astazi "pe aici nu se trece!"
La prima vedere spatiul imi pare foarte restrans tinind cont ca se vor intersecta 2 directii majore de trafic, Inelul IV si Radiala Vest. Evident fara o separare a fluxurilor de trafic vor fi probleme mari de tot in intersectie.
Evident exista solutia unui nou pasaj suprateran cu 1 banda pe sens pe directie Est - Vest pentru legatura cu Radiala fara a traversa intersectia, solutia se anunta a fi una complexa daca nu imposibila pentru ca in mijlocul intersectiei este si un nod de racordare a liniilor de tramvai.
Ce putea fi simplu si usor prevazut de la inceput devine complex si mult mai costisitor cand se va ajunge la aceasta conluzie.

Aceasta postare a fost editata de corco: 17 septembrie 2025 - 14:14

1

#1036 Useril este offline   Fantoma Tramvaiului 3 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1108
  • Inregistrat: 06 iulie 14
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timișoara

Postat 17 septembrie 2025 - 21:26

O solutie dintr-o tara normala pentru intersectia de acolo ar fi fost asa:

- un sens giratoriu de dimensiuni foarte generoase (cel putin cat cel de la AEM daca nu chiar ca la Aradului/centura), inclusiv "sens giratoriu" al liniei de tramvai in mijloc, pentru a putea intoarce tramvaiele acolo

- in mijlocul sensului ar putea avea loc o statie intermodala de mijloace de transport, cu acces pietonal prin mini pasaje cu lift/scari rulante (bonus: pietonii ar putea traversa intersectia pe acolo, in siguranta - ar fi un win-win)

- mai multe platforme pentru tramvaie, autobuze, troleibuze in statia din mijlocul sensului (daca ne gandim cate mijloace trebuie sa treaca pe acolo sau sa intoarca, nu pare deloc deplasat: tramvaie cel putin 1, 5, 8, 9, troleibuze 11, M11, 13, 14, M14, 18, autobuz E4b...), pentru a avea un spatiu dedicat, cu acces facil in/din toate directiile, fara a aglomera bulevardele, si cu transbordare foarte simpla pentru calatori

- in spatiul destinat statiei din mijlocul sensului, poate exista o piateta cu zona acoperita, cu banci, cu un magazin/butic, cu o toaleta publica pentru a putea inclusiv soferii/vatmanii sa mearga la toaleta decent pe undeva

- undeva in imediata vecinatate a sensului giratoriu poate exista o parcare supraetajata de tip park+ride, pentru calatori din afara orasului sa isi poata lasa masinile si sa plece cu mijloace de transport mai departe

- din pasajul Solventul ar continua doua benzi (una pe sens) in subteran, pe sub intersectie, unindu-se mai departe bulevardului catre viitorul pod

- de pe racordul la centura ar trece doua benzi (una pe sens) pe un pasaj suprateran peste intersectie, continuand spre gara

Prin masurile astea ne-am asigura ca traficul va fi fluid si nu vor fi constant cozi. Calatorii stpt ar beneficia de transbordare simpla, statie la nivel modern, european, pietonii ar beneficia de siguranta si confort sporite, si am avea in sfarsit macar intr-un colt al orasului un hub multimodal de transport in comun. S-ar putea lua ca un vag exemplu intersectia din Viena de la Altes Landgut. Bine, acum nu mai circula tramvaiul pe acolo, pentru ca au extins metroul, dar pana acum vreo 10 ani circula. Acum au metrou, autobuze, parcare, magazin, restaurant acolo
5

Arata acest topic


  • (52 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 50
  • 51
  • 52
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

5 useri citesc topicul
0 membri, 5 vizitatori, 0 utilizatori anonimi