Modernizarea liniei CF Timișoara Est - Ronaț Triaj Lungime 13.86 km | val. contract 1.44 miliarde Lei | durata 42 de luni
#521
Postat 28 iulie 2025 - 15:43
Daca esti special, vrei avioane si mai stiu eu ce, vii pui banii pe masa, si te apuci cu centura feroviara facuta de aut. locale sau estacade si alte nebunii.
Asta iese cand pui la un loc un SF prost, Compania nationala nepasatoare si autoritatile locale care prezinta o durere cronica in fund, fata de aceasta problema
#522
Postat 28 iulie 2025 - 17:13
Asta in vremea ce saltinbancu se juca cu goluri false, baietica a primit doar pentru el un giratoriu suspendat fals sa se laude ca altceva nu stia.
Rolul primarului era sa spuna cu orice consecinte ca nu accepta transportul de marfa prin centrul orasului si solutia este doar una, scoatearea tranzitului CF pe o centura feroviara
Aceasta postare a fost editata de corco: 28 iulie 2025 - 17:13
#523
Postat 28 iulie 2025 - 18:21
Singurul avantaj al Aradului este ca nu e divizat 50-50 de o cale ferata, el ca oras dezvoltandu-se mai mult spre vest.
#524
Postat 28 iulie 2025 - 23:30
#526
Postat 09 august 2025 - 10:44
Fantoma Tramvaiului 3, la 28 iulie 2025 - 23:30, a spus:
OK, ar fi fost mai bune multe alte soluții - dar nu ne putem întoarce în timp, putem doar înjura "experții", așa cum o fac și eu. Linia e deja potențial dublată pe majoritatea porțiunii din oraș, nu cred că vor fi fonduri pentru a se desface ceea ce s-a făcut până acum - tot înainte, mândri pioneri sau something. Posibilitatea să nu mai fie ridicate acele pasaje rutiere monstruoase - ar fi ceva pozitiv. În era care a început, a inteligenței artificiale, poate rămânem la trecere la nivel de barieră, dar inteligent, nu ca în prezent. Maxim 3 minute de aștetare ar fi acceptabile? Am stat, în tramvai, de mai multe ori - bariera UMT - câte 15 minute, pentru trenuri din ambele sensuri, de persoane (3 vagoane) și de marfă (50 vagoane). Poate, deocamdată, pot fi mai bine coordonate mersul trenurilor și barierele - presupun că studiul n-ar costa cât tâmpeniile alea de pasaje (?!)
#527
Postat 09 august 2025 - 11:44
fleetwood, la 09 august 2025 - 10:44, a spus:
O sa enervez iara lumea, dar nu asa functioneaza

Spre deosebire de vehiculele rutiere, care pot frana mai repede trenurile au nevoie de distante destul de mari pentru a putea oprii. Astfel ca linia de cale ferata este impartita pe sectoare. Aceste sectoare au la intrare si iesire semnale luminoase (semafoare). Sectoarele sunt de obicei de cam 1,5km, adica de la un semnal la altul ai 1,5km. Si trecerile la nivel fac parte din aceste sectoare, si in functie de unde se afla pe sector timpul de asteptare la bariera pentru soferi si pietoni poate varia, pentru ca de exemplu poate fi nevoie si de sectorul urmator pentru a activa trecerea, daca aceasta nu se afla chiar la mijlocul sectorului, si se afla poate pe la finalul acestuia. Astfel ca dintr-o parte trenul vine de mai departe, iar din cealalta parte e mai aproape (nu stiu care este distanta minima). Timpul de asteptat la barierea, in teorie ar trebuii sa fie scurt, cam un minut, dar pentru ca trenurile nu merg mereu cu aceesi viteza nu prea este posibil momentan acest lucru. Ca exemplu, la Giroc, trecera de nivel este chiar la capatul unui sector, semnalul spre Timisoara fiind chiar pe partea cu Lidl. Cand trenul vine dinspre Buzias dureaza ceva mai putin asteptatul la bariera decat atunci cand vine dinspre Timisoara, pentru ca nu este fix la mijloc trecerea.La Padurea Verde am patit si eu de mai multe ori sa fiu prins in tramvai dar pe sens opus, pentru ca nu se incadrau camionele cum trebuie si desii drumul era gol in fata, nu puteam trece. Totodata, acuma nu am mai verificat mersul trenurilor de mult, dar era o ora de varf acolo cand plecau si veneau destul de multe trenuri deodata. Astfel ca, daca ai doua trenuri care pleaca imediat unul dupa celalt din Timisoara, si mai ai si unul care vine de la Remetea, poti sta la bariera foarte mult, deoarece este mereu ocupat sectorul de linie pe care se afla trecera la nivel de la Padure.
Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 09 august 2025 - 13:19
#528
Postat 13 august 2025 - 09:40
Gygyman6, la 09 august 2025 - 11:44, a spus:

[...]
Astfel ca, daca ai doua trenuri care pleaca imediat unul dupa celalt din Timisoara, si mai ai si unul care vine de la Remetea, poti sta la bariera foarte mult, deoarece este mereu ocupat sectorul de linie pe care se afla trecera la nivel de la Padure.
Nu enervezi pe nimeni, discutarea problemelor este un câștig, mereu, indiferent de păreri.
Varianta Lugoj-Buziaș-Timișoara va rămâne pe sistemul vechi, cel explicat de tine, până când și dacă vor fi fonduri pentru modernizare.
Pe loturile 2 și 3, care cuprind dublarea liniei Lugoj-Recaș-Timișoara Nord-Ronaț, ar trebui să scadă timpii de așteptare la barieră - chiar și în lipsa unui control IA, tocmai pentru că trenurile care vin din sensuri opuse nu vor mai trebui să se aștepte unele pe altele pentru intrarea pe o linie simplă.