✈ Aeroportul Traian Vuia [TSR]
#1941
Postat 21 iulie 2025 - 21:59
#1943
Postat 01 august 2025 - 11:35
Citeaza
https://debanat.ro/2...ara_449572.html
Acum cu director nou și indemnizația mărită pentru membrii Consiliului de Administrație...o să zbârnâie ✈
Citeaza
Consiliul de Administraţie al aeroportului este dominat de sinecurişti PSD, care n-au nici cea mai mică treabă cu aviaţia. Aceştia sunt: Cristian Anton (PSD), Stana Simona Teighiu-Jurj (sinecuristă PSD, apropiată de Grindeanu), Marcel Măinescu (PNL Arad), Aurelian Remus Novac (PSD), Dumitru Matei, Marian Mocan (apropiat de PSD), Ştefania Truşca. Cristian Anton este totodată președintele CA al Aeroportului.
Majorarea vine după un an 2024 cu pierderi de 14,4 milioane de lei pentru aeroport și în plină criză a reducerii deficitului bugetar.
https://debanat.ro/2...anu_448360.html
Aceasta postare a fost editata de Gioco: 01 august 2025 - 11:35
#1944
Postat 01 august 2025 - 13:26
Iar presa nu e capabila sa faca un articol de investigatii referitor la mizeria de la Aeroport. Mizerie si la propriu si la figurat.
Later edit. Intre timp aflam si ca e Aeroportul cu cea mai mare pierdere din tara in 2024 - 14 milioane de lei. Iar presa locala... "zerooo"
Am incercat sa gasesc informatii despre noul director, dar in afara de implicatii in scandalul Nordis (a fost unul din oasagerii zborurilor) am gasit ceea ce au descoperit Recorder. Incredibil ce personal a pus Grindeanu director. Scarba imi e.
"Cât despre Lucian Taropa, aici lucrurile sunt extrem de simple – un sinecurist 100%, marca PSD Timiș, a cărui activitate profesională, e strâns legată de traiectoria publică a lui Sorin Grindeanu, cu care este prieten la cataramă. Până și soțiile celor doi au fost asociate în cadrul unei farmacii, Duofarm SRL din Dumbrăviţa – Timiş. Și, nu în ultimul rând, Lucian Taropa, care s-a plimbat ani de zile și pe la Aeroportul Internațional Timișoara, este proxy-ul lui Sorin Grindeanu, personajul perfect prin care gugulanul din fruntea Transporturilor transmite mesaje confidențiale, în teren și la firul ierbii. Așa cum s-a întâmplat și acum doi ani, în februarie 2023, când, dintr-o neglijență, mesajul a căzut pe tehnică, așa cum rezultă din dosarul penal 118/P/2022."
#1945
Postat 21 august 2025 - 13:38
#1946
Postat 21 august 2025 - 14:47
Deci operarea acestora nici n-a început. Cum să anunțe WZZ altele noi?!
Unele dintre rutele anunțate de către WZZ par a nu fi sustenabile, iar altele au frecvențe prea mari din start.
Rămâne de văzut care rute vor fi operate și peste 1 an sau atunci când se va trage linie.
Între timp, cei implicați la CLJ se uită departe în zare:
Strategia de dezvoltare a Aeroportului Internațional Cluj: 10 milioane de pasageri până în 2045
#1947
Postat 21 august 2025 - 15:34
Referitor la strategie, cine sa faca strategii pe Aeroportul Timisoara? Sinecuristii lui Grindeanu?
Aeroport cu terminal nou in garantie in care pute de un an, in care nu functioneaza checkin-ul la imbarcare, in care scannerul pentru boarding pass e un nene de la paza? Unde se fac destituiri si numiri de directori pe ascuns? Despre ce strategie vorbim?
#1948
Postat 21 august 2025 - 15:57
Am plecat luna asta de pe TSR și am făcut check-in în terminalul 2 iar scanner-ul de boarding pass a funcționat.
#1949
Postat 21 august 2025 - 19:59
TLDR: o asteptare de 1h30 pentru inmanarea unui bagaj in 2 minute, dintr-o incapere unde aparent mai multe persoane au acces
Daca asta ne e nivelul, nu e de mirare ca nimeni nu vrea sa opereze zboruri de aici
#1951
Postat 15 septembrie 2025 - 13:37
Daniel Idolu, fost director al Aeroportului Internațional Timișoara, trimis în judecată de DNA
Citeaza
#1954
Postat 24 septembrie 2025 - 09:04
Între timp, pe website-ul AnimaWings sunt promoții cu 35% discount ptr 15 rute, printre care:
#1955
Postat 02 octombrie 2025 - 12:33
122 a fost PAX pe segmentul TSR-OTP
Totuși, returul OTP-TSR de azi dimineață (2 Octombrie) a fost anulat.
#1956
Postat 02 octombrie 2025 - 16:12
#1957
Postat 02 octombrie 2025 - 16:49
AAR: Traficul aerian înregistrat pe aeroporturile din România în luna august 2025

Însă pe segmentul non Schengen TSR stă și mai rău, chiar sub CRA și SCV:
