Stiri despre transportul in comun din Timisoara
#2801
Postat 15 mai 2025 - 23:30
#2802
Postat 16 mai 2025 - 17:35
#2803
Postat 17 mai 2025 - 09:31
In alta ordine de idei, e aiurea sa te uiti pe Tranzy la 7.15 dimineata si apoi si pe google maps, pe panou, toate sa anunte primul tramvai in 13 minute, in loc sa vina in 2-3 minute conform orarului normal (a doua statie de la capatul de linie de unde pornea), sa iei alternative sa ajungi la alt mijloc de transport din zona, iar dupa ce ai pornit, il vezi ca vine de fapt, circuland incognito, adica invizibil pentru panou si aplicatii mobile.
#2804
Postat 17 mai 2025 - 12:06
#2805
Postat 17 mai 2025 - 13:01
Aceasta postare a fost editata de rue: 17 mai 2025 - 13:03
#2806
Postat 21 mai 2025 - 23:34
Florin.B RATT, la 17 mai 2025 - 12:06, a spus:
Adică timpii se recalculează doar atunci când MTC ajunge la capăt de linie?
Normal ar fi să se recalculeze mult mai des, adică practic de fiecare dată când se actualizează poziția din GPS ar trebui recalculat timpul de sosire. Dacă e prea intensiv dpdv al calculelor, se poate și o dată la 10 actualizări.
Chiar și cu o împărțire simplă de genul [distanța până la stație] / [viteză medie], ai o estimare mai realistă decât orice poți obține la capăt de linie.
Nu mai zic de estimări mai detaliate, care să ia în calcul și date istorice sau condițiile de trafic...
Aceasta postare a fost editata de Lotilyx: 21 mai 2025 - 23:36
#2807
Postat 22 mai 2025 - 09:42
As zice ca ce se afiseaza pe panouri acum, e doar rezultatul calculat tinindu-se seama de viteza medie a vehiculului si distanta de parcurs pana in statie, dar doar dupa ce MTC a plecat din capatul liniei, deci se afla deja pe sensul de mers pe care este statia pentru care se afiseaza timpul respectiv.
#2808
Postat 22 mai 2025 - 10:32
#2809
Postat 25 mai 2025 - 19:31
Citeaza
Reamintim, anul trecut, Primăria Timișoara a atribuit, prin licitație, două loturi de troleibuze. Primul lot include opt troleibuze de 12 metri cu baterii, iar lotul II, 25 de troleibuze articulate de 18 metri lungime.
Noile troleibuze vor avea baterii cu autonomie mare, sisteme avansate de siguranță, aer condiționat, sistem de numerotare a pasagerilor și supraveghere video, încălzire în scaune, internet wireless, prize USB A/C pentru încărcarea dispozitivelor mobile, și multe altele.
Cele din lotul 1 vor avea o capacitate de 70 de călători, iar cele din lotul doi vor putea transporta 120 de oameni.
Valoarea celor 8 troleibuze din lotul I este de 20.292.000 lei (fără TVA), iar cele 25 de troleibuze din lotul II costă 78.300.000 lei (fără TVA).
#2810
Postat 25 mai 2025 - 19:37
#2811
Postat 04 iulie 2025 - 07:20
#2812
Postat 04 iulie 2025 - 09:33
#2813
Postat Astazi, 10:14
Citeaza
În perioada 14 iulie – 18 august 2025, Societatea de Transport Public Timișoara va efectua lucrări importante de infrastructură la intersecția bulevardului Regele Carol I cu bulevardul General Ion Dragalina. Aceste lucrări presupun înlocuire intersecții, ceea ce va duce la întreruperea circulației tramvaielor pe tronsonul Regele Carol I – între intersecția cu Dragalina și Piața Maria, în ambele sensuri.
Pentru a menține conectivitatea și a reduce disconfortul călătorilor, Societatea de Transport Public Timișoara va introduce modificări temporare de traseu pentru liniile 1, 2 și 8, precum și ajustări de intrare și ieșire pentru alte linii.
Modificări de traseu:
Linia 1
Tur: Piața Sfânta Maria – Catedrala Mitropolitană – Piața Regina Maria – Piața 700 – Piața Traian – Meteo Retur: Meteo – Gara de Est – Piața Traian – Banatim – Sala Olimpia – Piața N. Bălcescu – Piața Sfânta Maria\Intrare: Depou Dâmbovița – Drubeta – Piața Bălcescu
Ieșire: Gara de Est – AEM – Drubeta – Depou Dâmbovița
Linia 2
Tur: Meteo – Piața V. Economu – Prințul Turcesc – Piața Traian – Piața Libertății – Piața 700 – Piața Regina Maria – Catedrala – Piața Maria
Retur: Piața Maria – Piața N. Bălcescu – Sala Olimpia – Banatim – Piața Traian – Gara de Est – Meteo
Intrare: Depou Dâmbovița – Drubeta – Piața Sudului – AEM – Gara de Est Ieșire: Piața Sfânta Maria – Banatim – AEM – Drubeta – Depou Dâmbovița
Linia 8
Tur: AEM – Banatim – Sala Olimpia – Piața N. Bălcescu – Piața Sfânta Maria – Catedrala – Piața Regina Maria – Calea Bogdăneștilor – Balta Verde – Buclă Ronaț
Retur: Buclă Ronaț – Balta Verde – Calea Bogdăneștilor – Piața Regina Maria – Catedrala – Piața Sfânta Maria – N. Bălcescu – Sala Olimpia – Banatim – AEM
Linia 4 – traseu nemodificat
Linia 5 – traseu nemodificat
Liniile 6a și 6b – trasee nemodificate
Linia 7 – traseu nemodificat
Linia 9 – întoarce în Dâmbovița
Linia 2B (microbuze)
Pentru a deservi zona Gara de Nord – Shopping City, unde liniile 2 și 9 nu vor mai ajunge temporar, introducem linia 2B, operată cu microbuze, în două schimburi, cu două trenuri.
Societatea de Transport Public Timișoara vă asigură că aceste măsuri sunt necesare pentru modernizarea infrastructurii de tramvai și pentru un transport public mai eficient și mai sigur.