Zona Industrială Calea Buziașului (Stan Vidrighin - AEM)
#61
Postat 19 noiembrie 2024 - 02:05
#62
Postat 19 noiembrie 2024 - 21:02
P.S. Alea 9 minute de mers pe jos poate fi considerat exercitiu fizic, foarte util pentru cei ce stau toata ziua la birou
Aceasta postare a fost editata de Claudiu1212: 19 noiembrie 2024 - 21:10
#63
Postat 19 noiembrie 2024 - 22:46
#64
Postat 20 noiembrie 2024 - 08:41

Mai bine contribui la poluarea foarte mare din oras. Mai bine esti comod si nu faci miscare.
Acuma stiu ca este enorm de mult de lucru pe partea de infrastructura transportului in comun, dar putem sa gasim scuza la orice.
PS: Ador cum sunt experti de trafic mai peste tot si stiu ei ca o banda in plus si mai cateva locuri de parcare ne vor rezolva problemele....da intre timp, nimeni nu e asa agitat pentru planificarea urbana care nu ofera alternativa la masina, trafic si lipsa locurilor de parcare.
Se construieste in camp si nu se lasa loc pentru un bulevard sau benzi dedicate transportului in comun. Majoritatea celor din zone de case nu baga masina in curte, dar ei sunt aceia care au pretentii de la Primaria Timisoara si de la altii, comenteaza de trafic dar ei, "romani veritabili"!
Aceasta postare a fost editata de michidutza: 20 noiembrie 2024 - 10:13
#65
Postat 20 noiembrie 2024 - 13:30
Fantoma Tramvaiului 3, la 19 noiembrie 2024 - 22:46, a spus:
strict legat de Continental, dar se aplica si in alte cazuri. Minutele care le faci de la AEM la Conti sunt muuuuult mai putine decat cat faci cu masina de la AEM in parcarea din spate Conti si apoi inapoi la cladirile de birouri.
aici e vorba de orele de varf aprox 8.30 - 9.30 si 16.30 - 17.30
#66
Postat 22 noiembrie 2024 - 19:08
#67
Postat 27 noiembrie 2024 - 00:16
#68
Postat 28 februarie 2025 - 14:32
https://www.opiniati...vara/28/02/2025
#69
Postat 28 februarie 2025 - 15:23
Planșele postate în articol nu au nicio legătură cu proiectul actual, fiind cele de pe vremea Prime Kapital.
În plus, conform noului PUG, pe partea Spumotimului nu va mai fi autorizată realizarea de proiecte de tip centru comercial, doar vis-a-vis.
Iar despre subiect se discută deja pe topicul Zona Industrială Calea Buziașului (Stan Vidrighin - AEM)
#70
Postat 28 februarie 2025 - 17:24
#71
Postat 28 februarie 2025 - 18:22
Aceasta postare a fost editata de ccody: 28 februarie 2025 - 18:47
#72
Postat 01 martie 2025 - 09:23
Este cel mai asteptat PUZ dupa cel al lui Iulius in ultimii ani, servicii vor fi sigur,probabil un mix rezidential cu hotel, restaurante, poate chiar office si alte spatii cu destinati economice pot fi avizate, inteleg ca retail si comercial nu
poate fi propus acolo.
Depinde ce viziune are investitorul si cum vede zona ca si potential pe termen mediu, Stadionul si sala Polivalenta vor deveni atractii si vor genera noi oportunitati.
#73
Postat 14 martie 2025 - 18:48
#75
Postat 17 martie 2025 - 09:58

#76
Postat 17 martie 2025 - 20:31
#78
Postat 17 martie 2025 - 22:03
#79
Postat 19 martie 2025 - 09:10
are potential mare zona daca se transforma din industrial in zona de locuit/servicii.
#80
Postat 19 martie 2025 - 09:57
Zona are un potential maxim si posibil sa devina epicentrul dezvoltarilor din urmatorii ani cu suprafete mari si foarte mari disponibile8 pentru investitii majore, spatiile pentru astfel de dezvoltari in zona centrala sunt destul de limitate.
A 2-a zona cu un astfel de potential va fi si in Vest, anume Gara de Nord-Solventu unde depinde de finalizarea lucrarilor de infrastructura care vor dura multi ani de acum inainte din pacate
Intre timp platforma din calea Buziasului se poate dezvolta natural, va conta si constructia Stadionelor, a salilor Polivalente, a complexului sportiv care se va dezvolta in acest areal.