Drum de legătură Autostrada A1 Arad - Timișoara - DN 69 In lucru - constructror ARL Cluj (Strabag)
#201
Postat 22 octombrie 2024 - 14:27
#202
Postat 26 octombrie 2024 - 17:35
Imi cer scuze de calitate, erau din mers.






#203
Postat 28 octombrie 2024 - 18:44
#204
Postat 02 noiembrie 2024 - 12:24
Citeaza
Antreprenorul profită de vremea frumoasă și menține ritmul. Peste 100 de muncitori sunt mobilizați în șantier cu utilaje.
„Constructorul responsabil de continuarea lucrărilor la noul drum de legătură dintre DN 69 Timișoara – Arad și autostrada #A1 are o mobilizare continuă, pe șantier fiind peste 100 de muncitori, 55 de utilaje și peste 80 de autobasculante.
Se lucrează la terasamente, la structuri – poduri și pasaje – la podețe, se fac diverse lucrări hidrotehnice, relocare rețele electrice de 220 kV și continuă aprovizionarea cu materiale„, transmit reprezentanții Direcției Regionale de Drumuri și Poduri Timișoara.
Traseul drumului de legătură începe cu 300 m înaintea intersecției existente, dintre drumurile DJ 692 și E671 (DN 69), cu amenajarea unui nod rutier și se dezvoltă pe direcția Nord-Est, spre Autostrada A1. Va avea o lungime de aproximativ 10 km.
Clasa tehnică a drumului de legătură este II, iar viteza prevăzută în proiect pentru acest drum este de 100 km/h.
Drumul, cu câte 2 benzi pe sens, care va porni de la intersecția cu Sânandrei, va fi, practic, a treia descărcare de pe autostradă către Timișoara, dupa Remetea și Giarmata. Vor tranzita noua legătură între 25.000 și 29.000 de mașini, conform estimărilor din proiect.
Contractul pentru proiect are o valoare de [b]235.884.751,42 lei fără T.V.A.
#205
Postat 17 noiembrie 2024 - 17:14
Citeaza
În ultimele zile, pe noul drum de legătură dintre DN69 Timisoara – Arad și A1, muncitorii au lucrat la terasamente, dar și la structuri, la poduri și pasaje, respectiv la podețe. Au, de asemenea, în desfășurare lucrări hidrotehnice, dar și relocare de rețele electrice de 220 kV.
Șoseaua de 10 kilometri lungime va avea 2 poduri noi, 6 pasaje și 3 noduri rutiere.
Traseul drumului de legătură începe cu 300 m înaintea intersecției existente, dintre drumurile DJ 692 și E671 (DN 69), cu amenajarea unui nod rutier și se dezvoltă pe direcția Nord-Est, spre Autostrada A1. Va avea o lungime de aproximativ 10 km.
Lucrările costă peste 235,88 milioane de lei (fără TVA).
#206
Postat 19 noiembrie 2024 - 12:23






Aceasta postare a fost editata de IlieB: 19 noiembrie 2024 - 12:36
#207
Postat 02 decembrie 2024 - 17:36
Citeaza
Stadiul de execuție a lucrărilor pe șantierul noului drum de legătură dintre Timișoara și autostrada A1 a ajuns la 34%, la începutul lunii decembrie. Intervin peste 150 de utilaje și autobasculante și aproximativ 200 de persoane, de la muncitori, laboranți, mecanici etc. Pentru realizarea noii căi de acces de aproximativ 10 km între DN 69 Timișoara – Arad și autostrada A1 se lucrează în continuare la umpluturi de pământ, strat de formă, strat de fundație din balast, diverse săpături, consolidare terasamente și la montarea de prefabricate respectiv cofrare, armare la podețe.
Sunt lucrări și în zona viitorului nod rutier din proximitatea DN 69 (Sânandrei), la pasajul care va lega drumul cu localitatea Cerneteaz și în apropiere de autostrada A1, km 509 (Pișchia). De asemenea, sunt lucrări pentru relocarea rețea de electricitate LEA 220 kV.
Cei aproape 10 km ai acestui drum de legătură care va avea profil de drum național cu patru benzi de circulație, reprezintă o rută nouă pe care conducătorii auto vor ajunge mai rapid de la Timișoara pe autostrada A1. Traseul drumului de legătură începe cu circa 300 de metri înaintea intersecției existente, dintre drumurile DJ 692 și E671 (DN 69), cu amenajarea unui nod rutier și se dezvoltă pe direcția nord-est, spre autostrada A1.
Valoarea totală a lucrărilor este de aproximativ 280 de milioane de lei cu tot cu TVA. Totul trebuie finalizat cel târziu în luna august a anului 2025, conform contractului.
#208
Postat 20 decembrie 2024 - 12:27
Citeaza
Stadiul lucrărilor este de aproape 40%.
„În ciuda umidității ridicate din sezonul de iarnă, muncitorii au fost pe teren, lucrările au fost similare cu perioada anterioară, acestea fiind totuși condiționate de starea vremii: realizarea de umpluturi de pământ, strat de formă, strat de fundație din balast, stabilizare cu liant hidraulic, montare de prefabricate, relocarea rețea de electricitate LEA 220 kV etc.
Echipele au insistat, în ultimele zile, pe amenajarea drumului tehnologic și amenajarea platformei pentru macarale în vederea montării, în 2025, a grinzilor pe pasajul peste A1.
Antreprenorul lucrării: Antrepriza de Reparații și Lucrări A R L Cluj S.A”, transmit reprezentanții DRDP Timișoara.
#209
Postat 06 ianuarie 2025 - 02:05
Citeaza
Cei 10 km ai noului drum de legătura trebuie să fie gata toamna viitoare. Proiectul include și 2 poduri noi, 6 pasaje și 3 noduri rutiere.
„Pe șantierul drumului de legătură a DN 69 Timișoara – Arad cu autostrada A1, în ciuda umidității ridicate din sezonul de iarnă, muncitorii au fost pe teren, lucrările au fost similare cu perioada anterioară, acestea fiind totuși condiționate de starea vremii: realizarea de umpluturi de pământ, strat de formă, strat de fundație din balast, stabilizare cu liant hidraulic, montare de prefabricate, relocarea rețea de electricitate LEA 220 kV etc. Echipele au insistat, în ultima perioada, pe amenajarea drumului tehnologic și amenajarea platformei pentru macarale în vederea montării, în 2025, a grinzilor pe pasajul peste A1. Stadiul lucrărilor este de aproape 40%”, transmit reprezentanții DRDP Timișoara.
#210
Postat 12 ianuarie 2025 - 19:49
#211
Postat 13 ianuarie 2025 - 10:07
#212
Postat 13 ianuarie 2025 - 13:31

#213
Postat 16 ianuarie 2025 - 10:37

#214
Postat 17 ianuarie 2025 - 12:20
Citeaza
În prezent, se montează grinzi la pasajul din apropierea drumului național Timișoara – Arad și la pasajul peste drumul comunal care face legătura cu localitatea Cerneteaz.
„La primul pasaj, se ridică în total, pe cele trei deschideri, 12 grinzi. Pe deschiderea principală, lungimea grinzilor este de 37 metri fiecare, iar pe celelalte deschideri, fiecare grindă are 28,6 metri. La al doilea pasaj, la nodul rutier cu DC 58 (Covaci – Cerneteaz), este proiectată o deschidere cu patru grinzi de 36 m fiecare”, explică reprezentanții DRDP Timișoara.
Se mai lucrează și la podețe, la podul peste pârâul Niarad (Bega Veche), la pasajul peste un drum de exploatare de la km 9+670 și se amenajează platformele necesare procesului de montare a grinzilor la pasajul din zona viitorului nod rutier cu autostrada A1.
Traseul drumului de legătură are o lungime de 10 kilometri și începe cu circa 300 de metri înaintea intersecției existente dintre drumurile DJ 692 (Sânandrei) și DN 69, cu amenajarea unui nod rutier și se dezvoltă pe direcția nord-est spre autostrada A1. Proiectul cuprinde două poduri noi, șase pasaje și trei noduri rutiere.
Valoarea contractului proiectului este de 235.884.751,42 lei fără T.V.A.
#215
Postat 24 ianuarie 2025 - 00:23
Citeaza
„Am avut discuții cu cei care lucrează la Sânandrei. Am primit asigurări că la finalul acestei veri, în august, maximum septembrie, se va termina această investiție. Ei au ajuns la 40% din total, nu e o lucrare deloc dificilă. Vorbim de 10 kilometri, care vor asigura o altă descărcare la patru benzi la A1”, a declarat, joi, ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, la Timișoara.
Șoseaua cu patru benzi are aproape 10 km și va fi foarte utilă pentru șoferii care vor ajunge mai rapid de la Timișoara pe autostrada A1. Traseul începe cu circa 300 înaintea intersecției dintre drumurile DJ 692 și E671 (DN 69), cu amenajarea unui nod rutier, și se dezvoltă pe direcția nord-est, spre autostrada A1.
Valoarea proiectului este de 235.884.751,42 lei fără T.V.A.
#216
Postat 05 februarie 2025 - 10:42
Citeaza
În intervalul orar 23:00 – 04:00 se va închide circulația între nodurile rutiere Orțișoara și Giarmata, iar traficul se va desfășura deviat, pe ambele sensuri, pe traseul: DJ 693 A1 – Orțișoara – Varianta Timișoara (VTM) – DJ 691 Giarmata – A1.
#217
Postat 06 februarie 2025 - 12:06
Citeaza
A fost închis traficul pe șoseaua de mare viteză spre Arad și s-au montat grinzile pentru realizarea noii conexiuni cu drumul național DN69. Structurile, 4 la număr, fiecare de câte 37 de metri lungime, vor susține un pasaj rutier peste autostradă. Au fost instalate azi-noapte 3 dintre ele.
„Circulația rutieră va fi oprită și la noapte (6/7 februarie), între orele 23:00 – 4:00, pe autostrada #A1, între nodurile rutiere Giarmata și Orțișoara, pe ambele căi. Continuă lucrările de montare a grinzilor și predalelor pentru pasajul peste autostradă de la kilometrul 508, parte a proiectului din drumul de legătură dintre autostrada A1 și DN 69 (Timișoara – Arad). Între orele menționate, traficul se va desfășura deviat, pe ambele sensuri, pe traseul: DJ 693 A1 – Orțișoara – Varianta Timișoara (VTM) – DJ 691 Giarmata – A1.
Au fost montate, în cursul nopții trecute, trei din cele patru grinzi, fiecare având o lungime de 37 metri„ transmit reprezentanții DRDP Timișoara.
Totodată, se lucrează în forță la șoseaua de 10 kilometri lungime care va asigura legătura cu Autostrada Vestului. Va avea 2 poduri, 6 pasaje și 3 noduri rutiere.
Traseul drumului începe cu 300 m înaintea intersecției existente, dintre drumurile DJ 692 și E671 (DN 69), cu amenajarea unui nod rutier și se dezvoltă pe direcția Nord-Est, spre Autostrada A1.
Clasa tehnică a drumului de legătură este II, iar viteza prevăzută în proiect pentru acest drum este de 100 km/h.
Drumul, cu câte 2 benzi pe sens, care va porni de la intersecția cu Sanandrei, va fi, practic, a treia descărcare de pe autostrada către Timișoara, după Remetea și Giarmata. Vor tranzita noua legătură între 25.000 și 29.000 de mașini, conform estimărilor din proiect.
Valoarea proiectului noului drum de legătură dintre Autostrada A1 și Drumul Național 69 este de 235.884.751,42 lei fără T.V.A.
Aceasta postare a fost editata de Pablo: 06 februarie 2025 - 12:08
#218
Postat 07 februarie 2025 - 22:41
Citeaza
La pasajul care va fi parte din noul nod rutier de pe autostradă, la km 508, au fost montate toate grinzile peste deschiderea principală. Pasajul peste A1 va avea în total trei deschideri. Cele patru grinzi peste autostradă au o lungime de 37 metri fiecare, iar cele opt grinzi laterale au fiecare 28,6 metri. Pentru montarea acelor grinzi, circulația pe tronsonul de autostradă supratraversat de acest pasaj a fost oprită timp de două nopți, în vederea montării grinzilor.
Activitatea este susținută și la celelalte pasaje și poduri, precum și la podețe.
Continuă și lucrările de terasament: așternere strat de formă, fundație de balast, compactare) și se fac lucrări pregătitoare pentru montarea tubului de protecție pentru conducta de gaze naturale.
Noul drum de acces dinspre Timișoara (zona Sânandrei) spre A1 (zona Pișchia) va avea 9,9 km, două benzi pe sens, două poduri, patru pasaje peste drumul de legătură, două pasaje inferioare și trei noduri rutiere.
#219
Postat 04 martie 2025 - 09:29
Citeaza
Pe șantier a fost activitate chiar și iarna, iar în ultima perioadă la muncă au fost peste 150 de persoane. Constructorul trage tare pentru a finaliza șoseaua până în vară.
„Unul dintre punctele unde se lucrează pe șantierul noului drum de legătură dinspre Timișoara spre autostrada A1 este pe DN 69 (Timișoara – Arad), la nodul rutier de la km 0. În această zonă, se lucrează la configurarea viitorului sens giratoriu din nodul rutier. Un alt nod rutier va fi la km 5+300 al drumului de legătură, la intersecția cu drumul comunal 58, care face legătura DN 69 – Covaci – Cerneteaz – Giarmata. Al treilea nod rutier de pe drumul de legătură va fi la autostrada A1, între nodurile rutiere Giarmata și Orțișoara. Echipele antreprenorului execută lucrări în toate punctele menționate”, transmite DRDP Timișoara.
Viitorul drum de legătură dintre nordul Timișoarei și autostrada A1 va avea 10 kilometri, două benzi pe sens, două poduri, patru pasaje peste drumul de legătură, două pasaje inferioare și trei noduri rutiere.
Contractul, semnat în vara anului trecut, are o valoare de 280 de milioane de lei.
#220
Postat 04 martie 2025 - 11:39
Inca nu avem pic de asfalt iar pana la vara mai sunt exact 3 luni, doar cele 3 straturi de asfalt ar dura vreo 4 luni de zile presupunand ca totul o sa mearga perfect si ca vremea o sa fie doar buna de lucru de acum in colo. Nodul cu A1 probabil este punctul critic in acest moment, as zice ca macar 6 luni mai dureaza.
Iar din urmaritul altor santiere timp de ani de zile am observat ca dupa ce sunt gata structurile si ai asfaltul, tot mai dureaza macar 6 saptamani pentru finisaje.
Cel mai devreme ar fi sanse pentru octombrie, realist probabil decembrie. Totul depinde de mobilizarea din vara. Daca raman 150 de oameni nu o sa vedem minuni. Daca scaleaza si aduc ajutoare atunci posibil sa vedem un avans major curand. Teoretic are sens sa se scaleze fiindca majoritata lucrarilor ramase sunt terasamente si asfaltari, structurile sunt putine si intr-un stadiu bun (acum 2 saptamani in filmare toate aveau grinzile montate, probabil acuma deja unele sunt suprabetonate).
Ce e clar e ca o filmare completa la final de martie / inceput de aprilie ne-ar da oportunitatea unei predictii corecte. Daca la final de martie avem toate structurile suprabetonate, rampele la structuri macar la jumatate si cel putin jumatate de traseu pregatit de asfaltare atunci putem vorbi de o eventuala deschidere la finalul verii.