Sunt cel putin 2 tramvaie ce nu mai au pantografe...
Depoul Dambovita
#241
Postat 10 iunie 2024 - 23:37
Sunt cel putin 2 tramvaie ce nu mai au pantografe...
#243
Postat 29 august 2024 - 13:05
Shunting is the job of safely moving trains between yards and platforms. Shunters marshal trains, hook on locomotives and detach defective carriages. They also direct and move freight trains, organise rail freight and conduct safety checks.
#245
Postat 06 septembrie 2024 - 20:27
#248
Postat 19 decembrie 2024 - 18:12
#249
Postat 19 decembrie 2024 - 21:41
Pe moment, din cate stiu, strunjesc bandajele pe un strung aflat in hala, de asta e vagonul pe elevatoare.
#252
Postat 15 februarie 2025 - 15:53
Sent from my SM-S928B using Tapatalk
#254
Postat 19 februarie 2025 - 13:07
La Szeged știu că au un autobuz vechi, restaurat, care mai face curse speciale din când în când (De ziua transportului în comun, sau alte zile libere).
Ar fi frumos să se realizeze așa ceva și la noi, cu aceste troleibuze.
Aceasta postare a fost editata de Janto A.: 19 februarie 2025 - 13:07
#257
Postat 19 februarie 2025 - 19:40
Aceasta postare a fost editata de MDC: 19 februarie 2025 - 19:41
#258
Postat 20 februarie 2025 - 08:53
MDC, la 19 februarie 2025 - 19:40, a spus:
Hai sa fim un pic mai optimisti.
Ce te face sa crezi ca nu vor mai functiona vreodata ? Lipsa unor piese ? Alea se fac la comanda daca e necesar.
Saurer-ul are sistem Kiepe, iar astia au toate desenele tehnice in arhiva. Nu se arunca nimic in automotive.
singura diferenta e ca totul are un pret....un mare pret in cazul asta, fiind repere unicat

Ajutor
















