STP Timișoara Forum: Iulius Town - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (221 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 218
  • 219
  • 220
  • 221
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Iulius Town Business & Retail (Faza1-in constructie, Faza2-in proiectare) Evaluare topic: ****- 5 Voturi

#4381 Useril este offline   lvs 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 465
  • Inregistrat: 20 octombrie 19

Postat 30 iulie 2024 - 08:59

Eu cred ca gresesti, festivaluri mai noi ca Untold au un mare succes, vezi Saga, vezi Neversea sau Beach Please. Nu e ieftin sa le treci pragul, dar pentru ca e mare sete de festivaluri si de nume ce vin rar in Romania, au succes. Pana si mizeria aia de Flight are oarecare succes pentru ca in lipsa de nimic e bun si ala asa cum e. La ce sete e in Tm de evenimente de anvergura, imagineaza-ti ce succes ar avea un festival cu nume mare pe un stadion nou.
3

#4382 Useril este offline   Bodo 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 354
  • Inregistrat: 24 ianuarie 16
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timișoara

Postat 02 august 2024 - 14:45

Pizza Hut s-a mutat in exteriorImagine postata
4

#4383 Useril este offline   Pablo 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 3410
  • Inregistrat: 09 aprilie 20
  • Sexul:masculin
  • Locatia:307220 Giroc, Zona Metropolitană Timișoara, Județul Timiș, Regiunea Vest
  • Interese:Proiecte, Construcții, Infrastructură și Investiții - legate de Municipiul Timișoara, Zona Metropolitană Timișoara & Polul de Creștere Timișoara, Zona Urbană Funcțională (ZUF) Timișoara, Județul Timiș, Regiunea de Dezvoltare Vest, Macroregiunea 4 - RO4 (NUTS 1), Euroregiunea DKMT și Banat

Postat 06 august 2024 - 00:36

Al treilea magazin PRIMARK din România, inaugurat la Timișoara, la Iulius Town. Interviu cu Maciej Podwojski, director regional

Citeaza

Miercuri, la Timișoara, de la ora 10, în complexul Iulius Town, retailerul internațional de modă Primark va deschide primul magazin Primark din afara capitalei. Inaugurarea vine la un an și jumătate după ce retailerul a intrat pe piața din România cu două magazine în București

Inaugurarea marchează un moment important pentru Primark, retailerul continuându-și planurile ambițioase de extindere în Europa Centrală și de Est. Noul magazin din Timișoara se întinde pe o suprafață de 3.200 de metri pătrați la primul etaj al centrului comercial. Aici, clienții pot găsi cele mai recente tendințe în materie de modă, precum și produse esențiale de zi cu zi în materie de îmbrăcăminte pentru femei, bărbați, copii, frumusețe și articole pentru casă.

În plus, magazinul va comercializa și produse sub marca Primark Cares, în continuă creștere. În prezent, 55% din hainele Primark sunt realizate folosind materiale reciclate sau materiale provenite din surse sustenabile, iar retailerul s-a angajat să atingă pragul de 100% până în 2030.

De ce Timișoara pentru al treilea magazin Primark din România? S-a efectuat un studiu de piață? Vizați întreaga zonă de vest a României prin deschiderea magazinului aici sau Serbia?[/b

,,Timișoara este unul dintre cele mai mari orașe din România și a fost o destinație clară încă din fazele noastre inițiale de planificare. Deschidem locații acolo unde clienții noștri doresc să fim, iar noul magazin ne permite să fim aproape de un grup divers de clienți din regiune care pot ajunge ușor la magazinele noastre din București, inclusiv cei din Serbia care călătoresc în Timișoara.

Doar pentru a oferi o imagine de ansamblu a ritmului în care ne dezvoltăm, în ultimii cinci ani, ne-am extins rețeaua de magazine din Europa Centrală și de Est la 14 magazine în 6 țări (Polonia, Republica Cehă, România, Slovacia, Slovenia și Ungaria).

Deschiderea unui nou magazin necesită multă cercetare și pregătire. După ce ne stabilim regiunea, ne străduim să găsim locații accesibile pentru clienții noștri unde să putem oferi experiența de cumpărături pentru care suntem cunoscuți. În același timp, fiecare nou parteneriat de retail este analizat în detaliu, astfel încât să răspundă cerințelor noastre de brand și de afaceri. Am găsit un partener excelent în Iulius Town și suntem bucuroși să deschidem primul nostru magazin în frumosul oraș Timișoara. Acest centru comercial este spațios și modern, oferind o gamă diversă de branduri, precum și de servicii clienților săi și o ofertă excelentă de divertisment"
.

Cât de mare va fi magazinul și câți angajați veți avea în Timișoara?

,,Magazinul are dimensiuni similare cu celelalte două locații pe care le avem în București, acoperind peste 3.200 de metri pătrați de spațiu comercial pe un singur etaj și oferind clienților cele mai recente tendințe în materie de modă, precum și produse esențiale de zi cu zi în materie de îmbrăcăminte pentru femei, bărbați, copii, frumusețe și articole pentru casă.

Avem o echipă de aproximativ 150 de colegi, foarte entuziastă și pregătită să ofere experiența de cumpărături clienților din zonă. Sunt alături de Primark de mulți ani și cred că este un loc extraordinar unde cei interesați de o carieră în domeniu au oportunități de creștere, căutăm constant talente și îi susținem să se dezvolte, așa cum facem pe toate piețele noastre. Oferim angajaților noștri un salariu competitiv, precum și un program de lucru flexibil, inclusiv locuri de muncă cu normă întreagă, cu jumătate de normă, program de seara sau de weekend, pentru a se potrivi diferitelor stiluri de viață și pentru a menține un echilibru între viața profesională și cea privată"
.

Prin ce se diferențiază produsele Primark de cele oferite de alți retaileri de fashion de pe piața românească?

,,Unul dintre principalele moduri în care Primark se distinge este prin accesibilitate. Indiferent de bugetul clientului, avem o gamă largă de produse de modă și casă la prețuri accesibile. Primark are o strategie clară de afaceri pentru a ne menține prețurile scăzute, de la felul în care abordăm vânzările și logistica, faptul că facem puțină publicitate sau limitarea utilizării etichetelor, umerașelor sau etichetelor scumpe. Accesibilitatea este întotdeauna susținută de diversitatea produselor din magazinul nostru, venim constant cu noi colecții, pe măsură ce ne adaptăm tendințelor consumatorilor și nevoilor pieței. De exemplu, avem un parteneriat pe termen lung cu vedeta internațională Rita Ora, iar colecțiile sunt foarte apreciate de clienții noștri.

Gamele noastre de licențe sunt, de asemenea, foarte populare în rândul clienților de pe celelalte piețe ale noastre din Europa Centrală și de Est, așa cum sunt produsele marca Disney, NBA și Netflix. Ne mândrim cu oferta noastră diversă și continuăm să extindem gama de licențe în magazinele noastre"
.

2

#4384 Useril este offline   Gioco 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 1411
  • Inregistrat: 25 februarie 16
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 07 august 2024 - 13:56

07.08.2024

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 20240807_102734.jpg
  • Imagine atasata: 20240807_102744.jpg

0

#4385 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10592
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 07 august 2024 - 14:44

Imi spunea cineva ca tigăile de la deschidere au fost tricouri cu 9 lei.

Nu inteleg de ce a durat 6 luni sa amenajeze un magazin. Imagine postata

1

#4386 Useril este offline   Pablo 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 3410
  • Inregistrat: 09 aprilie 20
  • Sexul:masculin
  • Locatia:307220 Giroc, Zona Metropolitană Timișoara, Județul Timiș, Regiunea Vest
  • Interese:Proiecte, Construcții, Infrastructură și Investiții - legate de Municipiul Timișoara, Zona Metropolitană Timișoara & Polul de Creștere Timișoara, Zona Urbană Funcțională (ZUF) Timișoara, Județul Timiș, Regiunea de Dezvoltare Vest, Macroregiunea 4 - RO4 (NUTS 1), Euroregiunea DKMT și Banat

Postat 07 august 2024 - 16:22

Primark a deschis primul său magazin în Timișoara, în Iulius Town

Citeaza

Retailerul de modă a inaugurat cel de-al treilea magazin din România în urma unei investiții de 10 milioane de euro. Primark Iulius Mall, parte a ansamblului mixed-use Iulius Town, este prima locație a retailerului în partea de vest a țării și a creat peste 150 de noi locuri de muncă la nivel local

Primark, retailerul internațional de modă, a deschis astăzi cel de-al treilea magazin din România și prima locație din partea de vest a țării în Iulius Mall, parte a ansamblului mixed-use Iulius Town Timișoara.

Noul magazin, situat la primul etaj al Iulius Mall, și-a întâmpinat primii clienți la ora 10.00 în această dimineață. Cu o investiție de 10 milioane de euro și 150 de noi locuri de muncă create la nivel local, deschiderea marchează încă o etapă importantă pentru extinderea Primark în România.

Primark Iulius Town se întinde pe o suprafață de 3.200 de metri pătrați pe un singur etaj și oferă formula unică a retailerului de modă în tendințe și produse esențiale de zi cu zi, completate de articole de frumusețe, lifestyle și articole pentru casă, toate la prețuri accesibile.

Ca parte a strategiei de sustenabilitate, Primark continuă să oferă produse din surse mai durabile pe care oricine și le poate permite. În prezent, 55% din hainele comercializate sunt fabricate folosind materiale reciclate sau din surse mai durabile, iar compania s-a angajat să ajungă la 100% până în 2030.

0

#4387 Useril este offline   Shhhh 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1022
  • Inregistrat: 10 mai 12
  • Sexul:masculin

Postat 11 septembrie 2024 - 08:53

Fara legatura directa cu al nostru: IULIUS anunță numele proiectului de reconversie și regenerare urbană de la Cluj-Napoca: RIVUS. Fostă platformă industrială redată orașului ca spațiu al comunității: concepte culturale, de timp liber și shopping în premieră națională
0

#4388 Useril este offline   Pablo 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 3410
  • Inregistrat: 09 aprilie 20
  • Sexul:masculin
  • Locatia:307220 Giroc, Zona Metropolitană Timișoara, Județul Timiș, Regiunea Vest
  • Interese:Proiecte, Construcții, Infrastructură și Investiții - legate de Municipiul Timișoara, Zona Metropolitană Timișoara & Polul de Creștere Timișoara, Zona Urbană Funcțională (ZUF) Timișoara, Județul Timiș, Regiunea de Dezvoltare Vest, Macroregiunea 4 - RO4 (NUTS 1), Euroregiunea DKMT și Banat

Postat 02 octombrie 2024 - 07:53

Oltre a inaugurat în Iulius Town Timișoara prima sa locație full price din România

Citeaza

Prima locație full price Oltre, parte a grupului Miroglio, unul dintre cei mai importanți retaileri din Italia, s-a inaugurat în Iulius Town. Cu o tradiție în modă de 77 de ani și o rețea de magazine monobdrand în 41 de țări, Oltre propune publicului feminin din Timișoara colecții realizate din materiale naturale precum: bumbac, gabardină, poplin, lână, mohair, mătase, dar și o colecție capsulă din 100% cașmir

Un nou brand internațional s-a alăturat mixului de retaileri din Iulius Town, aducând mai aproape de public calitatea italiană a pieselor vestimentare pentru doamne și domnișoare. Oltre se află la parterul Iulius Town, iar cu ocazia inaugurării, clienții care se înscriu în programul de fidelitate beneficiază de 15% discount și un voucher în valoare de 200 de lei, ce poate fi folosit în magazin până pe 10 noiembrie 2024

Materialele din care sunt create colecțiile sunt naturale, deviza brandului fiind Italian Premium Quality, astfel că în locația din Iulius Town veți descoperi piese din bumbac, gabardină, poplin, lână, mohair, mătase și cașmir. Oltre vrea să permită tuturor femeilor să își spună propria poveste. Implicându-le, punându-le în valoare, inspirându-le și sporindu-le unicitatea prin intermediul articolelor pe care aleg să le poarte pentru a spune lumii întregi propria poveste!

2

#4389 Useril este offline   Pablo 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 3410
  • Inregistrat: 09 aprilie 20
  • Sexul:masculin
  • Locatia:307220 Giroc, Zona Metropolitană Timișoara, Județul Timiș, Regiunea Vest
  • Interese:Proiecte, Construcții, Infrastructură și Investiții - legate de Municipiul Timișoara, Zona Metropolitană Timișoara & Polul de Creștere Timișoara, Zona Urbană Funcțională (ZUF) Timișoara, Județul Timiș, Regiunea de Dezvoltare Vest, Macroregiunea 4 - RO4 (NUTS 1), Euroregiunea DKMT și Banat

Postat 09 octombrie 2024 - 13:15

Cum poţi folosi AI în retail: brandul Lefties al Inditex aduce ultimele concepte digitale în magazinul din Iulius Town Timișoara

Citeaza

Joi, 10 octombrie, magazinul Lefties își va deschide oficial porțile în Iulius Town Timișoara. Brandul face parte din Grupul Inditex, una dintre cele mai mari companii de retail de modă din lume, care deține ZARA, Bershka, Massimo Dutti, Pull & Bear, Stradivarius și Oysho

Lefties Digital Store se află la etajul Iulius Mall din ansamblul Iulius Town și este dispus pe o suprafață de 5.000 mp, unde se găsesc cele mai versatile și confortabile colecții vestimentare pentru întreaga familie – femei, bărbați, adolescenți, copii și bebeluși – la cele mai accesibile prețuri.

Caracteristicile cheie ale magazinului din Iulius Town includ: cabine de probă inteligente, casele Easy Pay pentru plăți cu card sau numerar, stații dedicate pentru returnarea articolelor achiziționate și serviciul de personalizare a articolelor de îmbrăcăminte și accesoriilor. Magazinul Digital Lefties va avea, de asemenea, o dispunere unică a produselor, facilitând o identificare rapidă a articolelor dorite de către clienți, fie în funcție de preț, fie de stilul personal.

Extinderea Lefties mizează pe conceptul unic de Digital Store introdus în România, oferind spații comerciale ample cu suprafețe cuprinse între 3.000 și 5.000 de metri pătrați, magazinul fiind echipat cu tehnologie avansată pentru o experiență de cumpărături facilă, integrată și eficientă.

0

#4390 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10592
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 10 octombrie 2024 - 14:12

Pentru a reduce cheltuielile mai bine ar reduce suprafata magazinului cu chirie de zeci de mii de euro pe luna. Imagine postata
Un megamagazin este enervant, obosesti mergand prin el si iti piere cheful de cautat produse.

1

#4391 Useril este offline   Pablo 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 3410
  • Inregistrat: 09 aprilie 20
  • Sexul:masculin
  • Locatia:307220 Giroc, Zona Metropolitană Timișoara, Județul Timiș, Regiunea Vest
  • Interese:Proiecte, Construcții, Infrastructură și Investiții - legate de Municipiul Timișoara, Zona Metropolitană Timișoara & Polul de Creștere Timișoara, Zona Urbană Funcțională (ZUF) Timișoara, Județul Timiș, Regiunea de Dezvoltare Vest, Macroregiunea 4 - RO4 (NUTS 1), Euroregiunea DKMT și Banat

Postat 16 octombrie 2024 - 17:04

După Primark, Lefties și Tesla, un nou brand vine în Timișoara

Citeaza

Încet, dar sigur, retailerii luxury ajung şi la Timişoara. În perioada următoare, în Iulius Town se va deshide un magazin BOSS, brand al grupului german de fashion HUGO BOSS, unul dintre liderii mondiali pe segmentul de fashion premium. Acesta este cel mai recent nume dintr-o serie de mari retaileri care, anul acesta, au intrat pe piaţa din vestul ţării

Reprezentanții grupului Iulius au transmis, pentru Ziarul Financiar, că, în această perioadă, spre Timişoara se uită atât brandurile mari nou intrate în România, cum sunt Primark sau Lefties, care vin cu magazine pe suprafeţe de câteva mii de metri pătraţi, cât şi brandurile high-end, care încep să testeze pieţe din afara Bucureştiului.

„Toţi aceştia caută proiecte care reprezintă catalizatori ai comunităţii locale şi regionale, chiar şi din afara ţării, vorbind aici, în special, de mixed-use developments cu un trafic mare, 7 zile din 7, datorită experienţelor furnizate şi multitudinii de servicii, dincolo de funcţiunea comercială”, spune Oana Diaconescu, Head of Leasing Retail la Iulius.

Potrivit acesteia, în primele șase luni ale acestui an, Iulius Town a înregistrat un avans al vânzărilor de 5% și un trafic crescut de 10 procente față de aceeași perioadă a anului trecut.

„O parte semnificativă din clienţii noştri vin din judeţele limitrofe, iar în weekend, şi din Serbia şi Ungaria, întrucât avem branduri foarte căutate de public, care, la nivel regional, se regăsesc doar în Iulius Town. Cu noile deschideri din ultima perioadă, suntem convinşi că interesul va fi şi mai mare”, a mai declarat Oana Diaconescu pentru Ziarul Financiar.

Magazinul BOSS este dedicat exclusiv publicului masculin, brandul fiind prezent în România în patru locații din București şi la Palas Iaşi, centrul mixed-use al grupului Iulius.

Iulius Town include peste 200.000 mp de retail şi office, fiind cea mai mare dezvoltare comercială din afara Bucureştiului.

2

#4392 Useril este offline   Pablo 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 3410
  • Inregistrat: 09 aprilie 20
  • Sexul:masculin
  • Locatia:307220 Giroc, Zona Metropolitană Timișoara, Județul Timiș, Regiunea Vest
  • Interese:Proiecte, Construcții, Infrastructură și Investiții - legate de Municipiul Timișoara, Zona Metropolitană Timișoara & Polul de Creștere Timișoara, Zona Urbană Funcțională (ZUF) Timișoara, Județul Timiș, Regiunea de Dezvoltare Vest, Macroregiunea 4 - RO4 (NUTS 1), Euroregiunea DKMT și Banat

Postat 01 noiembrie 2024 - 19:14

Lefties și Iulius Town Timișoara, premiate pentru „Cea mai mare tranzacție de leasing în retail”, de anul acesta, din România

Citeaza

Iulius Town Timişoara, proiectul mixed-use cu cea mai mare suprafaţă de retail din România, a fost premiat, recent, de profesioniştii din industria de profil. În cadrul Galei „SEE Property Forum Awards for 2024”, care a avut loc la Bucureşti, compania IULIUS a primit recunoaştere pentru parteneriatul încheiat cu brandul Lefties, desemnat „Cea mai mare tranzacţie de leasing în retail”, de anul acesta, din România

Lefties, brand din Grupul Inditex, a inaugurat în luna octombrie, în proiectul mixed-use Iulius Town Timișoara, al treilea său magazin din România, pe o suprafață de 5.000 de mp. Iulius Town este singura dezvoltare comercială din ţară care integrează toate brandurile grupului spaniol: ZARA, Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho, ZARA Home și Lefties.

Iulius Town Timișoara reprezintă cel mai mare proiect comercial din România, cu aproximativ 190.000 mp închiriabili, dintre care peste 108.000 mp suprafaţă de retail. Este, de asemenea, un reper pentru România și peste hotare, prin sinergia între retail, office, parc și infrastructură publică. Proiectul a răspuns unor nevoi reale de birouri premium, branduri high-end și destinații de entertainment în zona de vest a țării, funcțiuni care facilitează viața cotidiană și recreerea în natură.

Componenta de retail include: 450 dintre cele mai renumite branduri, dar și concepte ale antreprenorilor și producătorilor locali; cea mai variată ofertă de food & beverage din România – 58 de restaurante și cafenele; cinema VIP; cel mai mare fitness club din țară; centru de evenimente şi conferinţe; grădiniță cu predare în limba engleză și curriculum britanic; şcoală de muzică; hub medical şi numeroase servicii utile.

Iulius Town s-a impus şi drept centrul de afaceri al regiunii, cu patru clădiri office verzi, construite și operate după principii sustenabile. În total, 80.000 mp de spații de birouri premium, sediu al peste 65 de companii multinaționale, cu mai mult de 11.000 de angajați.

1

#4393 Useril este offline   Pablo 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 3410
  • Inregistrat: 09 aprilie 20
  • Sexul:masculin
  • Locatia:307220 Giroc, Zona Metropolitană Timișoara, Județul Timiș, Regiunea Vest
  • Interese:Proiecte, Construcții, Infrastructură și Investiții - legate de Municipiul Timișoara, Zona Metropolitană Timișoara & Polul de Creștere Timișoara, Zona Urbană Funcțională (ZUF) Timișoara, Județul Timiș, Regiunea de Dezvoltare Vest, Macroregiunea 4 - RO4 (NUTS 1), Euroregiunea DKMT și Banat

Postat 05 noiembrie 2024 - 16:26

JOOP, Patrizia Pepe, Herve și alte branduri exclusiviste, în premieră la Timișoara, în prima locație Chic Chic Urban Fashion din afara Capitalei, deschisă în Iulius Town

Citeaza

IULIUS, unul dintre cei mai mari dezvoltatori de centre comerciale și birouri moderne integrate în proiecte de tip mixed-use, își diversifică portofoliul de retaileri luxury prin atragerea de noi parteneri. Chic Chic Urban Fashion, un lanţ de magazine multibrand care reunește branduri exclusiviste, a deschis, recent, în Iulius Town Timişoara, prima sa locație din afara Bucureștiului

Odată cu inaugurarea Chic Chic Urban Fashion în Iulius Town, clienții din vestul ţării au acces la o diversitate de branduri high-end precum: JOOP, Zac Posen, John Galliano, STRELLSON, Maison Close, ISNURH, Patrizia Pepe, Herve Leger, IOS by Maica, Serge Pariente, HUDSON, Fabio Rusconi, My Best Bag Firenze, La Haine.

Pe lângă brandurile în exclusivitate din locație, clienții beneficiază și de servicii de customer care dedicate creării unei experiențe de shopping personalizate, adaptate necesităților fiecărei persoane care trece pragul locației.

„Am ales Iulius Town după o analiză detaliată, datorită popularității și diversității sale, care se aliniază perfect cu viziunea brandului nostru. Acest proiect reunește o gamă variată de magazine, restaurante și servicii, atrăgând un public numeros și diversificat. Considerăm că această locație reprezintă un punct de plecare ideal pentru extinderea noastră în alte zone cheie ale țării, permițându-ne să ne conectăm cu un număr tot mai mare de clienți și să le oferim acces la colecțiile noastre exclusiviste, plus o experiență de shopping excepțională. Suntem încântați de oportunitățile pe care le aduce Iulius Town”, a declarat Briana Baciu, Specialist Marketing, Chic Chic Urban Fashion.

Fiecare dintre branduri aduce în locație cele mai noi colecții de sezon, dar și item-uri atemporale care se remarcă prin design-ul inedit. Pe lângă piesele propuse în exclusivitate, clienții beneficiază și de un mix de stiluri, de la business, la streetwear, dar și de servicii de customer care dedicate creării unei experiențe de shopping personalizate, adaptate necesităților fiecărei persoane care trece pragul locației.

Inaugurat în 2019, în urma unei investiții de 442 de milioane de euro, realizată de companiile IULIUS şi Atterbury Europe, Iulius Town este unul dintre cele mai mari proiecte comerciale din România, cu aproximativ 190.000 mp închiriabili, dintre care peste 108.000 mp suprafaţă de retail. Iulius Town include: 450 de magazine; 58 de restaurante și cafenele; mix de magazine sportive; o diversitate de destinaţii experienţă şi de edutainment – parc, spaţii de joacă, cinema, centru de fitness, grădiniţă primară -, şi un hub medical cu servicii ultraspecializate; 80.000 mp de spaţii office; trei săli de evenimente.

0

#4394 Useril este offline   DanielT 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1530
  • Inregistrat: 06 aprilie 17

Postat 05 noiembrie 2024 - 17:31

Pozele in care niste pantofi si genti de probabil cate sute bune de euro, sunt expuse pe boltari de beton de 6 lei bucata, epic, ce sa zic :rad_masa: :rad_masa: Bine, nu inteleg eu feișănu, probabil la mine e problema :crazy:
1

#4395 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2361
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 05 noiembrie 2024 - 23:01

Pai daca o bucata de banana lipita cu o banda se scotch pe perete este opera de arta vanduta cu 1 million de dolari la licitatie...clar ca noi nu intelegem nimic din ceea ce mai nou este valorizat... :rad_masa:
1

#4396 Useril este offline   Pablo 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 3410
  • Inregistrat: 09 aprilie 20
  • Sexul:masculin
  • Locatia:307220 Giroc, Zona Metropolitană Timișoara, Județul Timiș, Regiunea Vest
  • Interese:Proiecte, Construcții, Infrastructură și Investiții - legate de Municipiul Timișoara, Zona Metropolitană Timișoara & Polul de Creștere Timișoara, Zona Urbană Funcțională (ZUF) Timișoara, Județul Timiș, Regiunea de Dezvoltare Vest, Macroregiunea 4 - RO4 (NUTS 1), Euroregiunea DKMT și Banat

Postat 06 decembrie 2024 - 14:04

Noua destinație pentru experiențe culinare italiene: Little Italy Ristorante în Iulius Town

Citeaza

Peste 50 de restaurante, cafenele și cofetării completează mixul de funcțiuni din Iulius Town. Peste 11.000 de mp din proiect sunt dedicați spațiilor HORECA, iar de curând s-a deschis o locație, unde timișorenii se poți bucura de o experiență senzorială completă. Little Italy by Prime aduce spiritul autentic italian în inima Timișoarei, îmbinând tradițiile culinare cu atmosfera modernă. Restaurantul se află la parterul clădirii de birouri United Business Center 3 și are panoramă spre Iulius Gardens

Meniul propune o varietate de preparate, fiecare fiind realizat cu ingrediente premium, multe dintre acestea importate din Italia. Odată cu inaugurarea Little Italy by Prime, timișorenii se vor bucura de reduceri de până la 20% la toate preparatele, de luni până vineri, în intervalul orar 12.00 – 15.00.

Cei care vor un dish clasic italian pot încerca pastele Tagliolini al Nero di Seppia, realizate „in house” şi garnisite cu fructe de mare proaspete, şi vor fi impresionaţi prin savoarea intensă și aspectul spectaculos. Fiind o locație cu specific italian, pizza nu lipsește, iar iubitorii de arome rafinate cu siguranță trebuie să încerce sortimentul Con Tartufo, preparat cu brânzeturi italiene fine și aroma distinctivă a trufelor. La preparatele din carne, Filetto d’Angus alla Griglia, fragedul mușchi de vită, cucerește prin textura sa perfectă, acompaniată de garnituri alese. Semifreddo al Torrone, un desert cremos, cu nuga fină, aduce o notă autentică, perfectă pentru a încheia masa într-un mod memorabil.

Și cei mai mici gurmanzi găsesc la Little Italy Ristorante meniuri personalizate, cu paste, pizza cu ingrediente proaspete și prietenoase pentru copii, precum și deserturi care vor aduce zâmbetul pe buzele celor mai tineri oaspeți.

0

#4397 Useril este offline   Pablo 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 3410
  • Inregistrat: 09 aprilie 20
  • Sexul:masculin
  • Locatia:307220 Giroc, Zona Metropolitană Timișoara, Județul Timiș, Regiunea Vest
  • Interese:Proiecte, Construcții, Infrastructură și Investiții - legate de Municipiul Timișoara, Zona Metropolitană Timișoara & Polul de Creștere Timișoara, Zona Urbană Funcțională (ZUF) Timișoara, Județul Timiș, Regiunea de Dezvoltare Vest, Macroregiunea 4 - RO4 (NUTS 1), Euroregiunea DKMT și Banat

Postat 22 ianuarie 2025 - 17:24

Various Brands, concept multibrand autohton, noua destinație din Iulius Town Timișoara a pasionaților de sport

Citeaza

Iulius Town, una dintre cele mai mari dezvoltări comerciale din România, continuă să își diversifice mixul de magazine, prin noi branduri solicitate de clienți. Zona dedicată sportului din Iulius Mall, care reunește cei mai relevanți retaileri în domeniu, include un nou magazin: Various Brands

Fondat în România în anul 2007, Various Brands îşi dezvoltă reţeaua de magazine din ţara noastră cu o nouă locaţie în Iulius Town. Various Brands este un concept multibrand care vine în întâmpinarea pasionaților de mișcare cu un mix de articole sport și streetwear de la mărci de renume, precum: Nike, EA7, Puma, Skechers, New Balance, Converse, Crocs, UGG și multe altele.

În noua locație aflată la etajul Iulius Mall, timișorenii vor descoperi cele mai noi colecții pentru femei, bărbați și copii. Tot aici, pasionaţii de un stil de viață în mișcare regăsesc și accesoriile necesare pentru sesiuni de sport reușite: mingi, ghiozdane, borsete, genți sport, căciuli, apărători, echipament pentru înot sau șepci.

Various Brands este un multibrand autohton, fondat în anul 2007, cu 25 de locații în mai multe orașe ale României. În rețeaua Iulius, acesta este prezent și în Iulius Mall Suceava.

0

#4398 Useril este offline   Pablo 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 3410
  • Inregistrat: 09 aprilie 20
  • Sexul:masculin
  • Locatia:307220 Giroc, Zona Metropolitană Timișoara, Județul Timiș, Regiunea Vest
  • Interese:Proiecte, Construcții, Infrastructură și Investiții - legate de Municipiul Timișoara, Zona Metropolitană Timișoara & Polul de Creștere Timișoara, Zona Urbană Funcțională (ZUF) Timișoara, Județul Timiș, Regiunea de Dezvoltare Vest, Macroregiunea 4 - RO4 (NUTS 1), Euroregiunea DKMT și Banat

Postat 01 februarie 2025 - 09:26

Primul Samsung Experience Store din Vestul țării s-a deschis în Iulius Town Timișoara

Citeaza

Vineri, 31 ianuarie, Samsung, a inaugurat primul Experience Store din regiunea de Vest a României. Clienții pot descoperi acum cele mai noi smartphone-uri, gadgeturi și inovații lansate de companie, disponibile în Samsung Experience Store

Aflată la demisolul Iulius Town, locația se desfășoară pe o suprafață de peste 190 mp și este o premieră în regiune. Samsung Experience Store este un spațiu inovator, ce integrează tehnologia de ultimă generație, oferindu-le clienților o experiență completă și integrată. Cu ocazia deschiderii, vizitatorii beneficiază de oferte speciale, în limita stocului disponibil, la Galaxy S24 Ultra și Galaxy Watch Ultra, până pe 6 februarie.

Iulius Town este unul dintre cele mai mari proiecte comerciale din România, cu aproximativ 190.000 mp închiriabili, dintre care peste 108.000 mp suprafaţă de retail. Iulius Town include: 450 de magazine; 58 de restaurante și cafenele; mix de magazine sportive; o diversitate de destinaţii experienţă şi de edutainment – parc, spaţii de joacă, cinema, centru de fitness, grădiniţă primară – şi un hub medical cu servicii ultraspecializate; 80.000 mp de spaţii office; trei săli de evenimente.

1

#4399 Useril este offline   Pablo 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 3410
  • Inregistrat: 09 aprilie 20
  • Sexul:masculin
  • Locatia:307220 Giroc, Zona Metropolitană Timișoara, Județul Timiș, Regiunea Vest
  • Interese:Proiecte, Construcții, Infrastructură și Investiții - legate de Municipiul Timișoara, Zona Metropolitană Timișoara & Polul de Creștere Timișoara, Zona Urbană Funcțională (ZUF) Timișoara, Județul Timiș, Regiunea de Dezvoltare Vest, Macroregiunea 4 - RO4 (NUTS 1), Euroregiunea DKMT și Banat

Postat 07 februarie 2025 - 22:34

Centrul IceWave s-a deschis în Iulius Town Timișoara, aducând crioterapia întregului corp, cu efecte remarcabile în tratarea bolilor reumatice și recuperarea sportivilor

Citeaza

TIMIȘOARA. Recent, hub-ul medical interdisciplinar care s-a format în Iulius Town include un nou centru de beauty şi wellness. IceWave a adus la Timişoara crioterapia integrală a corpului, o metodă revoluționară de tratament ce utilizează temperaturi extreme, de până la -85°C, cu efecte remarcabile în tratarea bolilor reumatice, în recuperarea sportivilor și promovarea stării generale de bine. IceWave oferă o lună de terapie gratuită tuturor copiilor care suferă de reumatism articular

Noul centru IceWave, situat la parterul clădirii United Business Center 2, utilizează tehnologia de ultimă generație CryoOne+. Aceasta permite expunerea întregului corp la temperaturi foarte scăzute, într-o sesiune ce durează maximum 3 minute. Pentru siguranța și confortul utilizatorilor, centrul pune la dispoziție echipamente speciale precum mănuși, încălțăminte de protecție, bentițe pentru urechi și măști pentru față.

Metoda este recunoscută pentru efectele sale remarcabile, în special în tratarea bolilor reumatice, prin reducerea semnificativă a inflamațiilor, dar și pentru beneficiile aduse în recuperarea sportivilor și promovarea stării generale de bine.

Fiind o procedură cu atât de mult succes în ameliorarea simptomelor bolilor reumatice, IceWave a demarat un program special, prin care oferă o lună de terapie gratuită tuturor copiilor care suferă de reumatism articular.

„Am ales deschiderea acestui centru de crioterapie în Iulius Town Timișoara datorită arhitecturii și designului contemporan al proiectului, care se potrivesc conceptului nostru, dar și tehnologiei moderne utilizate în clinică. De asemenea, locația le oferă clienților posibilitatea de a include cele trei minute de crioterapie în programul lor zilnic, fie că sunt la mall sau la birou. Publicul timișorean are acum acces la beneficiile crioterapiei, o tehnică modernă care contribuie la calmarea durerilor, reducerea inflamațiilor, recuperarea sportivilor de performanță și îmbunătățirea longevității și a stării de binei”, a declarat Crișan Ovidiu, reprezentant IceWave.

0

#4400 Useril este offline   Pablo 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 3410
  • Inregistrat: 09 aprilie 20
  • Sexul:masculin
  • Locatia:307220 Giroc, Zona Metropolitană Timișoara, Județul Timiș, Regiunea Vest
  • Interese:Proiecte, Construcții, Infrastructură și Investiții - legate de Municipiul Timișoara, Zona Metropolitană Timișoara & Polul de Creștere Timișoara, Zona Urbană Funcțională (ZUF) Timișoara, Județul Timiș, Regiunea de Dezvoltare Vest, Macroregiunea 4 - RO4 (NUTS 1), Euroregiunea DKMT și Banat

Postat 18 martie 2025 - 13:58

Grupul italian Zoppas Industries a deschis un centru de tehnologie în Iulius Town Timișoara

Citeaza

Grupul italian Zoppas Industries, unul dintre liderii globali specializaţi pe soluții termice și elemente de încălzire pentru diverse industrii, inclusiv electrocasnice, automotive şi aeronautică, marchează un pas important în dezvoltarea serviciilor de proiectare, mentenanță și asistență tehnică, prin deschiderea unui birou în centrul de business din Iulius Town Timişoara


Zoppas Industries este prezent în Timişoara cu subsidiarele Zoppas Industries România şi SIPA Engineering România. Cele două entităţi vor susţine activitatea grupului în două sectoare industriale, fiind complementare în ceea ce privește expertiza și domeniile de activitate:

- SIPA este un lider în tehnologii de ambalare PET, oferind sisteme integrate de producție și ambalare;
- Zoppas este specializată în proiectarea și fabricarea de soluții de încălzire și sisteme de încălzire pentru diverse industrii.

Echipa Sipa Engineering România din clădirea United Business Center 3 (UBC 3) a ansamblului mixt Iulius Town Timişoara este formată din 104 angajați specializați în inginerie mecanică, electrică și automatizări. Echipa dezvoltă servicii de proiectare pentru mașini destinate producției de preforme și sticle PET, matrițe rotative și liniare, creând soluții personalizate menite să îmbine tehnologia și inovația. Departamentul service este format din experți care, împreună cu tehnicieni prezenți în cele 21 de centre, formează o echipă globală care asigură mentenanța și asistența tehnică pentru clienții SIPA.

„Am ales UBC 3 din dorința de a le oferi colegilor noștri un mediu de lucru stimulativ și un spațiu de lucru primitor și confortabil, un ambient plăcut într-una dintre cele mai strategice clădiri de birouri. Pentru noi, UBC 3 și Iulius Town reprezintă un proiect emblematic pe harta orașului Timișoara, care îmbină modernul cu utilizarea mixtă și, în același timp, îndeplinește cele mai înalte standarde de calitate”, a declarat Simona Burlacu, SIPA Engineering Romania HR Manager.


0

Arata acest topic


  • (221 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 218
  • 219
  • 220
  • 221
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi