Panouri electronice de afișare în stație
#481
Postat 31 august 2009 - 12:25
#483
Postat 31 august 2009 - 21:20
alecs, la 31 Aug 2009, 13:12, a spus:
Pai pe mine m-ar interesa temperatura din acel loc, indiferent ca bate soarele sau nu. Deci ar fi fost mai bine daca panoul ar fi avut un senzor. Nu ma ajuta cu nimic ca stiu temperatura preconizata pentru ziua respectiva; poate (si aproape sigur) aceasta este diferita (uneori mult diferita).
Panoul din 700>Marasti, nu arata temperatura pe primul rand decat cand acesta aparea cu scroll (cat timp am stat acolo, a aparut de 3 sau 4 ori fara scroll si doar o data cu scroll, temperatura fiind afisata doar in ultimul caz). De asemenea, linia 14 aparea tot pe mijloc, fara vreun timp estimativ alaturi.
#484
Postat 31 august 2009 - 21:50
Statii meteo:

La linia 14 totul pare sa fie ok
#485
Postat 31 august 2009 - 22:44
Stiu ca de multe ori unele aratau 85 de grade...iar la fel cum a spus si NdY nu tot timpul erau afisate gradele.
#487
Postat 31 august 2009 - 23:34
Dvs. ati spus ca de multe ori cele din oras aratau aiurea temperatura...
#488
Postat 01 septembrie 2009 - 09:39
#489
Postat 01 septembrie 2009 - 14:56
#490
Postat 01 septembrie 2009 - 16:35
#491
Postat 01 septembrie 2009 - 16:42
Teoria mea e simpla: Principalul scop al acestor panouri este de a afisa in conditii optime cand vine urmatorul tramvai/firobuz/autobuz. Unde ramane un rand liber, ora si temperatura sunt informatii binevenite (data nu prea are ce cauta acolo). Unde nu e cazul, ajunge amplasarea unui ceas separat deasupra panoului (ca scumpe nu-s). Dar statia in sine poate fi insemnata prin mijloace clasice (ca doar nu-si schimba numele).
#492
Postat 01 septembrie 2009 - 17:14
#493
Postat 01 septembrie 2009 - 17:18
#494
Postat 01 septembrie 2009 - 21:30
Wegmann, la 1 Sep 2009, 17:42, a spus:
Tocmai de aceea parerea mea este ca aceste panouri ar trebui sa cuprinda numai urmatoarele informatii, intr-un mod cat mai unitar:
a - ora exacta
b - numarul de linie
c- destinatia finala a mijlocului de transport (pentru a fi clar sensul de mers)
d - fie minutele ramase pana la urmatoarea plecare, fie ora urmatoarei plecari. (adica o modalitate unitara, nu in unele cazuri afisarea minutelor, in altele afisarea orei.) Daca se opteaza pentru afisarea minutelor ramase, inserarea separata a orei exacte de la pct. a) nu mai este necesara.
Sigla RATT ar putea fi aplicata cu autocolante pe chenarul panoului, atat din motive de "economisire" a spatiului (aferent abrevierii "R.A.T.T.") din display-ul propriu-zis, cat si din ratiuni de identitate vizuala.
Asadar: apreciez toate demersurile si ideile de pana acum, dar cred ca finalitatea acestui proiect si eficienta sa se ating prin inserarea unui numar minim de informatii, dar acelea esentiale.
RATT are misiunea de a informa corect, punctual si complet calatorii asupra transportului in comun, si nu cu privire la temperatura, urari, informatii meteo, comunicatele Primariei sau altele. Pentru toate acestea exista numeroase alte surse de informare.
(De altfel, nici Autoritatea de Meteorologie nu cred sa publice mersul tramvaielor prin mijloacele ce ii stau la dispozitie.)
In caz contrar, informatiile devin foarte stufoase, ceea ce partial este deja cazul.
Aceasta postare a fost editata de garcon: 01 septembrie 2009 - 21:44
#495
Postat 01 septembrie 2009 - 22:09
Panoul acela din 700, azi la ora 13 afisa linia 14 bine, insa la linia 18 aparea 6m, nu 6min
#496
Postat 01 septembrie 2009 - 22:45
NDY, la 1 Sep 2009, 23:09, a spus:
Rationamentul nu era acela de a nu face reclama Institutului de Meteorologie. Institutul acela are un rol bine definit si nu are nevoie de reclama. (intr-o oarecare masura, la fel ca RATT, de altfel)
La ce ma refeream eu are de-a face doar cu principiul specialitatii functiilor diverselor institutii. Adica fiecare institutie sa faca acel lucru pentru care a fost creata. Altfel spus (ca sa parafrazez un proverb): informatia potrivita pe panoul potrivit.
Cat despre utilitatea indicarii temperaturii: pe mine, sincer, nu ma "incalzeste" sa stiu ca azi in statie erau 28 sau 30 de grade, atata vreme cat tramvaiul vine la fix, circula corect si respecta un grafic. Vremea pot sa o aflu de pe Internet, de la radio sau din alte parti. (Nu urmaresc aproape niciodata nici informatiile despre temperatura de pe display-urile montate pe panourile de reclama).
Dar e doar un punct de vedere.
Aceasta postare a fost editata de garcon: 01 septembrie 2009 - 22:47
#497
Postat 01 septembrie 2009 - 22:50
In legatura cu faptul ca panourile afiseaza si alte informatii in afara de cele despre timpii de asteptare: asa au fost gandite si acesta este scopul lor declarat. La inceput RATT chiar a anuntat acest lucru in mod public, pe primele panouri montate in oras.
Repet: temperatura nu este preluata de la INMH.
#498
Postat 02 septembrie 2009 - 22:53
Si la acelasi panou de la catedrala am vazut ca a fost ocupat si al 2-lea rand cu temperatura, data si ora...
#499
Postat 04 septembrie 2009 - 08:27
garcon Treaba cu scroll-ul ai dreptate! Chiar eu i-am zis la domnul Florin sa scoata daca poate scroll-ul din afisarea unui traseu. De exemplu. La sediul RATT (acela incarcat). Apare linia 11 pe randul I permanent. Pe randul 2 au fost puse alte 2 E4 si 46. In schimb pe ultima linie aparea cu scroll linia M 30 care pana sa ajunga sa vezi timpul ramas, se terminau ecundele alocate si se schimba.
Domnule Florin aceasta problema sa intalneste in foarte multe locatii! Eu am sa incerc sa ma uit si sa va mai zic unde se poate si sa corectati daca este posibil.
#500
Postat 04 septembrie 2009 - 10:19
alecs, la 2 Sep 2009, 23:53, a spus:
Pe acel panou asa e setat: ora, data si temperatura pe randul doi.
cseh_17, la 4 Sep 2009, 09:27, a spus:
Am modificat intr-o seara dupa ora 12 toate panourile unde se afisa cu scroll. Unde a mai ramas, se face scroll automat datorita lungimii textului, ori datorita afisarii a doua linii pe acelasi rand. Scrie daca vezi ceva ciudat si incercam sa rezolvam.

Ajutor

Raspuns nou
Citare Multipla














