Inelul IV
#921
Postat 11 decembrie 2024 - 15:38
- Pod peste Bega la Solventul + drum de legatura
- Reabilitare Podul Muncii (langa fabrica de tigari)
- Reabilitare Pod Mihai Viteazu
- Reabilitare linia 7, linia 3
- Prelungire linie de tramvai pe Torontalului pana la aerodromul Cioca
- Pasaj subteran langa Gara de Est pentru a conecta str. Kogalniceanu cu str. Div. 9 Cavalerie
Cam astea ar fi proiectele mari pentru care administratia ar trebui sa se zbata. Daca primesti bani pentru 2 proiecte din 7 e ceva!
#922
Postat 12 decembrie 2024 - 03:02
#923
Postat 12 decembrie 2024 - 08:29
Podul peste Bega de la Solventul este planificat pe fonduri europene, dar pe alt program de finanțare.
#924
Postat 12 decembrie 2024 - 12:19
#925
Postat 08 octombrie 2025 - 14:13
Proiect HCL din 2025-10-07
încheierea Acordului de parteneriat între UAT Municipiul Timișoara și Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere SA în vederea finanțării proiectului
"Drum de legătură TEN-T între centura de Sud și centura de Vest” Timișoara
Extras din raportul de specialitate:
Tronson 1: DJ 592 – Pod Bega Est
-> Pod peste Bega Est
Tronson 2: Pod Bega – DN6 (Calea Lugojului)
-> Pasaj DN6 (Lugojului)
-> Pasaj CFR (zona Continental)
Tronson 3: DN6 (Lugojului) – DJ 691 (Dumbrăvița)
-> Pasaj DJ 691 – Dumbrăvița
Tronson 4: DJ 691 – DN6 (Calea Torontalului)
-> Pasaj E671 – Calea Aradului
Tronson 5: DN6 – DN 59A
-> Pasaj DN6 – Calea Torontalului
-> Sens giratoriu DN 59A – Mehala
Tronson 6: DN 59A – Pasajul Solventul
-> Pasaj Solventul – în execuție, cu perspectiva de deschidere în decembrie 2025
Tronson 7: Varianta Timișoara Vest
-> Pasaj CFR – zona de Vest
Tronson 7A: Legătura la strada Dâmbovița
-> Pod peste Bega Vest
Caracteristici tehnice propuse:
• Drum de legătură la 4 benzi pe întreaga lungime de 17,6 km
• Piste de biciclete și trotuare pe ambele sensuri, cu lățime de 3 m, însumând 33,2 km
• Bandă dedicată pentru transportul public pe zona mediană, pe întreaga lungime de 17,6 km
Citeaza
Fezabilitate de către UAT Municipiul Timișoara în colaborare cu CNAIR SA, iar cea de-a doua în
realizarea Proiectului Tehnic și a execuției lucrărilor de către CNAIR SA, pe baza documentației tehnice
predate.
In sfarsit o abordare corecta si reala a proiectului Inelului IV, ca si noutate este integrarea Str Ovidiu Balea pe intreaga lungime cu dublarea supratraversarii liniei CF. Concluzia este pozitiva, Inelul IV deviaza in Centura Vest de unde prin Radiala se intoarce inapoi in nodul Solventu.
Exista o viziune comuna care va fi implementata impreuna cu CNAIR, dar in aceasi colaborare pot sa mearga si mai departe cu proiectul, Sacalaz sa fie integrat complet in proiect iar din Sensul Giratoriu de pe DN de unde se urca pe bretea pentru a urca/cobari de pe Centura Vest in acel nod rutier se se continue drumul paralel cu calea ferata pana la Gara Beregsau. Acea bretea va functiona ca si centura ocolitoare Sacalaz si Beregsau.
Practic Sacalaz se lipeste de oras prin acest nou bulevard iar DN59A poate fi deviat pe acea bretea pana la Beregsau.
Aceasta postare a fost editata de corco: 08 octombrie 2025 - 18:32
#926
Postat 08 octombrie 2025 - 22:38
#928
Postat 09 octombrie 2025 - 09:57
Cat despre pasaje alta solutie pentru traversarea Radialelor nu exista, se vor face pentru ca inelul IV finantat de CNAIR se va face pe un proiect complet, supratraversare, rampe de access, prioritizare pe firul principal, o centura Municipala.
Imi place idea continuitatii Strazii Ovidiu Balea pana peste linia CF, ar putea sa ajunga pana in Sacalaz la pachet cu relocarea DN59A, ar fi o buna oportunitate.
Aceasta postare a fost editata de corco: 09 octombrie 2025 - 09:58
#930
Postat 10 octombrie 2025 - 08:22
in felul asta ajuti si traficul din Utvin/Sanmihai
Aceasta postare a fost editata de ioio_viola: 10 octombrie 2025 - 08:27
#931
Postat 10 octombrie 2025 - 09:44

Ajutor














