STP Timișoara Forum: Modernizarea liniei CF Timișoara Est - Ronaț Triaj - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (25 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Modernizarea liniei CF Timișoara Est - Ronaț Triaj Lungime 13.86 km | val. contract 1.44 miliarde Lei | durata 42 de luni

#401 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3161
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 12 august 2024 - 17:03

Nu prea ai ce sa ii mai faci acum situatiei. Din pacate in momentul critic, cand s-a stat la masa pentru discutarea solutiilor, am fost reprezentati de un idiot cu aspiratii megalomane. Si nu o spun ca pe o jignire, o spun ca pe un fapt real. Chiar nu poti sa mergi la niste astfel de discutii si sa ai pretentia sa fi luat in serios, cand se vede ca tu vrei sa faci concurenta altui primar din alt oras care vrea sa faca metrou. Pentru cine nu s-a prins, este vorba despre Nicu' "a-l nostru", care mai mult ca sigur, fiind din acelasi partid ca si Boc, o fi auzit de intentia de a se construii metrou la Cluj. Astfel ca dupa logica lui, impusca cativa iepuri dintr-o lovitura, daca la Timisoara, cu aceasta reabilitare a liniei, ea era facuta in subteran, pe bani europeni si chiar umpic inaintea metroului de la Cluj. Lumea in mare parte nu cunoaste prea mult nuatele, asa ca daca trenul CFR mergea pe sub oras tot metrou era considerat, si asta ar fi fost un castig politic. Desigur, daca chiar se facea asa ceva era si un castig pentru oras, dar sunt niste probleme de inginerie care trebuiau rezolvate, mutarea in subteran dura mai mult, si acuma afland si ce vor sa faca cu Gara de Est, trebuia schimbat si modul de operare umpic prin Timisoara, mult prea multe favoruri pentru un anumit primar dintr-un anumit oras. Luand lucurile astea in calcul, e normal ca nu l-a bagat nimeni in seama pe Robu cu aspiratiile sale, si vazandul doritor de un proiect cu care vrea totusi sa se laude, i-au oferit acele idei de pasaje, unul cu giratoriu suspendat, iar oamenii si-au vazut apoi de treaba cu restul proiectului de modernizare. In consecinta, nu am avut un om capabil la cea vreme care sa prezinte obiectiv, de ce trebuie CFR sa faca un viaduct prin Timisoara (s-au tunel) si astfel sa convinga compania de stat ca e mai bine cum cerem noi, nu cum vor ei.

Dupa mine cam asa se leaga lucrurile in momentul de fata, desi umpic cam tarziu. Sigur, e invechit si modul in care opereaza CFR dar nu te poti astepta ca, pe unu de la Bucuresti, sa ii pese de absolut fiecare detaliu din alt oras, aia e meseria reprezentantului de aici, adica primarul.

@michidutza vagoanele acelea de calatori, vechi si carbonizate, acelea nu cred ca mai au integritatea structurala sa mai fie mutate undeva, acolo vor fi taiate. Zona trebuia curatata oricum de vegetatia uscata, probabil au considerat ca e mai ok sa nu o faca de doua ori, nestiind cand incepe lucrarea. Iar vagoanele de marfa, nu stiu ale cui sunt, ca parca nu erau acolo ultima data, deci probabil vreun privat plateste chirie sa isi poata gara vagoanele si locomotivele acolo si asteapta solutie din partea CFR infrastructura, daca tot plateste bani.

Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 12 august 2024 - 17:04

1

#402 Useril este offline   chapo 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 137
  • Inregistrat: 14 ianuarie 23

Postat 12 august 2024 - 18:26

Vezi postareaTM79, la 12 august 2024 - 14:56, a spus:

Pentru ca CFR este un hârciog si stie doar sa adune...
Din aceasta cauza, si solutia de a baga trenuri de marfa prin oras.
Nu au venit cu un plan din care sa reiese ce teren se vinde, ce teren se pastreaza, ce investitii public/private se pot face in zona, astfel incat tot traseul de la Gara de Nord la Gara de Est sa fie mai atragator pentru populatie.

Au aruncat "marele zid chinezesc" varianta romaneasca, ca e mai ieftin.

Ca vor distruge orasul, nu conteaza...


Pentru că CFR nu își modernizează calea ferată ca să îți facă ție mobilitate urbană modernă. Pe el îl interesează transportul de marfă cât mai rapid și pe urmă se mai uită și la călători,atât.Îl doare pe CFR undeva că blochează orașele de pe ruta căii ferate.
Cum a zis și colegul de mai sus, atunci când nu ai mămăligi de conducători locali, care să fie rezonabili și cu un cap pe umeri, iese ceva frumos.
Aici trebuia intervenit de pe vremea lui Robu când s-a făcut SF-ul, ei acum au făcut un efort suplimentar să schimbe soluțiile prin oraș,că au venit șerifi noi la conducere care au vrut altceva.

Autoritățile locale sunt cele care trebuie să se ocupe de PROBLEME LOCALE,precum centuri feroviare,pasaje sub/supraterane peste calea ferată etc și etc
2

#403 Useril este offline   fleetwood 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 122
  • Inregistrat: 04 iulie 19

Postat 16 august 2024 - 11:59

Vezi postareachapo, la 12 august 2024 - 18:26, a spus:

Autoritățile locale sunt cele care trebuie să se ocupe de PROBLEME LOCALE,precum centuri feroviare,pasaje sub/supraterane peste calea ferată etc și etc


Corect. Pentru fantasmagoria cu închiderea inelului 4, est... Sigur că va trebui un nou pod peste Bega, asta nu e treaba CFR. Dar va trebui și un (sub)pasaj CF în zona Pădurea Verde... Aceste lucruri sunt în planificare de multă vreme (inelul 4 și modernizarea CF). Există, oare, vreun plan excelent, ascuns publicului, prin care în cei 3-9 ani de bulversare a orașului de către PNNR_CFR_PÂRȚ să se facă și (sub)pasajul respectiv?!

Aceasta postare a fost editata de fleetwood: 16 august 2024 - 12:00

0

#404 Useril este offline   corco 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 990
  • Inregistrat: 10 octombrie 16
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:desbateri pe forum si prietenii

Postat 04 septembrie 2024 - 07:55

Vocea porumbelului ceferist spune ca e naspa situatia pe sectiunile WeBuild, progress Iulie 2024 0.1% pe trosnon 3 si 0.3% pe tronson 4.
In alta parte s-a lucrat si au raportat un progres de 5 puncte procentuale pe lotul Aleșd – Frontieră Ungaria.
To in zona Asocierea Alstom – Arcada care are sectoarele Cluj Oradea rup muntii in Apuseni.
Care este problema noastra in Vest? la campie unde se poate lucra si cu lopata sa stai pe loc este de neinteles, vis-a vis de stadionul CFR unde a fost o echipa de contractori s-a lucrat 1-2 saptamani sa scoata traversele si acum este din nou liniste totala, nu misca nimic

FCC in schimb fac fata si trag sa finalizeze la termen, au un avans de 4,45 puncte procentuale pe lotul Lugoj – Timișoara Est, modernizat în proporție de aproape 7%.

Aceasta postare a fost editata de corco: 04 septembrie 2024 - 07:56

2

#405 Userul este online   michidutza 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1223
  • Inregistrat: 26 iunie 16

Postat 07 septembrie 2024 - 12:51

Azi forau langa soseaua Calea Mallului. Nu stiu exact ce faceau dar am banuiala ca legat de aceasta investitie e legata treaba.

Imagine atasata: b (1).jpg
Imagine atasata: b (2).jpg
2

#406 Useril este offline   corco 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 990
  • Inregistrat: 10 octombrie 16
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:desbateri pe forum si prietenii

Postat 28 octombrie 2024 - 15:30

Se stie deja daca au termint proiectarea?, daca aveti date va rog share sa analizam putin solutiile tehnice. La Baader s-au prezentat cu ceva planse la PMT, ar fi interesant sa vedem cum au proiectat cladirea de Mentenanta si a 2-a cladire cu parcarea acea supraetajata de pe Str Nera.
Sper sa nu apara surprize pe T3, Grindeanu vad ca ezita deocamdata sa vina in santier la Gara de Nord pentru ca nu are ce arata, in continuare este o foarte slaba mobilizare pe acest tronson.
0

#407 Useril este offline   corco 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 990
  • Inregistrat: 10 octombrie 16
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:desbateri pe forum si prietenii

Postat 29 octombrie 2024 - 08:31

OFICIAL SI CONFIRMAREA STAGNARII 3 LUNI LA RAND DE PE LOTUL 3...INCREDIBIL

sursa

Citeaza

Actualizare date progres luna septembrie 2024.

Modernizarea liniei feroviare Caransebeș – Timișoara – Arad

Lot 1 Caransebeș - Lugoj - 36,56km - septembrie 0% - august 0% - iulie 0% - est.finalizare iul 2027
Lot 2 Lugoj - Timișoara Est - 53,91km - septembrie 11% - august 9.50% - iulie 6.95% - est.finalizare iun 2026
Lot 3 Timișoara Est - Ronaț Triaj Gr.D - septembrie 1.10% - 13,86km - august 1.10% - iulie 1.10% - est.finalizare iun 2026
Lot 4 Ronat Triaj D - Arad - 54,86km - septembrie 3.5% - august 1.20% - iulie 1.20% - est.finalizare iun 2026

0

#408 Useril este offline   Pablo 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 3419
  • Inregistrat: 09 aprilie 20
  • Sexul:masculin
  • Locatia:307220 Giroc, Zona Metropolitană Timișoara, Județul Timiș, Regiunea Vest
  • Interese:Proiecte, Construcții, Infrastructură și Investiții - legate de Municipiul Timișoara, Zona Metropolitană Timișoara & Polul de Creștere Timișoara, Zona Urbană Funcțională (ZUF) Timișoara, Județul Timiș, Regiunea de Dezvoltare Vest, Macroregiunea 4 - RO4 (NUTS 1), Euroregiunea DKMT și Banat

Postat 29 octombrie 2024 - 08:53

Comunicat oficial al Ministerului Transporturilor? Sau elucubrațiile lui @daniel_avram?
0

#409 Useril este offline   corco 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 990
  • Inregistrat: 10 octombrie 16
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:desbateri pe forum si prietenii

Postat 29 octombrie 2024 - 10:24

Sa ne raspunda la intrebarea asta oamenii platiti cu bani publici, pe mine ma intereseaza rezultatele, ce se lucreaza zilnic de pe tronsonul 3, cate utilaje, echipaje, furnizori, si unde sunt acum ca si deviatii pe planificarea pentru 2026.
MT sa informeze, sa dea comunicat oficial cu situatia la zi ce se va intampla cu subiect si predicat daca nu finalizeaza in 2026 si pierd finantarea.
Grindeanu sa aibe curajul sa vina in santier si sa verifice care e problema lor pe acest tronson, lucreaza sau reziliaza!
5

#410 Useril este offline   IlieB 

  • Membru Senior*
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 820
  • Inregistrat: 06 iulie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Masini, Excursii, Istorie

Postat 29 octombrie 2024 - 16:12

Stai sa treaca alegerile si o sa iasa pe teren, pana atunci nu prevad sa mai existe "iesiri" pe teren.
0

#411 Useril este offline   corco 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 990
  • Inregistrat: 10 octombrie 16
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:desbateri pe forum si prietenii

Postat 12 noiembrie 2024 - 12:55

Si totusi vizita se amana....acum si reabilitarea garii s-a impotmolit la mal, Constructim nu da semne ca finalizeaza anul asta, nu au stres cu nimic, tin schelele pe fatada principala inca din Iulie pentru cateva placi de gresie si un trafalet, curat - murdar, asa se traduce in limbaj ceferist
1

#412 Useril este offline   DanielT 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1533
  • Inregistrat: 06 aprilie 17

Postat 14 noiembrie 2024 - 08:34

Pfff, in ritmul asta 2030 e un termen mega optimist, doar cand ma gandesc la pasajele ce trebuiesc facute, si ce pasaje, halta noua la mall etc. etc. :Facepalm_emote_gif:
Macar vedem stadiul la zi la Alenia, Nord One, Vivalia :coolspeak:



multumiri frameD Future PRODUCTIONS: https://www.youtube....turePRODUCTIONS

Aceasta postare a fost editata de DanielT: 14 noiembrie 2024 - 08:38

3

#413 Useril este offline   corco 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 990
  • Inregistrat: 10 octombrie 16
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:desbateri pe forum si prietenii

Postat 14 noiembrie 2024 - 12:38

Urat proiect, tot ce au de facut este sa treaca la incarcat pietis si largit taluzurile actuale de pamant, ce frumos ar fi aratat estacada. Ingrijoreaza ca nu au inceput lucrarile la nici unul din cele 3 pasaje, la Baader trebuie facute demolari de ambele parti, nu se discuta nimic legat de expropieri, nu s-a anuntat public daca sau rezolvat actele, ce se intampla este in ceata total.
Mai este o problema, primaria are de gand sa reabiliteze Strazile Ion Zaicu si Demetriade? acum ar fi cazul sa demareze incat la finalizarea lucrarilor sa dispara ambele santiere.
Unde UVT se invecineaza cu CF este maidan veritabil, platou de filmare,extra pot fi admirate chiar si malurile de pamant provenite de la contructia sali de sport, sper sa mai aduca si italienii cu roabele cand se apuca de taluzuri, pe bune acum

Aceasta postare a fost editata de corco: 14 noiembrie 2024 - 12:42

1

#414 Useril este offline   The Mechanic 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 1280
  • Inregistrat: 30 ianuarie 15
  • Sexul:masculin

Postat 14 noiembrie 2024 - 16:08

Eu sper sa nu se apuce de pasaje. Ar fi cel mai bun lucru pentru noi! Ce bine ar fi sa ne prinda 2026 fara santiere in oras, si sa vina cineva sa mototoleasca proiectul asta, sa il arunce la gunoi si sa propuna un proiect nou care sa ne faca viata mai usoara cu solutii prezentate si pe forumul nostru! Dispar si grindenii pana atunci, trebuie sa mai rezistam!
3

#415 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2363
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 15 noiembrie 2024 - 07:27

Pentru oras si eu consider ca ar fi mai ok sa cada proiectul cel putin partea urbana a lui..Dar ma tem ca fara finantare externa poate nepotii nostril vor prinde cand ies la pensie un nou proiect...Bucurestiul finanteaza din bugetul central metrou la Cluuuj si nu ii vad alocand sumele importante pentru ceva folositor Timisoarei, plus ca la ce vremuri de restriste bugetara vin spre noi...Dar vom trai si vom vedea..Acum daca El Insusi tov Robu e consilier personal pentru seful CJT Simonis cine stie ce noi idei crete si ciudate ii toarna in urechi..acum se poate juca cu un judet intreg nu doar cu un oras...
2

#416 Useril este offline   corco 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 990
  • Inregistrat: 10 octombrie 16
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:desbateri pe forum si prietenii

Postat 15 noiembrie 2024 - 11:24

Din pacate proiectul nu ar fi ok sa fie abandonat complet, PNRR se finanteaza pana in 2026, proiectele care depasesc acest termen se vor finanta prin alte programele de finantare mai greu de accesat.
Problema este ca ar trebui refacut SF-ul iar fara o centura feroviara si un nou triaj in zona Ghiroda Remetea ar fi dificila introducerea Estacadei.
S-ar pierde un timp enorm si chiar proiectul in sine se duce pe o durata de implementare mult mai mare
Mai degraba as vedea prioritare pasajele pentru a elimina traficul auto din zona de lucru si vad ca nu gandesc asa, aici exista totusi si un avantaj
Proiectul Estacadei se poate derula si separat pe amprenta strazilor Ion Zaicu si Demetriade, iar in zona Brediceanu si Gh Lazar eliminat tot ce se construieste acum.
Estacada deschide o noua subtraversarea la Kogalniceanu si posibilitati noi pe toata lungimea ei,apoi reconstructia zonelor adiacente CF in bulevarde largi, parcari si parcuri.
Estacada se poate face pe un nou exercitiu financiar separat de reteaua CF strict pentru tren Urban intre Gara de Est si de Nord, conditia ar fi ca pasajul Baader sa nu se mai construiasca, undeva tot raul spre bine.

Aceasta postare a fost editata de corco: 15 noiembrie 2024 - 17:45

-1

#417 Useril este offline   corco 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 990
  • Inregistrat: 10 octombrie 16
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:desbateri pe forum si prietenii

Postat 03 decembrie 2024 - 13:56

Ce-i cu linistea asta asa de sfarsit de an din partea lui Grindeanu, se pare ca nu are curajul sa vina in Timisoara sa ne spuna ceva despre evolutia sau involutia lucrarilor de pe acest tronson, aceiasi italieni pe care i-a tinut in brate cand sau plans ca trebuie sa gandeasca si sa considere in proiectare reglementarile locale de urbanism, cei cu google maps pe laptop si agenda plina de telefoane cu rezervari la restaurante, sprituri, ciupeli
Nici reabilitarea Garii de Nord nu merge bine, trebuie sa fie gata pana la finalul anului, un cuvant, doua.. spune ceva ca nu-i sfarsitul lumii.
1

#418 Useril este offline   DanielT 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1533
  • Inregistrat: 06 aprilie 17

Postat 03 decembrie 2024 - 14:30

La ce haos e acum la general, sunt sigur ca numai la asta nu se gandeste acum Grindeanu sau al politician si nu ii iau apararea, departe de mine la cat l-am spurcat pe-aici :D. E clar ca tara s-a oprit in loc de 2 saptamni. Acum trebuie sa vedem daca reporneste sau ramane asa.
0

#419 Useril este offline   corco 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 990
  • Inregistrat: 10 octombrie 16
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:desbateri pe forum si prietenii

Postat 04 decembrie 2024 - 13:51

Sa ne reamintim, in Luna Mai s-a anuntat ca s-a rezolvat, este declaratie oficiala a MT, deci "au fost în stare proiectanții după acel acord să înceapă faza de proiectare"

Citeaza

În următoarele săptămâni se va începe și de la Ronaț spre Arad. În cam două luni se va începe și pe Caransebeș – Lugoj. Ritmul trebuie să fie foarte bun, să respectăm calendarul”, a spus Sorin Grindeanu
.

Intrebare, care sunt penalitatile pentru nerespectarea calendarului? exista posibilitate de reziliere, daca da care sunt avertismentele?

O data ca ritmul nu a existat vreme de 6Luni din acel moment pe tronsonul din oras, deci din start s-a acceptat sa fie defazat proiectul cu min 6 Luni pentru reproiectare de vreme ce nu spune nimic concret legat de acest tronson.

Daca tot este cel mai important tronson cum aplica MT clauzele contractuale in cazul intarzierilor, nici pe Caransebes nu este roz situatia, si acolo sunt deja 6 Luni peste etapa de proiectare, deci cine, ce, cum se implica?
1

#420 Useril este offline   Pablo 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 3419
  • Inregistrat: 09 aprilie 20
  • Sexul:masculin
  • Locatia:307220 Giroc, Zona Metropolitană Timișoara, Județul Timiș, Regiunea Vest
  • Interese:Proiecte, Construcții, Infrastructură și Investiții - legate de Municipiul Timișoara, Zona Metropolitană Timișoara & Polul de Creștere Timișoara, Zona Urbană Funcțională (ZUF) Timișoara, Județul Timiș, Regiunea de Dezvoltare Vest, Macroregiunea 4 - RO4 (NUTS 1), Euroregiunea DKMT și Banat

Postat 10 decembrie 2024 - 11:12

Au început lucrările la viitoarea pasarelă de la Gara de Nord Timișoara care va duce călătorii de la tren la parcare. Face parte din modernizarea magistralei CFR cu bani europeni. VIDEO

Citeaza

TIMIȘOARA. Se lucrează pe toți cei 14 km de pe tronsonul de Timișoara al magistralei de cale ferată care se modernizează cu bani europeni, iar acum intervențiile se intensifică în zona Gării de Nord

A început forarea celor 24 de piloni ce vor susține noile construcții și anume clădirea de călători auxiliară, pasarela centrală precum și parcarea supraterană pe 3 nivele din vecinatatea noii clădiri de călători.

Gara de Nord din Timișoara va deveni cea mai frumoasă din vestul României. Aceasta va fi formata din 4 corpuri de clădire modernizate, peroanele vor fi complet schimbate, vom avea scări rulante, lifturi, bandă transportoare pentru bagaje și călători și o super pasarelă care va asigura accesul de la tren direct către o parcare supraetajată plănuită în zona stadionului CFR, pe strada Nera. Pasarela va fi prevăzută cu ascensor și covor rulant, iar de-a lungul ei vor fi montate automate de bilete.

„Aceste lucrări fac parte din proiectul de modernizare feroviară de pe Lotul 3 Timișoara Est – Ronaț. Datorită faptului că linia ferată străbate diametral orașul, era necesar să se dezvolte un proiect care să faciliteze accesul publicului călător din nordul orașului la transportul feroviar, printr-un portal nou. Astfel, s-a proiectat construirea clădirii de călători 2, care va funcţiona complementar cu clădirea de călători existentă și va fi amenajată pe doua niveluri (parter+etaj). Ea va deservi publicul călător din partea de Nord-Vest a orașului și va face legătura cu actuala clădire de călători printr-o pasarelă centrală având urmatoarea structură: 1) Corpul 1 (acces pasarelă) – va fi situat în holul central al clădirii de călători existente, iar accesul la acesta, se va face prin intermediul scărilor fixe, scărilor rulante si unui lift. 2) Corpul 2 (distribuţie peroane) – va fi situat deasupra celor 4 peroane intermediare dintre liniile 1-8, accesul la fiecare peron realizându-se prin intermediul scărilor fixe, scărilor rulante și lifturilor. 3) Corpul 3 (zona de tranzit, așteptare și mic comerţ) – va fi situat deasupra liniilor 1T – 6T și va face legătura cu clădirea de călători 2. 4) Corpul 4 (distribuţie spre strada Nera) – va traversa clădirea de călători 2 fiind reprezentat de o pasarelă închisă, cu acces din clădirea de călători 2, cu rol de distribuţie a publicului către strada Nera și către parcarea supraterană„, transmit reprezentanții CFR Infrastructură Timișoara.

Tronsonul 3, Timișoara Est – Ronaț Triaj măsoară 13,86 km, iar lucrările sunt realizate de Asocierea WEBUILD SPA – Partecipazioni Italia SPA – SALCEF SPA – cu 1,4 miliarde lei (fără TVA).

Vă reamintim, întreaga magistrală Caransebeș – Lugoj – Timișoara – Arad, de 162 de kilometri, se reabilitează cu bani europeni prin PNRR, aproape 9 miliarde de lei, și a fost împărțită în 4 loturi. Toate cele patru tronsoane trebuie să fie gata la finele anului 2026.

1

Arata acest topic


  • (25 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi