Aceasta postare a fost editata de Adian: 11 iulie 2024 - 20:34
Zona IOSEFIN Reabilitarea cladirilor istorice din Timisoara
#304
Postat 29 octombrie 2024 - 23:06
De ceva vreme au aparut niste schele triste pe latura de pe bld Dragalina, dar nu lucreaza nimeni, nu stiu daca se apuca de renovare sau e ceva interventie
Aceasta postare a fost editata de Adian: 29 octombrie 2024 - 23:08
#307
Postat 26 noiembrie 2024 - 09:08
#308
Postat 26 noiembrie 2024 - 22:32
Sau poate iara se va scoate un mega PUZ si se va incerca alt tun imobiliar prin vanzarea terenului.
Aceasta postare a fost editata de michidutza: 26 noiembrie 2024 - 22:33
#309
Postat 27 noiembrie 2024 - 08:56
#310
Postat 28 noiembrie 2024 - 20:25
Poate asta se doreste si aici pentru a valorifica terenul in alt fel...
#311
Postat 29 noiembrie 2024 - 13:28
#312
Postat 29 noiembrie 2024 - 13:51
Paradoxal cu cat ruina se distruge cu atat devine terenul mai valoros, strict vorbind de Fabrica de Tigarete.
Trenul de genu e o investitie care face profit pasiv
Aceasta postare a fost editata de michidutza: 29 noiembrie 2024 - 13:52
#313
Postat 05 decembrie 2024 - 13:28
#315
Postat 12 decembrie 2024 - 00:38
Sper doar să refacă și lucarna din partea dreaptă a acoperișului, care a dispărut la renovare.
Captură din street view pentru comparație:
Envoyé de mon iPhone en utilisant Tapatalk
Aceasta postare a fost editata de buback: 12 decembrie 2024 - 00:40
#316
Postat 12 decembrie 2024 - 08:05
#317
Postat 20 decembrie 2024 - 13:37
Citeaza
Consiliul Local a aprobat în ultima ședință documentația de avizare a lucrărilor de intervenție care oferă și o estimare a costurilor. Din două scenarii luate în calcul de proiectant, este recomandat unul care arată că regenerarea urbană din această zonă cheie a Timișoarei s-ar ridica la 72.956.832 lei cu TVA, adică aproape 15 milioane de euro.
Mai este nevoie de un aviz de la Direcția de Cultură și respectiv de o nouă aprobare în Consiliul Local a Proiectului Tehnic pentru a putea fi depus planul Mocioni spre finanțare la ADR Vest în vederea obținerii de fonduri europene prin programul PR Vest 2021-2027, așa cum s-a reușit în cazul regenerării urbane din zona Traian.
Conform desenelor realizate de specialiști de la firma angajată de municipalitate să regândească aceasta zonă, vor fi mai multe spații verzi și zone pietonale, piste de biciclete și doar o singură bandă auto pe sens, cea de-a doua va fi dedicată în exclusivitate mijloacelor de transport în comun.
„În acest sens, se vor lărgi trotuarele pietonale, se vor introduce piste de biciclete și spații verzi pentru încurajarea plimbărilor, spațiile de odihnă vor fi dotate cu mobilier urban modern și facil. Finisajul trotuarelor se va inlocui cu dale din piatră, se va reconfigura rețeaua de iluminat stradal și se va introduce iluminat decorativ și monumental, se vor moderniza rețelele edilitare din zonă„, se arată în proiect.
Ar urma ca pe porțiunea de drum dintre piețele Maria și Sinaia, mașinile să circule pe o singura bandă, și nu pe două, cum se întâmplă în prezent.
„Pentru fluidizarea transportului public se propune realizarea unei benzi speciale pentru autobuz, acest lucru ducând la timpi mai scurți de așteptare a autobuzului și tramvaiului.
În vederea limitării noxelor produse de autovehicule se propune limitarea traficului auto pe blvd. 16 Decembrie 1989 la o bandă pe sens de circulație, cu semafoare la trecerile de pietoni pentru fluidizarea traficului și siguranță pietonală precum și copaci și spații verzi care vor ajuta la curățarea aerului„, se mai arată în proiect.
În septembrie, Consiliul Local a aprobat declararea de utilitate publică și interes local a proiectului de investiție ‘Regenerare urbană – zona Piața Mocioni’, pentru a facilita depunerea spre finanțare prin PR Vest 2021-2027, Intervenția regională 7.1.A. Revitalizare și regenerare urbană, în vederea obținerii de fonduri europene.
#318
Postat 20 decembrie 2024 - 16:29
Riveranii de pe Regele Carol ar merge cu masinile pe linia de tramvai? Nu se va turna beton intre linii, ca e Iosefin, deci o sa puna pavaj.
In zona Traian unde s-a pus pavaj intre linii si circula masinile s-au format denivelari, deci n-o sa tina mult. Cel mai bine e sa lase cum e acum pe bd Regele Carol.
#319
Postat 20 decembrie 2024 - 18:02
The Mechanic, la 20 decembrie 2024 - 16:29, a spus:
Riveranii de pe Regele Carol ar merge cu masinile pe linia de tramvai? Nu se va turna beton intre linii, ca e Iosefin, deci o sa puna pavaj.
In zona Traian unde s-a pus pavaj intre linii si circula masinile s-au format denivelari, deci n-o sa tina mult. Cel mai bine e sa lase cum e acum pe bd Regele Carol.
Exact aceeasi chestie am remarcat si eu anul trecut cand au postat videoclipul. Mi se pare foarte stupid sa ocolesti atata ca sa mergi spre piata. Oare pe unde vor sa bage traficul inapoi pe Bld Carol, de pe str Ion Ghica sau bld Dragalina? O alta chestie ar fi zona destinata taxiurilor de langa biserica din Piata Mocioni, strada care se pare ca va deveni pietonala, unde vor sa mute taxiurile? Sper totusi ca in urma consultarii publice cu locuitorii din zona au modificat proiectul, iar daca nu sa-l modifice, oricum au vreme la cat de greu se misca totul sunt convins ca nu va fi gata inainte de 2030.
Aceasta postare a fost editata de Adian: 20 decembrie 2024 - 18:09
#320
Postat 20 decembrie 2024 - 18:16

Ajutor















