STP Timișoara Forum: Zona Industrială Calea Buziașului (Stan Vidrighin - AEM) - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (5 Pagini)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Zona Industrială Calea Buziașului (Stan Vidrighin - AEM) Evaluare topic: -----

#41 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6117
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 15 noiembrie 2024 - 12:27

Vezi postareacorco, la 15 noiembrie 2024 - 10:57, a spus:

Pestele de la cap se ...s-a creat un precedent cu Funshop si nu vad cum se mai pot opune unui PUZ Dedeman la Spumotim
Dar cum s-a ajuns la o schimbare radicala a locatiei de langa Ikea pe Buziasului este de analizat. Au anuntat de mai bine de 2 ani inclusiv angajatii din Lipovei ca se vor muta pe Aradului langa Ikea si ce sa vezi ca sau trezit la realitate.
E mai simplu sa ataci zona de Sud si sa intri in concurenta cu Hornbach si Funshop nu!? proiectul de business pentru acea locatie il vad mult mai mare decat constructia un simplu magazin, posibil sa vina cu acel retail park dorit initial in Aradului, pe scurt a inceput lupta de la Vidrighin

Este bine că se discută, doar suntem pe un forum, dar haideți să nu emitem "păreri și temeri" de-ale noastre ca și cum noi am fi în pielea dezvoltatorului și știm cu certitudine că nu se mai face unitatea Dedeman de lângă IKEA sau că aici în locul Spumotim va fi tot unitate de bricolaj. Hai să aflăm care sunt și intențiile investitorului, poate acesta are alte planuri.
5

#42 Useril este offline   Pablo 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 3410
  • Inregistrat: 09 aprilie 20
  • Sexul:masculin
  • Locatia:307220 Giroc, Zona Metropolitană Timișoara, Județul Timiș, Regiunea Vest
  • Interese:Proiecte, Construcții, Infrastructură și Investiții - legate de Municipiul Timișoara, Zona Metropolitană Timișoara & Polul de Creștere Timișoara, Zona Urbană Funcțională (ZUF) Timișoara, Județul Timiș, Regiunea de Dezvoltare Vest, Macroregiunea 4 - RO4 (NUTS 1), Euroregiunea DKMT și Banat

Postat 15 noiembrie 2024 - 14:31

Exact @MHN, prin Iulie zicea Sperlea într-un podcast că se definitivează ultimele detalii ale proiectului adiacent de galerie comercială, și că inițial au vrut să dezvolte blocuri, proiect care a picat fiindcă nu se aliniază cu viziunea administrației Bugarin. Nu a apărut niciun comunicat de presă oficial că renunță la proiectul unității din Dumbrăvița, doar pure speculații. Să lăsăm ,,părerile" și să începem să luăm lucrurile așa cum sunt.
2

#43 Useril este offline   Alexandrika 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 26
  • Inregistrat: 21 august 23

Postat 15 noiembrie 2024 - 15:50

Vezi postareaMHN, la 15 noiembrie 2024 - 12:27, a spus:

Este bine că se discută, doar suntem pe un forum, dar hai să nu emitem "păreri și temeri" de-ale noastre ca și cum noi am fi în pielea dezvoltatorului și știm cu certitudine că nu se mai face unitatea Dedeman de lângă IKEA sau că aici în locul Spumotim va fi tot unitate de bricolaj. Hai să aflăm care sunt și intențiile investitorului, poate acesta are alte planuri.

Articolele astea induc in eroare, decizia investitorului de a cumpara inca un teren nu inseamna automat ca renunta la investitia cealalta.
Cine stie, poate vrea sa realizeze blocurile care nu au fost vrute de administratia Bugarin.

Aceasta postare a fost editata de Alexandrika: 15 noiembrie 2024 - 15:51

2

#44 Useril este offline   The Mechanic 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 1274
  • Inregistrat: 30 ianuarie 15
  • Sexul:masculin

Postat 15 noiembrie 2024 - 18:05

Dedeman trebuia sa se amplaseze tot langa centura ca si Hornbach. Scopul construirii acestor doua magazine de bricolaj e sa ii prinda pe cei din Mosnita, Albina si alte sate din zona, mai putin pt cei din Timisoara care au deja de unde sa isi faca cumparaturile. Daca lucrurile raman asa, Hornbach va avea un avantaj. Pentru noi, cei din oras, nu e ok daca Dedeman ramane la Spumotim pt ca va afecta negativ traficul din zona AEM care si asa e cum e...
Atat la Spumotim cat si la 1 Iunie mi-ar fi placut sa vad si altceva in afara de blocuri si magazine. Ar trebui sa mai producem si noi ceva (nepoluant, bineinteles)
2

#45 Useril este offline   michidutza 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1223
  • Inregistrat: 26 iunie 16

Postat 16 noiembrie 2024 - 08:27

Traficul e facut de prea multi comozi si neghiobi care nu le ofera nici altora alternative, blocand sinele de tramvai si trotuarele, etc!

Pe de alta parte, ma bucur ca te gandesti la industrie nepoluatoare dar traficul e cel mai mare poluator din oras dupa Conti probabil, dar nimeni nu vrea sa ia "traficul" de coarne!

Aceasta postare a fost editata de michidutza: 16 noiembrie 2024 - 08:31

2

#46 Useril este offline   rue 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 684
  • Inregistrat: 01 septembrie 17

Postat 16 noiembrie 2024 - 09:09

Prețul pe mp în acea zona e prea mare pentru a fi asumat de facilitățile de producție.
Doar dacă prin PUG se reglementa acea zona sa rămână cu acel specific de producție, altfel se știe de 20 de ani ca Timișoara a început sa dezvolte zone industriale peste drum de Flex în jur, Incontro.
Pentru oraș ar fi utile zone pe toate direcțiile și acum mai ales spre autostrăzi.
Nu are sens sa se mai dezvolte producții sub centura orașului, altele decât cele existente.
Cat despre birouri, sunt deja multe slab populate. Lângă Elwctromotor /Nokia mai erau în plan încă 3 BBC uri, lângă cel existent. Sunt la mica distanta de centru, aproape de gara, aproape de zone de blocuri noi de la Circumvalatiunii, deci ideale ca și poziție.
1

#47 Useril este offline   ccody 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 132
  • Inregistrat: 22 februarie 15

Postat 16 noiembrie 2024 - 09:32

Langa Continental / stadion Lego sunt terenuri disponibile pt industrie ! Uitandu-ma pe g.maps ieri nu am putut sa nu remarc parcarile pline de la Continental ! Oare de ce vin respectivii cu masina la munca, doar locatia este in oras si exista RATT !?
0

#48 Useril este offline   rue 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 684
  • Inregistrat: 01 septembrie 17

Postat 16 noiembrie 2024 - 10:38

Mulți de la Conti și Vitesco stau în Mosnita, Giroc, Ghiroda, Urseni, SMR, Sag.
Nu au cum sa vina astfel la birou și încă nu vin toți zilnic. Mai mult, au copiii la școlile gradinitele din oraș.
0

#49 Useril este offline   ccody 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 132
  • Inregistrat: 22 februarie 15

Postat 16 noiembrie 2024 - 10:51

Multumesc rue pt confirmare. Inseamna ca la Spumotim s-ar preta multe...multe apartamente, o gradinita si alte servicii pt. oamenii din zona. Asa poate o parte dintre angajatii de la Conti&co n-ar mai trebui sa faca zilnic naveta. Sunt sigur ca multi care acum stau in Giroc sunt satui de decizia luata acum cativa ani...
1

#50 Useril este offline   rue 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 684
  • Inregistrat: 01 septembrie 17

Postat 16 noiembrie 2024 - 11:42

Care s-au mutat la apartamente in Giroc, poate, dar au multi credite pe 20-30 de ani. Cei care au mers sa stea la casa nu se vor intoarce sa stea la apartament la Spumotim. Eventual isi cumpara si un apartament acolo, unii.
Primaria a zis recent ca se va reglementa ca aceste dezvoltari noi pe zone industriale se vor face cu girul de a dezvolta mai multe facilitati in acele zone, ca prim pas, inainte de a face propriile proiecte. Nu stiu daca si cum se va combate aceasta intentie a primariei de a mulge dezvoltatorii si ce succes vor avea, ce interes vor mai gasi dezvoltatorii pe astfel de conditii.
Sa nu uitam ca crema managementului din corporatii si institutii sta in Dumbravita si vor brazda orasul cate locul de munca sau afacerile detinute.
1

#51 Useril este offline   Fantoma Tramvaiului 3 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1091
  • Inregistrat: 06 iulie 14
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timișoara

Postat 17 noiembrie 2024 - 00:30

Vezi postareaccody, la 16 noiembrie 2024 - 09:32, a spus:

parcarile pline de la Continental ! Oare de ce vin respectivii cu masina la munca, doar locatia este in oras si exista RATT !?

Exista doar E2, care vine odata la 30 min, plin, care acopera doar o fasie subtire a Timisoarei, si care din capatul opus face cel putin dublu cat ai face cu masina pentru ca o ia pe ocolite si pe bulevardele cu cel mai mare trafic

Asa nu convingi lumea sa foloseasca transportul public. Trebuie acoperire mai buna, trebuie frecventa de maxim 10 min (chiar 5 min la ore de varf), si trebuie trasee pe care sa ajunga rapid la destinatie. Din zona Lipovei, un mtc ar trebui sa mearga pe la UMT si Printul Turcesc, apoi pe Buziasului ca sa ajunga in timp decent la Continental. E2 va sta mult la semafoare precum Denetriade/Frigului, absolut fiecare semafor de pe Aradului si inelul 1 (cel putin 8 bucati), strada Cluj care e si ea aglomerata, Rebreanu/Sudului. E2 va face cel putin 45 minute de pe Lipovei pana la Continental. La care mai adaugi cat il astepti in statie, faptul ca nu toti locuiesc chiar langa statie, faptul ca risti sa te inghesui de esti tot strivit si transpirat cand ajungi... Pe cand cu masina personala, cred ca odata ce vor pune la punct si unda verde dintre Banatim si AEM, in vreo 20-25 min ai ajunge din Lipovei la Continental. Iar dimineata, orice minut conteaza

Asta totul lasand deoparte ca multi oameni isi mai duc si copiii la scoala dimineata, prin alte parti ale orasului
10

#52 Useril este offline   aristotelro 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 388
  • Inregistrat: 15 noiembrie 11
  • Sexul:masculin

Postat 17 noiembrie 2024 - 23:56

Vezi postareaccody, la 16 noiembrie 2024 - 09:32, a spus:

Langa Continental / stadion Lego sunt terenuri disponibile pt industrie ! Uitandu-ma pe g.maps ieri nu am putut sa nu remarc parcarile pline de la Continental ! Oare de ce vin respectivii cu masina la munca, doar locatia este in oras si exista RATT !?


Exista RATT dar nu există transport public.
1

#53 Useril este offline   Janto A. 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 578
  • Inregistrat: 24 iunie 18
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 18 noiembrie 2024 - 07:41

Pe langa E2 mai exista varianta de tramvai 8/9, si mai nou, reintrodusul 4, dar toate rutele au fost scurtate temporar pana la AEM, iar Bozankaya oricum nu cred ca are voie pe sectiune pana in Ciarda.
0

#54 Useril este offline   TM79 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 208
  • Inregistrat: 30 martie 17

Postat 18 noiembrie 2024 - 09:01

Vezi postareaaristotelro, la 17 noiembrie 2024 - 23:56, a spus:

Exista RATT dar nu există transport public.


pentru ca multi stau in Dumbravita, Ghiroda, Mosnita si Giroc.
Plus ca altii isi duc copii la scoala/gradinita in oras.
1

#55 Useril este offline   TM79 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 208
  • Inregistrat: 30 martie 17

Postat 18 noiembrie 2024 - 09:04

Vezi postareaFantoma Tramvaiului 3, la 17 noiembrie 2024 - 00:30, a spus:

Exista doar E2, care vine odata la 30 min, plin, care acopera doar o fasie subtire a Timisoarei, si care din capatul opus face cel putin dublu cat ai face cu masina pentru ca o ia pe ocolite si pe bulevardele cu cel mai mare trafic

Asa nu convingi lumea sa foloseasca transportul public. Trebuie acoperire mai buna, trebuie frecventa de maxim 10 min (chiar 5 min la ore de varf), si trebuie trasee pe care sa ajunga rapid la destinatie. Din zona Lipovei, un mtc ar trebui sa mearga pe la UMT si Printul Turcesc, apoi pe Buziasului ca sa ajunga in timp decent la Continental. E2 va sta mult la semafoare precum Denetriade/Frigului, absolut fiecare semafor de pe Aradului si inelul 1 (cel putin 8 bucati), strada Cluj care e si ea aglomerata, Rebreanu/Sudului. E2 va face cel putin 45 minute de pe Lipovei pana la Continental. La care mai adaugi cat il astepti in statie, faptul ca nu toti locuiesc chiar langa statie, faptul ca risti sa te inghesui de esti tot strivit si transpirat cand ajungi... Pe cand cu masina personala, cred ca odata ce vor pune la punct si unda verde dintre Banatim si AEM, in vreo 20-25 min ai ajunge din Lipovei la Continental. Iar dimineata, orice minut conteaza

Asta totul lasand deoparte ca multi oameni isi mai duc si copiii la scoala dimineata, prin alte parti ale orasului


S-ar putea reinfiinta linia de tramvai Gara de Est - Ciarda iar in combinatie cu E2, e o idee de naveta intre Lipovei si AEM
0

#56 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6117
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 18 noiembrie 2024 - 10:07

Parcările de la Conti sunt pline deoarece:
  • angajații sunt mulți la număr (încă)
  • au fost rechemați gradual la birou iar mulți dintre ei se conformează
  • mulți dintre aceștia au copii de dus/luat de la grădi/școală
  • cei mai mulți dintre aceștia vin din localitățile din jurul TM iar logistica transportului în comun nu e cea mai simplă

Dacă investitorii de la Spumotim vor decide să construiască blocuri de locuit, inclusiv grădiniță, atunci aceasta ar putea reprezenta o opțiune serioasă pentru mulți angajați Conti (sau de la alte corporații din zonă), sătui să piardă 1.5 - 2 ore/zi în trafic ptr. navetă.
4

#57 Useril este offline   Elphax 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1447
  • Inregistrat: 18 aprilie 15
  • Sexul:masculin

Postat 18 noiembrie 2024 - 18:40

Pai au dat voie la Hornbach intr-o zona de case, de ce sa nu dea voie la Dedeman intr-o zona industriala unde este mult spatiu nefolosit? Am un feeling ca doar asa se poate scoate Dedemanul vechi pentru a face loc cartierului nou dorit de autoritati in zona Galeria/Euro
0

#58 Useril este offline   Pablo 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 3410
  • Inregistrat: 09 aprilie 20
  • Sexul:masculin
  • Locatia:307220 Giroc, Zona Metropolitană Timișoara, Județul Timiș, Regiunea Vest
  • Interese:Proiecte, Construcții, Infrastructură și Investiții - legate de Municipiul Timișoara, Zona Metropolitană Timișoara & Polul de Creștere Timișoara, Zona Urbană Funcțională (ZUF) Timișoara, Județul Timiș, Regiunea de Dezvoltare Vest, Macroregiunea 4 - RO4 (NUTS 1), Euroregiunea DKMT și Banat

Postat 18 noiembrie 2024 - 19:19

Feeling-ul meu e de rău, și anume că a început canibalismul urbanistic, și va rămâne în picioare dezvoltatorul ce cotizează mai mult.

E de rău când vrei să dezvolți și nu mai ai terenuri disponibile în oraș, și trebuie să pui supermarketuri întregi și centre comerciale la pământ, vezi proiectul Antenelor sau noul proiect al Alber Holdings de pe Penny/Supeco/McDonald's Circumvalațiunii.
0

#59 Useril este offline   Fantoma Tramvaiului 3 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1091
  • Inregistrat: 06 iulie 14
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timișoara

Postat 18 noiembrie 2024 - 22:09

Vezi postareaJanto A., la 18 noiembrie 2024 - 07:41, a spus:

Pe langa E2 mai exista varianta de tramvai 8/9, si mai nou, reintrodusul 4

De la cea mai apropiata statie de tramvai existenta pana la statia unde opreste E2 la Continental sunt 1.4 km. Asta inseamna cam 20 minute mers pe jos. Nu oricine poate/e dispus sa mearga atat, si cu atat mai putin cu cat in timpul asta ajungi cu masina din partea opusa a orasului


De acord cu sugestia de mai sus, un tramvai Ciarda - Gara de Est, dar eu as merge mai departe. As pune un autobuz pe traseul Ciarda - Gara de Est care sa continue pe la Baader - Iulius (partea dinspre Popa Sapca) - Amurgului - Miresei - Torontalului - sensul de la Ateneo

Ar face mai multe conexiuni utile. Insa tin sa mentionez ca daca ar exista un pasaj (foarte util) pe sub Gara de Est, s-ar putea continua liniile de tramvai pe Demetriade - Amurgului - Miresei, si sa se conecteze cu cele de pe Cetatii

Aceasta postare a fost editata de Fantoma Tramvaiului 3: 18 noiembrie 2024 - 22:24

-1

#60 Useril este offline   Janto A. 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 578
  • Inregistrat: 24 iunie 18
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 18 noiembrie 2024 - 22:40

Vezi postareaFantoma Tramvaiului 3, la 18 noiembrie 2024 - 22:09, a spus:

De la cea mai apropiata statie de tramvai existenta pana la statia unde opreste E2 la Continental sunt 1.4 km. Asta inseamna cam 20 minute mers pe jos. Nu oricine poate/e dispus sa mearga atat, si cu atat mai putin cu cat in timpul asta ajungi cu masina din partea opusa a orasului


Cu tot respectul, statia Expresului este aproape in "fundul" platformei Continental (am semnalat aceasta situatie inca de anul trecut, pe topicul dedicat E2), la aproximativ 300 de metri de la intrarea principala in cea mai mare Cladire Continental Automotive, care e situata foarte aproapie de acea mega-parcare dinspre tramvai (De fapt sunt doua cladiri, denumite A, respectiv, A extensie).Intr-adevar, daca E2 ar opri in statia intermediara de pe str. Siemens (vizavi de Interoptik), care am inteles ca a fost realizata la initiativa celor de la Continental (Aceasta fiind "situatia" semnalata), ar ajuta mult mai mult, la partea de mers pe jos.

Asadar, de la tramvai, avem o distanta de aproximativ 350 m. Si vorbesc aici de statia I.O.T., deoarece lucrarile din zona sunt pana la urma, temporare.

P.S. Pe testate, anul trecut, am ajuns mai repede cu tramvaiul, coborind din E2 la Bd. Sudului, decat daca as fi ramas in E2, care pe langa ca ocolea prin Soarelui, mai facea si o bucla via Elbromplast inainte de a ajunge la Continental (Cum s-a mai mentionat deja pe aici).

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: distanta_tramvai.png
  • Imagine atasata: statie_rar_utilizata.png
  • Imagine atasata: distanta_autobuz.png

0

Arata acest topic


  • (5 Pagini)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi