Aceasta postare a fost editata de corco: 30 octombrie 2024 - 12:07
VTM de SUD (Centura de Sud) finalizat
#1941
Postat 30 octombrie 2024 - 12:05
#1942
Postat 12 noiembrie 2024 - 09:01
Deocamdata zona industriala nu este suficient de dezvoltata, dar VTM va produce un boom in urmatorii ani datorita accesibilitatii si multitudinii de terenuri disponibile pentru investitii Greenfield.
Am experimentat deja de mai multe ori traversarea Freidorf - Ghiroda dus intors la orele de varf si se circula efectiv in coloana, cei drept destul de tare, se depaseste 100km/h cu exceptie sensurilor giratorii.
A9 este absolut necesara, sa nu mai aud pe nu stiu unde ca nu este momentul acum, ba chiar este ca asta nu o vedem mai devreme de 3-4 ani in functiune si atunci va fi trafic major pe VTM, de studiat care va fi efectul largirii la 2 benzi pe sens pe partea de Nord la pachel descarcare Sandrei + Centura de Vest, oricum fara alternativa bine nu va fi.
O daa, sensul de Freidorf va fi sfarsitul Lumii daca nu se gaseste o solutie de supratraversare.
#1943
Postat 12 noiembrie 2024 - 09:27
Aceasta postare a fost editata de Horia: 12 noiembrie 2024 - 09:27
#1944
Postat 12 noiembrie 2024 - 10:00
A9 este vital sa fie dat in trafic, am vazut diverse discutii pe alte forumuri de infrastructura unde s-a pus deja stampila ca investitia nu este o prioritate si nu este necesara,dar in urmatorii ani, posibil 4, posibil 5 sau chiar mai multi, vedem ce spune si Grindeanu daca mai apuca pana la finalul mandatului sau dupa, oricum se va face
Aceasta postare a fost editata de corco: 12 noiembrie 2024 - 11:09
#1945
Postat 12 noiembrie 2024 - 11:33
#1946
Postat 12 noiembrie 2024 - 14:36
#1947
Postat 12 noiembrie 2024 - 15:25
Revenind la sensurile giratorii de pe VTM Sud, posibil vor ramane acolo multi ani de acum inainte dupa modelul Centurii Nord daca nu ridica opinia publica problema
Aceasta postare a fost editata de corco: 12 noiembrie 2024 - 15:28
#1948
Postat 12 noiembrie 2024 - 15:43
#1949
Postat 11 decembrie 2024 - 09:45
Citeaza
Asfaltarea este programată să demereze, miercuri, după 08:30, și se va desfășura toată ziua, până la 17:00, dacă nu va ploua. Se va așterne primul strat de asfalt, pe tronsonul cuprins între clădirea Universității de Medicină și Farmacie și Centura Timișoarei.
„Dacă vremea nu permite efectuarea lucrărilor, atât lucrările, cât și restricțiile de circulație, vor fi amânate pentru joi, 12 decembrie, în același interval orar. Vom oferi o actualizare a situației în funcție de evoluția condițiilor meteorologice”,transmite Primăria Ghiroda.
#1950
Postat 11 decembrie 2024 - 13:56
Citeaza
Licitația pentru elaborarea SF-ului a demarat la început de august. Autoritățile au decis, când se construia încă Centura Timișoara Sud, că pentru a asigura legătura directă dintre Urseni și Timișoara pe DC 152, fără a folosi sensurile giratorii, este nevoie de construirea unei intersecții denivelate, cu pasaj superior.
„Când s-a stabilit soluția de amenajare a acestei intersecții, s-a urmărit creșterea siguranței circulației pe șoseaua de centură prin reducerea zonelor potențiale de conflict, fluența traficului pe centură și au fost luate în considerare studiile de trafic. Soluția tehnică stabilită în baza avizelor tuturor autorităților locale și județene a fost de amenajare a unei intersecții în cruce, cu virare obligatorie la dreapta spre sensul giratoriu de la drumul județean cu Moșnița Nouă”, explica DRDP Timișoara la lansarea licitației pentru SF.
#1951
Postat 11 decembrie 2024 - 15:56
Pasajul sa fie conceput in asa fel incat sa permita extinderea centurii cu inca 2 benzi, ca o sa se trezeasca astia peste cativa ani ca vor s-o extinda ca pe centura de nord

#1952
Postat 12 decembrie 2024 - 15:31
#1953
Postat 13 decembrie 2024 - 14:37
#1954
Postat 04 februarie 2025 - 10:06
http://fb.watch/xxwV32HUR_/
video fb
E adevarat ca soarele batea in fata soferului dar accidentul nu are nicio logica.
Acum se vede ce insemna ca intersectia sa fie iluminata...
#1956
Postat 23 februarie 2025 - 13:01
Citeaza
Astfel, o stradă din Moșnița Nouă și sectoare din drumurile comunale DC149 și DC152 trec în administrarea CJ Timiș, care va putea face investițiile necesare.
Decizia aleșilor județene vine din „necesitatea asigurării legăturii drumurilor județene DJ 595D și DJ 595F, respectiv a Comunelor Moșnița Nouă și Bucovăț cu Centura Timisoarei (VOTS)”.
Tronsonul din DC 152 ce a fost preluat de CJT asigură legătura între localitățile Urseni și Timișoara.
„Se aprobă încadrarea în categoria funcțională și administrativ-teritorială a drumurilor de interes județean a unui drum de interes local (stradă) din Comuna Moșnița Nouă. Drumul menționat se declară bun de interes public județean. Se aprobă acordarea indicativului nou DJ 592F sectorului de drum preluat, cu denumirea: DJ 592F: în Moșnița Nouă: intersecție DJ 595F – intersecție DJ 592”, se arată în referatul CJT.
Încă de la inaugurarea Centurii Timișoara Sud, din septembrie 2024, autoritățile spuneau că vor mai construi un sens giratoriu în zona Urseni tocmai pentru ca localnicii să aibă acces facil la varianta de ocolire. Obiectivul nu a fost prevăzut în proiectul inițial de construire a centurii.
#1957
Postat 01 martie 2025 - 10:28
Oricum este cert ca se va face un pasaj si aici si la Urseni, acum depinde in cati ani vom avea cele 2 pasaje in trafic si ar fi bine sa se ia in considerare sa poata fi posibila dublarea la 2 benzi si pe VTM Sud pentru ca A9 nu va prelua decat o mica parte din trafic, zona Metropolitana este in plina dezvoltare iar traficul va creste constant si sigur an de an, cu atat mai mult cand pasajele vor fi active, va creste fluiditatea dar se va circula in colona.
Aceasta postare a fost editata de corco: 01 martie 2025 - 10:29
#1958
Postat 02 martie 2025 - 02:35
#1959
Postat 02 martie 2025 - 10:32
Grindeanu a ignorat necesitatea si posibilitatea ca Utvin sa fie ocolit de soferii care au nevoie sa circule pe centura si sa faca o descarcare.
#1960
Postat 02 martie 2025 - 14:37