Ivan 37, la 11 februarie 2023 - 10:12, a spus: 
Drum de legatura (DX) intre A1 si Aeroportul Traian Vuia Timisoara
				
						#41
						
								
							  
								
						
					
				
				Postat 08 noiembrie 2024 - 17:34
				
						#42
						
								
							  
								
						
					
				
				Postat 08 noiembrie 2024 - 17:41
				
						#43
						
								
							  
								
						
					
				
				Postat 30 noiembrie 2024 - 22:31
				
						#44
						
								
							  
								
						
					
				
				Postat 30 noiembrie 2024 - 22:54
				
						#45
						
								
							  
								
						
					
				
				Postat 30 decembrie 2024 - 13:46
Citeaza
„Este vorba despre drumul de legătură de la aeroport pentru care am depus, în septembrie, cererea de finanțare. Au fost aprobate sumele finale în vederea semnării contractului de finanțare. Este necesar să aprobăm și actul adițional nr. 1 la acordul de parteneriat, acord care a fost semnat anul trecut cu CNAIR, doar că fără sumele aferente pentru că nu știam care sunt.”, le-a explicat consilierilor județeni Aurica Zamfiroiu, directoarea Direcției de Dezvoltare Sustenabilă și Investiții din cadrul CJ Timiș.
Un alt proiect aprobat în plen de consilieri vizează modernizarea DJ 691. ADR Vest le-a cerut aleșilor să aprobe acordul de parteneriat între partenerii CJT pentru această investiție, Primăria Timișoara și Primăria Dumbrăvița.
„Această investiție a intrat pe proiecte etapizate, în august s-a semnat al doilea contract de finanțare și pentru închiderea proiectului, ultima cerere de rambursare, s-a solicitat să aprobăm acordul de parteneriat cu cei doi parteneri – Primăria Timișoara și Primăria Dumbrăvița – și să aprobăm valoarea totală a proiectului de 12.101.414,58 lei, inclusiv TVA, din care valoarea eligibilă totală – 14.572,74 lei.”, a detaliat Aurica Zamfiroiu.
Vă reamintim, în august 2024, CJT și ADR Vest au semnat contractul de finanțare pentru modernizarea DJ 691, tronsonul care leagă județele Timiș și Arad. Sectorul vizat pentru modernizare prin Programul Regional Vest 2021-2027 se întinde pe aproximativ 29 de kilometri, de la intersecția cu Autostrada A1 până la granița cu județul Arad.
				
						#46
						
								
							  
								
						
					
				
				Postat 27 ianuarie 2025 - 17:26
Citeaza
Consilierii județeni din Timiș vor aproba o actualizare a proiectului în ședința ordinară din 29 ianuarie.
“Se aprobă contribuția proprie a Județului Timiș, prin Consiliul Județean Timiș, în cuantum de 51.140,36 lei fără TVA reprezentând 2% din valoarea eligibilă totală a proiectului – etapa de elaborare a Studiului de fezabilitate, la care se adaugă valoarea TVA în cuantum de 9.716,67 lei“, se arată în referatul care însoțește Proiectul de Hotărâre.
Proiectul este prevăzut în Master Planul General de Transport al României, respectiv în cadrul Planului Investițional pentru dezvoltarea infrastructurii de transport pentru perioada 2020-2023 a fost propus la finanțare în cadrul Programului Transport 2021-2027.
“Având în vedere aprobarea Programului Transport de către Comisia Europeană conform căruia proiectul “Drum de conectivitate (Drum nou de legătură la reţeaua primară) A1-Timişoara-Aeroport Traian Vuia/DNCT (profil 2+2)” este prins ca proiect prioritar al Priorității 2. Îmbunătățirea conectivității secundare rutiere, Obiectivul specific RS03.1. Dezvoltarea unei rețele TEN-T sustenabile, reziliente în fața schimbărilor climatice, inteligente, sigure și intermodale (FEDR), ținând seama de capacitatea administrativă de implementare a proiectului, a fost semnat un Acord de colaborare între CNAIR și Județul Timiș pentru realizarea obiectivului care face obiectul prezentului referat. Proiectul a fost depus în vederea obținerii unei finanțări, în parteneriat cu C.N.A.I.R., în cadrul Apelului de Proiecte PT/81/PT_P2/OP3/RSO3.1/PT_A2 – Îmbunătățirea conectivității secundare rutiere – Proiecte de investiție situate pe reţeaua TEN-T (proiecte noi de investiție, fazate, de sprijin), apel deschis în cadrul Programului Transport. În procesul de evaluare a Cererii de finanțare, Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene solicită prin adresa nr. 3/04.12.2024 modificarea Hotărârii Consiliului Județean Timiș nr. 237/08.11.2024 privind aprobarea proiectului „Drum de conectivitate (Drum nou de legătură la reţeaua primară) A1-Timişoara-Aeroport Traian Vuia/DNCT (profil 2+2)” în ceea ce privește actualizarea contribuției proprii de 2% a U.A.T. Județul Timiș cu bugetul cererii de finanțare“, mai arată sursa citată.
				
						#47
						
								
							  
								
						
					
				
				Postat 28 ianuarie 2025 - 10:26
Pentru legatura A1-Aeroport se va face un drum de legatura nou cu descarcare direct din A1 undeva un zona barajului, este in licitatie pentru documentatie SF
Acum, in situatia in care si Centura Nord se va extinde la 2 benzi pe sens cred ca se pot face clarificari unde se vor intepa mai exact cele 2 drumuri rapide.
Pentru drumul nou rapid A1 -Aeroport in caietul de sarcini era indicat nodul de la Giarmata Vii, in mod natural nodul de la Aeroport ramane disponibil si cel mai probabil va fi folosit pentru racordarea Centurii Remetea.
				
						#48
						
								
							  
								
						
					
				
				Postat 28 ianuarie 2025 - 15:20
				
						#49
						
								
							  
								
						
					
				
				Postat 29 ianuarie 2025 - 08:45
				
						#50
						
								
							  
								
						
					
				
				Postat 31 ianuarie 2025 - 12:46
Descărcarea s-a aprobat ieri în Consiliul Judetean, din A1, prin spatele localității Remetea, va fi o centură ocolitoare până în sensul giratoriu de la Centura Nord, de la Aeroport, are finanțare pe POT (Programul Operațional Transport)
				
						#51
						
								
							  
								
						
					
				
				Postat 01 martie 2025 - 10:34
Avem finanțarea și proiectăm descărcarea de pe autostrada A1 prin spatele localității Remetea Mare, un proiect în colaborare cu Ministerul Transporturilor. Practic, vom lega și pe partea de sud a județului descărcarea de pe A1, care merge la Izvin, cu centura, nu prin mijlocul localității, să facem 20 de minute, ci în câteva minute pe drum expres, cu două benzi pe sens.
Aceasta postare a fost editata de corco: 01 martie 2025 - 10:40
				
						#52
						
								
							  
								
						
					
				
				Postat 01 martie 2025 - 12:32
				
						#53
						
								
							  
								
						
					
				
				Postat 01 martie 2025 - 18:55
				
						#54
						
								
							  
								
						
					
				
				Postat 20 mai 2025 - 10:27
Citeaza
Încep documentațiile pentru șoseaua care va fi făcută cu bani europeni și va reprezenta o a patra descărcare de pe A1 către Timișoara, după cea de la Giarmata, cea de la Remetea și cea de la Sanandrei, aflată în construcție.
Câștigătoare a licitației lansată de Consiliul Județean Timiș este firma Proiect Construct Regiunea Transilvania, care va avea la dispoziție 16 luni să întocmească studiile și va primi 1.919.425 lei fără TVA, adică aproape o jumătate de milion de euro.
Va reamintim, protocolul de colaborare între Consiliul Județean Timiș și Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) pentru realizarea drumului de legătură A1 – Timișoara – Aeroport Traian Vuia a fost semnat in luna martie 2023, însă de atunci, timp de 1 an si jumătate, în vechea administratie, nu s-au mai făcut pași pe calea realizării documentațiilor. În prima ședința de după constituirea noului Consiliu Județean Timiș, situația a fost deblocată, apoi a fost organizată licitația, iar acum începe realizarea studiilor.
Șoseaua este cuprinsă ca proiect prioritar în Programul Operațional pentru Transport, va avea profil de drum expres, cu 4 benzi, câte două pe sens, pe o lungime de aproximativ 7 km.
https://www.opiniati...e-a1/20/05/2025
				
						#56
						
								
							  
								
						
					
				
				Postat 20 mai 2025 - 12:49
Mai departe...drum expres, cu 4 benzi, câte două pe sens, pe o lungime de aproximativ 7 km, valoarea investitiei este estimata la 22 mil euro, no way! poate nodurile rutiere sunt la valoarea asta.
Altfel ideea cred ca este cea lansata la preluarea mandatului CJT pentru legatura directa A1 - Aeroport, in schimb Centura Remetea care era propunerea din Est pentru aceasta conexiune a disparut.
Drumul a fost schitat pe o descarcarea noua din A1 imediat in zona Lacului de Acumulare Giarmata care urmeaza traseul in directia Nodului de pe DNCT Giarmata Vii unde ar urma si Centura sa sufere anumite modificari.
Pe directia N-S undeva paralel cu viitoare linie CF ar urma sa fie construit drumul de legatura din acest drum expres catre Aeroport.
Ideal inceputul lui 2027 ar fi gata SF-ul, urmeaza lictatia...la finalul mandatului maxim sa se intre in santier.
Ingrijoreaza lipsa informatiilor pentru un proiect la Centura Remetea care nu pare a fi prioritizata in situatia unui trafic greu si bara la bara aproape non stop.
Aceasta postare a fost editata de corco: 20 mai 2025 - 12:52
				
						#57
						
								
							  
								
						
					
				
				Postat 20 mai 2025 - 15:59
corco, la 20 mai 2025 - 12:49, a spus: 
Ceea ce e dezamagitor, avand in vedere ca putin mai la nord, in Bihor, se construieste in prezent o centura pentru satul Biharia, care e traversat de un trafic greu similar, pe relatia cu autostrada A3 (Bors 2)...
				
						#58
						
								
							  
								
						
					
				
				Postat 20 mai 2025 - 16:08
corco, la 20 mai 2025 - 12:49, a spus: 
Mai departe...drum expres, cu 4 benzi, câte două pe sens, pe o lungime de aproximativ 7 km, valoarea investitiei este estimata la 22 mil euro, no way! poate nodurile rutiere sunt la valoarea asta.
Altfel ideea cred ca este cea lansata la preluarea mandatului CJT pentru legatura directa A1 - Aeroport, in schimb Centura Remetea care era propunerea din Est pentru aceasta conexiune a disparut.
Drumul a fost schitat pe o descarcarea noua din A1 imediat in zona Lacului de Acumulare Giarmata care urmeaza traseul in directia Nodului de pe DNCT Giarmata Vii unde ar urma si Centura sa sufere anumite modificari.
Pe directia N-S undeva paralel cu viitoare linie CF ar urma sa fie construit drumul de legatura din acest drum expres catre Aeroport.
Ideal inceputul lui 2027 ar fi gata SF-ul, urmeaza lictatia...la finalul mandatului maxim sa se intre in santier.
Ingrijoreaza lipsa informatiilor pentru un proiect la Centura Remetea care nu pare a fi prioritizata in situatia unui trafic greu si bara la bara aproape non stop.
Cum sa se avanseze daca nu a fost semnat contractul pentru SF?! De abia acum se va trece la variantele de traseu etc etc Pana acum doar carioci si declaratii goale

 Ajutor
			
		












