Ma gandesc ca se merge ca la zona nord. Vrei sa construiesti ceva, ar fi drum sau spatiu verde unde vrei sa vi? Pui strada si spatiu verde si te adaptezi la ceea ce iti spune in PUZ. Practic nu mai esti independent ci te supui regulile noului PUZ.
Zona Antenelor Strategie de Dezvoltare Teritorială Urbană
#22
Postat 20 septembrie 2024 - 15:29
Depinde, poti sa scrii romane cu toate puz-le, bataie de cap.
Strategia e cu bataie lunga, depinde cum preiau proprietarii desenele colorate. Conceptul este pur teoretic, din pix pe hartie are orientare si functiuni, pe areal nu va fi vreodata asa ceva.
Strategia e cu bataie lunga, depinde cum preiau proprietarii desenele colorate. Conceptul este pur teoretic, din pix pe hartie are orientare si functiuni, pe areal nu va fi vreodata asa ceva.
#23
Postat 14 octombrie 2024 - 15:16
Rasfoind documentatia am dat de cele 2 lucrari majore de infrastructura,
este o eroare ca nu a fost inclusa subtraversarea si a sensului giratoriu de pe Calea Server Bocu in dreptul centrului comercial Galeria. La orele de varf blocheaza lejer calea Lipovei, in acea intersectie se blocheaza tot traficul de pe directia N-S
incepe dupa zona de acces Iulius Mall si se continua pana la trecerea pe sub calea ferata, spre Popa Sapca
Lipseste idea de continuitate in partea de dincolo de calea ferata, pe partea cu Gara de Est, inteleg ca subtraverseaza calea ferata si in intersectie ar trebui construit un nod rutier in toata regula, nu gasesc nimic ca si strategie desi ar fi trebuit tratat de pe acum
este o eroare ca nu a fost inclusa subtraversarea si a sensului giratoriu de pe Calea Server Bocu in dreptul centrului comercial Galeria. La orele de varf blocheaza lejer calea Lipovei, in acea intersectie se blocheaza tot traficul de pe directia N-S
- .
- .
incepe dupa zona de acces Iulius Mall si se continua pana la trecerea pe sub calea ferata, spre Popa Sapca
Lipseste idea de continuitate in partea de dincolo de calea ferata, pe partea cu Gara de Est, inteleg ca subtraverseaza calea ferata si in intersectie ar trebui construit un nod rutier in toata regula, nu gasesc nimic ca si strategie desi ar fi trebuit tratat de pe acum
Aceasta postare a fost editata de corco: 14 octombrie 2024 - 15:17
#24
Postat 15 octombrie 2024 - 13:37
Exista o disfunctiune majora pe relatia Baader - Demetriade, pentru ruta inspre A1 nu exista relatie directa pentru traversare CFR, solutie este evident subpasaj dupa modelul Solventu la Gare de Est cu desprindere sensul de circulatie dinspre Baader spre Demetriade pe Str Infratirii in unic sens cu sensul opus mutat pe Virtutii urmand ca legatura pana la Gara de Est sa fie dublu sens cu solutie conexiune la pasaj subteran, probabil tot giratie, este cea mai simpla de construit.
Pentru un studiu complet orice interventie care nu presupune si asigurarea acestui acces direct Baader-Demetriade pe la Gara de Est duce la supra-aglomerare Bv Antenei, inclusiv a zonei nou dezvoltate cu propunerea acelui nou drum in continuarea Str. Holdelor este eronat din start, mai simplu ne facem ca lucram
Pentru un studiu complet orice interventie care nu presupune si asigurarea acestui acces direct Baader-Demetriade pe la Gara de Est duce la supra-aglomerare Bv Antenei, inclusiv a zonei nou dezvoltate cu propunerea acelui nou drum in continuarea Str. Holdelor este eronat din start, mai simplu ne facem ca lucram
Aceasta postare a fost editata de corco: 15 octombrie 2024 - 15:09