Zona Industrială Calea Buziașului (Stan Vidrighin - AEM)
#21
Postat 03 septembrie 2024 - 21:51
#22
Postat 04 septembrie 2024 - 12:00
O fabrică celebră va fi demolată după mai bine de 50 de ani de activitate. 150 de oameni rămân fără loc de muncă
Înseamnă că ăștia or fi dat drumul la proiect.
#23
Postat 04 septembrie 2024 - 12:31
#24
Postat 04 septembrie 2024 - 12:57
Citeaza
„Fabrica încă funcționează, are în jur de 150 de angajați, dar se va închide. Acționarii au decis să vândă terenul. Încă suntem în activitate. Nu știm până când“, a confirmat un angajat al Spumotim. [...]
Vânzarea diviziei auto a Spumotim către producătorul american de componente pentru automobile Johnson Controls, din 2011, care a presupus și transferul fabricii Spumotim din Poiana Lacului (aproape de uzina Dacia), a redus rulajul anual al fabricii din Timișoara de la circa 80-90 de milioane de lei la 30-40 de milioane de lei și numărul de angajați de la circa 600 la 200 persoane. La un an după achiziție, Johnson Controls a închis fabrica preluată de la Spumotim și a disponibilizat 167 de angajați. [...]
La Spumotim au fost produse, o perioadă lungă, perne auto pentru grupul Renault – Dacia. După vânzarea diviziei auto, fabrica s-a concentrat pe producția pentru industria mobilei. Între 2017 și 2020, profitul Spumotim a fost într-o creștere constantă, ajungând la circa 2 milioane de lei în 2020, ultimul an pentru care sunt disponibile raportările financiare.
https://www.profit.r...biliar-20679411
#25
Postat 04 septembrie 2024 - 13:49
Au proiecte rezidențiale în București, Iași și Ploiești și planuri de extindere în Cluj-Napoca, pe lângă dezvoltările de retail pe care le considera
Dupa preluarea terenului ELba a disparut din peisaj proiectul, din 2022 nu mai exista nici o informare,progrese totusi sunt, se pot apuca de recoltat ambrozie
La Spumotim inteleg ca terenul a fost cumparat mai recent, au cel mult 2 ani la dispozitie sa curete terenul, poate exista o sansa sa inceapa ceva aici.
#26
Postat 04 septembrie 2024 - 13:55
#27
Postat 04 septembrie 2024 - 14:25

Parcă la un moment dat terenul de la Elba era (re)scos la vânzare.
#28
Postat 04 septembrie 2024 - 15:05
- Când ar putea începe efectiv demolarea la Spumotim și cât va dura?
- Când și ce anume va fi la Azur?
- Când și ce anume va începe la Detergenți/Dalli?
- Despre Mecatim ce anume se știe?
- Mai este altceva ceva "pe țeavă" în zonă?
#29
Postat 05 septembrie 2024 - 13:23
Prime Kapital și MAS RE lucrează la avizarea a trei malluri în România. Unul va fi cel mai mare din Cluj-Napoca
Viitorul mall al Prime Kapital și MAS RE din Cluj se va construi pe terenul fostei fabrici Cesarom
#30
Postat 12 septembrie 2024 - 11:54
Citeaza
„Circulatia tramvaielor pe toata linia 4, de pe Cetatii, de asemenea modernizat complet, pâna pe Vidrighin și retur, va fi reluata odata cu receptia investitiei„, s-au marginit sa transmita reprezentantii administratiei, fara a preciza cand anume se va intampla asta, precizand ca, in acest moment, constructorul mai are de executat lucrari la infrastructura, sa monteze mobilier stradal si sa amenajeze spatiul verde.
#31
Postat 13 noiembrie 2024 - 10:02
MHN, la 04 septembrie 2024 - 15:05, a spus:
- Când ar putea începe efectiv demolarea la Spumotim și cât va dura?
- Când și ce anume va fi la Azur?
- Când și ce anume va începe la Detergenți/Dalli?
- Despre Mecatim ce anume se știe?
- Mai este altceva ceva "pe țeavă" în zonă?
Am trecut pe Stan Vidrighin și am văzut că au început demolarea la Spumotim.
#32
Postat 13 noiembrie 2024 - 11:13
#33
Postat 14 noiembrie 2024 - 21:46
https://www.ziuadeve...T-kh3NcNw&=1
#34
Postat 15 noiembrie 2024 - 02:41
Sunt retoric bineînțeles.
#35
Postat 15 noiembrie 2024 - 08:33
Dar apăruseră deja zvonuri mai demult că cei de la Prime Kapital au renunțat la proiect.
#36
Postat 15 noiembrie 2024 - 08:46
Zona asta are nevoie de densificare(sper ca am folosit ok termenul) si sa devina din zona industriala plina de betoane si platforme dezafectate, o zona locuita cu afaceri mici si mijlocii, altfel nu are rost toata investitia ce s-a facut in bulevardul asta, mai mult sau mai putin. Ai facut statii de transport in comun, biciclete etc. ca sa se plimbe putinii angajati care lucreaza in zona aia, iar zonele de locuit apar abia spre sensul de la AEM si de acolo spre centru mai e ceva, ceva spre bulevardul Eroilor.
Apai acum sa transformi ditamai terenul dintr-o zona cu cladiri urate inconjurate de betoane (Spumotim) intr-o conserva mare si albastra inconjurata de asfalt - Dedeman, nu e chiar evolutie, vorba lui Pablo, care vroia sa fie ironic probabil.
Pararea mea e ca aici ar trebui sa intervina primaria si sa nu aprobe asa ceva, da stiu, teren privat, face ce vrea cu banii lui, bla, bla, dar totusi, ar trebui niste reguli cu ce si unde sa se construiasca.
Si daca toate terenurile alea din zona se transforma in conserve ca Lidl, Fun Shop, acum Dedeman, o sa ratam o mare sansa sa urbanizam zona asta.
Aceasta postare a fost editata de DanielT: 15 noiembrie 2024 - 09:12
#37
Postat 15 noiembrie 2024 - 10:57
Dar cum s-a ajuns la o schimbare radicala a locatiei de langa Ikea pe Buziasului este de analizat. Au anuntat de mai bine de 2 ani inclusiv angajatii din Lipovei ca se vor muta pe Aradului langa Ikea si ce sa vezi ca sau trezit la realitate.
E mai simplu sa ataci zona de Sud si sa intri in concurenta cu Hornbach si Funshop nu!? proiectul de business pentru acea locatie il vad mult mai mare decat constructia un simplu magazin, posibil sa vina cu acel retail park dorit initial in Aradului, pe scurt a inceput lupta de la Vidrighin
#38
Postat 15 noiembrie 2024 - 11:03
#39
Postat 15 noiembrie 2024 - 11:56
Asa ceva s-ar fi putut face si in Zona Industriala de pe Buziasului, daca tot se demoleaza fabrica dupa fabrica...
#40
Postat 15 noiembrie 2024 - 12:12
Janto A., la 15 noiembrie 2024 - 11:56, a spus:
Asa ceva s-ar fi putut face si in Zona Industriala de pe Buziasului, daca tot se demoleaza fabrica dupa fabrica...
Da, dar acolo vorbim de un teren unitar, nu parcele ca aici. Tot ce se poate face e să se opună să de aviz proiectului.