STP Timișoara Forum: Pasajul Solventul | Podul Solventul - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (50 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Pasajul Solventul | Podul Solventul Pasaj: Sylc cons Trans & as - in constructie | (pod in elaborare)

#821 Useril este offline   fleetwood 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 120
  • Inregistrat: 04 iulie 19

Postat 31 august 2024 - 13:03

Vezi postarea4est, la 31 august 2024 - 12:46, a spus:



Fii mai serios, Domnule - lucrurile respective erau clare de foarte multă vreme. Renașterea Bănățeană, Ziua de Vest, Redeșteptare (de Lugoj) - sunt kkturile majore, de presă de partid, apărute imediat după 1989. Sigur că nici astea mai noi nu fac cinste Timișoarei, bagă bâze - doar ușor mai elaborate.
3

#822 Userul este online   Gioco 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 1418
  • Inregistrat: 25 februarie 16
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 31 august 2024 - 13:42

În orașele Mecca (pentru unii) Oradea și Cluj-Napoca, se poartă exproprierile de ani de zile. Oare cum suna articolul dacă primar era domnul Robu (preferatul patronilor ...frații Cristescu)?!
3

#823 Useril este offline   4est 

  • Membru începător
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 9
  • Inregistrat: 31 ianuarie 24
  • Sexul:masculin

Postat 31 august 2024 - 15:08

Vezi postareafleetwood, la 31 august 2024 - 13:03, a spus:

Fii mai serios, Domnule - lucrurile respective erau clare de foarte multă vreme. Renașterea Bănățeană, Ziua de Vest, Redeșteptare (de Lugoj) - sunt kkturile majore, de presă de partid, apărute imediat după 1989. Sigur că nici astea mai noi nu fac cinste Timișoarei, bagă bâze - doar ușor mai elaborate.


Nu cred ca am inteles la fel articolul. Nu se plange nimeni de exproprieri, se plange de faptul ca primaria a decis ca sa exproprieze jumatati sau sferturi de parcela chiar daca ceea ce ramine va deveni fara valoare, dar e usor de combatut pe motivul de cine publica si nu de subiectul in sine.
0

#824 Useril este offline   4est 

  • Membru începător
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 9
  • Inregistrat: 31 ianuarie 24
  • Sexul:masculin

Postat 31 august 2024 - 15:14

Vezi postareaGioco, la 31 august 2024 - 13:42, a spus:

În orașele Mecca (pentru unii) Oradea și Cluj-Napoca, se poartă exproprierile de ani de zile. Oare cum suna articolul dacă primar era domnul Robu (preferatul patronilor ...frații Cristescu)?!


sunt mici, mari diferente. In orasele sau tarile, cu apa calda, exproprierile se fac tinand seama si de cei expropriati, pe cand la noi se exproprieaza 20 mp de teren plus casa care trebuie demolata si se lasa proprietarul cu restul de 400 mp de teren care peste noapte devine cu valare 0, sau se exproprieaza si nu se lasa acces auto, sau .... dar la fel ca si colegul de mai sus, totul la voi se invarte intre Robu, Cristescu, Fritz si inca cateva nume.
0

#825 Useril este offline   corco 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 990
  • Inregistrat: 10 octombrie 16
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:desbateri pe forum si prietenii

Postat 31 august 2024 - 15:48

Atentie ca demolarea este impusa dupa modificarea proiectului, cine ar avea interes sa modifice un proiect care duce la demolarea a 9-10 imobile care sunt chiar vile in toata regula? Costurile sunt absolut enorme si cu un avocat bun este greu sa scoti oamenii din case cu buldozerul ca iti sta ceasul
E recent visul de sau trezit acum, ce fantezii sunt astea?, Bogdanestilor este ulita in toata regula,banda de circulatie de 2.75m si viseaza la demolari sa faca un Las Vegas printre pruni

Aceasta postare a fost editata de corco: 31 august 2024 - 15:50

2

#826 Useril este offline   4est 

  • Membru începător
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 9
  • Inregistrat: 31 ianuarie 24
  • Sexul:masculin

Postat 31 august 2024 - 16:10

Justificarea modificarii proiectului este: "am gasit cum sa obtinem avizul de mediu".
0

#827 Useril este offline   corco 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 990
  • Inregistrat: 10 octombrie 16
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:desbateri pe forum si prietenii

Postat 31 august 2024 - 17:20

Pentru taiat prunii nu se da autorizatie, nici nu se pune problema la mediu sa faca asa ceva.
Pasajul poate trece peste pruni la apus
si rasarit, casele de sunt pe ulita in locul lor sa apara livezi, asa e trecut in aviz nu!?

Aceasta postare a fost editata de corco: 31 august 2024 - 17:57

0

#828 Useril este offline   Janto A. 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 578
  • Inregistrat: 24 iunie 18
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 31 august 2024 - 17:33

Am masurat cu ajutorul GMaps portiunea de Bd. Dambovita care se planifica a fi largita, si intr-adevar, cred ca s-ar putea face si fara demolarea caselor, insa, ar avea loc abia sa se faca un drum si niste trotuare (foarte) inguste, nimic mai mult.

Aceasta postare a fost editata de Janto A.: 31 august 2024 - 17:36

4

#829 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10593
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 01 septembrie 2024 - 18:19

Ce latime are strada pe Calea Sagului? Si acolo s-a facut un pasaj peste o strada existenta, casele sunt aproape de pasaj dar a avut loc un drum ingust si trotuar intre pasaj si curti/case.Imagine postata
0

#830 Userul este online   Gioco 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 1418
  • Inregistrat: 25 februarie 16
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 01 septembrie 2024 - 19:22

Probabil se va păstra structura de pe Calea Bogdanestilor cu linie dublă de tramvai, două benzi pe sens, pistă de biciclete și trotuar...și atunci ar fi nevoie de o lățime mai mare.
2

#831 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3161
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 01 septembrie 2024 - 23:29

Ca sa fie treaba facuta cum trebuie, si cu benzi late de circulatie, si cu linia de tramvai si cu trotuare cu pista, ar fi nevoie minim undeva la 40m, asta fara mediana separata pentru tramvai. Momentan spatiul din poarta in poarta pe Dambovita, acolo unde sunt casele cu pricina, este de 28m. Cel mai practic ar fi, sa fie folosit cat mai mult din teren, daca se demoleaza casele, si sa fie si mediana, si cate o banda pe sens pentru mers inainte spre malul Begai, asa cum este pe Sagului.
0

#832 Useril este offline   IlieB 

  • Membru Senior*
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 818
  • Inregistrat: 06 iulie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Masini, Excursii, Istorie

Postat 02 septembrie 2024 - 08:18

Zic doar o parere, nu se putea ridica podul si tine ridicat pana in bucla de tramvaie si reconfigurata acolo zona?
0

#833 Useril este offline   4est 

  • Membru începător
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 9
  • Inregistrat: 31 ianuarie 24
  • Sexul:masculin

Postat 02 septembrie 2024 - 10:12

Vezi postareaGygyman6, la 01 septembrie 2024 - 23:29, a spus:

Ca sa fie treaba facuta cum trebuie, si cu benzi late de circulatie, si cu linia de tramvai si cu trotuare cu pista, ar fi nevoie minim undeva la 40m, asta fara mediana separata pentru tramvai. Momentan spatiul din poarta in poarta pe Dambovita, acolo unde sunt casele cu pricina, este de 28m. Cel mai practic ar fi, sa fie folosit cat mai mult din teren, daca se demoleaza casele, si sa fie si mediana, si cate o banda pe sens pentru mers inainte spre malul Begai, asa cum este pe Sagului.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: bda9019d.jpg

Aceasta postare a fost editata de 4est: 02 septembrie 2024 - 10:13

0

#834 Useril este offline   corco 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 990
  • Inregistrat: 10 octombrie 16
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:desbateri pe forum si prietenii

Postat 02 septembrie 2024 - 13:17

Restrictiile mari sunt pana inainte de strada Posada, solutia ar fi linia de tramvai sa ramana pe piloti pana traverseaza Bv Dambovita si la sol sa fie amenajate benzile de ciculatie, trotuare, etc, locul ramas liber ar fi suficient
Podul rutier se poate separa de cel de tramvai pentru o traversare simpla cum s-a facut pe podul Eroilor pana la intersectia cu Bv Dambovita.
Linia de tramvai urcata sus pe estacada ar permite amenajarea benzilor de circulatie la sol fara a fi nevoie de demolari.
In plus intersectia inelului IV cu Str Ion Barac si Bv Dambovita va putea fi mult mai eficient amenajata

Aceasta postare a fost editata de corco: 02 septembrie 2024 - 18:00

0

#835 Useril este offline   4est 

  • Membru începător
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 9
  • Inregistrat: 31 ianuarie 24
  • Sexul:masculin

Postat 02 septembrie 2024 - 14:22

Restrictiile sunt si inainte si dupa Posada, in special ca din ce se aude incputul de pod va fi taluzat si nu va permite circulatia pe sub pod (exceptind pista de bicicleta). Solutii sunt, dar in momentk actual PMT-ul nu doreste nici o discutie / propunere.
0

#836 Useril este offline   DanielT 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1530
  • Inregistrat: 06 aprilie 17

Postat 02 septembrie 2024 - 15:06

Pe mine ma bate rau pretul, 44 milioane de euro un pod de cateva zeci de metri si o strada(banuiesc ca si strada e inclusa in banii astia, nu doar podul) in conditile in care un kilometru de autostrada adica 1000 de metri, pe relief greu sa ne intelegm, e pe la 35 milioane de euro. :intrebare: Si parca vad ca e tot asfalt din scoarta in scoarta sau maxim pavaj din-ala la 60 lei/mp pt trotuare ca in centru in fata la Cinema Studio sau pasarela Gelu, alt pavaj de vise urate si rosu.

Aceasta postare a fost editata de DanielT: 02 septembrie 2024 - 15:10

0

#837 Useril este offline   CristiPC 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 362
  • Inregistrat: 26 septembrie 16

Postat 02 septembrie 2024 - 17:48

Din ce stiu eu, studiul de fezabilitate, indicatorii tehnico-economici si proiectul au fost toate aprobate prin hotarari de CL. Daca e asa, e greu acum sa se mai modifice ceva in proiect, ar insemna noi hotarari de CL, proiect nou, totul de la 0, cel putin un an in plus.
Dar aici pe forum s-a discutat despre necesitatea exproprierilor inca din august anul trecut cand a fost aprobat proiectul. Era clar de la inceput ca nu poate fi construit fara exproprieri. La acea vreme nu retin sa fi fost cineva indignat/nemultumit. Cred ca acum e tardiv
5

#838 Useril este offline   4est 

  • Membru începător
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 9
  • Inregistrat: 31 ianuarie 24
  • Sexul:masculin

Postat 02 septembrie 2024 - 21:00

Nu intelege gresit, indignarea este referitoare la modul in cafre se propune a se face exproprierea si nu la exproprierea efectiva, expropriere care poate sa fie inteleasa din necesitate publica. Cum sa nu fi indignat daca de exemplu ai un teren de 600 mp si o casa de 200 si esti expropriat doar pe casa si ti se lasa parte din teren, parte care nu are nici un fel de acces sau daca ti se lasa casa lipita de trotuar si fara acces auto, basca cu un trafic greu in fata gemurilor?
Cum sa nu iti pui intrebari stiind ca proiectul initial a fost modificat (fara a se oferi o explicatie logica) si ca dupa acesta modificare firma care evalueaza exproprierile este o firma infiintata in 2024 (fara nici un alt proiect la activ) de sotia celui care face masuratorile topografice la acest proiect?
1

#839 Useril este offline   corco 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 990
  • Inregistrat: 10 octombrie 16
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:desbateri pe forum si prietenii

Postat 02 septembrie 2024 - 22:06

A fost organizata dezbatere publica pe acest subiect si s-a discutat pe forum ca nu imi aduc aminte?
A fost cineva responsabil din directia de urbanism in frunte cu arhitectul sef sa fi prezentat acest proiect cu solutiile propuse? cum s-a ajuns sa fie modificat proiectul fara a avea un studiul initial finalizat, cum s-a autorizat modificarea cerintelor si reproiectarea cu extra costuri evident
Tema de proiect initial stabilita ce solutie tehnica avea la baza? Informatiile sunt publice, care este fundamentarea proiectantului in solutia tehnica propusa din idei se pare ca altfel nu sta in picioare, sa implice demolari pe scara mare si cu costuri enorme in locul altor solutii mai naturale si la posibilitatile noastre

Aceasta postare a fost editata de corco: 02 septembrie 2024 - 22:13

0

#840 Useril este offline   Fantoma Tramvaiului 3 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1091
  • Inregistrat: 06 iulie 14
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timișoara

Postat 02 septembrie 2024 - 22:15

Vezi postareacorco, la 02 septembrie 2024 - 13:17, a spus:

solutia ar fi linia de tramvai sa ramana pe piloti pana traverseaza Bv Dambovita

Linia de tramvai ar trebui insa sa ajunga la sol in intersectie, pentru a putea sa faca stanga/dreapta si pentru acces la depou. Eu in schimb as pastra elevata cate o banda pe sens, care sa mearga drept inainte peste intersectia din Dambovita, pentru ca o buna parte vor vrea sa continue drept inainte, si asta va fi o intersectie complicata oricum, cu tramvaie din 4 directii, masini din 4 directii, plus bucla, plus depou. Sa facem tot posibilul sa o decongestionam
0

Arata acest topic


  • (50 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi