Modernizarea liniei CF Timișoara Est - Ronaț Triaj Lungime 13.86 km | val. contract 1.44 miliarde Lei | durata 42 de luni
#381
Postat 06 iulie 2024 - 22:35
#382
Postat 06 iulie 2024 - 23:38
Aceasta postare a fost editata de ccody: 06 iulie 2024 - 23:40
#383
Postat 06 iulie 2024 - 23:40
chapo, la 05 iulie 2024 - 22:20, a spus:
Este complicat, lumea nu este omogena: unii hăis altii cea

#384
Postat 08 iulie 2024 - 08:46
Se vad Dusterele sefilor parcate si ceva paza care misuna stanga -dreapta cat despre muncitori si utilaje nici nu poate fi vorba.
Stau la umbra, asteapta sa treaca Vara,
nu inteleg daca sunt siguri ca intra ei in santier.
Oricum se percepe o lipsa totala de intentie sa inceapa ceva, au luat niste bani pe organizarea asta si tot ce pot pare ca mai reorganizeaza containerele sa mai factureze ceva...
#385
Postat 28 iulie 2024 - 11:36
Timișoara Est - Lugoj
Aceasta postare a fost editata de fleetwood: 28 iulie 2024 - 11:37
#386
Postat 28 iulie 2024 - 11:58
Proteste la Lugoj
#387
Postat 28 iulie 2024 - 14:08
Tind sa cred ca dupa foarte multi ani in care CFR infrastructura a fost tinuta la perfuzie cu fonduri minime, acuma cand in sfarsit a primit niste bani, nu stie ce sa faca si cum sa faca cu ei. Lucru care ma face sa cred ca peste tot unde aud institutii care se plang ca "ele ar face, dar nu au bani", e cam la fel. Doar ar arde banii aiurea, pe solutii de acum 50-60 de ani, care nu tin cont de om.
Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 28 iulie 2024 - 22:49
#388
Postat 28 iulie 2024 - 18:49
Rog un admin sa mute in thread-ul corect sau sa il indice.
#389
Postat 28 iulie 2024 - 22:58
Cred ca prea multe nu pot face pe langa Timisoara pentru ca trebuie si cei de la CFR Marfa sa faca curat prin triaj. La triajul de la Oradea Est, am vazut ca deja au inceput sa taie din vagoanele vechi si sa le sorteze. Nu stiu de ce le-a trebuit 30 de ani sa valorifice bunurile de care nu se mai folosesc, dar degeaba intreb, ca oricum e consumata fapta. Sa speram ca nu o sa incurce lucrarea din oras aceste 2 lucrari mari care conteaza cel mai mult.
#390
Postat 02 august 2024 - 19:24
https://economedia.r...r-din-pnrr.html
#391
Postat 03 august 2024 - 08:43

Aceasta postare a fost editata de DanielT: 03 august 2024 - 09:03
#392
Postat 06 august 2024 - 00:18
Pare ca se adevereste ce ma ingrozea acum 6 luni. Bai nu imi vine sa cred. Cat de prosti sunt oamenii astia? Adica eu, un nimeni care a terminat fac de calculatoare si mai da pe goagal ocazional sa se uite la poze cu poduri si piste de biciclete si drumuri, am observat ce cretina e solutia cu pasarela, si proiectantii si arhitectii lu peste n-au vazut nicio problema si au continuat asa? Efectiv ce s-a intamplat e ca Almajan nu s-a uitat (sau nu i-a pasat) in sedinta aia la ce pasarela propun ei, sa le zica sa o refaca? Si gata, pacientu e mort?
Iaca cum am zis
Lotilyx, la 19 februarie 2024 - 21:53, a spus:
Partea auto pare ok, dar pietonal și velo era literalmente un dreptunghi mov, n-am înțeles ce va fi acolo și nu cred că știau nici ei. Rampă, scări sau scări cu șine pentru urcat biciclete? Și lift unde? Va folosi juma de oraș lifturile alea? Le fac destul de mari să intre mai mulți oameni + biciclete în ele? Dacă se blochează lifturile cei de la Vivalia se suie în mașini să meargă la mall?
În fine, acolo cel mai bine pt pietoni/cicliști ar fi un tunel. Fiind necesar de înălțime mult mai mic se poate face mai puțin adânc.
Aceasta postare a fost editata de Lotilyx: 06 august 2024 - 00:37
#393
Postat 06 august 2024 - 10:36
Sper sa esueze aceasta "modernizare".
#394
Postat 06 august 2024 - 11:15
flo_tm
August 5, 2024 at 12:21 pm
Din câte stiu, s-a emis autorizatie de constructie de către Primăria Timișoara pentru lotul 3 Timișoara Est – Timișoara, cu eccepția pasajelor superioare.
>
...spune primul comentator la știrea asta:
Lot 3
Nu știu dacă e așa, sau ce efect ar putea fi dacă e chiar așa, am impresia că sinistrul ministru, Bârneanu'n ochi, se kișă pe nevoile locale, banii trebuie consumați - nu pot fi pierduți de clanurile mafiote din cea mai coruptă țară din UE... România educată
Nu e util să încerci să faci ceva contra vânturilor mari, împuțite, din România actuală...
Pun doar o timidă întrebare: construirea pasajelor din estul Timișoarei, Gh. Adam și Baader, va fi simultană?! Se fac, lucrările, secvențial sau în paralel?!
RATT/STPT anticipează închiderea traseelor liniilor de tramvai 1, 2, 5 prin Modern?! Pentru ani buni, desigur. Anticipează RATT/STPT că, dacă tot se va face asta de mai sus, ar fi o oportunitate pentru lucrări de modernizare pe sectorul Gara de Est - UMT - V. Economu -Traian?!!
Cred că nu.
Aceasta postare a fost editata de fleetwood: 06 august 2024 - 11:31
#395
Postat 06 august 2024 - 15:02
Acuma, nu stiu, poate nu voi avea dreptate cu critica, vad ca CFR Marfa pana si in zilele noastre propune spre inchiriere vagoanele Rola, deci poate poate, cumva ajung sa faca o statie indermodala acolo, asa mai ad-hoc, dar nu nu imi fac aluzii la asa ceva. Nu ar fi prima data cand se suprainvesteste in ceva, ca sa fie folosit doar 5% din timp si lasat treptat in paragina pentru ca nu era nevoie de acel lucru.
#396
Postat 06 august 2024 - 20:46
Este ratat interesul orasului si asistam acum la proiectarea facuta pentru obiective agricole mai degraba cu acele pasaje supraterane masive care impiedica si mai mult relationarea de o parte si de alta a liniilor CFR.
De la Minister se vede altfel, avem bani hai sa facem ceva cu ei, dar nu estacada ca nu stim cu ce se mananca.
Ce doare rau este ca CJT avea un pre SF pentru un astfel de studiu si nu sau dus pana la capat.
Dau ex solutiei cu peron simplu care va fi construit la Mall pentru acea statie noua, atat sa impus din partea autoritatilor, daca se lucra din timp desi se stia ca va veni vremea era alta situatie.
Pasajul de la Baader desi aprobat nu a scapat complet de probleme, trebuie demolate cladiri in amble parti, cum faci asta pana ajung cu echipele in santier, ne bazam pe CFR !?..
Aceasta postare a fost editata de corco: 06 august 2024 - 20:49
#397
Postat 07 august 2024 - 16:32
Citeaza
Specialiștii asociației se referă la pasajul care se va construi pe strada Baader, ca parte a proiectului de modernizare a căii ferate, proiect al Ministerului Transporturilor pus în aplicare prin CFR.
“Primăria Municipiului Timișoara condusă de Dominic Fritz a negociat mai bine de un an de zile cu CFR și proiectanții WeBuild pasaje rutiere peste calea ferată modernizată Arad-Caransebeș. La Strada Enric Baader, edilii vor desființa complet trecerea la nivel din buricul urbei, arătând că adoptă soluții mai civilizate decât clujenii care pun în scenă tragedia de la Tăietura Turcului. Acum a venit rândul pietonilor și cicliștilor cărora li se oferă o… pasarelă. Adică una dintre cele mai nereușite soluții din România, gradul lor de folosire fiind infim. Chiar și în stațiile de cale ferată modernizată călătorii preferă să coboare 55 cm de pe platformă și să iasă din gară peste șine și piatră spartă. Vrem să le atragem atenția arhitecților timișoreni că o pasarelă peste o linie electrificată are platforma la 7,6 metri înălțime și necesită ascensoare. Cine se va înghesui cu bicicleta în lift?“, se întreabă cei de la Pro Infrastructura.
Primarul Timișoarei, Dominic Fritz, a răspunsul printr-un comentariu la afirmațiile celor de la la Pro Infrastructura.
“Nu am „negociat“ nimic. Proiectul nu ne aparține. Nici măcar nu a fost autorizat de Primăria Timișoara. Am încercat din răsputeri să argumentăm pentru îmbunătățiri la un proiect deja licitat și să convingem CFRul și proiectantul/executantul să ia în calcul efectele proiectului asupra timișorenilor. În unele cazuri am fost ascultați, în multe altele nu“, a comentat Dominic Fritz.
Pro Infrastructura mai susține că Primăria Timișoara și CFR au reușit cu greu să ajungă la un numitor comun pe partea de trafic rutier, tranziția de la giratoriul suspendat la pasajul liniar între Strada Baader și Iulius Mall.
“A fost un proces complex și cu siguranță n-au chef să mai înceapă unul. Poate doar urbaniștii timișoreni vor dori să ne arate că Banatu-i fruncea și că pot adopta soluții europene care sprijină tranzitul verde. Sigur că și pentru șoferi, în locul Pasajului Baader care va domina peisajul urban, vizual și fonic, se putea gândi o subtraversare așa cum se execută la Solventul. Lucru valabil și la Gheorghe Adam și CA Rosetti“, a mai precizat Asociația Pro Infrastructură.
#399
Postat 12 august 2024 - 14:17
Nu era mai util sa faca curatenie prima data sa isi faca loc sa se desfasoare cu lucrarile? De ce sunt inca vagoane abandonate care trebuie doar mutate ici colo si ocolite? De buruieni sa nu mai zic.
Pe repede inainte si fara pregatirile de rigoare, da-i sa mearga numa....
Aceasta postare a fost editata de michidutza: 12 august 2024 - 14:18
#400
Postat 12 august 2024 - 14:56
Din aceasta cauza, si solutia de a baga trenuri de marfa prin oras.
Nu au venit cu un plan din care sa reiese ce teren se vinde, ce teren se pastreaza, ce investitii public/private se pot face in zona, astfel incat tot traseul de la Gara de Nord la Gara de Est sa fie mai atragator pentru populatie.
Au aruncat "marele zid chinezesc" varianta romaneasca, ca e mai ieftin.
Ca vor distruge orasul, nu conteaza...