
Centura de VEST a Timisoarei 13.2 Km (constructor desemnat NUROL Turcia)
#221
Postat 29 iulie 2024 - 16:54

#222
Postat 29 iulie 2024 - 17:11
#223
Postat 30 iulie 2024 - 08:59
Au sigur avantaje pe partea de importuri materiale si forta de munca din tara mama. Proiectul este foarte complex ca si lucrari de arta, ei cu calculele lor, noi cu speranta sa fie corecte si sa finalizeze la termen, nu cred ca vor fi contestatii.
Aceasta postare a fost editata de corco: 30 iulie 2024 - 09:05
#224
Postat 06 august 2024 - 12:46
Pe A7 lucreaza iarasi decent si incep acuma sa se organizeze si pe A8 in jud. Mures. Lotul din A7 este mai avansat fata de A8 si nu va concura la resurse, probabil se va finaliza la finalul anului 2025.
A8 Nurol acuma incepe. Aici pe centura chiar daca nu sunt contestatii, pana se semneaza, pana vine ordinul de incepere si pana se rezolva alte hartogarii necesare vine iarna. Deci cel mai devreme utilaje vedem la primavara, asta daca nu intram prin justitie.
#225
Postat 10 august 2024 - 20:52
SURSA: https://economedia.r...ii-la-cnsc.html
#226
Postat 08 septembrie 2024 - 14:54
Citeaza
Ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, a anunțat, vineri, la Timișoara, că Centura de Vest ar putea avea un construct pe 12 septembrie.
“Săptămâna viitoare este termen de soluționare a conotației pentru Centura de Ocolire Timișoara Vest, mai exact data de 12 septembrie. Eu sper ca până la finalul mandatului meu la minister să apuc să semnăm contractul astfel încât să se intre în execuție și pe această investiție“, a declarat Sorin Grindeanu pe șantierul Centurii de Sud.
Dacă vor fi respinse contestațiile săptămâna viitoare, CNAIR va începe demersurile pentru semnarea contractului necesar construcției acestei noi Variante Ocolitoare.
CNAIR a desemnat luni, 29 iulie, câștigătorul licitației pentru construcția Variantei Ocolitoare Timișoara Vest, în lungime de 13,9 km.
Este vorba despre antreprenorul turc NUROL INSAAT VE TICARET AS.
“Acest nou drum național va avea 4 benzi (câte două pe sens), iar pe traseul lui vor fi construite inclusiv 4 noduri rutiere, două pasaje și un pod: Nod rutier la intersecția cu DN69 (E671) și cu Drumul Național Centura Timișoara (DNCT), Nod rutier la intersecția cu DN6, Nod rutier la intersecția cu DN59A, Nod rutier la intersecția cu Radiala Nouă de Vest (C30), Pasaj peste DN59 și peste linia CF100 (750 m), Pasaj peste DN6 și linia CF133 (450 m), Pod peste râul Bega și peste rezervoarele de nămol (450 m)“, a declarat, la momentul finalizării procedurii de licitație, ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu.
Construcția Variantei Ocolitoare Timișoara Vest are o valoare de 1,41 miliarde de lei (fără TVA), o durată de maximum 30 de luni (6 luni proiectare și 24 de luni execuție) și va asigura legătura între actuala centură a municipiului (Timișoara Nord) și Varianta de Ocolire Timișoara Sud (care urmează să fie finalizată la sfârșitul lunii august 2024).
Contractul este finanțat prin Programul Transport 2021-2027 (PT).
#227
Postat 10 septembrie 2024 - 13:55
https://economedia.r...rl-strabag.html
#228
Postat 10 septembrie 2024 - 13:57

#229
Postat 10 septembrie 2024 - 14:21
#230
Postat 10 septembrie 2024 - 14:42
Posibil sa ajunga in instanta, sper sa existe si consecinte financiare in cazul pierderii procesului, altfel cine suporta amanarile, tavalugul poate continua, stim noi cum, am vazut asta vreme de 15 ani pe VO Sud, cu ce resurse si intarzieri s-a finalizat pana la urma
Mare pacat sa nu spun rahat, s-a dus proiectul anul acesta, s-a pierdut un start excellent din pacate
Aceasta postare a fost editata de corco: 10 septembrie 2024 - 14:46
#231
Postat 31 octombrie 2024 - 13:25
https://www.opiniati...saje/31/10/2024

#232
Postat 31 octombrie 2024 - 13:39

#233
Postat 31 octombrie 2024 - 13:51
#234
Postat 31 octombrie 2024 - 14:32
#235
Postat 13 noiembrie 2024 - 08:38

Aceasta postare a fost editata de DanielT: 13 noiembrie 2024 - 08:38
#236
Postat 13 noiembrie 2024 - 08:49
#237
Postat 13 noiembrie 2024 - 09:57
Legat de contestatie, ARL Cluj- Strabag au contestat rezultatul atribuirii dupa ce in prelalabil si Precon (locul 2) a facut acelasi lucru
Din raportul procedurii au declarat ca procedura de atribuire a avut un rezultat nelegal pornind de la evaluarea ofertei Nurol resp Precon, din acest moment este evident ca Strabag nu se face ca contesta si in mod implicit vor avea castig de cauza.
Din pacate solutionarea se va face in instanta lucru care va prelungi finalizarea procedurii de licitatie, feeling meu este ca vor castiga pana la urma
Aceasta postare a fost editata de corco: 13 noiembrie 2024 - 10:57
#238
Postat 13 noiembrie 2024 - 10:06

#239
Postat 13 noiembrie 2024 - 10:08
DanielT, la 13 noiembrie 2024 - 10:06, a spus:

Finanțările pe proiecte de infrastructură se acordă în funcție de studii de trafic, prioritățile rețelei pan-europene de transport a UE, nu pe afinitățile subiective care îi convin lui. I-aș răspunde eu, dar diferența dintre noi doi e că eu nu am timp de polemicile lui sterile.