STP Timișoara Forum: Modernizarea liniei CF Timișoara Est - Ronaț Triaj - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (25 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Modernizarea liniei CF Timișoara Est - Ronaț Triaj Lungime 13.86 km | val. contract 1.44 miliarde Lei | durata 42 de luni

#381 Useril este offline   Fantoma Tramvaiului 3 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1091
  • Inregistrat: 06 iulie 14
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timișoara

Postat 06 iulie 2024 - 22:35

Nu poti sa inchizi cel mai important drum al tarii fara sa oferi o varianta locala de ocolire. Optiunile de ocolire date nu sunt viabile, sa ocolesti prin Brasov, Targu Jiu sau Turnu Severin. Daca cineva din Ramnicu Valcea vrea sa ajunga la Sibiu ce face? Trebuia gandit cumva proiectul incat sa nu necesite inchiderea drumului. Dar in fine, la noi cine sa si gandeasca...
3

#382 Useril este offline   ccody 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 132
  • Inregistrat: 22 februarie 15

Postat 06 iulie 2024 - 23:38

Cititi modul in care s-a facut SF-ul pt acesta autostrada si o sa intelegeti tot. Eu zic " sa ne intoarcem " la modernizarea liniei CF din Timisoara

Aceasta postare a fost editata de ccody: 06 iulie 2024 - 23:40

0

#383 Useril este offline   Bogdan_tmtm 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 296
  • Inregistrat: 09 septembrie 19

Postat 06 iulie 2024 - 23:40

Vezi postareachapo, la 05 iulie 2024 - 22:20, a spus:

Offtopic, nu am nimic bun de zis pentru Grindeanu, dar de ce nu va mai fi în funcția actuală? Închiderea DN 7 e singura soluție normală la cap, față de aberațiile API și USR care spun că ar trebui un pod nou peste Olt și relocat DN pe celălalt mal, fără a se uita puțin la relieful în această zonă. Nu înțeleg supărarea asta în presă și în popor, ba vrem autostradă ba murim fără DN7.

Este complicat, lumea nu este omogena: unii hăis altii cea :) Gandeste ca si pe categorii de varsta optiunile si doleantele sunt diferite, important este sa gasim solutia multumitoare pentru majoritate .. perfectiune nu exista, decat dictatura.
0

#384 Useril este offline   corco 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 990
  • Inregistrat: 10 octombrie 16
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:desbateri pe forum si prietenii

Postat 08 iulie 2024 - 08:46

Am posibilitatea sa va tin la current cu progresul organizarii de santier, efectiv de anul trecut din Toamna au adus primul container si au imprejmuit, suntem la 2 Luni distanta de 1 An de la inceperea lucrarilor si inca nu pare a fi finalizat.
Se vad Dusterele sefilor parcate si ceva paza care misuna stanga -dreapta cat despre muncitori si utilaje nici nu poate fi vorba.
Stau la umbra, asteapta sa treaca Vara,
nu inteleg daca sunt siguri ca intra ei in santier.
Oricum se percepe o lipsa totala de intentie sa inceapa ceva, au luat niste bani pe organizarea asta si tot ce pot pare ca mai reorganizeaza containerele sa mai factureze ceva...
1

#385 Useril este offline   fleetwood 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 119
  • Inregistrat: 04 iulie 19

Postat 28 iulie 2024 - 11:36

Eu tot la alegeri mă gândesc, poate grindeanu amână "intrarea în forță" pe lotul 3, prin inima orașului, având în vedere câte înjurături o să-și ia. Poate greșesc, cu Centura Sud am greșit, credeam că o să dea drumul între Lugojului-Moșniței înainte de locale. Acum cred că localele au fost mai deloc importante, știa că iese Fritz, păstrează panglica de pe centura integrală înainte de centrale. Revenind la căi ferate, oricum, pe celelalte loturi CFR, adiacente, e ceva mai multă mișcare...
Timișoara Est - Lugoj

Aceasta postare a fost editata de fleetwood: 28 iulie 2024 - 11:37

0

#386 Useril este offline   fleetwood 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 119
  • Inregistrat: 04 iulie 19

Postat 28 iulie 2024 - 11:58

Sigur că lugojenii de rând n-aveau habar de planuri, s-au trezit tardiv, în fața faptului împlinit. Timișoara... barem a mai limitat monstruozitatea de pe Baader (?!).
Proteste la Lugoj
0

#387 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3161
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 28 iulie 2024 - 14:08

La Timisoara sa zicem ca ar fi o scuza, e vorba de doua pasaje, zone inguste, solutii poate mai complicate si mai scumpe. Dar la Lugoj, chiar putem spune ca si-au batut joc, daca pentru un singur pasaj, s-au lacomit sa il tranteasca pe deasupra, cand puteau face pe sub linii, lasand zona sa "respire". Astia literlamente continua ce vroiau sa faca comunistii, fara sa mai tina cont ca se poate face cum trebe, mai ales ca e pe banii altora.

Tind sa cred ca dupa foarte multi ani in care CFR infrastructura a fost tinuta la perfuzie cu fonduri minime, acuma cand in sfarsit a primit niste bani, nu stie ce sa faca si cum sa faca cu ei. Lucru care ma face sa cred ca peste tot unde aud institutii care se plang ca "ele ar face, dar nu au bani", e cam la fel. Doar ar arde banii aiurea, pe solutii de acum 50-60 de ani, care nu tin cont de om.

Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 28 iulie 2024 - 22:49

2

#388 Useril este offline   IlieB 

  • Membru Senior*
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 817
  • Inregistrat: 06 iulie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Masini, Excursii, Istorie

Postat 28 iulie 2024 - 18:49

Stiu ca nu e thread-ul corect dar pe aceasi linie, dar de curand am vazut lucrari si dune de pamant si pietris langa gata de la Sanandrei si ceva stalp cu un afis ptr Lot 1 sau 2, nu mai tin minte. S-a dat si linia de curent la o parte de pe una din liniile de abatere din gara Sanadrei. O sa revin cu poza cand ajung in zona.

Rog un admin sa mute in thread-ul corect sau sa il indice.
0

#389 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3161
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 28 iulie 2024 - 22:58

In filmarea din iunie a lui DistricEA de pe youtube se vede ca e mai putina miscare pe Ronat Triaj-Arad. A mai pus si Valter Patrick o filmare cam tot din aceeasi perioda. Era inceput un drum de acces pe la Ronat Triaj, si in rest au facut loc pentru firul doi pe mare parte din traseu, iar la Arad se vedea ceva pe un camp acolo unde se va bifurca firul 1 sa mearga spre Radna peste Mures.

Cred ca prea multe nu pot face pe langa Timisoara pentru ca trebuie si cei de la CFR Marfa sa faca curat prin triaj. La triajul de la Oradea Est, am vazut ca deja au inceput sa taie din vagoanele vechi si sa le sorteze. Nu stiu de ce le-a trebuit 30 de ani sa valorifice bunurile de care nu se mai folosesc, dar degeaba intreb, ca oricum e consumata fapta. Sa speram ca nu o sa incurce lucrarea din oras aceste 2 lucrari mari care conteaza cel mai mult.
2

#390 Useril este offline   ccody 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 132
  • Inregistrat: 22 februarie 15

Postat 02 august 2024 - 19:24

“E oficial! Au început lucrările la Lotul 3 Timișoara Est – Ronaț Triaj”, anunță CFR Infrastructură Timișoara.

https://economedia.r...r-din-pnrr.html
5

#391 Useril este offline   DanielT 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1530
  • Inregistrat: 06 aprilie 17

Postat 03 august 2024 - 08:43

Găsim oare pe undeva plansele cu solutiile finale agreate pentru pasajele de la Baader și Radu de la Afumati/Comoarei? :eusa_think:

Aceasta postare a fost editata de DanielT: 03 august 2024 - 09:03

0

#392 Useril este offline   Lotilyx 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 65
  • Inregistrat: 07 iulie 23

Postat 06 august 2024 - 00:18

TION: Încep lucrările pe calea ferată care străbate Timișoara. Fără sens giratoriu suspendat, dar cu „pietoni și cicliști ridicați la cucurigu”, la Baader

Pare ca se adevereste ce ma ingrozea acum 6 luni. Bai nu imi vine sa cred. Cat de prosti sunt oamenii astia? Adica eu, un nimeni care a terminat fac de calculatoare si mai da pe goagal ocazional sa se uite la poze cu poduri si piste de biciclete si drumuri, am observat ce cretina e solutia cu pasarela, si proiectantii si arhitectii lu peste n-au vazut nicio problema si au continuat asa? Efectiv ce s-a intamplat e ca Almajan nu s-a uitat (sau nu i-a pasat) in sedinta aia la ce pasarela propun ei, sa le zica sa o refaca? Si gata, pacientu e mort?

Iaca cum am zis

Vezi postareaLotilyx, la 19 februarie 2024 - 21:53, a spus:

Eu n-am prea înțeles scopul discuției, f haotică și cei de la Webuild mi-au dat impresia că erau derutați rău, mai ales când l-au întrebat pe Almăjan unde era ceva stradă menționată de cei de la comisia de circulație, de parcă știa el. Efectiv întrebări de clasa a 8-a, mi-e și frică să văd că ăștia vor proiecta pasajul.

Partea auto pare ok, dar pietonal și velo era literalmente un dreptunghi mov, n-am înțeles ce va fi acolo și nu cred că știau nici ei. Rampă, scări sau scări cu șine pentru urcat biciclete? Și lift unde? Va folosi juma de oraș lifturile alea? Le fac destul de mari să intre mai mulți oameni + biciclete în ele? Dacă se blochează lifturile cei de la Vivalia se suie în mașini să meargă la mall?

În fine, acolo cel mai bine pt pietoni/cicliști ar fi un tunel. Fiind necesar de înălțime mult mai mic se poate face mai puțin adânc.


Aceasta postare a fost editata de Lotilyx: 06 august 2024 - 00:37

2

#393 Useril este offline   The Mechanic 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 1274
  • Inregistrat: 30 ianuarie 15
  • Sexul:masculin

Postat 06 august 2024 - 10:36

Din ce am vazut in filmarile de la sedintele cu proiectantul si reprezentantii primariei, Almajan s-a opus aberatiilor venite de la proiectant dar o fi obosit sa se lupte cu prostia, cu un cfr care nu poate fi suspectat de prea multa competenta, si un grindeanu care tot da cu biciul ca el vrea "capodopera" asta pusa in aplicare cu orice pret.
Sper sa esueze aceasta "modernizare".
7

#394 Useril este offline   fleetwood 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 119
  • Inregistrat: 04 iulie 19

Postat 06 august 2024 - 11:15

<
flo_tm
August 5, 2024 at 12:21 pm

Din câte stiu, s-a emis autorizatie de constructie de către Primăria Timișoara pentru lotul 3 Timișoara Est – Timișoara, cu eccepția pasajelor superioare.
>
...spune primul comentator la știrea asta:
Lot 3

Nu știu dacă e așa, sau ce efect ar putea fi dacă e chiar așa, am impresia că sinistrul ministru, Bârneanu'n ochi, se kișă pe nevoile locale, banii trebuie consumați - nu pot fi pierduți de clanurile mafiote din cea mai coruptă țară din UE... România educată

Nu e util să încerci să faci ceva contra vânturilor mari, împuțite, din România actuală...
Pun doar o timidă întrebare: construirea pasajelor din estul Timișoarei, Gh. Adam și Baader, va fi simultană?! Se fac, lucrările, secvențial sau în paralel?!
RATT/STPT anticipează închiderea traseelor liniilor de tramvai 1, 2, 5 prin Modern?! Pentru ani buni, desigur. Anticipează RATT/STPT că, dacă tot se va face asta de mai sus, ar fi o oportunitate pentru lucrări de modernizare pe sectorul Gara de Est - UMT - V. Economu -Traian?!!
Cred că nu.

Aceasta postare a fost editata de fleetwood: 06 august 2024 - 11:31

5

#395 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3161
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 06 august 2024 - 15:02

Pana acuma nu am stiut exact ce vor sa faca cu TM Est, dar uite ca in unul din articole apare lucrul asta. Chiar sunt curios daca e nevoie de reinvigorarea pe care o doresc si la scara pe care o doresc. Astia practic vor sa o modernizeze complet, in mare parte asa cum este, netinand cont ca lucrurile s-au mai schimbat in jurul lor. Gara nu mai deserveste nici o industrie din imprejurimi, iar trenurile de marfa care trebuie sa astepte au loc si acuma. Pe langa asta, rampa pentru marfa eu cred ca doar cand eram mic am mai vazut-o folosita pentru asa ceva. In rest partea aceea a cam ramas pentru MOW (maintenance of way) si depozitare diverse resturi din reparatii (gen traverse si podurile inlocuite la Popa Sapca si Jiul), iar pentru asta nu ai nevoie de acel loc fix in oras, in partea de vest a Garii de Nord fiind suficient spatiu unde erau mai demult depozitele de marfa. Vad ca la noi inca au ramas constipati mental, si inca o dau cu "siguranta nationala", rampa si zona aceea avand ca scop si incarcarea/descarcarea de echipament militar, lucru care cu ocazia asta puteau sa il faca sa se intample in urmatoarele locuri, unde erau feriti de strazi inguste si ambuteaje: noua gara de la Aeroport, Remetea, ramura veche spre aeroport, Ronat Triaj, Tm CET, sau chiar si TM SUD. Cu toate astea au ales sa inradacineze ceva gandit acum foarte mult timp si din frica... Dupa cum am spus, zicala aceea ca "am face, dar nu avem bani", nu mai merge. Chiar si-au dat arama pe fata cu deciziile astea. Pur si simplu nu vrea nimeni sa iasa in front cu altceva, cu alt mod de operare, dar vor "sa faca economie" prin alte metode care nu au logica...

Acuma, nu stiu, poate nu voi avea dreptate cu critica, vad ca CFR Marfa pana si in zilele noastre propune spre inchiriere vagoanele Rola, deci poate poate, cumva ajung sa faca o statie indermodala acolo, asa mai ad-hoc, dar nu nu imi fac aluzii la asa ceva. Nu ar fi prima data cand se suprainvesteste in ceva, ca sa fie folosit doar 5% din timp si lasat treptat in paragina pentru ca nu era nevoie de acel lucru.
6

#396 Useril este offline   corco 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 990
  • Inregistrat: 10 octombrie 16
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:desbateri pe forum si prietenii

Postat 06 august 2024 - 20:46

Blocajul mintal nu este de ieri de azi, primaria are partea ei cea mai.mare de vina, trebuia pregatita investitia din timp, mai ales se putea elibera un PUZ pentru investitiile de utilitate publica unde sa fi fost deja prevazute subpasaje la Gh. Adam, la Baader, chiar si la Gara de Est, acolo se putea pune capul la contributie si nu piciorul la dat goluri de aer.
Este ratat interesul orasului si asistam acum la proiectarea facuta pentru obiective agricole mai degraba cu acele pasaje supraterane masive care impiedica si mai mult relationarea de o parte si de alta a liniilor CFR.
De la Minister se vede altfel, avem bani hai sa facem ceva cu ei, dar nu estacada ca nu stim cu ce se mananca.
Ce doare rau este ca CJT avea un pre SF pentru un astfel de studiu si nu sau dus pana la capat.
Dau ex solutiei cu peron simplu care va fi construit la Mall pentru acea statie noua, atat sa impus din partea autoritatilor, daca se lucra din timp desi se stia ca va veni vremea era alta situatie.
Pasajul de la Baader desi aprobat nu a scapat complet de probleme, trebuie demolate cladiri in amble parti, cum faci asta pana ajung cu echipele in santier, ne bazam pe CFR !?..

Aceasta postare a fost editata de corco: 06 august 2024 - 20:49

5

#397 Useril este offline   Pablo 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 3409
  • Inregistrat: 09 aprilie 20
  • Sexul:masculin
  • Locatia:307220 Giroc, Zona Metropolitană Timișoara, Județul Timiș, Regiunea Vest
  • Interese:Proiecte, Construcții, Infrastructură și Investiții - legate de Municipiul Timișoara, Zona Metropolitană Timișoara & Polul de Creștere Timișoara, Zona Urbană Funcțională (ZUF) Timișoara, Județul Timiș, Regiunea de Dezvoltare Vest, Macroregiunea 4 - RO4 (NUTS 1), Euroregiunea DKMT și Banat

Postat 07 august 2024 - 16:32

Timișoara va avea un super pasaj suprateran în curbă – pe strada Baader platforma pentru pietoni și bicicliști va fi la 7.6 m peste linia de tren electrificată – are putea avea și lifturi

Citeaza

Asociația Pro Infrastructură afirmă, într-o postare pe Facebook, că pietonii și cicliștii timișoreni vor urca 7,6 metri sau vor coborî 2,5 metri la Baader

Specialiștii asociației se referă la pasajul care se va construi pe strada Baader, ca parte a proiectului de modernizare a căii ferate, proiect al Ministerului Transporturilor pus în aplicare prin CFR.

“Primăria Municipiului Timișoara condusă de Dominic Fritz a negociat mai bine de un an de zile cu CFR și proiectanții WeBuild pasaje rutiere peste calea ferată modernizată Arad-Caransebeș. La Strada Enric Baader, edilii vor desființa complet trecerea la nivel din buricul urbei, arătând că adoptă soluții mai civilizate decât clujenii care pun în scenă tragedia de la Tăietura Turcului. Acum a venit rândul pietonilor și cicliștilor cărora li se oferă o… pasarelă. Adică una dintre cele mai nereușite soluții din România, gradul lor de folosire fiind infim. Chiar și în stațiile de cale ferată modernizată călătorii preferă să coboare 55 cm de pe platformă și să iasă din gară peste șine și piatră spartă. Vrem să le atragem atenția arhitecților timișoreni că o pasarelă peste o linie electrificată are platforma la 7,6 metri înălțime și necesită ascensoare. Cine se va înghesui cu bicicleta în lift?“, se întreabă cei de la Pro Infrastructura.

Primarul Timișoarei, Dominic Fritz, a răspunsul printr-un comentariu la afirmațiile celor de la la Pro Infrastructura.

“Nu am „negociat“ nimic. Proiectul nu ne aparține. Nici măcar nu a fost autorizat de Primăria Timișoara. Am încercat din răsputeri să argumentăm pentru îmbunătățiri la un proiect deja licitat și să convingem CFRul și proiectantul/executantul să ia în calcul efectele proiectului asupra timișorenilor. În unele cazuri am fost ascultați, în multe altele nu“, a comentat Dominic Fritz.

Pro Infrastructura mai susține că Primăria Timișoara și CFR au reușit cu greu să ajungă la un numitor comun pe partea de trafic rutier, tranziția de la giratoriul suspendat la pasajul liniar între Strada Baader și Iulius Mall.

“A fost un proces complex și cu siguranță n-au chef să mai înceapă unul. Poate doar urbaniștii timișoreni vor dori să ne arate că Banatu-i fruncea și că pot adopta soluții europene care sprijină tranzitul verde. Sigur că și pentru șoferi, în locul Pasajului Baader care va domina peisajul urban, vizual și fonic, se putea gândi o subtraversare așa cum se execută la Solventul. Lucru valabil și la Gheorghe Adam și CA Rosetti“, a mai precizat Asociația Pro Infrastructură.

0

#398 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3161
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 07 august 2024 - 16:34





Muncesc de zor baietii.
5

#399 Useril este offline   michidutza 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1223
  • Inregistrat: 26 iunie 16

Postat 12 august 2024 - 14:17

Ma uitam la filmulete si ma enerveaza la culme stilul de lucru la noi.

Nu era mai util sa faca curatenie prima data sa isi faca loc sa se desfasoare cu lucrarile? De ce sunt inca vagoane abandonate care trebuie doar mutate ici colo si ocolite? De buruieni sa nu mai zic.

Pe repede inainte si fara pregatirile de rigoare, da-i sa mearga numa....

Aceasta postare a fost editata de michidutza: 12 august 2024 - 14:18

2

#400 Useril este offline   TM79 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 208
  • Inregistrat: 30 martie 17

Postat 12 august 2024 - 14:56

Pentru ca CFR este un hârciog si stie doar sa adune...
Din aceasta cauza, si solutia de a baga trenuri de marfa prin oras.
Nu au venit cu un plan din care sa reiese ce teren se vinde, ce teren se pastreaza, ce investitii public/private se pot face in zona, astfel incat tot traseul de la Gara de Nord la Gara de Est sa fie mai atragator pentru populatie.

Au aruncat "marele zid chinezesc" varianta romaneasca, ca e mai ieftin.

Ca vor distruge orasul, nu conteaza...
6

Arata acest topic


  • (25 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

4 useri citesc topicul
0 membri, 4 vizitatori, 0 utilizatori anonimi