STP Timișoara Forum: Pasajul Solventul | Podul Solventul - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (50 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Pasajul Solventul | Podul Solventul Pasaj: Sylc cons Trans & as - in constructie | (pod in elaborare)

#801 Useril este offline   Tihomir 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 173
  • Inregistrat: 11 iulie 14

Postat 15 iulie 2024 - 19:38

Vezi postareaDanielT, la 12 iulie 2024 - 17:00, a spus:

Sa înțeleg ca după ce nu mai primim fonduri UE o sa latram la luna? Trebuia sa ne zica asta inainte de alegeri ca mulți votam altfel. Sa puna mana sa caute surse de finantare ca de-aia l-a pus lumea. Vrem solutii, proiecte, poduri, pasaje, nu scuze penibile. Hai ca a inceput bine mandatul, practic ne spune sa nu avem prea mari pretentii. Dar deh, 4 ani intra salariu. Unde e extinderea liniei de tramvai de la gara?


Daca se fac Dacia, Mocioni, Sagului, Victoriei si Traian in 4 ani de zile, mie mi se pare suficient. Pe langa ce e in curs acuma, Solventu, Vidrighin etc.

Vezi postareafunky, la 15 iulie 2024 - 09:39, a spus:

Nu trebuia sa ne zica nimic ca s-a vazut si de pe luna. Lumea a inteles asta, ce nu inteleg eu de ce timisorenii cred ca dezvoltarea infrastructurii nu-i asa importanta. Pot fi motive, deranjul de pe timpul lucrarilor, cresterea chiriilor dupa aia, nu stiu. Se pare ca suntem foarte putini care credem ca e nevoie de dezvoltare puternica in infrastructura, pana se mai dau fonduri europene, ca dupa aia sigur latram la luna. :-(
Mici sperante mai am de la CJT si guvern, poate mai misca aia ceva pt Timisoara, l-am auzit pe Simonos facand comparatii cu Oradea si Bihor, poate poate se inspira de acolo.



O spui de parca in rest nu se mai face nimica, in orasul asta de 20 de ani se investeste numa in strazi, pasaje si totul pentru auto. Daca se face ce am zis mai sus, stadionul mic, spitalul prin Banca Mondiala si alte cateva investitii mici dar foarte necesare, gen crese, renovare scoli, angajat aia cateva sute de vatmani si soferi, blocuri cat mai mutle renovate, este foarte mult pentru 4 ani. Nu inteleg la ce va puteti astepta ca o primarie dintr-un oras de 400k locuitori, dintr-o tara in curs de dezvoltare din Romania sa poata sa faca in atatia ani.

Aceasta postare a fost editata de Tihomir: 15 iulie 2024 - 19:44

9

#802 Useril este offline   Bogdan_tmtm 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 296
  • Inregistrat: 09 septembrie 19

Postat 16 iulie 2024 - 15:01

Vezi postareaTihomir, la 15 iulie 2024 - 19:38, a spus:

Daca se fac Dacia, Mocioni, Sagului, Victoriei si Traian in 4 ani de zile, mie mi se pare suficient. Pe langa ce e in curs acuma, Solventu, Vidrighin etc.




O spui de parca in rest nu se mai face nimica, in orasul asta de 20 de ani se investeste numa in strazi, pasaje si totul pentru auto. Daca se face ce am zis mai sus, stadionul mic, spitalul prin Banca Mondiala si alte cateva investitii mici dar foarte necesare, gen crese, renovare scoli, angajat aia cateva sute de vatmani si soferi, blocuri cat mai mutle renovate, este foarte mult pentru 4 ani. Nu inteleg la ce va puteti astepta ca o primarie dintr-un oras de 400k locuitori, dintr-o tara in curs de dezvoltare din Romania sa poata sa faca in atatia ani.


In mare parte ai dreptate, toate investitiile sunt importante. Dar sa le disecam pe rand:
"de 20 de ani se investeste numa in strazi, pasaje si totul pentru auto" - toata zona centrala a devenit pietonala in acesti 20 de ani, iar pietonul nu este auto (asta doar un exemplu sa combatem acel "numa" categoric).
"angajat aia cateva sute de vatmani si soferi" - unde ii pui la ore de varf cand oricum se sta bara la bara.. centura aia, proiectul acela de infrastructura pe care incerci sa il minimizezi ca importanta se misca ca melcul
"ce va puteti astepta ca o primarie dintr-un oras de 400k locuitori" - ma astept sa nu se dea autorizatii de constructie pe banda rulanta de conglomerari de blocuri fara plan de dezvoltare zonala sanatos -> vezi zona de nord a orasului blocurile ca ciupercile unul langa altul, nici o gradinita, nici o scoala .. unde crezi ca va merge tot acel trafic pe un Aradului si Torontalului deja aglomerat?

Oameni "luminati" din actuala conducere au declarat ca pasajele au fost o greseala, ca trebuia sa se fi pastrat o banda pentru a se incuraja mersul cu bicicleta, ca asa au vazut ei in nu stiu ce studiu (un studiu facut de cineva pentru o zona specifica care nu are treaba cu pozitia si dinamica Timisoarei, dar asta probabil nu a remarcat).
Pasajul Jiul de exemplu inainte de investitie era gatuit si inundat la ploi torentiale (cei din Timisoara stiu), iar lumea nu s-a biciclitizat datorita gatuirii (cum ar crede acei oameni "luminati"), ci dimpotriva se statea bara la bara in poluare si injuraturi. Punctual legat de Jiul, eu merg saptamanal la ai mei la Peciu (mama bolnava), tot timpul merg incarcat cu 2 plase mari si pornesc din nordului orasului .. mi-as dori sa vad un biciclist inflacarat cum imi rezolva el pedaland situatia asta. Platesc! Probabil de aici se si trage aceasta remarca intemeiata a colegului ca infrastructura va bate pasul pe loc (terminandu-se doar vechiile proiecte).

Si da, sunt pro transport in comun, transport eco, atata timp cat este o alternativa viabila si serioasa. In functie destinatie/vreme: merg atat pe jos, cat si cu bicicleta, cat si cu mijloacele de transport in comun (si folosesc acel Tranzy, care mi se pare facut pe genunchi, dar macar e ceva decat deloc). Mi-as dori sa avem transport in comun mai performant, dar sunt constient ca schimbarile dureaza .. in schimb sa declari ca infrastructura nu joaca un element cheie in orasele in dezvoltare, mi se pare deplasat. Toate orasele mari mai la vest de noi au non-stop lucrari/modificari si dezvoltari pe infrastructura (pe diferite artere), oare o fi toti prosti?
6

#803 Useril este offline   Pumbaa 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 63
  • Inregistrat: 10 februarie 20

Postat 16 iulie 2024 - 16:27

Vezi postareaTihomir, la 15 iulie 2024 - 19:38, a spus:

Daca se fac Dacia, Mocioni, Sagului, Victoriei si Traian in 4 ani de zile, mie mi se pare suficient. Pe langa ce e in curs acuma, Solventu, Vidrighin etc.



La cum se misca lucrurile, va fi bine daca se fac in urmatorii 4 ani doua obiective din cele enumerate. Proiectele de mai sus nu au momentan sursa de finantare si e greu de crezut ca sa va obtine curand alta decat bugetul local ceea ce inseamna ca se va trage de timp cu ele. De exemplu, pentru Traian, tocmai s-a semnat contractul pentru documentatia de urbanism cu termen de realizare 3 ani!! Ar mai ramane 1 an pentru licitatie + executie.

Vezi postareaBogdan_tmtm, la 16 iulie 2024 - 15:01, a spus:

In mare parte ai dreptate, toate investitiile sunt importante. Dar sa le disecam pe rand:
"de 20 de ani se investeste numa in strazi, pasaje si totul pentru auto" - toata zona centrala a devenit pietonala in acesti 20 de ani, iar pietonul nu este auto (asta doar un exemplu sa combatem acel "numa" categoric).
"angajat aia cateva sute de vatmani si soferi" - unde ii pui la ore de varf cand oricum se sta bara la bara.. centura aia, proiectul acela de infrastructura pe care incerci sa il minimizezi ca importanta se misca ca melcul
"ce va puteti astepta ca o primarie dintr-un oras de 400k locuitori" - ma astept sa nu se dea autorizatii de constructie pe banda rulanta de conglomerari de blocuri fara plan de dezvoltare zonala sanatos -> vezi zona de nord a orasului blocurile ca ciupercile unul langa altul, nici o gradinita, nici o scoala .. unde crezi ca va merge tot acel trafic pe un Aradului si Torontalului deja aglomerat?

Oameni "luminati" din actuala conducere au declarat ca pasajele au fost o greseala, ca trebuia sa se fi pastrat o banda pentru a se incuraja mersul cu bicicleta, ca asa au vazut ei in nu stiu ce studiu (un studiu facut de cineva pentru o zona specifica care nu are treaba cu pozitia si dinamica Timisoarei, dar asta probabil nu a remarcat).
Pasajul Jiul de exemplu inainte de investitie era gatuit si inundat la ploi torentiale (cei din Timisoara stiu), iar lumea nu s-a biciclitizat datorita gatuirii (cum ar crede acei oameni "luminati"), ci dimpotriva se statea bara la bara in poluare si injuraturi. Punctual legat de Jiul, eu merg saptamanal la ai mei la Peciu (mama bolnava), tot timpul merg incarcat cu 2 plase mari si pornesc din nordului orasului .. mi-as dori sa vad un biciclist inflacarat cum imi rezolva el pedaland situatia asta. Platesc! Probabil de aici se si trage aceasta remarca intemeiata a colegului ca infrastructura va bate pasul pe loc (terminandu-se doar vechiile proiecte).

Si da, sunt pro transport in comun, transport eco, atata timp cat este o alternativa viabila si serioasa. In functie destinatie/vreme: merg atat pe jos, cat si cu bicicleta, cat si cu mijloacele de transport in comun (si folosesc acel Tranzy, care mi se pare facut pe genunchi, dar macar e ceva decat deloc). Mi-as dori sa avem transport in comun mai performant, dar sunt constient ca schimbarile dureaza .. in schimb sa declari ca infrastructura nu joaca un element cheie in orasele in dezvoltare, mi se pare deplasat. Toate orasele mari mai la vest de noi au non-stop lucrari/modificari si dezvoltari pe infrastructura (pe diferite artere), oare o fi toti prosti?


Foarte adevarat! Sunt lucrari de infrastructura absoulut necesare si care nu par sa fie luate in calcul: completarea Inelului 4, Podul Solventul, modernizarea strazii Garii, radiala catre Centura Vest, modernizarea bd. Calea Sagului, reabilitare Liviu Rebreanu.
Inelul 4 - trebuie completat cu portiunea Calea Buziasului - Calea Lugojului, lucrare care implica un nou pod peste Bega dar care ofera o alternativa la ruta Stan Vidrighin - Andrei Saguna
Podul Solventul - o necesitate fara de care Pasajul Solventul nu rezolva foarte multe.
Strada Garii - prin prelungirea liniei de tramvai se face legatura cu liniile de pe Calea Bogdanestilor si bd Dambovita (dupa realizarea podului)
Radiala catre Centura Vest care sa plece de la Solventul si pentru care ar trebui incepute demersurile ca sa poate fi realizata in parelel cu centura.
Calea Sagului - promisiuni marete referitoare la "magistrala verde" care bate pasul pe loc iar intre timp nu s-a facut nici macar intretinerea elementara, asfaltul fiind extrem de degradat pe portiunea Iuliu Maniu - Piata Maria (ambele sensuri)
Liviu Rebreanu - Centura Sud e aproape gata si va prelua o mare parte a traficului deci se poate reasfalta si cosmetiza fara proiecte si costuri uriase

Principala problema e ca in momentul de fata traficul e concentrat in zonele centrala si semi-centrale. Lucrarile de mai sus ar permite aerisirea acestora si imbunatatirea transportului in comun si a conditiilor pentru biciclete, trotinete etc.
7

#804 Useril este offline   DanielT 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1535
  • Inregistrat: 06 aprilie 17

Postat 16 iulie 2024 - 17:02

Corect, multa gargara, fapte puține si perspective triste.
4

#805 Useril este offline   ioji 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 62
  • Inregistrat: 12 iulie 17

Postat 16 iulie 2024 - 19:31

Vezi postareaBogdan_tmtm, la 16 iulie 2024 - 15:01, a spus:

in schimb sa declari ca infrastructura nu joaca un element cheie in orasele in dezvoltare, mi se pare deplasat. Toate orasele mari mai la vest de noi au non-stop lucrari/modificari si dezvoltari pe infrastructura (pe diferite artere), oare o fi toti prosti?

Cine nu isi da seama de importanta structurii rutiere in dezvoltarea economica si nu numai a unui oras mare dintr-o tara civilizata...nu are rost sa mai discutam, e ca si cand am incerca sa convingem o comunitate de cimpanzei de inutilitatea arborilor din jungla, ei putand foarte bine sa circule si pe carari alaturi de lei, gheparzi, leoparzi, etc. Si sa manance banane cumparate de la magazinul din colt aprovizionat de o armata de gorile pe biciclete, monocicluri si trotinete...

3

#806 Useril este offline   ioio_viola 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1452
  • Inregistrat: 17 septembrie 15
  • Sexul:masculin

Postat 17 iulie 2024 - 08:58

infrastructura e cea mai importanta, dar nu cea rutiera intr-un oras. s-au mai dat n exemple ca oricat de largi si cu multe benzi faci drumurile auto tot nu o sa ajunga pentru ca doar aduci mai multe masini intr-un loc.

intr-un oras mare trebuie dezvoltat transportul in comun. ar trebui sa luam exemplu de la astia: https://www.instagra...GN6bnA2cXUyZg==
2

#807 Useril este offline   Shhhh 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1022
  • Inregistrat: 10 mai 12
  • Sexul:masculin

Postat 17 iulie 2024 - 10:55

Vezi postareaPumbaa, la 16 iulie 2024 - 16:27, a spus:

La cum se misca lucrurile, va fi bine daca se fac in urmatorii 4 ani doua obiective din cele enumerate. Proiectele de mai sus nu au momentan sursa de finantare si e greu de crezut ca sa va obtine curand alta decat bugetul local ceea ce inseamna ca se va trage de timp cu ele. De exemplu, pentru Traian, tocmai s-a semnat contractul pentru documentatia de urbanism cu termen de realizare 3 ani!! Ar mai ramane 1 an pentru licitatie + executie.



Foarte adevarat! Sunt lucrari de infrastructura absoulut necesare si care nu par sa fie luate in calcul: completarea Inelului 4, Podul Solventul, modernizarea strazii Garii, radiala catre Centura Vest, modernizarea bd. Calea Sagului, reabilitare Liviu Rebreanu.
Inelul 4 - trebuie completat cu portiunea Calea Buziasului - Calea Lugojului, lucrare care implica un nou pod peste Bega dar care ofera o alternativa la ruta Stan Vidrighin - Andrei Saguna
Podul Solventul - o necesitate fara de care Pasajul Solventul nu rezolva foarte multe.
Strada Garii - prin prelungirea liniei de tramvai se face legatura cu liniile de pe Calea Bogdanestilor si bd Dambovita (dupa realizarea podului)
Radiala catre Centura Vest care sa plece de la Solventul si pentru care ar trebui incepute demersurile ca sa poate fi realizata in parelel cu centura.
Calea Sagului - promisiuni marete referitoare la "magistrala verde" care bate pasul pe loc iar intre timp nu s-a facut nici macar intretinerea elementara, asfaltul fiind extrem de degradat pe portiunea Iuliu Maniu - Piata Maria (ambele sensuri)
Liviu Rebreanu - Centura Sud e aproape gata si va prelua o mare parte a traficului deci se poate reasfalta si cosmetiza fara proiecte si costuri uriase

Principala problema e ca in momentul de fata traficul e concentrat in zonele centrala si semi-centrale. Lucrarile de mai sus ar permite aerisirea acestora si imbunatatirea transportului in comun si a conditiilor pentru biciclete, trotinete etc.




Cred ca toti ne dorim cat mai multe proiecte de infrastructura dar probabil ca ar trebui sa fim si realisti. Sa nu uitam ca, in afara de 2 pasaje largite, obiective precum cele enumerate mai sus, nu au existat nici macar la nivel de intentie pana acum. Cum zicea un clasic in viata, sa fac un proiect nu ma doare mana. Ma gandesc doar la inelul 4 care era aruncat in presa inaintea fiecarui set de alegeri, dupa care uita lumea de el.

Am citit si eu declaratia respectiva, declaratie care, banuiesc a fost raspuns la intrebarea "ce bulevarde se modernizeaza?". O pun aici pentru cei care au citit doar titlul:

“Noi deja avem planificate trei proiecte în care sunt incluse linii de tramvai. Proiectul Traian, proiectul Solventul, unde avem pasajul și vom avea și podul care de va costa foarte, foarte mult, Calea Șagului – Mocioni, unde parțial sunt implicate și linii de tramvai. Aceste trei proiecte ne vor costa foarte, foarte mult, deci în următorii să zicem patru ani, eu nu prevăd încă un proiect major de înlocuire completă sau de reabilitare completă a unui bulevard. Bd. Liviu Rebreanu este, să zicem, în perspectiva următorilor zece ani trebuie să fie pe listă. Și extinderea liniilor de tramvai spre Moșnița și Torontalului sunt avute în vedere. Uniunea Europeană e importantă, ne dă bani, dar nu cât ar trebui.”


Si cui nu ii era deja clar, suntem dependenti de fonduri europene. Nu poti sa te astepti la miracole pe bani putini, iar investitiile sunt necesare si in alte domenii.

Sa nu fiu inteles gresit, ma astept sa finalizeze minim proiectele mentionate mai sus (pasaj, pod, Magistrala verde, pe langa regenerari urbane si alte proiecte) dar cred ca ati luat-o la vale prea devreme. Nici nu a inceput al doilea mandat.
7

#808 Useril este offline   rue 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 684
  • Inregistrat: 01 septembrie 17

Postat 18 iulie 2024 - 22:33

Aprecieri de genul costa foarte mult sunt vorbe goale.
Un primar trebuie sa comunice valorile exacte, proiectia lor în bugetul local, fonduri europene.
Zici ca vorbește soacra mea la piata.
2

#809 Useril este offline   corco 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 10 octombrie 16
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:desbateri pe forum si prietenii

Postat 19 iulie 2024 - 09:02

Se ridica un mare semn de intrebare legat de modul de functionare al serviciului care gestioneaza proiectele europene si mai ales optinerea finantarii.
Nu sunt proiecte finantate, nu podul Solventu, nimic pe inelul IV, legatura Torontalului Closca se va surpa in curand la ce trafic de tranzit este pe acolo, nu tu modernizare, largire.
De ce nu finantare Europeana pentru piata Victoriei si Traian, sunt centre istorice, cine e vinovat de lipsa finantarilor, in toata tara sau facut astfel de lucrari publice cu bani Europeni si la noi nu se poate,de ce sediul ADR Vest aici daca nu
au capacitate si lipsa de reactie, vezi cum arata centrul istoric modernizat din Orastie sa nu intru in alte ex mult mai dure.
Cum se pot finanta poduri la scare mare la Arad peste Mures sau la Satu Mare nu mai spun si noi nu avem inca proiect sa atacam finantare pentru podul Solventu, o jucarie in comparatie cu ex de mai sus.
Am vazut ca focus a fost pe reinoire flotei de transport ba da altceva nu au fost in stare sa pregateasca, dezamagitor modul cum functioneaza acest organism la nivel local care nu are capacitate sau know how sa faca proiecte pentru finantare europeana, pare ca nu existam, nu facem nimic, e ceata totala de s-a ajuns sa se puna problema ce finantam ca restul nu sunt bani.

Aceasta postare a fost editata de corco: 19 iulie 2024 - 09:22

3

#810 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30201
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 19 iulie 2024 - 09:16

Mda, a fost focus pe reinoirea flotei ceea ce este excelent si ma bucura mult, dar era clar de ani si ani de zile ca nu va avea cine sa o puna in miscare din pacate si nu prea vad solutie deocamdata. (pana si chinezii au probleme cu taximetrele acelea self driving ce le au, deci AI-ul nu ne va ajuta la capitolul asta :lol: )
2

#811 Useril este offline   Gioco 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 1457
  • Inregistrat: 25 februarie 16
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 19 iulie 2024 - 11:08

Citeaza

Nu sunt proiecte finantate, nu podul Solventu


Citeaza

„Degrevăm unul dintre cele mai importante bulevarde din Timișoara, Calea Șagului, și oferim o alternativă pentru timișorenii care trebuie să treacă prin centru ca să ajungă din sudul în nordul orașului sau invers. Soluția pentru noul pod și drumul ce va lega Dâmbovița de Ronaț a fost aprobată. Va deschide dezvoltarea Timișoarei înspre vest. Avem finanțare europeană asigurată, atât pentru proiectare, cât și pentru execuție.


https://adevarul.ro/...google_vignette - articol din 10.08.2023

Citeaza

De ce nu finantare Europeana pentru piata Victoriei si Traian


Citeaza

Primăria Timișoara cere fonduri europene pentru reabilitarea zonei Traian. Consilierii locali și-au dat acordul pentru depunerea solicității în vederea obținerii de fonduri europene nerambursabile pentru regenerarea zonei Piața Traian. În total, sunt vizate patru piețe și 12 străzi din Fabric. ”Urmează să depunem dosarul pentru obținerea de fonduri europene pentru proiectul de regenerare a zonei Traian. Vineri, în Consiliul Local am aprobat ultima documentație obligatorie pentru a putea depune proiectul”, a anunțat primarul Dominic Fritz.


https://debanat.ro/2...ian_422412.html - articol din 15.07.2024

Citeaza

“Traian, Dacia, Mocioni/Sinaia și Piața Victoriei sunt zonele pentru care pregătim proiecte pentru atragerea de fonduri europene. Toate proiectele au aceeași viziune în comun: facem din aceste zone spații pentru oameni și comunitate. Peste tot aducem mai mult spațiu verde, infrastructură mai bună și ne asigurăm că atât copiii cât și seniorii noștri se simt în siguranță pe stradă. Vineri am aprobat în Consiliu Local o nouă etapă necesară accesării de fonduri, și anume delimitarea zonelor de regenerare urbană pe care le avem în vedere pentru modernizare cu bani europeni“, a spus Dominic Fritz.


https://buletindetim...iata-victoriei/ - articol din 25.03.2024

Acum să vedem și implementarea...

Aceasta postare a fost editata de Gioco: 19 iulie 2024 - 11:12

3

#812 Useril este offline   Gioco 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 1457
  • Inregistrat: 25 februarie 16
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 02 august 2024 - 07:34

01.08.2024

Minune...se lucra aseară după ora 7 (pe partea cu Solventul). Am numărat 12 muncitori.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 20240801_190144.jpg
  • Imagine atasata: 20240801_190151.jpg
  • Imagine atasata: 20240801_190159.jpg
  • Imagine atasata: 20240801_190224.jpg
  • Imagine atasata: 20240801_190250.jpg
  • Imagine atasata: 20240801_190313.jpg
  • Imagine atasata: 20240801_190619.jpg
  • Imagine atasata: 20240801_190628.jpg
  • Imagine atasata: 20240801_190641.jpg
  • Imagine atasata: 20240801_190653.jpg
  • Imagine atasata: 20240801_190729.jpg
  • Imagine atasata: 20240801_190839.jpg
  • Imagine atasata: 20240801_190852.jpg

13

#813 Useril este offline   The Mechanic 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 1292
  • Inregistrat: 30 ianuarie 15
  • Sexul:masculin

Postat 02 august 2024 - 09:48

Am trecut si eu pe acolo ieri pe la ora 4 si lucrau la armaturi pe partea cu Solventul. Pe partea cu bucla "se miscau" cele doua excavatoare.
5

#814 Useril este offline   POLI™2012 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 381
  • Inregistrat: 06 martie 12
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 03 august 2024 - 15:23

PASAJUL SOLVENTUL - Stadiu lucrări 03.08.2024 Timișoara



Sursa: frameD Future PRODUCTIONS
7

#815 Useril este offline   Shhhh 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1022
  • Inregistrat: 10 mai 12
  • Sexul:masculin

Postat 06 august 2024 - 14:25

Citeaza

A început una dintre cele mai importante operațiuni pe șantierul de la Pasajul Solventul: turnarea chesonului. În prima etapă, 90 de betoniere vor turna continuu 700 metri cubi de beton timp de 3 luni, până la sfârșitul lunii octombrie. Pasajul Solventul, în valoare de 132 milioane de lei, va conecta strada Gării cu Calea Bogdăneștilor și va străpunge 10 linii de tren pe o distanță de 70 de metri.
Un pas crucial pentru decongestionarea traficului și modernizarea infrastructurii.


Sursa FB PMT

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: s1.jpg
  • Imagine atasata: s2.jpg

Aceasta postare a fost editata de Shhhh: 06 august 2024 - 14:26

3

#816 Useril este offline   ioio_viola 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1452
  • Inregistrat: 17 septembrie 15
  • Sexul:masculin

Postat 06 august 2024 - 14:51

ceva nu pusca: În prima etapă, 90 de betoniere vor turna continuu 700 metri cubi de beton timp de 3 luni, până la sfârșitul lunii octombrie.
cu atata beton cred ca mai facem cateva pasaje in continuu :)))
0

#817 Useril este offline   ioio_viola 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1452
  • Inregistrat: 17 septembrie 15
  • Sexul:masculin

Postat 06 august 2024 - 14:53

Despre pod intr-un comentariu de-a lui Latcau pe facebook:

" podul este în proiectare. Am stat de un an și jumătate la mediu dar am găsit o soluție să putem să avansăm. Sperăm ca la anul să fim în execuție și cu podul."
0

#818 Useril este offline   Elphax 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1452
  • Inregistrat: 18 aprilie 15
  • Sexul:masculin

Postat 09 august 2024 - 11:15

se stia ca problema este la mediu cu terenurile cica "contaminate". Doar ca, mai sunt licitarii si pregatiri. Optimist - sa avem constructor desemnat in 2026 si sa inceapa pe final de an (2026)
1

#819 Useril este offline   fleetwood 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 125
  • Inregistrat: 04 iulie 19

Postat 09 august 2024 - 11:17

Vezi postareaioio_viola, la 06 august 2024 - 14:51, a spus:

ceva nu pusca: În prima etapă, 90 de betoniere vor turna continuu 700 metri cubi de beton timp de 3 luni, până la sfârșitul lunii octombrie.
cu atata beton cred ca mai facem cateva pasaje in continuu :)))


Dragul meu, nu știu cum ai calculat, poate dezvolți sentința proprie. Un pic de geometrie în spațiu, volumetrie etc. nu strică. De exemplu, la un calcul absolut aproximativ și indecent din punct de vedere științific, mie îmi iese cam așa (rotunjesc în sus): (6+38+6)m x 90m x 1.5m = 675 m3. Am înmulțit, simplist, lungimea lățimii totale a profilului în U (văzut cu capul în jos) cu lungimea pasajului și cu grosimea presupusă a pereților de beton. Poate merg și de un metru grosime, nu știu, ești liber să umbli la cifre și să tragi concluzii.

Aceasta postare a fost editata de fleetwood: 09 august 2024 - 11:18

1

#820 Useril este offline   4est 

  • Membru începător
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 9
  • Inregistrat: 31 ianuarie 24
  • Sexul:masculin

Postat 31 august 2024 - 12:46

https://renasterea.r...e-la-solventul/
0

Arata acest topic


  • (50 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi