PS: ce sens avea sa aduca canalizarea acolo? e suficienta fosa, daca e facuta corect, ceea ce nu pare a fi cazul
✈ Aeroportul Traian Vuia [TSR]
#1781
Postat 07 iunie 2024 - 10:20
PS: ce sens avea sa aduca canalizarea acolo? e suficienta fosa, daca e facuta corect, ceea ce nu pare a fi cazul
#1782
Postat 07 iunie 2024 - 10:30
Aceasta postare a fost editata de DanielT: 07 iunie 2024 - 10:31
#1784
Postat 07 iunie 2024 - 11:54
Off topic: am trecut de curand frontiera pe la Nadlac, dar si pe la Cenad si e clar (din avion, ca sa fiu pe tema topicului
P.S. Mentionez ca era luni, nicidecum week end, cand timpii estimati pe site sunt de la 60 de minute in sus.
#1785
Postat 08 iunie 2024 - 23:01
Eu la Cenad am prins mereu mai ok decat la Nadlac. Dar da sunt discrepante clare intre ce se zice pe site si ce e in realitate in teren.
#1786
Postat 09 iunie 2024 - 10:10
Probabil se spera ca vom intra in Schengen si de asta nu prea isi mai bat capul si nici personalul de care spuneai nu mai vine la angajare, dar oricine e cat de cat realist isi da seama ca asta nu se va intampla deloc curand, asa ca situatia va fi aceasi ani buni de acum inainte.
#1787
Postat 11 iunie 2024 - 09:47
#1788
Postat 11 iunie 2024 - 20:43
#1790
Postat 12 iunie 2024 - 23:19
#1792
Postat 14 iunie 2024 - 09:49
Citeaza
Valoarea investiției este de 2,5 milioane de euro, bani pe care conducerea aerogării speră să-i atragă de la Ministerul Transporturilor. În caz contrar, noua parcare va fi amenajat[ din fonduri proprii.
Odată cu amenajarea acestei parcări va fi reconfigurat și vechiul spațiu de parcare, spune directorul general al Aeroportului din Timișoara, Daniel Stamatovici.
“După aceea va urma reconfigurarea parcării actuale, pentru că, după ce am făcut acest terminal, noi avem un terminal, fostele sosiri interne, care a rămas gol și pe care vrem să transformăm în autogară și gară. Va trebui configurată parcarea astfel încât să fie puse autobuze în această parte a parcării deja existente și să facem ieșire specială acolo. De asemenea există acel proiect care nu este al nostru dar noi vom fi beneficiarii CFR-ului care va face conexiunea între aeroport și oraș pe calea ferată și întreaga rețea feroviară”, spune Daniel Stamatovici.
Conducerea aeroportului din Timișoara are în plan și construcția unui parc fotovoltaic pe o suprafață de 10 hectare care să asigure consumul de energie.
Cele 8 milioane și jumătate de euro necesare investiției vor fi atrase din fonduri europene.
#1793
Postat 19 iunie 2024 - 09:53
MHN, la 05 iunie 2024 - 14:10, a spus:
Așteptăm cifrele oficiale.
Iată vine și confirmarea:
AAR: Traficul aerian pe aeroporturile din România în luna Mai 2024 (comparativ cu Mai 2023)
Observații:
- Mai este cea de-a doua lună din 2024 în care traficul de pasageri scade pe unele aeroporturi (de exemplu: CLJ, IAS, SCV, etc.) comparativ cu aceeași lună din 2023
- și crește traficul la OTP, TSR iar la BCM efectiv se triplează față de aceeași lună din 2023
Ceva modificări și la traficul CARGO: TSR a trecut înaintea CLJ
Dar aici nu am referința din 2023
#1794
Postat 19 iunie 2024 - 12:53
In continuare miza cea mai mare pe TSR ar trebui sa fie atragerea unui al doilea operator hub spoke, pe langa Lufthansa. Cateva curse Wizz in plus sau frecvente mai bune ar fi binevenite dar sunt soare cu dinti. Ar aduce o crestere in trafic si cam atat. Un operator mare spre un hub ar aduce mult mai multe beneficii comunitatii.
#1795
Postat 19 iunie 2024 - 14:55
#1796
Postat 04 iulie 2024 - 13:47
Sa nu exageram, TSR va fi mult peste Bacău,Craiova sau Suceava.
Inceputul Iașului este puternic, dar la final de an va înregistra comparativ cu anul 2023 o ușoară scădere(2-5%),in cel
mai bun caz o stagnare.
Până la urmă ajung și specialiștii de la Iași la ce spuneam eu prin februarie.
https://www.jurnalvi...ul-romeo-vatra/
Aceasta postare a fost editata de OTD: 04 iulie 2024 - 13:53
#1798
Postat 10 iulie 2024 - 08:56
#1799
Postat 10 iulie 2024 - 15:31
In orice caz, la ultima mea vizita pe TSR avem asa, dupa o investitie de zeci de milioane de euro:
- porti de scanare carte imbarcare pentru acces la security nefunctionale, este un nene ce-ti scaneaza din priviri boarding pass-ul;
- la nici 3 luni au inceput canapelele din material textil (cine a putut lua asa o decizie de a echipa cu astfel de canapele este handicapat) sunt murdare, patate si chiar taiate;
- tot afise din A4 chiar daca sunt plastifiate pe bussines lounge, signalistica este 0, penibila in general in TSR;
- monitoarele de la etaj tot nefunctionale deci de la etaj trebuie sa te ridici constant si sa te uiti jos. Oricum nu ai in campul vizual de la etaj niciun monitor de informare;
- pe monitor era afisat poarta 103 pentru imbarcarea zborului de OTP cu Hisky dar subit si fara sa se anunte vad coada de imbarcare la 106, iar pentru ca era singurul zbor la ora aceea am facut singur legatura;
- pe monitor la 106 era anuntat Corfu;
- la poarta 106 pe monitor era generic afisat sigla TSR nu destinatie nu companie nu nimic.
- pe monitoare erau in continuare afisate zboruri decolate si de peste 2 h.
Pe cuvant ca e de plans iar in loc sa vezi schimbari in bine, e tot mai rau.
Aceasta postare a fost editata de lvs: 10 iulie 2024 - 15:32
#1800
Postat 11 iulie 2024 - 09:33
Nu inteleg cum stamate rezista in continuare, e exemplu de asa NU, impreuna cu restul echipei.

Ajutor












