⌚ Gara de Nord
#561
Postat 20 martie 2024 - 14:47
Toate cele bune!
Sent from my iPhone using Tapatalk
#562
Postat 17 aprilie 2024 - 08:53
Citeaza
https://www.youtube....turePRODUCTIONS
Mizeria incercuita nu intra in renovare?



Aceasta postare a fost editata de DanielT: 17 aprilie 2024 - 08:54
#563
Postat 17 aprilie 2024 - 17:15
#564
Postat 17 aprilie 2024 - 18:13
#565
Postat 17 aprilie 2024 - 18:33
#566
Postat 17 aprilie 2024 - 19:01
Aceasta postare a fost editata de DanielT: 17 aprilie 2024 - 19:02
#568
Postat 16 mai 2024 - 12:37
#570
Postat 16 mai 2024 - 17:49
#571
Postat 19 mai 2024 - 13:20
https://www.flickr.c...08/36330424313/
https://www.flickr.c...08/37144343855/
https://www.flickr.c...08/37144329245/
https://storage.loko...v.ro/image/vRi1
#572
Postat 19 mai 2024 - 13:39
#573
Postat 17 august 2024 - 12:22
Gygyman6, la 19 mai 2024 - 13:39, a spus:
Pai foarte bine, nicaieri in strainatate nu se mai face asa ceva....
___________________________________
#574
Postat 24 octombrie 2024 - 13:05
https://www.youtube....turePRODUCTIONS
#575
Postat 24 octombrie 2024 - 13:33
#576
Postat 25 octombrie 2024 - 12:05
Citeaza
Aflându-se în imediata vecinătate a gării Timișoara Nord, clădirea demolată a jucat un rol important în logistica feroviară, fiind un nod cheie pentru transportul de mărfuri în Vestul României.
”În cadrul lucrărilor de modernizare de pe Lotul 3 Timișoara Est – Ronaț, acestă magazie a fost demolată zilele trecute, iar pe amplasamentul ei se va construi o modernă Clădire de Mentenanță, la standardele impuse de vremurile actuale. Clădirea de Mentenanță va cuprinde hala de mentenanță (utilată cu pod rulant și canale de revizie), zone de lucru și ateliere, corpuri de clădire ce conțin ateliere, vestiare, birouri, magazii, arhive, săli de instruire și de ședințe, săli de mese, spații de lucru și grupuri sanitare. Ea va fi compusă din mai multe corpuri de clădire, în regim de P+1, P+2 și P+3, deservind mai multe structuri feroviare”, au anunțat cei de la CFR Infrastructură Timișoara.
În noua locație vor fi amplasate Centrul Operațional de Control Timișoara; O secție de linii; O secție de întreținere mecanizată a căii; Un district LAT; Un district ATM; Un district de exploatare utilaje; Regulatorul de Circulație Timișoara și Regulatorul de Circulație Regional; O secție de întreținere a instalațiilor de semnalizare; O secție de electrificare; Dispecerul Energetic Feroviar Timișoara.
#577
Postat 25 octombrie 2024 - 22:07
#578
Postat 26 octombrie 2024 - 07:58
#579
Postat 26 octombrie 2024 - 10:26
#580
Postat 26 octombrie 2024 - 12:24
1. Am specificat faptul ca "aceeasi situatie sunt convins ca e in toata tara" referindu-ma la modul deploeabil in care CFR-ul a intretinut terenurile și proprietatile detinute in perimetrul oraselor.
2. Timisoara e diferita de celelalte orase prin felul in care e traversata de principala liniei CF. O sa compar mai jos Tm cu exemplele date de tine. Cu albastru e trasata linia CF iar cu punct rosu e pozitionarea garii principale.
Timisoara - linia CF traverseaza orasul tangential cu centrul

Arad - linia CF ocoleste orasul ca o centura pe relatia NE

Cluj - linia CF trece prin nordul orasului

Constanta - linia intra in partea de S in directia portului

Craiova - linia ocoleste pe directia NE

Iasi - linia ocoleste pe relatia SV

Oradea - ocoleste orasul prin N

3. Fara sa imi dau foc in piata Operei, consider ca tot ce inseamna linii, triaje, zeci de constructii neingrijite si acareturi, toate in mijlocul orasului, modul in care CFR le-a intretinut, a privat Timisoara de o dezvoltare mai armonioasa in ultimii ani.
Din pacate restartul a fost pierdut si in momentul in care se mai putea negocia ceva, dar alesul urbei tot ce visat a fost un sens giratoriu suspendat deasupra CF la 2 pasi de centru
Aceasta postare a fost editata de CristiPC: 26 octombrie 2024 - 12:33