VTM de SUD (Centura de Sud) finalizat
#1641
Postat 16 ianuarie 2024 - 17:39
1 săptămâna a fost ger, joi vor fi 11 grade. Noi nu avem ierni geroase, părerea mea e ca vor face o figură bună.
#1642
Postat 17 ianuarie 2024 - 09:28
Din pacate pe cat ii apreciez pentru ce au facut pana acum, cred ca totusi s-au intins prea mult cu lucrarile si nu au reusit sa angajeze cat si-au dorit ca sa faca fata la tot ce au contractat. Se vede ca trag (cu ajutorul statului) sa intarzie startul la anumite santiere (gen portiunea cu tunele pe A1 sau A8) ca sa termine ce au inceput pe A3, A7, DX12, A0, centura TM, DX Braila.
#1643
Postat 17 ianuarie 2024 - 17:57
#1644
Postat 22 ianuarie 2024 - 18:59
DRDP Timisoara a spus:
- Atunci când condițiile meteorologice vor permite, se va continua cu lucrările la terasamente, aprovizionarea cu materialele necesare fiind făcută în ultima parte a anului trecut.
- Continuă și lucrările de relocare a rețelei de înaltă tensiune din zona localității Moșnița Nouă.
Sursa: DRDP Timisoara Facebook
Aceasta postare a fost editata de POLI™2012: 22 ianuarie 2024 - 19:08
#1645
Postat 23 ianuarie 2024 - 22:27
Citeaza
Conform informațiilor DRDP Timișoara, activitatea se concentrează pe structuri, în special la pasajele din zonele Freidorf, Chișoda și Moșnița Nouă. În ceea ce privește lucrările la terasamente, se face stabilizare cu lianți hidraulici în zona localității Moșnița Nouă și așternere de balast, pe un sector dintre Freidorf și DN 59 Timișoara – Șag.
Atunci când condițiile meteorologice vor permite, se va continua cu lucrările la terasamente, aprovizionarea cu materialele necesare fiind făcută în ultima parte a anului trecut.
De asemenea, continuă și lucrările de relocare a rețelei de înaltă tensiune din zona localității Moșnița Nouă.
#1646
Postat 01 februarie 2024 - 16:07
Citeaza
La câteva zile de la reluarea lucrărilor de pe Centura Timișoara Sud, angajații asocierii SA & PE CONSTRUCT SRL (lider) – SPEDITION UMB – TEHNOSTRADE SRL intervin la conexiunea cu DJ 592.
„La conexiunea DJ 592 cu șantierul centurii Timișoara Sud începe montarea grinzilor peste drumul județean Timișoara – Moșnița Nouă. Reamintim că la km 18+117 la centurii va fi amenajat un nod rutier care va cuprinde un pasaj peste drumul județean și un sens giratoriu. Până acum au fost montate grinzi pe urcările pe pasaj. În zonă, se lucrează și la terasamente”, transmit reprezentanții DRDP Timișoara.
#1647
Postat 01 februarie 2024 - 18:51
Aceasta postare a fost editata de DanielT: 01 februarie 2024 - 18:51
#1648
Postat 01 februarie 2024 - 20:48
Sursa: DRDP Timisoara
Aceasta postare a fost editata de POLI™2012: 01 februarie 2024 - 20:50
#1649
Postat 02 februarie 2024 - 15:44
Sursa: Benzar Ilie
DRDP TIMISOARA a spus:
Cateva dintre lucrarile importante au fost la structuri, la podul si la pasajele de pe traseu. La pasajul care va trece peste drumul judetean Timisoara – Mosnita Noua a fost finalizata montarea grinzilor peste deschiderea principala, cea peste drumul judetean. A fost activitate zilnic si la podul peste Bega din Ghiroda, la pasajele peste calea ferata din Mosnita Noua, Chisoda si Freidorf, la pasajul peste DN 59 Timisoara – Sag.
La terasamente, sunt lucrari de asternere si stabilizare balast, taluzare, dar si la sistemele de scurgere si evacuare a apelor. S-a lucrat si la fundatia uneia dintre cele doua parcari de pe traseu, cea de la km 19+870, in zona localitatii Mosnita Noua. O alta parcare de scurta durata va fi la km 10+670, in zona localitatii Giroc.
Vom reveni saptamana viitoare cu noi informatii despre lucrarile care se realizeaza pe santierul variantei de ocolire Timisoara Sud.
Sursa: DRDP Timisoara Facebook
Aceasta postare a fost editata de POLI™2012: 03 februarie 2024 - 12:06
#1650
Postat 03 februarie 2024 - 19:29
Citeaza
La finalul acestei săptămâni, Direcția Regională de Drumuri și Poduri (DRDP) Timișoara vine cu noi date privind lucrările de pe Centura Timișoara Sud. Potrivit acestora, în ultimele zile au fost peste 300 de muncitori pe șantier, iar activitatea, pe anumite sectoare, nu a fost întreruptă nici măcar noaptea.
„Peste 320 de muncitori s-au aflat săptămâna aceasta pe șantierul centurii de ocolire Timișoara Sud. Activitatea a început să fie din ce în ce mai intensă. La partea de drum se lucrează 24 de ore din 24, în două schimburi, iar la partea de structuri se lucrează cât timp permite lumina naturală.
Câteva dintre lucrările importante au fost la structuri, la podul și la pasajele de pe traseu. La pasajul care va trece peste drumul județean Timișoara – Moșnița Nouă a fost finalizată montarea grinzilor peste deschiderea principală, cea peste drumul județean. A fost activitate zilnică și la podul peste Bega din Ghiroda, la pasajele peste calea ferată din Moșnița Nouă, Chișoda și Freidorf, la pasajul peste DN 59 Timișoara – Șag.
La terasamente, sunt lucrări de așternere și stabilizare balast, taluzare, dar și la sistemele de scurgere și evacuare a apelor. S-a lucrat și la fundația uneia dintre cele două parcări de pe traseu, cea de la km 19+870, în zona localității Moșnița Nouă. O altă parcare de scurtă durată va fi la km 10+670, în zona localității Giroc”, au transmis reprezentanții DRDP Timișoara.
Vă reamintim, contractul de aproape 80 de milioane de euro și cu termen de 12 luni pentru finalizarea lucrărilor de pe Varianta Ocolitoare Timișoara Sud a fost semnat pe 27 iunie 2023 cu asocierea SA & PE CONSTRUCT SRL (lider) – SPEDITION UMB – TEHNOSTRADE SRL. Aceasta a preluat un șantier cu progres fizic al lucrărilor de 58,26%. Inițial, firma italiană Tirrena Scavi trebuia să finalizeze lucrările încă din decembrie 2021, însă nu a respectat niciun termen, iar contractul cu aceștia a fost reziliat la finalul lui 2022.
Cei de la UMB au întrerupt lucrările înainte de Crăciun, la un progres de aproximativ 65%, dar au revenit pe șantier pe 22 ianuarie. Ritmul relativ lent din primele luni a fost motivat de faptul că asocierea care se ocupă de lucrări s-a concentrat pe alte contracte din sudul țării. Totuși, în decembrie, când s-a anunțat întreruperea temporară a lucrărilor, se promitea o mobilizare exemplară odată cu reluarea lor, astfel încât acestea să fie finalizate în termen, adică până în iulie 2024. De atunci, reprezentanții DRDP Timișoara au venit cu mai multe informări privind lucrările de pe șantier, zilele trecute, de exemplu, precizând că se lucrează intens la pasajul peste drumul Timișoara – Moșnița Nouă.
#1651
Postat 07 februarie 2024 - 01:41
DRDP Timisoara a spus:
SURSA: DRDP Timisoara
Aceasta postare a fost editata de POLI™2012: 07 februarie 2024 - 08:38
#1652
Postat 07 februarie 2024 - 12:49
Sa imi dea o lacrima, nu alta. Poate imi intind si o batista daca tot e an electoral.
PS: dupa filmari si poze au luat o pauza sa nu inainteze prea cu spor ca strica piata constructiilor si asteptarile
Aceasta postare a fost editata de michidutza: 07 februarie 2024 - 12:52
#1653
Postat 07 februarie 2024 - 13:43

#1654
Postat 07 februarie 2024 - 16:19
totusi se putea si mai rau....
#1655
Postat 07 februarie 2024 - 18:19
#1656
Postat 08 februarie 2024 - 10:09

Aceasta postare a fost editata de DanielT: 08 februarie 2024 - 10:11
#1657
Postat 09 februarie 2024 - 14:50
Citeaza
Ministrul Sorin Grindeanu a venit din nou vineri, 9 februarie, la Timișoara. S-a oprit pe Centura Sud, la intersecția cu Drumul Boilor. Aici, acesta a vorbit despre evoluția lucrărilor, îmbucurătoare în ultima perioada. Noutatea ar fi că, dacă totul merge conform planului, circulația pe centură ar putea fi deschisă etapizat.
„Se lucrează așa cum ați văzut în ultima vreme. Este o mobilizare de 500 muncitori, se lucrează 24 de ore din 24 pe lucrările care pot fi făcute astfel, anume terasamentele. Eu cred că termenul asumat, acela de vară (iulie – n.r.), va fi respectat.(…) Mi-aș dori, dacă vom găsi soluțiile potrivite, să dăm chiar pe tronsoane drumul la această centură. Adică dacă poate se termine lucrările mai repede de la Ghiroda, de exemplu, până la Moșnița, să nu stăm până în când ar fi gata toată”, a declarat Grindeanu.
Sectorul în cauză, potrivit ministrului, ar putea fi deschis cu vreo două luni înainte de luna iulie, termenul de finalizare pentru întreaga centură.
„Au pus un panou și au spus că e de vină CNAIR-ul”
O problemă care ar putea împiedica deschiderea unui prim tronson ar fi faptul că Primăria Timișoara nu s-a ținut de protocolul semnat în urmă cu doi ani și încă nu a făcut relocările necesare în vederea amenajării intersecției cu Drumul Boilor, a spus Grindeanu. În schimb, ar fi fost amplasat un panou care învinuia Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) de situație.
„La o lună de când am devenit ministru, în 2021, am semnat un protocol cu Primăria Timișoara legat de intersecția cu Drumul Boilor. Noi ne angajam la ceva, dânșii se angajau la altceva. Dânșii au făcut un lucru: au pus un panou aici să spună că CNAIR-ul e de vină. Vreau să vă spun ceva: nu s-au terminat relocările pe care trebuiau să le facă cei de la primărie. Trebuiau să reloce utilitățile. Sunt doi ani de zile! Noi terminăm chestiunea, această centură. Am înțeles, a fost panoul ăsta aici, dar cu relocările ce facem? Protocolul! Eu sper să se trezească la realitate, este un protocol semnat în decembrie 2021, am înțeles că a pus domnul Lațcău panoul, dar relocările? Luați-o ca un apel la dânșii să își facă treaba! Vreau să terminăm acest tronson înainte de vară”, a mai declarat Grindeanu.
De-a lungul celor doi ani, ar fi existat mai multe discuții între Direcția Regională de Drumuri și Poduri (DRDP) Timișoara și Primăria Timișoara pe seama acestor relocări, iar ultima promisiune a primăriei ar fi finalizarea acestor relocări în această lună, potrivit reprezentanților primei instituții.
Vă reamintim, contractul de aproape 80 de milioane de euro și cu termen de 12 luni pentru finalizarea lucrărilor de pe Varianta Ocolitoare Timișoara Sud a fost semnat pe 27 iunie 2023 cu asocierea SA & PE CONSTRUCT SRL (lider) – SPEDITION UMB – TEHNOSTRADE SRL. Aceasta a preluat un șantier cu progres fizic al lucrărilor de 58,26%. Inițial, firma italiană Tirrena Scavi trebuia să finalizeze lucrările încă din decembrie 2021, însă nu a respectat niciun termen, iar contractul cu aceștia a fost reziliat la finalul lui 2022.
În ianuarie, după pauza luată de sărbători, progresul era de 65%, dar constructorul a promis să se va mobiliza serios pentru finalizare în termen, până în iulie 2021. Recent, era anunțat și faptul că, acolo unde este posibil, se lucrează și noaptea, iar că în total au fost peste 300 de muncitori relocați pe șantier.
#1658
Postat 09 februarie 2024 - 21:03
Sursa: Benzar Ilie
Zona Freidorf, șantier centura Timișoara Sud (09.02.2024)
Sursa: DRDP Timisoara
CENTURA SUD Timișoara - Stadiu lucrări 09.02.2024 1/3 #umb FREIDORF - ȘAGULU
CENTURA SUD Timișoara - Stadiu lucrări 09.02.2024 2/3 #umb CHIȘODA - GIROC
CENTURA SUD Timișoara - Stadiu lucrări 09.02.2024 3/3 #umb MOȘNIȚA - GHIRODA
Sursa: frameD Future PRODUCTIONS
Aceasta postare a fost editata de POLI™2012: 10 februarie 2024 - 00:07
#1659
Postat 10 februarie 2024 - 08:47
Citeaza
Imaginile de mai jos au fost surprinse vineri seara, în zona Freidorf, după începerea schimbului de noapte. Circa 500 de muncitori, mecanici, șoferi, laboranți etc. au lucrat, săptămâna aceasta, pe șantier. La partea de drum se muncește 24 de ore din 24, în două schimburi, iar la partea de structuri se lucrează cât timp permite lumina naturală.
#1660
Postat 10 februarie 2024 - 19:59
- dinspre Remetea (zona unde se termina acum centura nord) nu se vedea nimic lucrand, dar se vedea ceva progres fata de cum statea situatia acum vreo luna
- dinspre strada Nera (malul sudic al Begai) am vazut cum doua camioane micute treceau in graba paralel cu centura si pe un podet mic, improvizat, camioane care presupun ca aveau de-a face cu muncitorii. Bine, poate camioane e mult spus, erau niste Sprintere din alea mari
- dinspre Ghiroda nu parea nimic prea deosebit, in afara faptului ca drumul de acces spre santier era notabil mai stricat ca pana acum, aratand ca au circulat la greu utilaje pe acolo
- dinspre strada Muflonului nu se schimbase nimic, am si stat sa pandesc vreo 10 minute, doar doar vad vreun utilaj trecand sau ceva, nu am vazut nimic in afara de un biciclist circuland pe centura
- dinspre drumul Boilor ce s-a schimbat e ca nu mai erau barierele alea de ciment puse, iar cativa soferi am vazut ca circulau pe centura acolo, ceea ce mi s-a parut putin ciudat (nu pareau muncitori)
- dinspre Mosnita am vazut de ce circulau soferi pe centura. Au pus asfalt pana la drumul principal, deci cel putin intre drumul Boilor si DJ592 se poate (neoficial) circula. La Mosnita mi se pare ca au avansat si cu pasajul peste drum destul de mult
Pe restul centurii nu am mers, ca stiam ca portiunea Remetea-Mosnita e cea pe care se concentreaza mai tare acum. Concluzia pe care as trage-o e ca s-a muncit ceva, intr-adevar. Nu stiu daca intr-atat cat s-a postat online, iar scandalul aparut azi la stiri cu drumul Boilor pare ca vrea sa traga de timp mai, dar da, de progresat se progreseaza ceva