Nu doar pentru ca mi-am amintit de acea discutie, m-ar interesa parerea voastra cu privire la utilizarea mai eficace a infrastructurii existente de transport electric (tramvai si troleibuz).
Motivul principal pentru care lansez aceasta intrebare este acela ca traseele de tramvai si troleibuz sunt in mare parte cele existente de dinainte de 1989, deci tributare unei conceptii de dezvoltare din acea vreme.
Mai sunt valabile considerentele care au stat la baza stabilirii traseelor de atunci astazi, prin prisma transformarilor social-economice din ultimii 20 ani?
Lansez, in acest context, spre exemplificare, si unele intrebari usor provocatoare:
- Este nevoie de 3 linii de tramvai sa circule inspre o zona industriala cu o relevanta economica din ce in ce mai mica?
- Ar fi nimerita o linie care sa lege Circumvalatiunii de Elisabetin (Pta Balcescu etc.)?
- Este nevoie de o statie principala de transbordare in Timisoara? - un asa-zis principal nod de transport in comun, unde sa poti urca din si in quasi orice mijloc de transport. Daca da, care este zona / statia, care ar fi cea mai nimerita pentru un astfel de proiect, in opinia voastra?
etc.
Deci, imaginati-va ca aveti in fata structura retelei, pe care ati avea "mana libera" sa o "renumerotati" cu traseele aferente.
Aceasta postare a fost editata de garcon: 15 august 2009 - 18:54