STP Timișoara Forum: ✈ Aeroportul Traian Vuia [TSR] - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (97 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 77
  • 78
  • 79
  • 80
  • 81
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

✈ Aeroportul Traian Vuia [TSR]

#1561 Useril este offline   Muscus 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 138
  • Inregistrat: 23 ianuarie 19

Postat 10 ianuarie 2024 - 21:53

Eurowings introduce TSR-Stuttgart 2 zboruri pe saptamana dar deocamdata nu sunt preturi normale pe site la ei:

https://www.eurowing...-flights/select

Aceasta postare a fost editata de Muscus: 11 ianuarie 2024 - 08:55

0

#1562 Useril este offline   ioio_viola 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1449
  • Inregistrat: 17 septembrie 15
  • Sexul:masculin

Postat 10 ianuarie 2024 - 23:16

Pretul e dictat de piata. Daca ar fi destui care ar merge la acel aeroport poate ar scadea pretul. Ti-a facut un coleg niste calcule mai sus. Nu-ti convine pretul, ia un prieten sa te duca cu masina ta si sa vina sa te ia de la celalalt aeroport. Optiuni ai si in afara "bisnitarilor".
0

#1563 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6118
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 11 ianuarie 2024 - 11:59

@Muscus, cei de la Eurowings reintroduc cursa de STR cu frecvența de 2/7.

Vezi postareaioio_viola, la 10 ianuarie 2024 - 21:20, a spus:

Daca e scump ai optiunea sa mergi cu masina personala si sa o lasi in parcare langa aeroport.

Exact!
Sau planifică și rezervă din timp (cu 5 - 6 luni înainte) un zbor chiar de pe TSR via MUC cu Lufthansa.
Prețurile încep de la 70 EUR pe segment sau de la 40 EUR dacă MUC este destinația finală. Nu mai știu unde dorești să ajungi, deoarece ți-ai modificat postarea.

Anyway, de ce să te deplasezi la BEG sau BUD și să zbori de acolo, când poți și de pe TSR la prețuri decente dar cu ceva mai multe efort legat de planificarea călătoriei ?!
Despre deplasări spre alte orașe de mâna a doua din Ro (gen Clooooj, etc.), nici nu poate fi vorba în cazul meu.
1

#1564 Useril este offline   Ivan 37 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 152
  • Inregistrat: 05 noiembrie 21
  • Sexul:masculin

Postat 11 ianuarie 2024 - 14:25

Exact asta am făcut eu, acum câteva zile pentru inceputul lunii iulie spre o destinație mai puțin căutat de Români,Faro Algarve cu Lufthansa via MUC mi-a dat 286 euro dus -intors... Pe BUD 303 cu WIZ direct+drumul,deci care e mai ok.(pe Cluj nu ma interesat)
1

#1565 Useril este offline   Muscus 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 138
  • Inregistrat: 23 ianuarie 19

Postat 11 ianuarie 2024 - 14:54

Vezi postareaIvan 37, la 11 ianuarie 2024 - 14:25, a spus:

Exact asta am făcut eu, acum câteva zile pentru inceputul lunii iulie spre o destinație mai puțin căutat de Români,Faro Algarve cu Lufthansa via MUC mi-a dat 286 euro dus -intors... Pe BUD 303 cu WIZ direct+drumul,deci care e mai ok.(pe Cluj nu ma interesat)


Am gasit TSR-Lisbon Lufthansa cu stop 40 min in Munich, ce sanse sunt sa nu prinzi legatura daca sunt doar 40 min stopover, se asteapta unul pe celelalt ?

Pt retur Lufth Faro-TSR e cca 300eur sf lui mai.. cam "lung" deocamndata.
Faro-Stuttgart-TSR 8:50-21:20 long stopover inca nu are pret "normal".

Aceasta postare a fost editata de Muscus: 11 ianuarie 2024 - 15:16

0

#1566 Useril este offline   lvs 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 465
  • Inregistrat: 20 octombrie 19

Postat 11 ianuarie 2024 - 15:12

Am zburat de revelion de pe BUD pe Istanbul cu Wizz - zbor direct de 2 h, cum ar fi trebuit sa imi planific de pe TSR? Am ajuns de tot rasul, sa fim seriosi. Apropo de EuroWings, vin la Iasi si nu o o destinatie ci cu doua. :)

Aceasta postare a fost editata de lvs: 11 ianuarie 2024 - 15:17

0

#1567 Useril este offline   nabucodonosor19 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 816
  • Inregistrat: 11 mai 16

Postat 11 ianuarie 2024 - 15:13

Sub o ora e cu risc, cum ti-e norocul, se mai asteapta dar nu e o regula, daca esti doar tu pe legatura aia sigur nu.
Tu ca tu, dar e posibil sa nu-ti mai ajunga bagajul de cala

Aceasta postare a fost editata de nabucodonosor19: 11 ianuarie 2024 - 15:14

3

#1568 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6118
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 12 ianuarie 2024 - 18:49

De acord cu nabucodonosor19.
La un layover de 40 de minute, sunt șanse mici să prinzi cel de-al doilea zbor.
Iar bagajul are șanse și mai mici să ajungă.
1

#1569 Useril este offline   Muscus 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 138
  • Inregistrat: 23 ianuarie 19

Postat 13 ianuarie 2024 - 11:30

Am gasit transport rezonabil pe Tim-Belgrad unde cererea e mai scazuta.
Soferii care fac transporturi de persoane din Timisoara afirma ca cererea pt Belgrad e sensibil mai mica decat Budapesta, pe Bud fiind cerere serioasa.
Ca-concluzie este cu siguranta cerere de zboruri in zona Timisoarei dar datorita situatiei precare la TSR am ajuns sa crestem aeroporturile din Bud si Belgrad.
3

#1570 Useril este offline   Muscus 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 138
  • Inregistrat: 23 ianuarie 19

Postat 13 ianuarie 2024 - 11:35

Vezi postareaMHN, la 12 ianuarie 2024 - 18:49, a spus:

De acord cu nabucodonosor19.
La un layover de 40 de minute, sunt șanse mici să prinzi cel de-al doilea zbor.
Iar bagajul are șanse și mai mici să ajungă.


Lufthansa vinde bilete cu stop de 40 de minute, de ce ar face-o daca sunt sanse minime sa prinzi al-2 lea zbor?!
Intrebarea era pentru cei care au fost cu Lufthansa si stiu cum se face transferul intre zboruri: bagajul e transferrat direct la al-2 lea avion, culoar de tranzit direct la imbarcare .. acum cu airschengen etc.
0

#1571 Useril este offline   IlieB 

  • Membru Senior*
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 818
  • Inregistrat: 06 iulie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Masini, Excursii, Istorie

Postat 13 ianuarie 2024 - 15:05

Eu am mers in 2016 cu Lufthansa pe TSR-MUN-TLS (Toulouse).

Pe directia de dus 45 min intre zboruri. Atunci nu iti mai facea nici o verificare ptr ca erai pe culoar ptr transfer. Bine TSR ajungea la un terminal si zborul era la celalalt terminal, dar exista un tren intre rapid si care vine des.
La noi toata mutarea de la zbor la altul a durat 23 de min si am ajuns la poarta de imbarcare fix cand se deschidea.
La bagaje nu ai ce umbla pana la destinatie. Nu am avut nevoie sa fac nimic decat sa ajung la timp (este doable fara sa alergi, dar cu un pas mai alert) la poarta de imbarcare ptr zborul de schimb.
Nu au fost probleme deloc cu bagajele, la nici un coleg, aceasta ruta in acel an find foarte folosita de firma unde lucram ptr o delegatie importanta.

La directia de intors, aveam un wait time de 1h30min, care era mai mult decat suficient sa faci transferul de la un zbor la altul.

Aceasta postare a fost editata de IlieB: 13 ianuarie 2024 - 15:05

3

#1572 Useril este offline   DanielT 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1530
  • Inregistrat: 06 aprilie 17

Postat 13 ianuarie 2024 - 17:51

Înainte de pandemie o escala de 40 de minute era ideala, in 90% din cazuri prindeai legătura, problema e după pandemie cand în aviație nimic nu mai e predictibil.
Anul trecut am zburat de 14 ori, doar în 4 cazuri am decolat si aterizat conform orelor de pe bilet, în rest, toate au avut întârziere.
Acum 2 ani am avut o escala de 40 de minute in Munchen dinspre Nice, n-am avut nicio șansă :)) avionul plecand din Franța cu o întârziere de 2 ore. Noroc ca era la întoarcere și nu am pierdut din zilele de concediu. Și la dus unde am avut escala o ora și 20 parca, am alergat de mi-au sărit plămânii sa îl prind.
Evident la întoarcere ne-a plătit Lufthansa cazare, transport și masa pana a doua zi când era următorul avion spre Timișoara. Anul asta am ales aceeași destinație dar cu destinație finala Cannes. Tot escala de 40 de minute la intoarcere, stiu, sunt sadic :)) Nu îmi fac nicio speranța că o să prind legătura spre Timișoara :)).
Legat de preturi, am găsit preț destul de bun din Timișoara, cu o escala la Munchen la sfarsitul lui iunie, 2 adulți și un copil de 7 ani, 440 de euro dus-întors.

Aceasta postare a fost editata de DanielT: 13 ianuarie 2024 - 18:28

4

#1573 Useril este offline   IlieB 

  • Membru Senior*
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 818
  • Inregistrat: 06 iulie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Masini, Excursii, Istorie

Postat 14 ianuarie 2024 - 12:40

Da, in contextul actual, cred ca totusi escala de 40 de min e mica. De la 1h in sus este decenta as spune.
Atunci, intr-un an de zile am facut cam de 7 ori drumul acela dus-intors si nu am avut probleme, dar cum zice si DanieIT, era mult inaintea pandemiei.


Am fost si in Paris cu aceasi firma (Lufthansa), tot de pe TSR cu escala tot in MUN, dar si la dus si la intors aveam escale de 2h + care erau mai mult decat suficiente.

Eu unul as prefera sa plec de aici decat sa merg pe BGD sau BUD. Nu din prisma drumului ca e destul de short sau a parcarii (este destul de ieftina la BUD daca cauti bine si safe). Ce "salvezi" aici nu o cosider neaparat saving doar financiar. Eu conduc, eu imi fac griji de masina, vigniete, trecere frontiera, etc. In contextul in care se sta pe Nadlac2 mai mereu la vama la iesire, de ce sa imi introduc stres extra.
Asa ca prefer sa iau de pe TSR cu escale si stau calm.

Aceasta postare a fost editata de IlieB: 14 ianuarie 2024 - 12:43

4

#1574 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6118
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 15 ianuarie 2024 - 11:05

Vezi postareaMuscus, la 13 ianuarie 2024 - 11:35, a spus:

Lufthansa vinde bilete cu stop de 40 de minute, de ce ar face-o daca sunt sanse minime sa prinzi al-2 lea zbor?!
Intrebarea era pentru cei care au fost cu Lufthansa si stiu cum se face transferul intre zboruri: bagajul e transferrat direct la al-2 lea avion, culoar de tranzit direct la imbarcare .. acum cu airschengen etc.

Am fost de mai multe ori cu Lufthansa, atât prin MUC cât și prin FRA.
Te-ai putea încadra în cele 40 de minute, dacă zborul de pe primul aeroport (TSR în acest caz) pleacă la fix, nu cu 10 - 20 de minute întârziere, dacă cea de-a doua cursă pornește din același terminal și dintr-o zonă relativ apropiată.

Dar la cât de răsfirate sunt terminalele de la MUC/FRA și la cât de tentante sunt shop-urile de acolo, ar trebui să mergi rapid sau chiar să alergi spre poarta celui de-al doilea zbor, ca să te încadrezi în 40 de minute.
Vorbesc din experiență.

@IlieB, MUN este codul IATA pentru José Tadeo Monagas International Airport - Monagas, Venezuela. Pentru Munchen codul IATA este MUC.
0

#1575 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6118
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 15 ianuarie 2024 - 11:24

Legat de discuția zbor din TSR vs. deplasare la BEG/BUD, pentru cei interesați, am simulat niște rezervări de bilete la Lufthansa cu plecare de pe TSR via MUC, în perioada 14 - 21 Mai 2024:

1. TSR - HAMBURG, via MUC
Preț bilet de la 66 EUR/segment cu bagaj de 8 kg sau de la 96 EUR/segment cu bagaj de 23 kg
Imagine atasata: DLH-TSR-HAM-1.png
Imagine atasata: DLH-TSR-HAM-2.png

2. TSR - LONDRA (LHR), via MUC
Preț bilet de la 62 EUR/segment cu bagaj de 8 kg sau de la 92 EUR/segment cu bagaj de 23 kg
Imagine atasata: DLH-TSR-LHR-1.png
Imagine atasata: DLH-TSR-LHR-2.png

3. TSR - MADRID (MAD), via MUC
Preț bilet de la 73 EUR/segment cu bagaj de 8 kg sau de la 103 EUR/segment cu bagaj de 23 kg
Imagine atasata: DLH-TSR-MAD-1.png
Imagine atasata: DLH-TSR-MAD-2.png

4. TSR - MILANO (Linate nu Bergamo), via MUC
Preț bilet de la 70 EUR/segment cu bagaj de 8 kg sau de la 100 EUR/segment cu bagaj de 23 kg
Imagine atasata: DLH-TSR-LIN-1.png
Imagine atasata: DLH-TSR-LIN-2.png

5. TSR - PARIS (CDG nu BVA), via MUC
Preț bilet de la 73 EUR/segment cu bagaj de 8 kg sau de la 103 EUR/segment cu bagaj de 23 kg
Imagine atasata: DLH-TSR-CDG-1.png
Imagine atasata: DLH-TSR-CDG-2.png

6. TSR - ROMA (FCO), via MUC
Preț bilet de la 67 EUR/segment cu bagaj de 8 kg sau de la 97 EUR/segment cu bagaj de 23 kg
Imagine atasata: DLH-TSR-FCO-1.png
Imagine atasata: DLH-TSR-FCO-2.png

Despre altele am postat aici.
4

#1576 Useril este offline   Cosminescu 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 35
  • Inregistrat: 13 ianuarie 17

Postat 15 ianuarie 2024 - 15:53

^ Sincer ma indoiesc ca segmentul 2 din zborurile prezentate de tine are acelasi pret. Zbor cam de 30 ori / an catre / dinspre MUC iar segmentul TSR-MUC il gasesti la minim ~43€, pe cand returul MUC-TM e la un minim de ~75€. Fara bagaj la cala, tariful Economy Light.
0

#1577 Useril este offline   IlieB 

  • Membru Senior*
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 818
  • Inregistrat: 06 iulie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Masini, Excursii, Istorie

Postat 15 ianuarie 2024 - 16:09

Vezi postareaMHN, la 15 ianuarie 2024 - 11:05, a spus:

@IlieB, MUN este codul IATA pentru José Tadeo Monagas International Airport - Monagas, Venezuela. Pentru Munchen codul IATA este MUC.



Asa e. Greasela in scriere. Dar am vazut ca a inteles lumea. Mea culpa.
1

#1578 Useril este offline   Muscus 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 138
  • Inregistrat: 23 ianuarie 19

Postat 16 ianuarie 2024 - 07:37

Vezi postareaMHN, la 15 ianuarie 2024 - 11:24, a spus:

Legat de discuția zbor din TSR vs. deplasare la BEG/BUD, pentru cei interesați, am simulat niște rezervări de bilete la Lufthansa cu plecare de pe TSR via MUC, în perioada 14 - 21 Mai 2024:
...


Si locurile care sunt neincluse in varianta light cat sunt in general, ca sa fie o cotatie mai reala a tarifelor?
Daca ai rucsac si bagaj de cabina sub 8kg trebuie platit in plus bagaj de cabina?
(la comapaniile low cost rucsacul e free, bagajul de cabina de 8kg trebuie adaugat)

Aceasta postare a fost editata de Muscus: 16 ianuarie 2024 - 07:42

0

#1579 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6118
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 16 ianuarie 2024 - 10:32

Vezi postareaCosminescu, la 15 ianuarie 2024 - 15:53, a spus:

^ Sincer ma indoiesc ca segmentul 2 din zborurile prezentate de tine are acelasi pret. Zbor cam de 30 ori / an catre / dinspre MUC iar segmentul TSR-MUC il gasesti la minim ~43€, pe cand returul MUC-TM e la un minim de ~75€. Fara bagaj la cala, tariful Economy Light.

Ai dreptate! Segmentul 2 este mai scump cu 20 - 30 EUR...


Vezi postareaMuscus, la 16 ianuarie 2024 - 07:37, a spus:

Si locurile care sunt neincluse in varianta light cat sunt in general, ca sa fie o cotatie mai reala a tarifelor?
Daca ai rucsac si bagaj de cabina sub 8kg trebuie platit in plus bagaj de cabina?
(la comapaniile low cost rucsacul e free, bagajul de cabina de 8kg trebuie adaugat)

Habar n-am!
Eu am ales tot timpul Economy Classic, iar la varianta asta am avut incluse și locul și rucsacul și bagajul de cală.
Simulează și tu mai multe scenarii iar apoi spune-ne cum stă treaba.
0

#1580 Useril este offline   ccos_77 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 200
  • Inregistrat: 07 noiembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 16 ianuarie 2024 - 11:15

Vezi postareaMuscus, la 16 ianuarie 2024 - 07:37, a spus:

Si locurile care sunt neincluse in varianta light cat sunt in general, ca sa fie o cotatie mai reala a tarifelor?
Daca ai rucsac si bagaj de cabina sub 8kg trebuie platit in plus bagaj de cabina?
(la comapaniile low cost rucsacul e free, bagajul de cabina de 8kg trebuie adaugat)

Ecomomy light e un rucsac mic si un troller mic de cabina incluse, fara bagaj de cala, fara loc rezervat.

Cand am zburat catre Paris deorece a fost o problema cu biletul si m-am imbarcat ultimul capitanul a cerut ca bagajul meu sa fie mutat in cala, asa ca s-a tiparit pe loc o eticheta si dus a fost in cala. La intoarcere am primit mail ca imi pot duce bagajul fara nici un cost la cala deorece se asteapta sa fie multe bagaje in avion. Asa ca am profitat si tot la cala a fost pus pana la destinatia finala fara nici un cost

Legat de locuri, ele se atribuie automat cand faci check-in-ul cu 24 de ore inainte doar. Locurile se aloca in continuare pur si simplu. Am avut 8 bilete si toti 8 am fost alocati unul dupa altul pe ambele zboruri. Nu am platit nimic in plus pentru locuri.
2

Arata acest topic


  • (97 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 77
  • 78
  • 79
  • 80
  • 81
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

3 useri citesc topicul
0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi