Calea Bogdanestilor Strada + linie de tramvai - Constructor: SCT & as - finalizat
#541
Postat 17 decembrie 2023 - 10:40
Pentru cine e curios sa afle mai multe despre istoria firmei Syl con trans.. Si cum fac băieții deștepți afaceri cu statul...
#542
Postat 17 decembrie 2023 - 10:51
#543
Postat 17 decembrie 2023 - 11:00


Experienta ar trebui sa aiba, inseamna ca nu au oameni calificati pentru ca nu ii platesc bine. Asta ma gandesc ca este explicatia si la SDM ca a durat o luna de zile sa asfalteze 500 de metri pe Calea Sagului.

#546
Postat 18 decembrie 2023 - 10:17
Doppler, la 17 decembrie 2023 - 11:00, a spus:
un sistem de automatizare la porti e 1200-1400 ron. cu montaj ajunge la 2400 sa zicem. daca e incomod sa se dea jos sa deschida poarta pot sa-si monteze o automatizare.
daca politia isi face treaba si da amenzi nu o sa mai fie asa incomod.
#548
Postat 20 decembrie 2023 - 20:44
#550
Postat 25 decembrie 2023 - 23:49
Florin.B RATT, la 20 decembrie 2023 - 20:44, a spus:
Absolut orice sistem pe lumea asta necesita intretinere, iar irigatia pe o portiune asa de mare nu este o operatiune triviala (cedeaza: ba aspersorul, ba legaturile, ba electrovalva, ba alimentarea electrica, etc, etc).
Asa simt si eu .. se vor face niste poze .. si dumnezeu cu mila cu instalatia aia. Cel mai probabil se va inchide valva si asa va ramane pentru totdeauna. Chiar m-ar mira si m-ar impresiona sa fie altfel.
#552
Postat 02 ianuarie 2024 - 14:42


#553
Postat 06 martie 2024 - 21:35

#554
Postat 12 martie 2024 - 15:10


3, 2, 1... stire pe opiniapnl.ro ca le-a scapat asta, sursa pressalert

Citeaza
Un cititor PRESSSALERT.ro a trimis mai multe imagini în care se vede cum Calea Bogdăneștilor s-a blocat, recent, atunci când un autocar a avut o problemă tehnică, iar un altul nu a avut loc să treacă pe a doua bandă. Circulația a fost dată peste cap, iar nervii șoferilor întinși la maxim.


https://www.pressale...-doua-autocare/
Aceasta postare a fost editata de DanielT: 12 martie 2024 - 16:06
#555
Postat 12 martie 2024 - 20:28
#556
Postat 13 martie 2024 - 16:05


,
Citeaza
Când a fost aprobată lățimea tramei stradale de 2,75 metri?
În ciuda celor reclamate de liberali, de fapt, pe Bogdăneștilor, indicatorii tehnico-economici fuseseră aprobați în 2019, deci pe vremea administrației Robu. Atunci, s-a stabilit și ca lățimea tramelor stradale să fie de 2,75 metri, totul purtând semnătura lui Culiță Chiș. Prima hotărâre de consiliu local de aprobare a proiectului și cheltuielilor este 254/2019 (disponibilă AICI). Aceasta a fost modificată ulterior prin HCL 413/2020 (disponibilă AICI), dar prevederile din anexe privind lățimea au rămas neschimbate.
Pe de altă parte, reprezentanții Primăriei Timișoara au spus pentru Tion că această variantă nu ar fi decât una dintre propunerile trimise, realizate în etapa de proiect tehnic. ADR Vest, însă, nu a aprobat acea variantă. În schimb, a fost cea actuală, cu 1,5 metri lățime la benzile de bicicliști.
În orice caz, anticipând că și în cazul șantierului de pe Bogdăneștilor vor apărea aceleași discuții privind cine este inițiatorul proiectului, ca pe Cetății, ar fi de spus că și aici, ca și în cazul proiectului de pe Cetății, exista un studiu de fezabilitate de pe vremea administrației Ciuhandu, pe care administrația Robu l-a considerat învechit și inadecvat. Astfel, prin STPT, s-au achiziționat serviciile de realizare a unuia nou.
Că lățimea a fost sau nu modificată de actuala administrație, ar fi de amintit și că primarul Dominic Fritz nu a avut ceva împotriva lățimii benzilor de pe Cetății și Bogdăneștilor.
https://www.tion.ro/...tratii-1823675/
Aceasta postare a fost editata de DanielT: 13 martie 2024 - 16:07
#557
Postat 13 martie 2024 - 16:30
iar situatile in care nu au loc doua masini mari una pe langa alta sunt si o sa fie foarte rare. deci pana atunci sa ne bucuram de reabilitare si sa speram ca cocalarii care parcheaza pe pista de biciclete desi au curte o sa fie amendati pana se obisnuiesc sa nu mai parcheze asa.
#558
Postat 13 martie 2024 - 18:36
Citeaza
Afirmatia asta imi aduce aminte de cea a prostului de Basescu ce zicea ca Romania nu are nevoie de autostrazi...

Daca legea prin norme si reglementari prevede 3,5 metri latime pentru o banda (am postat deja pe forum documentul respectiv), nu cred ca un HCL poate in mod legal sa prevada altceva.
@DanielT La ce te referi cand spui ca:
Citeaza
#559
Postat 14 martie 2024 - 07:30
Florin.B RATT, la 13 martie 2024 - 18:36, a spus:

?
@Florin, o fi asa cum spui, dar esti administratorul forumului, din pacate nu o poti zice cum ai facut-o, trebe sa editezi postarea

___________________________________________________
Legat de articol, eu am niste "mici" intrebari:
-"cititorii" aia, care au trimis imaginile si care filmeaza, cum se face ca sunt chiar 2 (mai fuge unul prin spatele masini la un momendat in filmare), si sunt asa bine pregatiti sa i-a imagini din toate unghiurile;
-apoi, un autocar cu trapa de la motor ridicata, nu inseamna ca are neaparat o defectiune tehnica, e umpic cam ciudat ca "s-a defectat" chiar in fata scolii si are si o foaie in partbriz;
-benzile intradevar, ingreuneaza trecerea a doua vehicule mai mari (nu neg ce se vede in filmare), dar chiar si cel mai mare camion pe care il are in dotare armata romana nu are decat 2,5m si el, da mai pui oglinzile, dar se pot ocolii, daca e un caz exceptional sa zicem. Incadrat cum trebuie se poate trece, ambele autocare au in jur de 2.5, pentru cine nu ma crede vedeti cartea tehnica pentru dimensiuni (Neoplan Tourliner P21 si Mercedes Irizar);
-tot de benzi, dimensiunea nu e aceeasi ca si pe Cetatii? Daca da, cum se face ca acolo cand s-a mers la o banda pe sens drumul era lat, iar apoi s-a ingustat?
-Nenea care era "pilot" pe autocarul gri, daca a considerat ca trebuie sa se opreasca pentru ca are defectiune, de ce nu a tras cu usa acolo unde nu era gard, sa poata iesii mai usor, nu sa trebuiasca sa fie pe mijloc, sa nu mai poata trece nimeni de el...
-si sa mai zic ceva de titlul articolului?

Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 14 martie 2024 - 07:30
#560
Postat 14 martie 2024 - 10:57
Florin.B RATT, la 13 martie 2024 - 18:36, a spus:

Daca legea prin norme si reglementari prevede 3,5 metri latime pentru o banda (am postat deja pe forum documentul respectiv), nu cred ca un HCL poate in mod legal sa prevada altceva.
@DanielT La ce te referi cand spui ca:
?
Nu cred ca exista in Timisoara un drum care sa aiba benzi de 3.5 metri latime, nici macar Take Ionescu nu are latimea asta.
Mai jos sunt benzile de la semaforul din dreptul ING pe Take Ionescu....nu a plans nimeni pana acuma...dar propaganda ciorii vopsite (pe par)...


Aceasta postare a fost editata de Andu: 14 martie 2024 - 10:59