✈ Aeroportul Traian Vuia [TSR]
#1541
Postat 28 noiembrie 2023 - 12:09
In aceasi nota, am aterizat pe TSR de curand noaptea, cand temperatura afara era in jur de 0 grade si a trebuit sa astept la coada la verificare pasapoarte, efectiv am tremurat de frig in terminalul nou, politistii de frontiera erau si ei cu geci pe ei. Mult laudatul terminat nou de sosiri externe nu are sisteme de HVAC, pe zona respectiva (sau cel putin la ora aia nu functionau) dar cu certitudine, nu exista perdele de aer cald la usile glisante ce dau spre exterior. Bravo TSR.
#1542
Postat 28 noiembrie 2023 - 20:47
Oricum, oricare ar fi motivul, situația e nașpa! Și încă odată mă repet și îi “felicit” pe toți timișorenii care preferă să zboare din Belgrade, Budapesta sau eu știu unde, când de fapt asta este doar o “escală” pentru zborurile lor directe găsite acolo. Cine crede ca asta nu are un impact (pe langa managementul defectuos al aeroportului), e destul de naiv. Dacă o ținem tot așa, va fi vai și amar..
#1543
Postat 28 noiembrie 2023 - 23:47
#1544
Postat 29 noiembrie 2023 - 11:51
Nu exista anulari si reduceri de frecventa ale zborurilor Wizz pe Belgrad si Budapesta.
E clar ca e ceva dubios la TSR, uimitor e ca autoritatile locale si nu numai nu fac absolut nimic in timp ce zona Timisoarei e devalizata sistematic.
#1545
Postat 29 noiembrie 2023 - 12:09
Doi la mana orasul merge in jos, ca putere financiara, ca interes, ca orice cum ar putea aviatia sa mearga in sens invers?
E ca aia ca nu poate exista tara bogata cu oameni saraci...
Si mai sunt si alte aspecte ras-discutate pe aici.
Bine macar ca e Budapesta la 3 ore de noi...
#1546
Postat 29 noiembrie 2023 - 17:28
Ai vreun studiu, raport sau te bazezi strict pe opiniile personale si pe ce mai scrie presa de carton de prin oras?
Sent from my iPhone using Tapatalk
#1547
Postat 29 noiembrie 2023 - 21:57
#1548
Postat 29 noiembrie 2023 - 22:51
#1549
Postat 29 noiembrie 2023 - 23:09
#1550
Postat 30 noiembrie 2023 - 10:32
BogdanVld, la 29 noiembrie 2023 - 17:28, a spus:
Ai vreun studiu, raport sau te bazezi strict pe opiniile personale si pe ce mai scrie presa de carton de prin oras?
Da bai desteptule, tu ai studii pt tot ce afirmi pe aici, ce sa spun...
E parerea mea, uite ai si dovada, eu stiu ca umfla pipota in unii banateni dar asta e adevarul. Mai iesiti si voi in alte orase si vedeti pe unde a ramas Timisoara
Sent from my iPhone using Tapatalk
IlieB, la 29 noiembrie 2023 - 21:57, a spus:
Pe tine te-am ignorat pana acum, am considerat ca mai bine ai comenta pe sectiunea Sanandrei
#1551
Postat 01 decembrie 2023 - 00:56
nabucodonosor19, la 30 noiembrie 2023 - 10:32, a spus:
Nu ti-o zic in nume de rau, dar du-te, cel putin 6 luni - 1 an, si locuieste in alt oras din Romania si vino dupa sa afirmi lucruri de genul.
Nu inteleg de ce totul trebuie sa fie pe pesimism, pe atitudini negative cand vine vb de oras..
Sent from my iPhone using Tapatalk
#1552
Postat 01 decembrie 2023 - 09:29
#1553
Postat 01 decembrie 2023 - 16:20
Nimeni nu cred ca a mers cu avionul gol de pe TSR.
Daca nu se face ceva la TSR aeroportul va ajunge sa afecteze economic regiunea, tot mai multi suntem fortati sa pompam bani in Belgrad si Bud ambele aeroporturi de țărișoare.
Dupa hartile de mai jos pozitia geografica a Timisoarei poate tenta :Volotea, Vueling si Ryanair sa faca baza si la noi:
https://www.flightco...-map-volotea-v7
https://www.flightco...-map-vueling-vy
https://www.flightco...-map-ryanair-fr
La Budapesta e posibil sa nu fie baza Ryanair ci doar dus-intors spre Bud (nu din Bud).
Din cele 3 Volotea a fost cel mai bun, avioane confortabile si mai mici, preturi foarte bune.
Aceasta postare a fost editata de Muscus: 02 decembrie 2023 - 22:36
#1554
Postat 03 decembrie 2023 - 12:24
Între timp, Ryanair mărește frecvențele pe unele rute, de exemplu OTP-DUB la 7/7 iar CLJ/IAS-DUB la 4/7.
Când au operat/avut bază pe TSR, au evitat complet cursa TSR-DUB, din păcate.
#1555
Postat 21 decembrie 2023 - 09:38

Din păcate, "binili" nu se apropie, ci se îndepărtează...
#1556
Postat 10 ianuarie 2024 - 11:29
Aceasta postare a fost editata de Muscus: 11 ianuarie 2024 - 08:54
#1557
Postat 10 ianuarie 2024 - 12:07
Nr. de km (care generează costul cu combustibil si uzura autovehicului) este doar un factor.
Conteaza si timpul de transport, care e cam același si pt BUD, si pt BGD, aprox. 3 ore.
Si cat de mare e cererea, probabil exista mult mai mulți clienți spre BUD si astfel mult mai ușor sa umpli mijlocul de transport.
Si posibil si alți factori pe care nu ii cunosc (gen licențe de transport...)
#1558
Postat 10 ianuarie 2024 - 20:26
400 km (2*200) rezultă costuri de 200 lei carburantul, pui uzura încă atât, 400 lei.
Cele 2*3 ore de condus, aproape o zi de munca, 100 euro la negru, sa nu ii dea pe taxe.
120 euro mașina dus întors e f puțin. Omul trage de mașina de acasă pt un minim de subzistență și fără să mai pună uzura, sau merge pe gpl etc.
Nici la 50 euro, daca duce 3 persoane, se întoarce gol, pt 150 euro, 750 lei, fiind fericit că a făcut în ziua aia 4-500 lei și e fericit daca nu s-arstricat nimic la atelaj.
Aceasta postare a fost editata de rue: 10 ianuarie 2024 - 20:29
#1559
Postat 10 ianuarie 2024 - 21:17
rue, la 10 ianuarie 2024 - 20:26, a spus:
400 km (2*200) rezultă costuri de 200 lei carburantul, pui uzura încă atât, 400 lei.
Cele 2*3 ore de condus, aproape o zi de munca, 100 euro la negru, sa nu ii dea pe taxe.
120 euro mașina dus întors e f puțin. Omul trage de mașina de acasă pt un minim de subzistență și fără să mai pună uzura, sau merge pe gpl etc.
Nici la 50 euro, daca duce 3 persoane, se întoarce gol, pt 150 euro, 750 lei, fiind fericit că a făcut în ziua aia 4-500 lei și e fericit daca nu s-arstricat nimic la atelaj.
E doar dus 120eur nu dus-intors, adica cere 240 Eur dus-intors "bietul" sofer...
#1560
Postat 10 ianuarie 2024 - 21:20