Aceasta postare a fost editata de michidutza: 27 noiembrie 2023 - 18:56
Reabilitare Bulevardul Cetății Constructor: Porr & as - finalizat
#383
Postat 28 noiembrie 2023 - 10:01
Din pacate, spatele vagonului (lateral-stanga) a atins un stalp din acela gros, dintre linii. (chiar in curba) Sunt curios cum se va rezolva...
#384
Postat 28 noiembrie 2023 - 10:26
Cine a proiectat mizeria asta ar tb sa ramana fara licenta... plus toate comisiile pluii care au avizat asa ceva...
Aceasta postare a fost editata de DanielT: 28 noiembrie 2023 - 10:27
#385
Postat 28 noiembrie 2023 - 12:21
#387
Postat 28 noiembrie 2023 - 16:08
Florin.B RATT, la 28 noiembrie 2023 - 10:01, a spus:
Din pacate, spatele vagonului (lateral-stanga) a atins un stalp din acela gros, dintre linii. (chiar in curba) Sunt curios cum se va rezolva...
Pacat, chestii deastea pateaza toata investitia. Chiar nu inteleg cu atatea posibilitati de a testa asa ceva inainte sa se sparga prima bucata de drum nu si-a dat nimeni seama ca toleranta e prea mica? Un dreptunghi pe planul proiectului, chiar si in paint si se vedea la ochi daca incape tramvaiul...
#388
Postat 28 noiembrie 2023 - 22:49
#389
Postat 29 noiembrie 2023 - 01:13
Daca ar fi sa spunem cine e de vina, as zice ca cei care au modificat proiectul initial. Bulevardul Cetatii trebuia sa fie mult mai bine facut, trebuia sa fie un upgrade de la ce era. Doar l-au refacut, la fel ca inainte - ba nu - mai prost, ca au taiat din locurile de parcare, au ingustat benzile, au facut bordurile inalte si ascutite pe margini, insa nu au adus imbunatatiri.
Daca ne uitam pe proiectul initial, postat inclusiv aici pe forum cu mai multe pagini in urma, vedem urmatoarele diferente:
- in dreptul fiecarei intersectii actuale cu statie de tramvai, carosabilul era "intrerupt", adica puteai traversa bulevardul cu masina, sa faci stanga, sa intorci, etc. Erau si benzi speciale parca de facut stanga. E o distanta de 1km de la Torontalului pana la Gh Lazar, pe 1 km intreg sa nu poti face stanga e mult
- fiecare statie de tramvai urma sa fie pusa DUPA intersectie, astfel incat cu un sistem inteligent de semaforizare, tramvaiul sa nu trebuiasca sa stea in plus si la semafor, sa fie mai eficient. Doar vrem sa prioritizam transportul in comun sau nu?
- o pereche de statii in plus trebuia sa existe, in dreptul intersectiei cu strada Martir Petre Domasneanu. O zona cu multe blocuri, putea ajuta mult o statie intermediara acolo, unde oamenii deja poate vin de la o distanta considerabila (blocurile de pe Martir Petre Domasneanu se intind pana pe la intersectia cu strada Macilor de exemplu)
In schimb, ni se serveste, literalmente, aceeasi ciorba reincalzita. Din nou. Si ce ma deranjeaza cel mai tare e ca nu vad pe nimeni sa se oftice din cauza schimbarilor in plan. Sigur, toti comenteaza despre benzi inguste, despre locuri de parcare, despre copaci, si pe buna dreptate. Dar sunt si alte probleme in acest proiect pe care lumea le trece cu vederea
Aceasta postare a fost editata de Fantoma Tramvaiului 3: 29 noiembrie 2023 - 01:13
#390
Postat 29 noiembrie 2023 - 11:05
In plus nu carecumva sa criticam actuala administratie, astia trebuie doar laudati
N-are rost, merge si asa...
#391
Postat 29 noiembrie 2023 - 13:36
Fantoma Tramvaiului 3, la 29 noiembrie 2023 - 01:13, a spus:
Daca ne uitam pe proiectul initial, postat inclusiv aici pe forum cu mai multe pagini in urma, vedem urmatoarele diferente:
Nu gasesc nicaieri proiectul tehnic pe forum. Mai sus sunt niste planse facute pt sf nu pt proiect tehnic
Sent from my iPhone using Tapatalk
#393
Postat 29 noiembrie 2023 - 23:22
Proiectantul ar fi trebuit să știe acest lucru.
#394
Postat 30 noiembrie 2023 - 09:04
Citeaza
Linkul meu
P.S. Poate se pun să ciobească puțin câte puțin din stâlp.
Aceasta postare a fost editata de Janto A.: 30 noiembrie 2023 - 09:04
#397
Postat 30 noiembrie 2023 - 18:05
#398
Postat 30 noiembrie 2023 - 18:37
Florin.B RATT, la 28 noiembrie 2023 - 22:49, a spus:
Faceam mai mult referire la faptul ca, proiectul a fost facut pe computer, deci clar puteau sa simuleze ce se poate si ce nu se poate, nu sa mearga doar din masuratori si pix. Dar @Florin, nu mai stiu daca erau chiar la scara, dar tu parca aveai niste modele 3D cu tramvaile si vechi si noi. Daca aliniezi dupa boghiu, cat de mult iese in fata o Armonie sau o Bozankaya?
Vad acuma ca "se va remedia" problema. Asa la ochi si din opnia de nonexpert, din desene technice gasite mai demult pe un site cu tramvaie mai vechi de prin Europa, reiese ca tramvaiele articulate au tolenrante relativ mici in curba unul fata de altul, de aceea daca se uita cineva pe google maps, poate vedea de exemplu ca acolo unde face tramvaiul curba (exemplu Piata Traian, Piata Maria, Catedrala), linia din exterior are raza umpic mai larga decat cea din interior. Asta pentru ca atunci cand tramvaiul incepe sa faca curba efectiv, doar atunci cand a intrat boghiul in curba, incepe sa schimbe directia de deplasare. Cel mai bine sesizezi asta daca mergi cu autobuzul care si el are rotile din fata si din spate, dupa o anumita distanta iar soferul incepe sa invarta de volan mai tarziu, fata de cum ai face la un autoturism de exemplu. Ar mai fi si treaba ca tramvaiele, cum este cel cu care s-a facut testul (si cum sunt si Armoniile), in functie de viteza cu care i-au curba, mai oscileaza umpic lateral dupa ce ies din curba.
Acestea fiind zise, sincer, trebuia rezolvata o problema acolo, sa nu mai fie o singura linie, sa se fluidizeze traficul, si din pacate ne alegem cu alta problema (sper sa nu in cele din urma). Daca in zona vor ramane acei stalpi eu cred ca va exista o restrictie de vreun fel, ori am luat pe mere ce am dat pe pere in cazul acesta... Sper doar sa nu ne algem cu tramvaie raschetate odata pe saptamana.
Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 30 noiembrie 2023 - 21:02
#399
Postat 30 noiembrie 2023 - 21:31
Cam asa arata desenul boghiului:
Pentru Bozankaya nici macar nu am desenat boghiul, deoarece nu s-ar fi vazut oricum in randare.
#400
Postat 04 decembrie 2023 - 15:21
Citeaza
Citeaza

Ajutor










