STP Timișoara Forum: Orasul santier - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (58 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Orasul santier

#1001 Useril este offline   bizone 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 236
  • Inregistrat: 08 octombrie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 11 octombrie 2023 - 22:18

@tmro, dacă te-ai fi limitat doar la argumente (care și ele sunt discutabile), mai ca ți-aș fi dat dreptate sa te victimizezi, dar tu ai făcut doar politica pe aici, nimic altceva. Adevarul este ca ambele administrații nu s-au ridicat la nivelul așteptărilor (personal consider ca in perioada Robu, Timișoara a pierdut mult prea mult comparativ cu alte orașe), însă punându-i pe unii pe un piedestal, iar pe alții aruncându-i la groapa de gunoi, te-ai cam discreditat total, se observa prea ușor “imparțialitatea” si “obiectivitatea” ta.
8

#1002 Useril este offline   Bogdan_tmtm 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 296
  • Inregistrat: 09 septembrie 19

Postat 12 octombrie 2023 - 10:02

Vezi postareaClaudiu1212, la 11 octombrie 2023 - 22:14, a spus:

Am tot vazut adus argumentul ca "trebuie sa ne ducem copiii cu masina la scoala" intrebarea mea e, fara nici o ironie, chiar sper sa vina cineva cu un argument bun, de ce e nevoie sa ii ducem pe copii la scoala cu masina? Totusi sunt destul de multe scoli in oras. De ce sunt dusi elevii de liceu cu masina la scoala? Trec zilnic pe langa Moisil si ii vad cum sunt adusi de parinti la botul calului.


Cred ca in mare parte ai dreptate. Copil fiind, ai mei m-au invatat cu troleibuzul 17 (desi aveau masina), au mers de cateva ori cu mine si aia a fost .. ma inghesuiam in troleibuzul acela plin ochii si cu oameni pe scari din clasa 1. Am fost dus si cu masina (nu mai tin minte situatiile), cred ca in total nu a fost mai mult de 10 ori, dar n-am simtit niciodata ca imi lipseste o astfel de favoare.
Sa revenim totusi la intrebare .. argumentele mele pentru transportul la scoala cu masina ar cam fi:
1. Chiar daca este la liceu, daca iti este in drumul tau de mers, nu as vedea o problema pentru a-i face drumul copilului mai scurt (probabil astfel de cazuri de exceptie ar fi sub 5% per unitate)
2. Elevii de la scoliile de profil (de exemplu Lenau - germana) .. de multe ori acestia nu sunt alocati dupa circumscriptie, prin urmare stiu multe cazuri in care vin din zone limitrofe Timisoarei, iar a pune un copil in clasa primara sa faca un traseu cu multiple mijloace de transport ar fi mai dificil si periculos (cati sa fie si acestia? sa zicem 20-25% la acele scoli de profil, deci per general in tot orasul .. probabil o medie de sub 2%)
3. Copii de gradinita care nu au mijloace de transport in comun de legatura pe care parintele sa le poata folosi in timp util (cei care nu au copii e posibil sa nu inteleaga faptul ca pentru parinti inamicul numarul unu este timpul)

In rest .. probabil multa comoditate. Cu toate astea va fi greu sa oferi peste noapte mijloace de transport confortabile cu legaturi bune, care ajung in statie cu precizie japoneza si benzi dedicate care sa bata traficul si sa faca transportul cu masina ridicol. As zice ca astfel de schimbari s-ar putea produce fie printr-un efort constient comun (cetateni & primarie) care sa impinga transformarea, fie printr-o impunere din partea primariei asupra cetatenilor. Prima este o utopie, a doua realizabila (evident cu pierderea popularitatii, pe care nu multe partide si-ar permite-o).
2

#1003 Useril este offline   rue 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 684
  • Inregistrat: 01 septembrie 17

Postat 13 octombrie 2023 - 09:59

Vezi postareaClaudiu1212, la 11 octombrie 2023 - 22:14, a spus:



Transportul in comun nu o sa fie atractiv atata timp cat e mai ieftin si mai comod sa mergi cu masina. Abonamentul la ratt e 130 de lei pe luna, la 7.04 lei litrul de benzina cat era azi la petrom, bagi putin peste 18 litri de benzina, care la o masina care consuma 8 l/100km in oras iti ajung cam 230 de km, asta inseamna aproape 11 km pe zi lucratoare, daca stai la sub 5 km de lucru, e mai rentabila masina, poti avea mtc-uri din minut in minut si sa fie curat ca lacrima inauntru, atata timp cat e mai scump ca masina tot degeaba. Parerea mea e ca daca s-ar taxa cum trebuie parcarea (cateva sute de lei pe luna), oamenii s-ar orienta spre altceva, ar vedea ca mtc-urile circula cum circula si ar pune presiune pe autoritati sa faca ceva in privinta asta.


Da, dar pe langa costul carburantului lunar pentru naveta, intervin si alte variabile:
- daca pe drum spre munca duci si copiii la scoala sau gradinita,
- daca ai unde parca la destinatie si daca e ok pretul parcarii adunat peste costul carburantului,
- daca timpul petrecut in trafic e mai mic sau egal cu timpul facut cu autobuzul, dar luan in calcul si daca nu autobuzul trebuie luat mai devreme decat mersul normal cu masina, pt ca orarul nu are si cand ti-ar fi ok.

Aici fiecare poate sa faca niste compromisuri in functie de ce e mai important pentru tine, pentru copii, familie.
Unii prefera sa stea la bloc vechi, doar ca sa fie langa scoala si gradinita, anume zone comerciale sau langa locul de munca.
Altii admit orice agonie in trafic, doar ca seara sa stea la el acasa, cu vecinii la o citronada, copiii sa se joace cu prietenii si cu animalutele din curtea proprie.

Sunt cateva solutii, clasice deja:
- centurile complete pentru orase/localitati, pentru a minmiza tranzitul prin orase. E posibil si cand centura va fi gata, multe dube sa considere ca shortest way e mai buna si sa taie prin oras, sau mai rau, camioane.
- largirea cailor de acces in oras si densitatea orarului din zonele suburbane spre oras/centru.
- asigurarea de infrastructura utila in toate satele suburbane: scoli mai bune si cu afterschool, gradinite cu PP, bazine de inot, gym, centre comerciale - tot ce face ca locuitorii din sate sa vrea sa ajunga in oras pentru activitati ce ar putea sa le aiba dezvoltate in propriile sate.
- in oras, cheia traficului sta in pasaje subterane. Acum 10 ani am vazut in Germania orase care au demolat pasaje supraterane, pt ca acestea introduceau de fapt poluare, de la gaze la zgomot. In Bucuresti am vazut ca in ultimii 10 ani doar au inaugurat doar supraterane.

In oras e important ca toti care stau la casa si au curte cu acces auto sa admita ca trebuie sa parcheze in propriile curti sau sa isi caute ca si cei de la blocurile vechi, optiuni unde sa poata parca legal. Altfel, daca parcheaza pe domeniul public, in tot orasul deja trebuie sa achiti o taxa minima, din care sa se intretina si creeze parcari.
Am vazut strazile noi pe care s-a extins Timpark, prin cartiere vechi: Salcamilor, Lacului, Transilvania etc, dar bulevardul Dambovita nu face subiectul Timpark.
De ce se fac 2-3 strazi intr-un cartier, nici macar reabilitat Lacului, unde vad o gramada de sesizari facute pentru asfaltul denivelat, dar nu se considera tot cartierul? Pentru ca altfel unii o sa mute masinile pe strazile fara Timpark, in portile unor oameni etc.

Am primit o clasificare a catorva linii tramvai de la fiica-mea:
- 2 ul e nou nou
- 7 le e doar din cel vechi
- 9 le e cel mov cu alb (renovate la Pascani)

Aceasta postare a fost editata de rue: 13 octombrie 2023 - 10:31

3

#1004 Useril este offline   ioio_viola 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1452
  • Inregistrat: 17 septembrie 15
  • Sexul:masculin

Postat 13 octombrie 2023 - 10:50

singura varianta sa ai un transport in comun mai eficient e sa-l prioritizezi in fata masinilor. cat timp autobuzele stau in aceleasi cozi cu masinile nu o sa ai un transport in comun eficient.
plus la noi nu este viziune de extindere a linilor de tramvai. tot reabilitam la cele vechi, dar nu se ia in calcul cat de mult s-a extins orasul.
toti de la sate nu vor sa fie deranjati (vezi ex Dubravita extindere la 4 benzi si Giroc in curand), dar vor sa ajunga usor in oras si sa aibe unde sa parcheze cat mai ieftin(gratis) in oras.
8

#1005 Useril este offline   nabucodonosor19 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 816
  • Inregistrat: 11 mai 16

Postat 13 octombrie 2023 - 12:12

Daca prioritizezi transp in comun cum zici tu penalizezi cel auto, ca de aia ii zice prioritizare, nu rezolvi pb per ansamblu, bagi transp in comul in fata
Cel mal bine e sa faci tot fluxul sa mearga mai bine, busuri, masini, tot.
Pt asta largiri, benzi suplimentare pt viraj, dreapta si stanga, sistemul ala de management al traficului. It's so easy...da unde nu e viziune...
-4

#1006 Useril este offline   Doome27 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 21
  • Inregistrat: 04 octombrie 17

Postat 13 octombrie 2023 - 12:17

Parerea mea e ca transportul in comun din timisoara sufera de 2 mari probleme: lipsa totala de predictibilitate (inclusiv lipsa unei aplicatii decente de an 2023 in care sa vezi un lucru banal 100% real nu aproximativ - unde este un mijloc de transport in comun la un momentdat) si faptul ca inca sunt multi oameni ce calatoresc fara bilet. Cumva inexplicabil primaria nu a putut sa dea de cap acestor 2 lucruri banale, incat chiar se poate ajunge la concluzia ca nu se vrea. Adica ce poate fi mai banal decat sa ai un GPS in toate mijloacele de transport in comun si pe baza lui sa poti avea informatia de localizare intr-o aplicatie accesibila tuturor. Si cat poate fi de greu sa ai o echipa de controlori care macar cateva luni sa aiba un numar mare de oameni care sa verifice non stop tot ce misca? E destul pana observa oamenii ca suporta consecinte daca nu au bilet, apoi se educa rapid.

Sincer asta cu prioritizarea mi se pare pe locul 3 (si cu atat mai putin pe tronsoane gen strada Cluj unde se circula perfect tot timpul), pentru ca este doar ceva bun de avut in nici un caz nu o vad ca pe un beneficiu principal cand vine vorba de a merge cu transportul in comun. Adica nu am auzit pe nimeni sa spuna vreodata "ma grabesc sa ajung undeva, merg sa iau autobuzul". Numai timpul de la tine de acasa pana in statie deja implica faptul ca nu te grabesti neaparat.
2

#1007 Useril este offline   Anonymouse 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 44
  • Inregistrat: 20 mai 22

Postat 13 octombrie 2023 - 13:31

Mi-a alunecat mouse-ul, asa ca trebuie sa rectific in scris: un plus de la mesajul lui nabucodonosor de mai sus sa se citeasca minus, va rog.
Rar asa o ocazie sa vezi atatea prostii insirate cu consecventa, jos palaria.
3

#1008 Useril este offline   michidutza 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1224
  • Inregistrat: 26 iunie 16

Postat 13 octombrie 2023 - 13:43

Vezi postareanabucodonosor19, la 13 octombrie 2023 - 12:12, a spus:

Daca prioritizezi transp in comun cum zici tu penalizezi cel auto, ca de aia ii zice prioritizare, nu rezolvi pb per ansamblu, bagi transp in comul in fata
Cel mal bine e sa faci tot fluxul sa mearga mai bine, busuri, masini, tot.
Pt asta largiri, benzi suplimentare pt viraj, dreapta si stanga, sistemul ala de management al traficului. It's so easy...da unde nu e viziune...


4 masini ocupa spatiul unui autobuz, 3 in trafic (cu distanta dintre masini) - in care in medie se vor deplasa 3-5 oameni - foarte "eficient"

1 bucata autobuz poate transporta - 50 de oameni

Dupa aceasta logica, ma repet, daca 50 de oameni sunt lasati inaintea mea nu se pune! - ca doar eu sunt primata suprema si vreau sa ma incord cu fumegatoarea.

50 oameni mai putini importanti ca 1 om -> eu ma grabesc mai tare ca restul oricum

In consecinta ca sa fie transportate 50 de persoane exclusiv cu masina, asta ar insemna ~35-40 masini in trafic, care au nevoie de timpi mai mari la semafoare sa se puna in miscare si sa treaca -> trafic mare

Imagine atasata: Fe4lMFjXoAAIO9M.jpeg


Tot trafic auto e si autobuzul, sa stii. Problema e ca te simti tu penalizat, ca nu ai prioritate in a te incorda cu fumegatoarea de 2.5t cand mergi la Lidl sa iti cumperi seminte!
Aceasta e penalizarea, care iti afecteaza tie orgoliul si nu are legatura neaparat cu transportul, ca ai vedea avantajele unui transport mai eficient daca scopul tau ar fi un timp cat mai scurt in trafic.

MASINA PERSONALA E MAI PRIORITARA CA SI TRAFICUL! DACA TRAFICUL AR FI MAI IMPORTANT AI FI DESCHIS SI LA SOLUTII!


Ideea e ca masina personala trebuie folosita mai responsabil intr-un mediu urban limitat -> taxe de parcare, benzi pentru autobuze si altele.
Altfel ramanem tot la comoditate, probleme nerezolvabile si apucaturie de babuin care injura si sta blocat in trafic.



DAR STATI<pamflet>

"Uitati-va la Americani, solutia e mai multe benzi pentru ambuteiaje si parcari . Asa mediu urban ne dorim si noi! Avem nevoie de dezvoltare in forta"

Imagine atasata: F4tXS-sacAErzLk.jpeg

(Milwaukee, WI, SUA , populatie 570.000 loc)

Voi incepe cu a propune darmarea a catorva biserici sa facem parcari, ca sunt mai importante si ar fi folosite zilnic :rolleyes:

Aceasta postare a fost editata de michidutza: 13 octombrie 2023 - 15:35

4

#1009 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30201
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 13 octombrie 2023 - 20:23

Imi vine foarte greu sa mut atatea postari (sunt deja vreo 3 pagini) intr-un alt topic, deci v-as ruga sa continuati discutia in Flame, sau in orice alt topic al carui subiect sa fie cel al postarilor voastre. Multumesc!
0

#1010 Useril este offline   alex_19 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 468
  • Inregistrat: 17 noiembrie 14
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 13 octombrie 2023 - 20:42

Am citit discuțiile din ultimele zile și arunc și eu o opinie care nu are absolut nicio afinitate sau culoare politică.

Nu știu dacă aceste proiecte propuse de administrație sunt cele mai utile. Poate că era mai bine să se fi făcut o bandă specială pentru autobuz si una pentru biciclete pe realția Nord-Sud (din Girocului/Soareului spre Mall). Mie personal mi se pare prioritară.

În orice caz, este clar că trebuie încurajate cu orice preț formele alternative de transport. Dacă se taie o banda de la mașini pentru mijloacele de transport este foarte bine atât timp cât te asiguri că alternativa este fiabilă și rapidă. Cine nu înțelege asta este depășit.
În toată lumea asta este tendința. Pentru că soluția la numărul mare de mașini nu pot fi mai multe benzi. Dacă mergeți prin alte orașe din țară (nu mai deaprte) o să vedeți că foarte multe au benzi dedicate transportului în comun/biciclete. Poate nu ne dăm seama că nu cunoaștem orașul dar și acolo s-au tăiat benzi dedicate mșinilor sau locuri de parcare.

Toate orașele lumii lucrează în această direcție. Și dacă nu le face Fritz, le va face următorul sau următorul... La un moment dat tot se vor face pentru că asta este soluția pentru un trafic mai puțin aglomerat și un aer mai puțin poluat. Bine ar fi să nu fi ultimii că oricum mulți ne-au luat deja de mult față. Este doar o chestiune de timp. Si tot cu timpul vor apărea și cei care utilizează infrastructura. Trebuie mai întâi să o faci.

Oameni buni, în Cluj, oraș cu care ne comparăm și spunem că nu suntem mai prejos, există suport pentru biciclete pe spatele autobuzelor pentru cei care vin mai de departe și își continuă deplasarea pe două roți. Și noi vorbim încă despre cum nu e ok să se taie benzi de la mașini. Hai... poate ne ridicăm și noi un pic si ne scuturăm de praf.

PS. Un exemplu găsit absolut întâmplător pe Fb. Liverpool 1960 vs. 2023
https://www.facebook...191313959954084

Aceasta postare a fost editata de alex_19: 13 octombrie 2023 - 23:08

10

#1011 Useril este offline   nabucodonosor19 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 816
  • Inregistrat: 11 mai 16

Postat 15 octombrie 2023 - 16:08

Miki, vezi ca prioritar nu are grade de comparatie, mama ei de cultura generala si "mai prioritar" ul tau

Aceasta postare a fost editata de nabucodonosor19: 15 octombrie 2023 - 16:09

-6

#1012 Useril este offline   Bogdan_tmtm 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 296
  • Inregistrat: 09 septembrie 19

Postat 15 octombrie 2023 - 17:00

Vezi postareaalex_19, la 13 octombrie 2023 - 20:42, a spus:

...........

PS. Un exemplu găsit absolut întâmplător pe Fb. Liverpool 1960 vs. 2023
https://www.facebook...191313959954084


Liverpool 1960 vs. 2023 .. omiti un lucru aici, nu stiu daca intamplator sau nu. Liverpool a terminat metroul in anul 1977 si momentan au vreo 69 de statii, eu cred ca asta cantareste foarte greu in comparatia pozelor.
https://en.wikipedia...wiki/Merseyrail

In rest totul este corect si sunt de acord cu tine.
0

#1013 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30201
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 10 noiembrie 2023 - 22:52

Ce am vazut azi pe Calea Sagului era de cosmar! "Baietii" asfalteaza lejer de la intersectia cu Ovidiu Cotrus (asa zisa "centura") spre Leroy Merlin, cu toate ca l-am auzit pe primar laudandu-se ca au terminat asfaltarea. Coada de vehicule de pe Ovidiu Cotrus era pana la Fabrica de Zahar (sau ruinele acesteia) Cateva microbuze cu garda la sol mai inalta au luat-o pe camp pur si simplu, in incercarea de a "scapa". Am privit si spre pod, dar capatul cozii nu se vedea, fiind probabil undeva pe la Iuliu Maniu.

Interesanta tacerea din presa unde cel mai "nou" articol e de acum 3 zile. Probabil s-a dat ordin pe unitate sa se minimizeze daunele...
0

#1014 Useril este offline   michidutza 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1224
  • Inregistrat: 26 iunie 16

Postat 11 noiembrie 2023 - 03:00

Nu inteleg ce nu intelegi. Iti urez calduros "Welcome to Balkania!", locul in care cultural smecheria e cea mai de pret virtute.

Baietii care asfaltau lejer, e ceva normal!(de ce sa te opui culturii mioritice si ai lucra noaptea sau mult mai sistematizat, cand merge si asa?!)

Aia cu "Primarele" zic ce vor si noi ne prefacem prosti sa ii credem! Pana la urma, nu era bine nicicum! Daca nu lucrau, "traficul" se plangea de gropi si ca isi rup masinile, daca se lucra se plang ca se lucra si se gatuie traficul.
Am mai sesizat, ca o gramada de mascarici impotriva lu Fritz il blameaza pentru lipsa proiectelor administratiei acestuia, ca toate is a lu Robu iar apoi literarmente la urmatoru comentariu se plang ca tot orasul e un santier....da Frirz, asa cum am stabilit, nu a facut/face nimic!

Iar cetatenii, nu zic tu neaparat si nici de cei care au nevoie stricta de masina, dar zic de cei 80% care oricum se plimba singuri cu cutia 99% din timp si nu ar renunta la acest lucru din fudulie! De ce?! -> pentru ca cultura!
De altfel, cutuma culturala oricum zice ca orice alternativa e de "saraci" si fraieri -> deci va urez asteptare placuta in cozi!

La destinatie, neaparat, "traficul" sa nu uite sa se planga de aglomeratia parcarilor sau sa isi justifice parcarea mioritica...ca "daca nu am unde dom'le"(deci e ok, aproape oriunde si oricum si functioneaza).
Asta in timp ce nea' Doru, are 2 rable nefuctionale(cica le tine pentru nepoti de vreo 5 ani, cica pentru tickete rabla) in parcarea blocului si un garaj cu muraturi! Apoi Mihai de la vreun residence, care are cel putin o masina aflata in afara parcarii blocului din n motive(masina de lucru, nu si-a cumparat loc de parcare, mai are o masinia, etc).

Literarmente vad cum langa locuri de timpark se parcheaza ilegal pe o banda de circulatie. Cei cu timpark - o buna parte platesc si din ceilalti - stau moca nederanjati de nimeni. Cultura loveste din nou, deoarece soferii corecti in acest caz nu iau atitudine. De altfel, chiar sunt solidari cu smecherii, ba chiar ar ravni si ei la locurile balkanice si de abia asteapta sa arate si ei cine sunt, ori sa nu mai prinda cu ghinion la timpark!

Daca stii ca ai unde parca oricum, fara griji, cu tupeu, nu vad de ce nu ai merge cu masina! Tot timpul vom alege calea comoda!

Nimeni nu vrea sa schimbe nimic, nu vrem sa fim civilizati!

Stiu ca nu e nici suficienta infrastructura! Dar nu va plangeti, ceea ce se sadeste, aia culegem!

Da s-o furat ani intregi de la infrastructura? DA
Si-o luat aproape toata lumea masini? DA
Este greu sa rezolvi ITP-ul la o bomba fumegatoare? NU
O sa se opreasca furturile pentru construirea infrastructurii? NU
E mai important sa te arati cu masini smechere? DA
Daca esti martor al coruptiei, iei atitudine? NU
Ceilalti participanti au mai putine drepturi decat cei cu masina? DA
Etc....

Asadar, va urez COZI PLACUTE si PARCARI PLINE!

Aceasta postare a fost editata de michidutza: 11 noiembrie 2023 - 04:05

0

#1015 Useril este offline   rue 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 684
  • Inregistrat: 01 septembrie 17

Postat 11 noiembrie 2023 - 08:45

Transportul in comun de o calitate medie slabă la nivel de orar, pentru nevoile Timișoarei, e o cauza care încurajează mașinile personale.
Probabil că peste jumătate din mașinile din trafic sunt doar cu șoferul, dar dimineața noi mergem minim 4, când nu eram in trecut chiar 6, ducând încă 2 copii din vecini la aceeași școală în oraș.
Suburbiile cu orar metropolitan prost l orele dimineții aduc mult trafic în oraș, unul fiind din direcția Sanmihaiu Român/Utvin, cu autobuz la 6:50 și următorul la 9:25, fiind normal necesare încă 2 curse minim in acel interval.
In Dumbrăvița e vorba de statut in primul rand, omul circula cu liniile X6, Q7 etc, oricâte autobuze ar fi.
Moșnița e foarte complicată.
Girocul poate că e cel mai organizat cu Giroceana.
Cert e că jumătate din cei care circulă acum dimineața cu mașina proprie, daca acum ar trece la autobuze, acestea ar deveni insuficiente dimineața, ca și volum.
2

#1016 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30201
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 11 noiembrie 2023 - 12:14

Vezi postareamichidutza, la 11 noiembrie 2023 - 03:00, a spus:

Pana la urma, nu era bine nicicum! Daca nu lucrau, "traficul" se plangea de gropi si ca isi rup masinile, daca se lucra se plang ca se lucra si se gatuie traficul.

Problema e ca oricine nu are ochelari de cal sa vada doar "realizarile" marete, isi da seama ca lucrarile astea trebuiau executate dupa deschiderea centurii, nu acum. Nu cred ca drumul spre Sag era chiar asa de distrus cum se exagereaza...

Cat despre urarea cu cozile si parcarile pline, probabil o sa te superi daca ti-as ura si eu piste velo cu masini parcate pe ele... :(
Cozi in trafic nu prea ar fi daca edilii nu s-ar fi hotarat brusc ca au ceva de demonstrat astfel incat au spart la propriu intreg orasul, asta pe fondul tampeniei cu transformarea unor rute alternative consacrate si folosite de soferii vechi si cei ce cunosc orasul, in piste de biciclete. (cu un fabulos trafic de 2-3 biciclete pe zi)

Citeaza

Ceilalti participanti au mai putine drepturi decat cei cu masina? DA


Pai asa ar si trebui sa fie din moment ce sunt singurii participanti la trafic ce platesc un impozit suplimentar pentru asta (nu te lua de valoarea lui, putand varia de la cateva sute de lei la mii de lei si nu detinatorii vehiculelor au fost cei ce le-au stabilit), taxe de drum, taxa pentru a parca, etc.
-4

#1017 Useril este offline   michidutza 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1224
  • Inregistrat: 26 iunie 16

Postat 11 noiembrie 2023 - 12:27

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 11 noiembrie 2023 - 12:14, a spus:


Cat despre urarea cu cozile si parcarile pline, probabil o sa te superi daca ti-as ura si eu piste velo cu masini parcate pe ele... :(



Mersi oricum. Asta e cultura, atat se poate! Asta inseamna respectul balkanic!

Sunt si sofer, spre suprinderea ta. In principal incerc sa folosesc destul de limitat masina in oras. Prefer mersul pe jos in oras, nu bicicleta. Mersul pe jos care l-as combina cu mijloacele de transport in comun....dar din pacate, din cauza unor "soferi vechi" nu am nici o baza in ele asa ca le evit cat mai mult posibil.

Daca atat tu, cat si "vechii soferi", conducerea ati vrea sa rezolvati "traficul" ati fi deschisi la solutii!

Din pacare masina pesonala, cutia de protectie a egoului, ramane mai importanta ca si traficul! Si tot voi injurati, va enervati, o nebunie curata ce sa zic?! :plemplem:

De asemenea, nu intelegi ca un biciclist ocupa mult mai putin spatiu in trafic decat o masina. :Facepalm_emote_gif:
Astfel ca daca le oferi facilitati bune, ei nu vor mai fi in masina pe sosea...deci iti va ramane tie mai mult spatiu pe sosea si deci o fluiditate in trafic! :naughty1:

Aceasta postare a fost editata de michidutza: 11 noiembrie 2023 - 12:37

2

#1018 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30201
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 11 noiembrie 2023 - 12:35

Spre surprinderea ta (probabil), eu chiar reusesc (nu doar incerc) sa imi limitez deplasarile cu masina prin oras. :) Stiu ca ma repet, dar parcurg undeva la 4000 km/an aici incluzand si concediile ce sunt exclusiv in afara tarii, deci drumuri mai lungi.
In plus, nu ma incadrez la cei ce iau ITP-ul pe "neve" cum s-ar zice, masina fiind pe benzina, avand filtru de particule (GPF) si norma de poluare Euro 6d.
0

#1019 Useril este offline   michidutza 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1224
  • Inregistrat: 26 iunie 16

Postat 11 noiembrie 2023 - 12:44

Lasa-ma sa ghicesc.
Masina ocupa loc de parcare....pe cand tu folosesti de cel putin 5 ori mai mult masina de lucru.
Ideea nu era ce faci cu masina personala, ideea e ca oricum esti in trafic aproape zilnic cu masina(de lucru in cazul tau).

Faptul ca faci 4000km/an cu masina personala, nu denota ca mergi pe jos ori alternativ. Discutia era "traficul"!
1

#1020 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30201
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 11 noiembrie 2023 - 12:51

Masina ce o folosim la serviciu e una de interventie nu o limuzina (cred ca ati vazut-o in poze postate pe forum) si sper ca nu sugerezi sa mergem pe la panouri, chiscuri de bilete, statii velo, statii de redresare, cu trotinete sau biciclete. :o
Eu unul o sa ma opresc aici deoarece nu vreau sa poluam si topicul asta unde practic imi propuneam sa "anuntam" unde se lucreaza ca sa evitam zonele respective. Ma gandesc ca greseala mea a fost sa ma mir de ce se intampla pe Calea Sagului, cand de fapt trebuia sa-mi para perfect normal.
-1

Arata acest topic


  • (58 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi