STP Timișoara Forum: Bozankaya GT6 - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (58 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Bozankaya GT6 Evaluare topic: ****- 3 Voturi

#1001 Useril este offline   Adian 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 558
  • Inregistrat: 22 iunie 14
  • Sexul:masculin

Postat 11 octombrie 2023 - 21:57

Vezi postareachapo, la 10 octombrie 2023 - 20:29, a spus:

Nu știu dacă aici este topicul potrivit... am mers azi cu tramvaiul 03146 pe linia 2 și troncănea destul de tare.


Inseamna ca pe asta l-am auzit si eu acum cateva zile, dar pe strada. M-am si mirat ca face asa urat, celelate sunt ok.
0

#1002 Useril este offline   tm 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 126
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 11 octombrie 2023 - 22:01

Nu e singular, destul de multe tramvaie fac zgomot in special la boghiul central, de parca ar avea roti patrate. Ce solutii ar fi pe termen lung pentru a avita aceste naplaceri?
0

#1003 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30178
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 12 octombrie 2023 - 19:22

Pai, strunjirea bandajelor. Inca nu s-a facut niciun pas pentru construirea halei necesare strungului de bandaje.
0

#1004 Useril este offline   MDC 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 186
  • Inregistrat: 13 iunie 20

Postat 12 octombrie 2023 - 19:52

Dacă tot veni vorba, după cateva luni de urmărire prin oraș , pot spune că majoritatea tramvaielor funcționează de la sosire, deși intr-adevăr, unele mai "zăngăne", in special la boghiul 2(mijloc). Totuși nu le am mai văzut de muult timp pe 1001(cel care avuse acel mic "incendiu" la boghiuri) și 1003, cam din primăvară. A revenit în schimb(de prin iulie) 1012, cel care a fost avariat la Mocioni în 2022.
0

#1005 Useril este offline   Maistru IJTL 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 57
  • Inregistrat: 15 iulie 23

Postat 13 octombrie 2023 - 08:53

Bun, dar strunjirea bandajelor, nu se poate realiza cu echipamentele, cu care au fost strunjite si Hansa,Wegman,etc.
Si faptul ca trebuie deja strunjite bandajele ,de la nici un an de la iesirea pe traseu, da de gandit(in conditiile in care nu au fost folosite pe liniile 7,8,9 si in condițiile in care au fost realizate cu avansata tehnologie a sec 21)
Ma intreb, oare tramvaiele Hansa ori Wegman,Duewag ,Ratgheber a trebuit sa le fie strunjite bandajele,la mai putin de un an de la punerea pe sine(în Germania)
0

#1006 Useril este offline   ioio_viola 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1449
  • Inregistrat: 17 septembrie 15
  • Sexul:masculin

Postat 13 octombrie 2023 - 08:57

nu-mi dau seama la prima linie daca e intrebare sau afirmatie.

cred ca toti ne dam seama cum sunt facute vehiculele in zilele noastre comparativ cu anii dinainte de 2010. se vede si la masini ca se trendul e pe gadet-uri si nu pe calitate care sa tina 20-30 ani.
1

#1007 Useril este offline   Maistru IJTL 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 57
  • Inregistrat: 15 iulie 23

Postat 13 octombrie 2023 - 09:08

Vagonul Hansa 3426, fabricat în 1963, care anul acesta a împlinit 60 ani, circula si înca se ține bine pe sine.Bine înteles cu mici retusuri în interior ar arata ca nou.
0

#1008 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30178
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 13 octombrie 2023 - 09:41

Vezi postareaMaistru IJTL, la 13 octombrie 2023 - 08:53, a spus:

Bun, dar strunjirea bandajelor, nu se poate realiza cu echipamentele, cu care au fost strunjite si Hansa,Wegman,etc.?


Probabil ca nu. Ma gandesc ca si daca le-ar demonta cumva de pe vagon nu s-ar putea incarca pe actualul strung. Noul strung urmeaza sa prelucreze bandajul fara a se demonta nimic de pe vagon. Practic intra vagonul in hala unde "strungul" e ingropat, la nivelul sinei. Era pe vremuri ceva de genul acesta in depoul 1 (in stanga halei ce e muzeu in prezent), in Take Ionescu, doar ca era un polizor de bandaje, nu strung. (asa imi amintesc)

Imagine atasata: osie.jpg captura din lucrarea de doctorat a d-lui. Goia

As zice ca datorita faptului ca vagoanele acestea nu au osie, fiind cu podea joasa, nu se poate folosi aceasi metoda de prelucrare a bandajelor.

Imagine atasata: boghiu 1.jpeg Boghiu Bozankaya in uzina din Ankara
7

#1009 Useril este offline   Bobby 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1199
  • Inregistrat: 14 iulie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 20 octombrie 2023 - 22:06

Vezi postareaMaistru IJTL, la 13 octombrie 2023 - 08:53, a spus:

Si faptul ca trebuie deja strunjite bandajele ,de la nici un an de la iesirea pe traseu, da de gandit(in conditiile in care nu au fost folosite pe liniile 7,8,9 si in condițiile in care au fost realizate cu avansata tehnologie a sec 21)
Ma intreb, oare tramvaiele Hansa ori Wegman,Duewag ,Ratgheber a trebuit sa le fie strunjite bandajele,la mai putin de un an de la punerea pe sine(în Germania)


O explicatie ar fi si aliajul din care sunt facute bandajele la Wegman, Duewag si Ratgheber - poate e un material mult mai dur/rezistent fata de Bozankaya.
Tramvaiele Bozankaya nu sunt echipate cu ABS? Locurile plane apar la franari puternice iar tramvaiul parcurge o distanta cu rotile blocate...

Aceasta postare a fost editata de Bobby: 20 octombrie 2023 - 22:06

2

#1010 Useril este offline   Maistru IJTL 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 57
  • Inregistrat: 15 iulie 23

Postat 22 octombrie 2023 - 11:36

Vezi postareaBobby, la 20 octombrie 2023 - 22:06, a spus:

O explicatie ar fi si aliajul din care sunt facute bandajele la Wegman, Duewag si Ratgheber - poate e un material mult mai dur/rezistent fata de Bozankaya.
Tramvaiele Bozankaya nu sunt echipate cu ABS? Locurile plane apar la franari puternice iar tramvaiul parcurge o distanta cu rotile blocate...

Nu am pregatire tehnica temeinica in domeniu dar pot cu ale mele cunostiinte , sa fac anumite observatii
Am observat ca la tramvaiele Hansa spre exemplu, dupa ce se realizeaza franarea reostatica(deci rotiile nu se mai invart si au o inertie f.mica spre deloc), intervine frana de stationare,pt a bloca rotiile(frana de stationare putand fi actionata numai dupa parcurgerea tuturor contactelor de franare),la Wegmann franarea era mult mai lina , nu e de mirare, dat fiind ca aceasta firma producea(ca si inf extra, a realizat si vagoanele cu care a circulat Adolf Hitler) si produce si in prezent armament, blindate, deci tehnologie high level.
La Bozanka se franeaza reostatic ,dar cand vagonul inca mai are putina inertie intervine frana de stationare ,astfel el patinand putin, si se produc anumite trepidatii.In acest mod îmi explic eu ca se fac rotiile plane +calitatea aliajului

Aceasta postare a fost editata de Maistru IJTL: 22 octombrie 2023 - 11:54

1

#1011 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30178
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 23 octombrie 2023 - 18:53

Cautand ceva specificatii despre vagoane, am dat de asta! Noi avem tramvaie de formula 1 (tramway de grande vitesse, zis si TGV :04: ) si voi va mai mirati ca se uzeaza bandajele... :)

Imagine atasata: NFS.jpg Link

Probabil corect era fara 2 in fata lui 70. :)

L.E. Da, corect e asa cum scrie in turceste (nu stiu de ce, din moment ce sunt pe pagina in limba engleza) in pdf: "Azami Hız 70 km/sa". Le-am trimis un email si sper sa corecteze.
3

#1012 Useril este offline   DanielT 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1533
  • Inregistrat: 06 aprilie 17

Postat 23 decembrie 2023 - 18:53

Acum ca au dat drumul la licitatia pentru troleibuze mi-am adus aminte si eram curios ce s-a întâmplat cu etapa 2 pentru achiziția de tramvaie, alea galbene. :eusa_think:
0

#1013 Useril este offline   Wargzo 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 63
  • Inregistrat: 19 februarie 09

Postat 27 decembrie 2023 - 14:51

Primarul a declarat ca se vor achizitiona conform contractului de extensie lansat de administratia precedenta. Din ce stiu/am inteles culorile nu se vor schimba, dar poate colegii din interiorul STPT stiu ceva in plus :)
0

#1014 Useril este offline   MDC 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 186
  • Inregistrat: 13 iunie 20

Postat 28 decembrie 2023 - 23:53

Din ce am ințeles ar fi ajuns și 1022 la Dâmbovița, dar până acum nu l-am văzut pe traseu. Poate cineva din interior ne poate confirma :)
0

#1015 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30178
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 29 decembrie 2023 - 19:18

Confirm. Este in depou:

Imagine atasata: 1022.jpg
0

#1016 Useril este offline   rue 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 684
  • Inregistrat: 01 septembrie 17

Postat 29 decembrie 2023 - 20:40

Când vor fi eliminate toate vechile tramvaie nemțești de pe traseu?
0

#1017 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30178
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 29 decembrie 2023 - 21:43

Asta chiar nu stiu sa iti spun si nici nu am auzit de vreun plan in sensul asta.
0

#1018 Useril este offline   Fantoma Tramvaiului 3 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1091
  • Inregistrat: 06 iulie 14
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timișoara

Postat 30 decembrie 2023 - 01:14

Probabil peste multi ani, dupa ce vor reface si linia 7 pe bucata din Fratelia
2

#1019 Useril este offline   rue 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 684
  • Inregistrat: 01 septembrie 17

Postat 30 decembrie 2023 - 12:50

Pai și e vreo provocare majoră acea refacere?!
Trebuia să se apuce deja și să dispară de pe traseu relicvele, când avem depoul plin de tramvaie noi.
0

#1020 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30178
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 30 decembrie 2023 - 14:01

Nu uita ca refacerea liniei cale nu revine STPT, ci primariei. Ce planuri au in acest sens, eu nu stiu, dar daca e cineva care stie, il rugam sa ne spuna si noua.
0

Arata acest topic


  • (58 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

3 useri citesc topicul
0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi