STP Timișoara Forum: Orasul santier - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (58 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Orasul santier

#981 Useril este offline   nabucodonosor19 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 816
  • Inregistrat: 11 mai 16

Postat 10 octombrie 2023 - 11:43

@florin ratt, avem voie cu limbaj a la mikiduta?
0

#982 Useril este offline   michidutza 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1224
  • Inregistrat: 26 iunie 16

Postat 10 octombrie 2023 - 12:27

Tocmai imi arati cat de superior imi esti, foarte tolerant si corect fata de alti participanti la trafic!

Sa inteleg ca esti ofuscat ca au drepturi si fritzistii, trotinetistii si biciclistii si orice alta denumire peiorativa vei folosi?

Mintea ta ingusta zice ca nici aia 20% din spatiul public nu li se cuvine, nu?!

Spune-mi cu ce te dezavantajeaza? Daca astia pe care ii iei tu la misto o sa foloseasca mijloace alternative de deplasare?

Te dezavantajeaza ca acestia nu vor folosi locurile de parcare?
Te dezavantajeaza ca nu vor fi si ei intr-o masina blocata in trafic?
Te dezavantajeaza ca poate se reduce numarul de batrani la volan(care nu ar mai avea oricum ce sa caute la volan) ca vor avea o alternativa fiabila?
Te dezavantajeaza daca elevii ar avea niste alternative bune astfel incat parintii sa nu mai faca trafic auto nenecesar sa ii duca la scoala?


Ori tu vezi doar ca desfiinteaza locuri de parcare si din 3 se fac 2 benzi?! :Facepalm_emote_gif:

Chiar daca se reduce cu o banda, va scadea si incarcarea soselei - deci practic nu vad dezavantajul pentru cei care insista sa foloseasca masina, dar apoi si parcheaza regulamentar!

Aceasta postare a fost editata de michidutza: 10 octombrie 2023 - 12:39

1

#983 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30201
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 10 octombrie 2023 - 12:33

Vezi postareanabucodonosor19, la 10 octombrie 2023 - 11:43, a spus:

@florin ratt, avem voie cu limbaj a la mikiduta?


Nu! :) Pai eu m-am uitat si nu am vazut asa ceva. Poate mi-a scapat... O sa mai verific.

L.E. Am dat cautare dupa * si am gasit si editat, dar ca sa imi fie mai usor va trebui sa sterg postarile care contin asa ceva de acum incolo.
0

#984 Useril este offline   Gioco 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 1457
  • Inregistrat: 25 februarie 16
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 10 octombrie 2023 - 13:16

Vezi postareanabucodonosor19, la 10 octombrie 2023 - 10:54, a spus:

TMro,ai sintetizat bine, numa vezi ca aici misuna de fritisti, trotinetisti etc.


Rog ca "+" meu să fie citit "-".

Vârsta, lipsa ochelarilor. :Facepalm_emote_gif:
0

#985 Useril este offline   Ivan 37 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 154
  • Inregistrat: 05 noiembrie 21
  • Sexul:masculin

Postat 10 octombrie 2023 - 14:36

^^^(scuze pentru minus a fost din greșeală nu pot să modific)
0

#986 Useril este offline   nabucodonosor19 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 816
  • Inregistrat: 11 mai 16

Postat 10 octombrie 2023 - 14:48

Pai faptul ca ma faci minte ingusta spune destule despre tine, as putea sa raspund la fel dar azi ma abtin...
Sunt curios ce formula de calcul ai folosit pt obtinerea a celor 20%
Sunt pentru solutii alternative DAR fara a penaliza masinile. Ma rog sa faca Fritz drumuri noi unde sa prioritizeze trotinete sau ce are el chef dar sa nu reduca benzile pt masini pe strazile existente nefacute de el. Mi se pare de bun simt.
Adica boos, fa tu inelul 4 cu 2 benzi auto si 7 piste de troti, is de acord. Dar lasa in pace Take Ionescu unde e o situatie ok si e o strada unde nu ai facut tu nimic, nu ai niciun merit
In rest nu ma pun sa-ti raspund punctual ca nu are rost.
Gen nu e drept constitutional sa ai parcare in fata blocului. Corect, nu e, da nici sa ai mtc cu banda dedicata nu e drept constitutional, asa ca ne invartim in jurul cozii
Oricum adminisrratia asta e slaba di tat, strica niste chestii ca sa arate ca face ceva. Toate sub denumiri tefelistice, gen dat strazile inapoi oamenilor etc...
Citeam ieri ca nu s in stare sa faca un studiu de trafic pt noul stadion, autobusele stau nefolosite dar ei is verzi si eco. Pe Cetatii au ingustat benzile dar au raschetat toti copacii de pe o parte...
Tot orasul e spart si raspart ca sa schimbe bordurile gen Iulius da fara sa reconfigureze intersectia.
Sper doar sa nu apuce sa mutileze si Piata Operei, daca Latcau decide e clar...N-are rost...
-4

#987 Useril este offline   BogdanVld 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 95
  • Inregistrat: 19 septembrie 22

Postat 10 octombrie 2023 - 14:57

Stiu sigur ca in centru chiar vara asta au desfiintat gardul de la blocul de pe Paris colt cu Republicii. Acolo acum poti parca si daca nu stai in acel bloc. Mai e parcarea din spate de la Bega care acum e inclusa in Tpark.
Fara sa para ca apar actuala administratie, dar benzile dedicate transportului public si alternativ sunt bine venite si peste tot, prin toate orasele se creeaza chiar daca se desfiinteaza locuri de parcare.
Ca nu exista parcari mari in jurul centrului, e un lucru cunoscut de multi multi si intr-adevar e o problema care probabil se va rezolva abia peste cativa ani cand se vor construi parcari din fondurile primariei sau ppp ca UE nu da fonduri pt. asa ceva.


Sent from my iPhone using Tapatalk
2

#988 Useril este offline   michidutza 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1224
  • Inregistrat: 26 iunie 16

Postat 10 octombrie 2023 - 15:29

Vezi postareanabucodonosor19, la 10 octombrie 2023 - 14:48, a spus:

....
Sunt pentru solutii alternative DAR fara a penaliza masinile.(Nu e loc ca fiecare individ sa ocupe ~7m2 oriunde merge, nici pe sosea si apoi nici in parcari.

In alta ordine de idei, degeaba lauzi tu pe altii care au facut benzi si sosele mai late ca paradoxal, tot nu sunt suficiente locuri pe parcare. Benzile au devenit mai multe si in unele zone se circula mai bine(Calea Martirilor, de exemplu) dar in pofida fraierilor trotinetisti si fritzisti care vor sa foloseasca trotuarul - soferii tot astora le blocheaza putinul trotuar ca sa lase loc de decolare altor automobile pe sosea -> iar in conditia data imi zici ca esti pro alternative dar fara sa penalizeze masinile -> ca Calea Martirilor e ok din punctul tau de vedere...soferii indisciplinati trebuie tolerati si fraierii sa ocoleasca, e un mod de convietuire care functioneaza ok)


Ma rog sa faca Fritz drumuri noi unde sa prioritizeze trotinete sau ce are el chef dar sa nu reduca benzile pt masini pe strazile existente nefacute de el. Mi se pare de bun simt.( De bun simt e sa nu ai autostrada in oras si rachete cu >80km/h la ordinea zilei)

Adica boos, fa tu inelul 4 cu 2 benzi auto si 7 piste de troti, is de acord. Dar lasa in pace Take Ionescu unde e o situatie ok(ca se circula cu >80km/h) si e o strada unde nu ai facut tu nimic, nu ai niciun merit.(clar, ca autostrada e foarte minunata)

In rest nu ma pun sa-ti raspund punctual ca nu are rost.( pai chiar as vrea sa spui, te rog)

Gen nu e drept constitutional sa ai parcare in fata blocului. Corect, nu e, da nici sa ai mtc cu banda dedicata nu e drept constitutional, asa ca ne invartim in jurul cozii.
(Nu e, dar vorbim de eficientizare. Cand pentru locul de parcare vorbim de blocarea efectiva a domeniului public de catre o entitate privata, pe cand banda dedicata nu e cu scop ocupare permanenta, ci de servitute a publicului.
Pe banda aceea pot fi deserviti mult mai multi oameni/ora decat pe o banda nededicata + ca banda poate fi folosita si de salvare, pompieri, etc
)

Oricum adminisrratia asta e slaba di tat, strica niste chestii ca sa arate ca face ceva. Toate sub denumiri tefelistice, gen dat strazile inapoi oamenilor etc...
(Stiu ca sunt slabi, si nu am neaparat cuvinte de lauda pentru ei. Oricum e grea schimbarea, mai ales cu cei ca tine care nu inteleg ca niciodata nu vor fi destule benzi si locuri de parcare daca nu se ofera alternative si toata lumea conduce masina personala, pe care apoi vrea si moca sa o parcheze)

Citeam ieri ca nu s in stare sa faca un studiu de trafic pt noul stadion, autobusele stau nefolosite dar ei is verzi si eco. Pe Cetatii au ingustat benzile dar au raschetat toti copacii de pe o parte...
Tot orasul e spart si raspart ca sa schimbe bordurile gen Iulius da fara sa reconfigureze intersectia.
Sper doar sa nu apuce sa mutileze si Piata Operei, daca Latcau decide e clar...N-are rost...
(Pana ne plangem de toate lipsurile care le avem de n ani, trebuie totusi sa vedem cum ne miscam mai eficient prin oras, tocmai de accea sunt pro acestor masuri de eficientizare a traficului - cu posibilitatiile care le avem acuma)

Aceasta postare a fost editata de michidutza: 10 octombrie 2023 - 15:31

1

#989 Useril este offline   nabucodonosor19 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 816
  • Inregistrat: 11 mai 16

Postat 10 octombrie 2023 - 16:01

Tu amesteci lucrurile, eu nu sustin bizonii si cei care parcheaza ilegal sau pe trotuar, aia e alta discutie, pb incredibil dar aici am fi de acord.
In legatura cu "autostrada", nu reduci benzile ca merg unii cu viteza sau? Ca asa is si destui cretini si pe troti sau bici. Dar aici pb e ca orasul asta nu are politia rutiera, again, alta discutie...
Nu cunosc cum e pe Martirilor nu pot raspunde

Da ma gandesc acum ca centura e perfecta, in loc sa fie 2 benzi e una si pista de bici, perfect, Grindeanu a fost un vizionar sa na va aud
0

#990 Useril este offline   tmro 

  • Membru începător
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 8
  • Inregistrat: 24 octombrie 20

Postat 10 octombrie 2023 - 22:03

In primul rand trebuie sa imi fac mea culpa. Eu chiar am avut impresia ca pe acest forum exista un standard de educatie si bun simt, dar se pare ca m-am inselat, din moment ce michidutza m-a facut ignorant, iar MHN babac. As putea si eu sa fac analiza de text si sa emit judecati de valoare, dar nu am facut si nu voi face chestia asta, pentru ca pana la urma nu ne cunoastem si ar fi o dovada de superficialitate. Doar mi-am exprimat un punct de vedere. Am vazut ca opiniile contra actualei administratii nu sunt acceptate, iar cineva a fost eliminat de pe forum pentru asa ceva. Stati linistiti, eu nu am nici timp si nici disponibilitate sa va bombardez cu mesaje, asa ca nu o sa va stric feng shui-ul. Sa stii Michiduta ca aia care au 2 masini poate chiar au muncit pentru ele, nu le-au cazut din cer si nici nu le-au furat. Dar pentru cei care ridicati din umeri auzind ca se desfiinteaza 50 de locuri de parcare pe Take Ionescu, pentru ca nu locuiti pe acolo si ajungeti doar ocazional prin centru, va invit sa le dati acelor oameni propriul exemplu. Incepand cu primarul, viceprimarul, va rog sa cereti ca locurile de parcare de la domiciliu si de la serviciu sa fie transformate in piste de biciclete, spatiu pietonal sau benzi dedicate pentru mijloacele de transport in comun. Ar putea de exemplu sa fie desfiintata parcarea Primariei si toti angajatii sa mearga la serviciu cu bicicletele. Sunt absolut convins ca domnul primar isi va duce copilul la gradinita, la scoala, sau pe unde o sa il mai duca, in perioada noiembrie-aprilie cu bicicleta, iar nu cu autoturismul. E usor sa ridicam din umeri cand nu ne afecteaza o anumita masura. Oricum, la gafele actualei administratii, cu siguranta cu toti veti fi afectati in mod direct de ceva anume. Presa care l-a sustinut cu disperare in campanie nu si-a imaginat ca se vor desfiinta chioscurile de ziare, care nu erau niste capodopere arhitecturarale pe placul primariei. Probabil nici locuitorii de pe Take Ionescu care l-au votat nu si-au imaginat ca vor ramane fara locuri de parcare.
Eu nu sunt impotriva realizarii de piste de biciclete sau largirii trotuarelor, dar nu cu sacrificarea actualelor artere. De asemenea, daca as avea metrou in Timisoara, si as avea statii la punctele mele de interes, nu as mai folosi masina decat daca as pleca din oras. Dar nu avem nici metrou, nici tren metropolitan, nici autobuze care sa vina in statie din 10 in 10 minute. Firesc ar fi ca prima oara sa se ofere aceste lucruri si apoi sa luam masuri pentru a descuraja traficul rutier, iar nu invers.
Mai imi exprim si eu o umila parere. Largirea strazilor cu o banda suplimentara (una din masurile foarte bune ale fostei administratii) nu este cea care genereaza trafic suplimentar. Nici ingustarea strazilor (ceea ce face actuala administratie) nu va conduce la reducerea traficului. Circulatia este generata de faptul ca Timisoara este deja sau devine o metropola, in care foarte multi oameni se deplaseaza din localitatile invecinate catre locurile de munca, scolile, serviciile din oras. Pun pariu cu oricare dintre voi ca in urmatorii ani traficul va creste semnificativ. Datorita fostei administratii, in Timisoara inca se circula bine, prin comparatie cu Clujul si Bucurestiul. Ca sa se circule la fel de bine, trebuie luate de acum masuri pentru imbunatatirea infrastructurii, iar ingustarea marilor bulevarde, precum Calea Sagului sau Take Ionescu va amplifica problemele.
In sfarsit, va mai intreb cu ce a imbunatatit acest primar ecologist spatiul verde din oras. Administratia Ciuhandu a reabilitat Parcul Rozelor si Parcul Copiilor si i-a lasat administratiei Robu proiectul privind reabilitarea malurilor Begai. Administratia Robu a executat acest proiect, a reabilitat Parcul Justitiei, Parcul Central, Parcul Padurice, Parcul Civic si a readus in patrimoniul orasului Padurea Verde pentru a fi amenajata ca padure parc. Actuala administratie a introdus iluiminatul public in Parcul Botanic (proiect al lui Robu, bineinteles) si a ingustat soselele pentru a mari trotuarele si pistele de biciclete. Realizari epocale, intr-adevar.
-2

#991 Useril este offline   Pumbaa 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 63
  • Inregistrat: 10 februarie 20

Postat 10 octombrie 2023 - 22:20

Iar acum, talibanii de serviciu se vor dezlantui si te vor sfasia :Facepalm_emote_gif:

Aceasta postare a fost editata de Pumbaa: 10 octombrie 2023 - 22:21

0

#992 Useril este offline   brioti 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 511
  • Inregistrat: 03 iunie 13

Postat 11 octombrie 2023 - 00:39

Tmro trebuie sa intelegi ceva.Cainilatra ursu trece

Aceasta postare a fost editata de brioti: 11 octombrie 2023 - 00:47

0

#993 Userul este online   Janto A. 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 578
  • Inregistrat: 24 iunie 18
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 11 octombrie 2023 - 06:13

@tmro La fel aș putea spune și despre strada Dr. Aurel Cândea, din Elisabetin, unde am înțeles că se vor desființa destule locuri de parcare pentru a crea o nouă pistă de biciclete, pe carosabil (direcția Eneas->UVT).
Pe acea stradă, mai ales partea unde te apropii de Maternitate, este PLIN ochi de mașini ale studenților în zilele de luni până vineri, că uneori locatarii nici nu mai găsesc loc.

Sâmbăta aș putea spune că se vede situația adevărată pe acea stradă, și anume: Nu sunt chiar așa multe mașini parcate în fața caselor, dar, totuși, renunțarea la acele locuri pentru o pista îi va forța pe proprietari să își parcheze mașinile pe străzile alăturate, deja destul de aglomerate.
0

#994 Useril este offline   michidutza 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1224
  • Inregistrat: 26 iunie 16

Postat 11 octombrie 2023 - 08:25

:popcorn:

Vad niste discutii inteligente, tocmai pe forumul stpt :Facepalm_emote_gif:

- cum benzile dedicate transportului in comun sunt o greseala. Nu mai putem concepe alt mod de deplasare, decat automobil personal. Care pe langa deplasarea in trafic propriu-zisa, are nevoie si de loc de parcare oriunde am avea treaba.

- ca se desfiinteaza parcari, dar nu vrem sa admitem ca scopul e de a facilita mai multi oameni(de ordinul sutelor) decat cele cateva zeci, posesori a masinilor parcate

- se reduce nr de benzi, dar nu vrem sa ne gandim ca va scadea incarcarea traficului auto -> deci practic traficul ar trebui sa se imbunatateasca

- se incearca a se oferi niste alternative civilizate, trotuare libere si piste de biciclete

Dati-i in continuare cu prezumtia ca nimeni nu va folosi pistele. Dati-le apelative la misto - trotinetisti, fritzisti, etc. Considerati in continuare ca doar soferii au drepturi, cele mai multe si clar prioritate la semafoare.
Considerati in continuare ca benzile mai multe decongestioneaza traficul, doar ca nu luati in considerare ca tot nu sunt suficiente locuri de parcare si creaza alte probleme(se parcheaza pe trotuar, intersectii, statii de autobuz etc).
Injurati-va in continuare intr-un trafic cat mai sufocant si invartiti-va 15 min pentru un loc de parcare!

PS:

Vezi postarealvs, la 11 octombrie 2023 - 08:34, a spus:

Aseara la 18:00, era blocat jumatate de sens AEM, pe directia Rebreanu, Maresal Prezan, iesire Mosnita.
- si la aceste postari, trotinetistii si fritzistii au blocat traficul si din cauza lor nu se putea inainta.

De fapt, aveti dreptate!
Nici nu stiu cum am putut sa ma gandesc ca sa nu stam la cozi, de altfel nu am fi noi romani daca nu stam la cozi. Pe de alta parte sa fiu eu primul la semafor cu BeMWe-ul meu si sa vina fraierii aia 50 cu autobuzul si tot ei sa plece primii de la semafor. De aia se si gatuie traficul, nu conteaza ca 50 de persoane au inaintat daca nu am inaintat si eu primata suprema. Eu cum mai pot sa imi arat suprematia de primata sociala, fara sa ma incord putin cu fumegatoarea?

Solutia e clar mai multe benzi, pe care nu stiu unde neaparat mai pot fi facute, iar cu parcarea ne descurcam noi doar, ca suntem romani.

Aceasta postare a fost editata de michidutza: 11 octombrie 2023 - 09:09

6

#995 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30201
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 11 octombrie 2023 - 09:02

As zice ca "trotinetist" nu e la mishto, la fel cum nu e automobilist sau biciclist sau ciclist. Cum altfel sa le spui: conducator de trotineta, utilizator al trotinetei?
1

#996 Useril este offline   Horia 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 29
  • Inregistrat: 11 ianuarie 22

Postat 11 octombrie 2023 - 11:52

@tmro

În caz că nu ți-ai dat seama, forumul se numește Forum STPT, adică Societatea de Transport Public Timișoara. Există acest subforum Proiecte Construcții șamd, dar discuția generală este despre transportul în comun. Să vii pe un forum de transport în comun și să urli împotriva acestuia denotă cel puțin nesăbuință.

Transportul în comun din păcate are multe lacune și din această cauză acest oraș este absolut sufocat de mașini. Tarifele la parcare sunt încă infim de mici, nu locurile de parcare sunt o problemă. Mă uitam în Cracovia, acolo în zona roșie (centrală) costă6 PLN ora (aproximativ 6,6 lei) și un abonament lunar costă 500 PLN (550 lei). La noi e 42 lei pe lună, mai puțin decât costă la ei pe zi (55 PLN - aprox 60 lei). Normal că e sufocată zona.

Ar trebui urcat prețul măcar la 2-300 lei/lună pentru zona roșie și apoi vedem care e situația cu parcările în zonă. Un abonament lunar STPT e 100 lei. E absurd să fie abonamentul de parcare mai ieftin decât cel de transport în comun. Dar desigur, că o astfel de măsură ar fi extrem de nepopulară.

Părerea mea e că odată ce parcarea va fi suficient de scumpă încât să se găsească locuri de parcare, atunci lumea se va orienta către transportul în comun, bicicletă și alte mijloace de transport.

Oricum e clar că acesta este viitorul, crearea unor benzi speciale transportului în comun (dispariția benzii de pe Cluj a fost o mare greșeală). Sigur a rezolvat problema traficului, însă acum autobuzele stau în același trafic cu mașinile.
9

#997 Useril este offline   The Mechanic 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 1292
  • Inregistrat: 30 ianuarie 15
  • Sexul:masculin

Postat 11 octombrie 2023 - 12:15

Si eu sper sa se revina la varianta de dinainte pe strada Cluj, cu firobuzele circuland dinspre spitalul Judetean spre centru. Pe strada Ripensia doar se face un ocol inutil si se circula mai greu pe acolo.
7

#998 Userul este online   Janto A. 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 578
  • Inregistrat: 24 iunie 18
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 11 octombrie 2023 - 13:56

@michidutza Eu nu am nimic personal cu investitiile de aceasta natura, as vrea sa avem piste de biciclete ca in marile capitale europene, dar investitia de pa strada Dr. Aurel Candea nu mi se pare una facuta cu cap, strada fiind una destul de ingusta si aglomerata chiar in forma actuala...

Aceasta postare a fost editata de Janto A.: 11 octombrie 2023 - 13:57

0

#999 Useril este offline   nabucodonosor19 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 816
  • Inregistrat: 11 mai 16

Postat 11 octombrie 2023 - 14:34

@HORIA, mno, asta e epica, datorita denumirii forumului tre sa intre doar cei care au pareri pro transport comun
Din ciclul la Antena 1 tre sa se uite doar aia cu antene pe casa sau in Audi quattro tre sa fie musai 4 oameni

Michiduta hai sa-ti repet si eu poate intelegi:
-concepem ca altii vor sa mearga cu mtc dar sa dezvolte transp in comun fara a penaliza benzile auto. Sau sa prioritizeze mtc pe strazile noi pe care le va face. De ex pe Cetatii daca avea creier putea lua din spatiu "verde" aduca ala inierbat fara sa ingusteze benzile. Putea largi trotuarele fara sa ingusteze benzile dar na Latcau nu stie din astea..
- Si pietonii sunt soferi in majoritare si au parcate masinile undeva
-1

#1000 Useril este offline   Claudiu1212 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 531
  • Inregistrat: 14 mai 18
  • Sexul:masculin

Postat 11 octombrie 2023 - 22:14

Am tot vazut adus argumentul ca "trebuie sa ne ducem copiii cu masina la scoala" intrebarea mea e, fara nici o ironie, chiar sper sa vina cineva cu un argument bun, de ce e nevoie sa ii ducem pe copii la scoala cu masina? Totusi sunt destul de multe scoli in oras. De ce sunt dusi elevii de liceu cu masina la scoala? Trec zilnic pe langa Moisil si ii vad cum sunt adusi de parinti la botul calului.

Imi e clar ca sunt multi care nu concep alta forma de a te deplasa decat cu masina, dar totusi vorbim de desfiintarea a 50 de locuri de parcare, va dati seama ca daca maine oricare admininstratie ar veni ar taxa locurile de parcare din oras mult mai mult ca acum (e o gluma taxa la timpark) o sa le explodeze capul multora.

Cam cum s-ar putea largii mai tare strazile fara sa mutam cladirile de pe marginea lor? Hai sa zicem ca desfiintam spatiul verde (cea mai mare imbecilitate, ca si asa is 100 de grade vara din cauza ca ii beton peste tot), dar ce facem peste 5 ani cand o sa fie iar insuficiente strazile care au fost deja largite? Numarul de masini o sa creasca in continuare iar aglomeratia o sa creasca exponential daca nu se iau alte masuri inafara de largirea strazilor.

Legat de cat de folosite sunt pistele de biciclete, merg zilnic pe Eneas, la ora la care e aglomeratia maxima pe sosea, si pe pista sunt destul de multi biciclisti, da, cei din zona au un mic disconfort ca nu mai au atatea locuri de parcare (desi multi au loc in curte pentru masina dar nu e folosit) dar e in beneficiul tuturor celorlalti ca unii oameni au renuntat la masina pentru a merge cu bicicleta, inclusiv soferii care au nevoie de masina, ca in loc sa fie 10 oameni in 10 masini, sunt 6 masini si 4 biciclete.

Transportul in comun nu o sa fie atractiv atata timp cat e mai ieftin si mai comod sa mergi cu masina. Abonamentul la ratt e 130 de lei pe luna, la 7.04 lei litrul de benzina cat era azi la petrom, bagi putin peste 18 litri de benzina, care la o masina care consuma 8 l/100km in oras iti ajung cam 230 de km, asta inseamna aproape 11 km pe zi lucratoare, daca stai la sub 5 km de lucru, e mai rentabila masina, poti avea mtc-uri din minut in minut si sa fie curat ca lacrima inauntru, atata timp cat e mai scump ca masina tot degeaba. Parerea mea e ca daca s-ar taxa cum trebuie parcarea (cateva sute de lei pe luna), oamenii s-ar orienta spre altceva, ar vedea ca mtc-urile circula cum circula si ar pune presiune pe autoritati sa faca ceva in privinta asta.
12

Arata acest topic


  • (58 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi