Despre tramvaie in general
#521
Postat 16 august 2009 - 09:48
#522
Postat 16 august 2009 - 19:31
#523
Postat 16 august 2009 - 20:37
#526
Postat 17 august 2009 - 12:29
#527
Postat 17 august 2009 - 12:49
#528
Postat 17 august 2009 - 13:12
"Sunete mai neobisnuite" apar si din cauza unor defectiuni ale transmisiei (reductoare defecte, pinioane uzate, etc.) dar acestea de obicei sunt evidente doar pe mers si franare, in pozitia de "deconectat" rar se aud, pe cand problemele de bandaj sunt evidente in tot timpul miscarii tramvaiului.
Aceasta postare a fost editata de fan: 17 august 2009 - 13:17
#529
Postat 17 august 2009 - 13:18

Inca un amanunt constatat de mine mai de mult...cand se turna asfaltul intre linii (de exemplu, pe C. Brediceanu, intre Statia P-ta 700 si Circumvalatiunii, linia 4), venea basculanta, rasturna tot continutul intr-un loc, iar mai apoi veneau muncitorii si intindeau smoala...cand venea tramvaiul, trecea direct peste asfalt...

#530
Postat 17 august 2009 - 13:31
Evident bitumul lipit de roti a creeat tot o asimetrie de accea era aceea senzatie de mers pe pietre, dar dupa cum probabil ai vazut roata s-a curatat destul de repede si s-a revenit la normal, clar ca bine nu a facut bitumul rotilor, e si asta o uzura mai mica sau mai mare, sa nu mai vorbim ca minusul e la sina si se cere un contact perfect pentru functionarea motoarelor.
#531
Postat 17 august 2009 - 21:02

#534
Postat 18 august 2009 - 09:57

#535
Postat 18 august 2009 - 18:14

Pacat de el, dar asta e

#539
Postat 18 august 2009 - 22:16