STP Timișoara Forum: Modernizarea liniei CF Timișoara Est - Ronaț Triaj - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (25 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Modernizarea liniei CF Timișoara Est - Ronaț Triaj Lungime 13.86 km | val. contract 1.44 miliarde Lei | durata 42 de luni

#281 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 11 august 2023 - 18:42

Discut doar de dragul discutiei si a viselor mele... :D

mai mult ca sigur ca nu se va intampla nimic bun cu acest proiect dar cred ca nici triajul de la gara de est nu va sta acolo in urmatoarea suta de ani. Va veni cineva sa faca curatenie si la TM Est, si la TM Nord. Este sub orice critica ce vedem in jurul acestor gari.

Sunt aproape sigur ca dupa ce se va face (daca se va face?) acest proiect prost, la o oarecare distanta in timp se va face si centura feroviara pentru traficul de marfa. Cu alte cuvinte, ordinea executarii acestor lucrari va fi exact inversa...Trebuia cu prioritate facuta centura feroviara (suntem la ses si n-ar trebui sa fie o mare filozofie) si apoi dublarea liniei urbane...

Urcarea pe estacada poate incepe de la Pasajul Jiul (pasajele Brediceanu, Gh. Lazar si Aradului vor intra oricum in lucru pentru dublare, ocazie cu care se poate face si inaltarea necesara) iar coborarea la iesire din Padurea Verde catre Halta Ghiroda.
Iar statiile Halta Centru si TM Est vor fi cu calea ferata pozitionata la "etajul I" iar sub ea se pot amenaja parcari de masini si biciclete plus treceri pietonale si auto fara probleme la Baader, Kogalniceanu, Frigului, Imbroane, Gh. Adam, aleea Padurea Verde, etc.,...

Dpmdv, aceasta este varianta corecta (pe estacada) si se pot gasi solutii relativ simple si elegante la orice problema ar aparea la un astfel de proiect.

Uneori am impresia ca CFR-ul a tras mult de timp cu dublarea liniilor pentru a se reface mai intai pasajul Jiul si Popa Sapca ca sa se mearga apoi pe varianta caii ferate la sol...
1

#282 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3161
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 11 august 2023 - 19:04

Ar mai fi si problema inchiderii liniei cat timp s-ar urca pe estacada. Iar alta alternativa in momentul de fata nu exista. Linia de la Arad prin Deva spre Valea Prahovei nu e gata din cate stiu, mai au inca de lucrat la modernizare.

In acel caz atunci cine cantareste mai mult, incetinirea traficului de marfuri si pasageri din vestul intregii tari, s-au Timisoara de sine statatoare? Cred ca se poate vorbii si de dezinteres, lipsa de viziune, dar nu cred ca e cineva musai rau intentionat. Pur si simplu cu ce avem ne-am ales dupa zeci de ani, foarte bine si cei de dinainte de 89 puteau sa urce linia, si nu au facut-o... la fel puteau face si centura feroviara, doar era de interes national.

Eu tot ce mi-as dorii ar fi sa vad ca are greutate si cuvantul celor de aici, atat. Daca CFR este inapta ca institutie in ceea ce priveste alte aspecte, si au personal asa de redus incat nu se pot ocupa si de aceasta problema, atunci mai bine sa deie banul aici si va rezolva administratia de la noi problemele.

LE: am vazut punctat ca ceea ce se face "ne va afecata/ va rezista 100 de ani". Eu cred ca orice s-ar alege, la cam 20-30 de ani dupa finalizare va fi inlocuit. In cazul pasajelor, probabil vor urca linia pe estacada. In cazul estacade, daca ar face-o acum... Momentan, la aceste munci "de jos", adica la revizie, intretinere, eu vad numai si numai oameni tot mai in varsta, pana si pe santierele privatilor e lispa de tineri. Chiar am punctat la niste poze puse de Florin parca mai demult ca erau foarte multi oameni in varsta care lucrau la linie cale. La CFR este la fel. Tinerii vor sa fie ori direct mecanici, ori ceva la birou. Nimeni nu vrea sa mearga cu drezina/pe jos sa faca inspectii, sa isi asume ceva, s-au sa puna osul la munca. Astfel, ca cu un personal tot in scadere si tot mai batran, ma intreb cum ar rezista un viaduct lung de cativa km aici in oras. Care nu va fi supus doar la vibratiile trenurilor, ci si a vehiculelor care vor trece pe dedesubt. Nu spun ca sunt impotriva acestei solutii, dar cred ca cineva mai breaz peacolo pe la minister si CFR s-a gandit si la asta. Ca nu is chiar toti angajati pe pile si miserupisti.

Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 11 august 2023 - 22:36

2

#283 Useril este offline   Claudiu1212 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 531
  • Inregistrat: 14 mai 18
  • Sexul:masculin

Postat 13 august 2023 - 10:06

solutii exista si pentru problema opririi traficului feroviar. Linia de la Lugoj la Timisoara via Buzias, au fost acum multi ani ceva lucrari si a fost intrerupta circulatia feroviara pe linia actuala si a fost folosita aia. Probabil acum e intr-o stare mai grava de degradare, dar s-ar putea repara pentru asta.

Cine sa vrea sa mearga pe jos sa verifice liniile prin soare/frig cand sunt platiti cu ceva mai mult ca la profi?
0

#284 Useril este offline   The Mechanic 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 1278
  • Inregistrat: 30 ianuarie 15
  • Sexul:masculin

Postat 01 septembrie 2023 - 11:36

A coborat tovarasul grinda de pe norisorul lui pufos ca sa grabeasca minunea "perfecta" pentru noi, muritorii de rand. Daca dati click pe video din articol o sa vedeti imbuibare, nesimtire, prostie si sfidare.
https://www.opiniati...care/01/09/2023
2

#285 Useril este offline   michidutza 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1223
  • Inregistrat: 26 iunie 16

Postat 01 septembrie 2023 - 12:48

Sincer, daca fac presiuni de modificare a proiectului si fac ce fac sa nu le dea avizele pentru mizeria actuala, eu ii mai votez odata.

Macar sa vad ca 1 lucru maret si bun sa il vad sa faca pentru oras.
6

#286 Useril este offline   corco 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 990
  • Inregistrat: 10 octombrie 16
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:desbateri pe forum si prietenii

Postat 01 septembrie 2023 - 13:30

Ce obstacole are de trecut altele care implica MT sa se conformeze si sa faca corectiile pe prostiile ce le-au prezentat, cine sa dea aviz pe aberatia aia de pasaj din Ronat, grinda are habar pe ce insista ca berbecu... cat despre fosta administratie care nu mai are nici o treaba la gara cu ei, si ei si avizele mototolite sa le duca in primul personal cu bilet doar dus.
3

#287 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3161
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 01 septembrie 2023 - 13:44

Cu un titlu de articol ca asta, mai bine se pun ziaristii de aici sa deie foc orasului, ca exact asta fac acum, doar ca prin cuvinte. "Opinia Timisoarei"... da opinia partinitore a unora care din pacate locuiesc (probabil), in Timisoara.

Cat despre ministru... cred ca habar nu are despre ce ii vorba, avand in vedere atitudinea. La Bucuresti vad ca mai toti sunt cu probleme de anxietate, daca cumva se blocheaza ceva undeva, gata "e politic".
4

#288 Useril este offline   DanielT 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1530
  • Inregistrat: 06 aprilie 17

Postat 01 septembrie 2023 - 18:22

De multe ori, acest nefericit personaj intitulat Grindeanu, imi da impresia că urăște cu patos Timișoara. Pe cuvântul meu...
6

#289 Useril este offline   bizone 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 236
  • Inregistrat: 08 octombrie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 03 septembrie 2023 - 20:25

Are Grindeanu asta o aroganta, e ceva incredibil!
Cât timp “lupii” ăștia urlă, asta e bine…

Aceasta postare a fost editata de bizone: 03 septembrie 2023 - 20:25

4

#290 Useril este offline   thenoizz 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 49
  • Inregistrat: 17 iunie 21

Postat 11 octombrie 2023 - 14:36

Pe 10 octombrie a avut loc o nouă ședință CTATU Timișoara, în cadrul căreia proiectantul WeBuild a prezentat o variantă nouă pentru pasajul Baader. Se pare că s-a decis renunțarea la soluția anterioară de giratoriu suspendat în favoarea unei soluții mai simple, un pasaj direct de la nord la sud, cu scopul de a conecta zona Iulius Mall cu Take Ionescu. Din păcate în timpul ședinței arhitecții din comisie au observat că traseul propus intersectează Vivalia V8 aflat în construcție, proiectantul omițând să coreleze cu CF-uri și alte proiecte din zonă. Practic au trântit pasajul după imagini din google earth.

Mai jos înregistrarea ședinței începând cu minutul 23:30

https://fb.watch/nB_K0ge0_U/


Imagine atasata: Screenshot 2023-10-11 at 09.32.20.pngImagine atasata: Screenshot 2023-10-11 at 09.32.31.png

Aceasta postare a fost editata de thenoizz: 11 octombrie 2023 - 14:36

5

#291 Useril este offline   Pumbaa 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 63
  • Inregistrat: 10 februarie 20

Postat 11 octombrie 2023 - 14:54

De vis! :Facepalm_emote_gif: Mai una-doua sedinte si vor concluziona ca nici de pasaj, nici de trecere nu mai e nevoie pentru ca ne ajung celelalte …
0

#292 Useril este offline   corco 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 990
  • Inregistrat: 10 octombrie 16
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:desbateri pe forum si prietenii

Postat 11 octombrie 2023 - 15:55

De cand s-a facut SF-ul la acest pasaj cu giratoriu suspendat am spus ca este imposibil sa se construiasca, data trecuta s-a omis intentionat solutia din simplu motiv ca nu aveau una, si clar, acum cand au venit cu ce era evident de la inceput, o supratraversare simpla este si ea imposibila urmarind traiectoria si situatia actuala, mai ramane varianta sa demolezi totul in jur si atunci ai loc sa pui orice.
PMT ce planuri are totusi la Baader, Vivalia nu s-a avizat de ieri de azi...
2

#293 Useril este offline   thenoizz 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 49
  • Inregistrat: 17 iunie 21

Postat 11 octombrie 2023 - 16:13

Este un masterplan în lucru, zona Mall - Galeria 1


Sent from my iPhone using Tapatalk
1

#294 Useril este offline   michidutza 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1223
  • Inregistrat: 26 iunie 16

Postat 11 octombrie 2023 - 20:54

La pasajul de la Baader, au renuntat si la trotuare, iar in forma propusa se apropie si de cladiri prea mult(Aquatim - 3.7m cica, Casa Oglinzilor) ca sa nu zic ca ar trece pe langa blocurile de la Vivalia, deja locuite. V8 e in constructie si trece peste el. Solutiile sunt derizorii, iar daca vor ramane cumva, cineva se va bucura de zgomotul rotilor care vor trece peste rosturile de dilatare fix sub geamurile lor.

La toate celelalte pasaje, conexiunile pietonale sunt in bataie de joc!

Prostie peste prostie. :Facepalm_emote_gif: cu mascarici care fac proiecte de pe Google Earth si Street view.

Aceasta postare a fost editata de michidutza: 12 octombrie 2023 - 10:01

3

#295 Useril este offline   ioio_viola 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1449
  • Inregistrat: 17 septembrie 15
  • Sexul:masculin

Postat 12 octombrie 2023 - 12:54

eu nu inteleg ceva. era candva un plan ca inelul doi sa treaca cumva mai la nord (cu rosu) de unde e acum strada aia de legatura (cea cu portocaliu). de ce nu s-a mentinut acest plan care rozolva multe din problemele aparute acum?

Imagine atasata: Baader.jpg
0

#296 Useril este offline   Infra 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 422
  • Inregistrat: 27 februarie 16

Postat 14 octombrie 2023 - 15:06

Probabil sunt probleme cu exproprierile. Orișicum, varianta lui Ioio e mai ok decât ce s-a propus. Dacă se vrea, se poate completa cu drumuri nord sud. Dacă tot dezvoltă zona, poate se vor gândi și la o linie de tramvai între Torontalului și Gara de Est.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Baader.jpg

0

#297 Useril este offline   Infra 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 422
  • Inregistrat: 27 februarie 16

Postat 14 octombrie 2023 - 15:09

Asta e o variantă cu minime demolări de clădiri:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Baader2.JPG

3

#298 Useril este offline   michidutza 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1223
  • Inregistrat: 26 iunie 16

Postat 16 octombrie 2023 - 22:48

:up:

Macar in varianta de deasupra, pasajul ar trece pe langa cladiri comerciale si hale.

Treaba e ca probabil se urmareste o dezvoltare viitoare(deci interese). In cazul unor imobile rezidentiale pe terenul invecinat pasajul va reprezenta un dezavantaj, plus zona de 20m de retragere parca.

In varianta de sus, care e mai buna, trebuie mult mai mult spatiu expropriat, iar din ce am inteles din sedinta au un buget stabilit deja in SF.

Dezavantajul pasajului e prezenta in sine in oras, ca niste mascarici probabil nici nu au luat in calcul ridicarea caii ferate pe estacade.

Aceasta postare a fost editata de michidutza: 16 octombrie 2023 - 22:53

0

#299 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3161
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 17 octombrie 2023 - 13:28

Vezi postareathenoizz, la 11 octombrie 2023 - 14:36, a spus:

Pe 10 octombrie a avut loc o nouă ședință CTATU Timișoara, în cadrul căreia proiectantul WeBuild a prezentat o variantă nouă pentru pasajul Baader.


Am cautat umpic sa vad despre ce este vorba cu firma respectiva (nu am stiut nimele pana cuma). Si din experienta, eu nu cred ca cine se ocupa de planse are efectiv toate datele cum trebuie. Firma este italiana, cu sediul in tara de origine. Partea romana sunt probabil persoane de legatura (si poate un inginer ceva care cunoaste cad si poate face traduceri s-au completari la planuri), care au cautat doar un post caldut la o firma straina si dau din lac in put cu oferirea de informatii. Spun asta din experienta, pentru ca am fost pus in asemenea situatii de rahat, probabil si altii care lucrati/ a-ti lucrat cu terti cunoasteti felul in care pot ajunge lucrurile, cand unu vorbeste romaneste si altul hindi. Am toata increderea ca firma ar fi executat cum trebuie proiectul si ar fi oferit toate solutiile... daca i se si spuneau cerintele in totalita... dar probabil pretul era altul.

Cu alte cuvinte au facut baietii de la "centru" o romaneasca... ca de obicei. Sa speram ca le priesc ratele alea la lucrurile pe care si le-au cumparat :Facepalm_emote_gif: .

In concluzie, e clara treaba, nu va fi nici o linie pe estacada, nici un pasaj/pasarela s-au alte cele. Dupa cum am spus, singura solutie ar fi chemarea in instanta a celor responsabili de catre primaria TM si din banii de pe despagubiri, facut un poriect cum trebe.
0

#300 Useril este offline   ioio_viola 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1449
  • Inregistrat: 17 septembrie 15
  • Sexul:masculin

Postat 18 octombrie 2023 - 10:26

„Am câștigat definitiv procesul în cadrul căruia SC Timcon SA a cerut anularea actului administrativ prin care CJ Timiș respinge cererea de emitere a certificatului de atestare a dreptului de proprietate asupra unui surplus de teren aflat chiar în centrul orașului. Conform HG nr. 834/1991, societăţilor comerciale cu capital de stat li se asigură terenul necesar pentru desfăşurarea activităţilor comerciale care constituie obiectul lor de activitate. Echipa Consiliului Județean Timiș a dovedit în instanță că terenul solicitat de SC Timcon SA nu este necesar desfăşurării activităţii acestei societăți, astfel că, 6.582 mp de teren valoros, aflat lângă Iulius Mall, ajung în administrarea Primăriei Municipiului Timișoara. Colegii din Consiliul Județean Timiș au făcut mari eforturi pentru a câștiga acest proces, de aceea, sper ca Primăria Timișoara să fructifice corespunzător terenul obținut, în interesul comunității”, a transmis Alin Nica, președintele CJ Timiș.


https://www.pressale...iul-timisoarei/

daca asta e adevarat uite cum se rezolva si problema pasajului Baader. nu stiu exact unde sunt acei 6500mp, dar se pot face niste schimburi de teren daca e necesar pentru a face o infrastructura calumea in zona aia.
0

Arata acest topic


  • (25 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi