STP Timișoara Forum: Modernizarea liniei CF Timișoara Est - Ronaț Triaj - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (25 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Modernizarea liniei CF Timișoara Est - Ronaț Triaj Lungime 13.86 km | val. contract 1.44 miliarde Lei | durata 42 de luni

#261 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3161
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 07 august 2023 - 14:02

Vezi postareaInfra, la 07 august 2023 - 13:24, a spus:


Proiectanții de la Metroul S.A. și-au bătut joc de Timișoara prin acest SF.



Cu un nume de firma ca asta am intrat imediat la banuieli :rad_masa:

Dar la o scurta cautare am aflat ca:

-firma este defapt a statului Roman;

-este o relicva de dinainte de 89, "rebranduita" in 91;

-a fost infiintata mai mult pentru a se ocupa de proiecte care tin de metroul Bucurestean, dar "s-a extins pentru a face fata provocarilor", asta e jargon de bisnit pentru "vreau bani mai multi asa ca ma prefact ca stiu mai multe cand nu stiu";

-firma s-a mai ocupat si de alte proiecte din tara, cum este podul suspendat de la Braila, dar nu are treaba cu nevoile de nisa a-le fiecarui oras;

Ca si concluzie, PMT ar trebuii sa faca ea un studiu (daca nu exista deja), pentru nevoile orasului, si sa nu accepte studii facute de oameni care cunosc doar Romania din anii 80, care nu avea Mall-urile si suburbiile de acum.
3

#262 Useril este offline   The Mechanic 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 1278
  • Inregistrat: 30 ianuarie 15
  • Sexul:masculin

Postat 07 august 2023 - 15:08

Asa se intampla cand niste straini de Timisoara(ca si grindeanu) iau foaia si pixu' in mana.
3

#263 Useril este offline   Gioco 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 1414
  • Inregistrat: 25 februarie 16
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 07 august 2023 - 22:38

În timp ce Simonis face lucruri pentru Timișoara și judet, Grindeanu este Gică-contra și este nelipsit de la meciurile echipei CFR Cluj alături de șeful lui real...Vasile Dâncu. :angry:

Aceasta postare a fost editata de Gioco: 07 august 2023 - 22:40

1

#264 Useril este offline   GPS 

  • Membru Senior**
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 837
  • Inregistrat: 25 iulie 17
  • Sexul:masculin
  • Locatia:București

Postat 08 august 2023 - 08:38

Vezi postareaGygyman6, la 07 august 2023 - 14:02, a spus:

Cu un nume de firma ca asta am intrat imediat la banuieli :rad_masa:

Dar la o scurta cautare am aflat ca:

-firma este defapt a statului Roman;

-este o relicva de dinainte de 89, "rebranduita" in 91;

-a fost infiintata mai mult pentru a se ocupa de proiecte care tin de metroul Bucurestean, dar "s-a extins pentru a face fata provocarilor", asta e jargon de bisnit pentru "vreau bani mai multi asa ca ma prefact ca stiu mai multe cand nu stiu";

-firma s-a mai ocupat si de alte proiecte din tara, cum este podul suspendat de la Braila, dar nu are treaba cu nevoile de nisa a-le fiecarui oras;

Ca si concluzie, PMT ar trebuii sa faca ea un studiu (daca nu exista deja), pentru nevoile orasului, si sa nu accepte studii facute de oameni care cunosc doar Romania din anii 80, care nu avea Mall-urile si suburbiile de acum.



Metroul S.A. nu este a statului român. Este o firmă privată care s-a ocupat de tot ce înseamnă proiectare a metroului după 89.
Site-ul lor este acesta: https://metroul.ro/ .
0

#265 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3161
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 08 august 2023 - 15:10

Adevarat, greseala mea. Dar ce am spus ramane valabil, si mai pot adauga un aspect acum. Este o capusa atunci, ceea ce agraveaza lucrurile. Adica este prea cusuta cu ata alba toata treaba. Fix dupa 89 s-a privatizat exact acea parte a unei institutii de care ai nevoie pentru lucrari care necesita bani multi, foarte multi. Iar acuma cand sunt clar si alti jucatori pe piata din Romania, vii tu cu firma "de casa" cu pretextul ca "raspunzi unor noi provocari".

Exact acceasi treaba ca si cu caile ferate. Taman acele fabrici si ateliere de care era nevoie pentru reparatii si modernizari au ajuns pe mana "oamenilor de afaceri", care tot pomana vor pana si in ziua de azi.
2

#266 Useril este offline   DanielT 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1530
  • Inregistrat: 06 aprilie 17

Postat 10 august 2023 - 08:57

in sedinta CTATU din 08.08.2023 de la minutul: 03:59:00 e o discutie mai lunga de o ora legata de pasajele/podurile de pe traseu pentru cine are rabdare sa asculte. Nu am rezumat ca nu am apucat sa ascult mare lucru.
In primele 10 minute am retinut doar balbaielile proiectantului care habar n-are ce e prin oras, nu stie strazile, denumirile corecte ale pasajelor, obiective, in fine....sa-si faca fiecare o parere.
Un pic offtopic, ce mi se mai pare de mentionat e o discutie despre un PUZ nou pt Lidl pe terenul fostei fabrici Kandia, e la minutul 00:18:00

https://www.facebook...327671624826081

Aceasta postare a fost editata de DanielT: 10 august 2023 - 09:23

2

#267 Useril este offline   michidutza 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1223
  • Inregistrat: 26 iunie 16

Postat 10 august 2023 - 10:29

Cateva concluzii:

- din 5 pasaje pietonale pe sub calea ferata, beneficiarul a stabilit cica ca raman doar 3(Oituz, 700 si Popa Sapca), in ciuda faptului ca reprezentantii primariei Timisoara au cerut 5(mai trebuia la Curtea de Conturi si la Parcul Botanic).

- La pasajul de la Radu de la Afumati/Comoarei urmeaza ceva exproprieri : teren de fotbal si parculet, zona verde
Proiectul propus este foarte foarte prost, deoarece cei care coboara de pe pasaj, indiferent de directie nu au nici o posibilitate sa faca stanga.
Pe partea cu strada Comoarei ar fi trebuit un sens giratoriu, tocmai pentru a facilita accesul si pe Liliacului.
Pe partea de la Radu de la Afumati, cei care coboara sunt obligati sa mearga in fata, fara o posibilitate de a intoarce sa intri pe strazile care au legatura sub pasaj de exemplu.

Imagine atasata: Capture.JPG Imagine atasata: Capture2.JPG

- Trecerea de la A.Rosetti cred va disparea cu totul, nu cred ca e loc pentru pasaj.

Imagine atasata: Capture3.JPG

- La Gh.Adam e o intreaga imbarligatura, ca facem autostrazi in oras. Tot ce inseamna pietoni, biciclisti au fost pusi la zid, tramvaiul are deja cruce pentru o eventuala trecere.

Imagine atasata: Capture4.JPG Imagine atasata: Capture5.JPG

L.E: Apar o gramada de semne de circulatie, dar trecerile de pietoni ioc. Si astia de la circulatie, avizeaza pe burta...ca de aia sunt burtosi.
Parca e trasata o trecere de pietoni la Conti in fata, in rest pauza...pietonii vor levita.

- Baader e in pregatire.

- La gara de Nord va fi o pasarela pietonala care va uni gara de o parcare facuta pe partea cu strada Nera.

Imagine atasata: Capture6.JPG

- Pe Aleea Padurii Verzi trecrea ramane la nivel.

Asistam neputinciosi la cel mai mare masacru urbanistic...facut de niste incompetenti.

Aceasta postare a fost editata de michidutza: 10 august 2023 - 14:29

6

#268 Useril este offline   The Mechanic 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 1278
  • Inregistrat: 30 ianuarie 15
  • Sexul:masculin

Postat 10 august 2023 - 12:32

M-am uitat si eu de la 3:59:00 si ramane cum am mai zis: niste straini de Timisoara au foaia si pixul in mana. Au ajuns prin niste conjuncturi sa decida viitorul orasului unii care propun niste solutii slabe, iar la intrebarile arhitectului-sef din primarie incepeau sa dea din umeri si din coate cu raspunsuri gen "nu stiu, asa le-a aprobat comisia de circulatie(alti habarnisti), noi am respectat...". Doar auzindu-l pe proiectant si dupa felul in care a prezentat proiectul cu acel italian nu imi inspira incredere. Ei au venit cu o maculatura cu care ar fi ramas corigenti la facultate, crezand ca poate fi aplicata in oras. Uite ca nu toti pun stampila fara sa se uite.

Daca eram din primarie mergeam la fata locului cu astia doi si alegeam cele mai bune solutii. Ne opream la fiecare obiectiv si faceam o schita pe foaie, mai da-l dracu de autocad ca nu cu asta trebuie sa ne iei ochii. Vii la fata locului si vezi care e situatia, cum se circula, ce ar merge, ce nu, iti folosesti imaginatia si pui in practica asa cum ai invatat.
Daca ar fi sa fie implementat proiectul asta asa cum e acum, am ajunge la stiri la rubrica "epic fail" cu oamenii care se plang ca e mai rau ca inainte. Nu e loc pentru mediocritate aici!

Aceasta postare a fost editata de The Mechanic: 11 august 2023 - 11:21

7

#269 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3161
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 10 august 2023 - 13:07

Cam prost gandit Gh Adam. Daca vii dinspre UMT nu ai cum sa urci pe pasaj, desi cand revii ai rampa :blink: . Vad ca ar fi semafoare la coborare... pai atunci mai castigati ramanem daca ramane trecerea, pentru ca ar fi mai rapida, aia se aprinde doar cand trece trenul, pe urma masinile tot trec, semaforul ar merge toata ziua.

Propunerea mea mai jos, cu adaugarea ca la Statia Meteo, as pune un semafor cu senzor pentru tramvai, care sa tina undeva la 10 secunde, pe rosu tramvaiul, astfel sa fie destul timp pentru a se schimba pe rosu la masini. In rest, as lasa si trecerea veche, dar ea ar ramane inchisa desigur, cu mentiunea ca ar putea fi folosita atunci cand se lucreaza la pasaj. Da va fi linie de viteza, dar poate si CFR sa deie o circulara cand se lucreaza in zona ca viteza este redusa cand este cazul. Propunerea mea, nu e nici musai sa fie pod, poate fi si un set de tuneluri, dar inafara de cei care merg la UMT nu prea vad pe cine ar deranja, in jur fiind mai multe fabrici, depozite si alte facilitati industriale.

Imagine atasata: Road copy.JPG
2

#270 Useril este offline   DanielT 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1530
  • Inregistrat: 06 aprilie 17

Postat 10 august 2023 - 13:36

Am reusit si eu sa vad totul, a rezumat @michidutza foarte bine discutia, doar vroiam sa mai intaresc cateva aspecte: unu, partea cu comisia de circulatie, babaiatule' niste inapti cu crengi, cum sa-si dea seama Almajan in 5 secunde de coborarea aia de pe pasajul Radu de la Afumati/Comoarei ca e o mizerie si o comisie intreaga nu au observat lucrul ala si sa-l si avizeze favorabil.
Al 2-lea lucru, e smenuiala cu care umbla CFR-ul, una zice/alta face legat de subtraversarile pietonale.
Trei, italienii au infrastructura smechera pe unde am umblat, ce drq cauta papagalii aia doi la noi? In Italia ii bateau aia la intrare daca se prezentau cu mizeriile alea de soltutii ce ni le arata noua.
Patru, oricand prefer sa se renunta la proiectul in forma actuala, e o bomba.

Aceasta postare a fost editata de DanielT: 10 august 2023 - 13:37

6

#271 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3161
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 10 august 2023 - 14:11

Eu cred ca cel mai ok se rezolva treaba la tribunal. Timisoara are toate datele de care are nevoie si ar putea castiga. Dupa mine, sa lase CFR-ul sa faca linia asa cum doreste. Inteleg de ce vrea sa o faca asa, dar va trebuii sa si plateasca pentru asta. Nu trebuie sa faca ei pasajele, s-au sa deie vreun ban din proiectul european. L-e va face Timisoara, dar in acelasi timp va putea da in judecata CFR-ul pentru solutia aleasa si asumata, si inaptitudinea de a venii cu alternative care nu raspund problemelor din zona respectiva, iar banii ceruti in instanta ar putea fii costul lucrarilor si cheltuielile de judecata. Cred ca ar fi mult mai elegant, si nu s-ar mai pierde atata timp cu discutii pe desene facute degeaba. Foarte bine, acum banii sunt dati pe o mazgaleala in CAD, iar daca proiectul nu se va face din motive firesti, ramanem si cu banii dati si fara solutie.

Mai un aspect care cred ca e important. Daca intradevar s-ar intampla ce am spus eu, un proces. Cred ca ar fi valuri prin institutiile statului. Ar fi un precedent, care ar mai trage semnale de alarma ca la CFR e lipsa masiva de personal pe partea asta de proiecte, si odata lovit un obstacol de genul, vor trebuii sa tot scoata bani din buzunar pentru daune, chiar si altor orase daca va fi cazul. Si cu alte cuvinte, mereu se plang si cei din Primarie ca mai multi bani se duc la Bucuresti decat vin inapoi, ei uite acuma este o ocazia sa aducem din banii aia inapoi :naughty1: .
1

#272 Useril este offline   michidutza 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1223
  • Inregistrat: 26 iunie 16

Postat 10 august 2023 - 14:28

Vezi postareaGygyman6, la 10 august 2023 - 13:07, a spus:

Cam prost gandit Gh Adam. Daca vii dinspre UMT nu ai cum sa urci pe pasaj, desi cand revii ai rampa :blink: . Vad ca ar fi semafoare la coborare... pai atunci mai castigati ramanem daca ramane trecerea, pentru ca ar fi mai rapida, aia se aprinde doar cand trece trenul, pe urma masinile tot trec, semaforul ar merge toata ziua.

Propunerea mea mai jos, cu adaugarea ca la Statia Meteo, as pune un semafor cu senzor pentru tramvai, care sa tina undeva la 10 secunde, pe rosu tramvaiul, astfel sa fie destul timp pentru a se schimba pe rosu la masini. In rest, as lasa si trecerea veche, dar ea ar ramane inchisa desigur, cu mentiunea ca ar putea fi folosita atunci cand se lucreaza la pasaj. Da va fi linie de viteza, dar poate si CFR sa deie o circulara cand se lucreaza in zona ca viteza este redusa cand este cazul. Propunerea mea, nu e nici musai sa fie pod, poate fi si un set de tuneluri, dar inafara de cei care merg la UMT nu prea vad pe cine ar deranja, in jur fiind mai multe fabrici, depozite si alte facilitati industriale.

Atasament Road copy.JPG



Ar fi bune tunelele. Calea ferata pe estacade era cea mai buna solutie.

NU uita ca ai si un cartier, care este impactat enorm. Practic pasajul ii rupe pietonal de o buna parte din oras. Sa nu mai mentionez ca foarte multi biciclisti(adulti si copii) trec prin zona, mai ales cei care merg la Pad Verde.

Imagine atasata: Capture66.JPG

O varianta mai buna mi s-ar parea astfel:

Imagine atasata: Capture77.JPG

- Pe GH.Adam as face o trecere subterana exclusiv biciclisti si pietoni. ( Sinele de tramvai ar trebui mutate pe mijloc )

- Pe Avram Imbroane as face o trecere subterana de mica adancime(max 2.5m) cu o singura banda pe sens si trotuare pentru acces pietonal/biciclisti.

- Cele doua sensuri faciliteaza traficul in toate directiile


PS: Nu prea e vreo solutie vesela pentru oras cu pasajele acestea.

Aceasta postare a fost editata de michidutza: 10 august 2023 - 14:36

0

#273 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 10 august 2023 - 15:01

Vezi postareamichidutza, la 10 august 2023 - 14:28, a spus:

Calea ferata pe estacade era cea mai buna solutie.



Pai nu? Absolut toate celelalte probleme si batai de cap se eliminau. Pietonii la orizontala, biciclistii/trotinetistii la fel, masinile si transportul in comun tot la fel. Poti face traversari sub calea ferata pe oriunde,...

Sau varianta subterana dar tocmai ce s-au facut doua pasaje noi "subterane"...Jiul si Popa Sapca si se face si al treilea...

Trebuia facut ori tot tronsonul urban subteran, ori pe estacade. Alegerea trebuia sa apartina specialistilor care tineau cont de sol, de ape subterane, de costuri la o varianta sau cealalta, etc.,...

Altfel va iesi o porcarie mare toata lucrarea.



4

#274 Useril este offline   corco 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 990
  • Inregistrat: 10 octombrie 16
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:desbateri pe forum si prietenii

Postat 10 august 2023 - 15:56

Discutiile purtate in sedinta CTATU sunt foarte obiective si evaluate din perspective multiple si in interesul public.

Un rezumat strict pe discutia cu proiectul de reabilitare in care m-am abtinut foarte mult sa nu spun si lucruri mai aspre despre ce s-a intamplat in sedinta.
Proiectantul cu accent in principiu s-a trezit din somn, incepe in stilul umplutura din nou discutiile despre hidroizolatii si vopsiri, lipseau canale Anif

Pasajul de pe Str. Gh Adam si Radu de la Afunati vine cu rol dedicat pentru descongestionarea a zonei :)))

Trecem la pasaje pietonale, se poate ajunge de pe o parte pe alta pe la sala de sport :))) directorul de proiect explica ca este si pista ciclabila
Pasajul este din beton armat si are chiar rampa
Dar tot ce este in afara amprizei treb discutat cu Primaria, he-he...ramane garla in mijlocul satului
Au mai schitat in zona spitalui de copii un pasaj reprezentat din imagini satelitare :))
Al 3-lea pasaj este si el solutie din beton armat cu racordare pina la ampriza si ulterior Dumnezeu cu mila clarrr, sunt trasate 2 linii verticale care delimiteaza cat fac ei si cat nu mai fac :)))

Arhitectul sef la un moment dat intelege ca e vorba de amatorim si a pus punctul pe "I" pana la urma, sa se faca subtraversarea de la curtea de conturi cum a fost prevazut in PUZ, in acel moment liniste si eee....au cerut un km approximativ, la parcul Botanic a dat tare cu virgula pasajul.
In bezna proiectantul a facut cunoscut ca ei au primit un proiect agreat de MT, nicidecum de TM :)

In ultima instructiune au primit doar cele 3 de la MT, asta e tot ce au de construit
La Botanic stupoare, nu e nimic acolo pe plansa baietilor :))) discutiile anterioare au fost degeaba, sau facut ca ploua si la un moment dat a intervenit seful ca prezentarea este tot ce au, altceva nu au cum sa implementeze conf contractului cu CFR...cu avizul TM sau sters de noroi pe slapi.


Revenind la pasajele superioare liniste din nou, baietii au niste planse aduse din piata, nu au nici un context, nu respecta nici o regula urbanistica, in principiu sunt in zona padurea Verde :)) chiar daca N este drumul principal

Sper avizul de Circulatie sa nu avizeze niciodata solutia de intersectie propusa acum la Gh Adam pana la clarificarea tuturor cerintelor rezultate din avizul initial. Afumati au anuntat ca e avizat de comisia de Circulatie,

Vestea buna esta ca Politia Rutiera nu a avizat nimic, ce au prezentat acum este varza totala in capul lor, nu au nici o idee despre realitatea din teren.

Afumati au anuntat ca e avizat de comisia de Circulatie , solutia a fost gandita de o minte rara, de noaptea mintii, li s-a explicat ca este nefunctional dar ei tot o tin cu beneficiarul, acum o gandesc pe unde intorc, comisia de Circulatie are treaba multa aici :))) vor veni cu alte solutii daca ai lasa beneficiarul

Badeer a fost predat, sa vezi acolo surprize, surprize

Comisia va avea mult de lucru sa lamureasca si sa se le retransmita din nou ce au de facut

La final li se explica din nou ce au de facut, nu au argumente, schimba subiectul si aduc in discutie elemente despre constructii civile, umplutura si povesti, cu asa ceva sau prezentat

La Ronat nu este in contract peroanele pentru pers cu dizabilitati, nu este in constract

La intrebarea cand incep lucrarile, au dat-o ca lipseste avizul de la PMT :)))

nu tu grafic de lucrari prevazut, in 3 ani se intampla totul, asa dintr-o data se va lucra in toate punctele

Statia de tren urban Ronat este la Timisoara :)) asa spune beneficiarul

In concluzie un maraton veritabil pierdut de castigatori care reconfirma dezastrul urbanistic care se pregateste la reabilitarea caii ferate, apoi lipsa totala de conformare din partea beneficiarului in legatura cu specificul, reglementarile de urbanism si cerintele de mobilitate ale comunitatii locale
2

#275 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3161
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 10 august 2023 - 17:06

Vezi postareaGygyman6, la 10 august 2023 - 13:07, a spus:

Cam prost gandit Gh Adam. Daca vii dinspre UMT nu ai cum sa urci pe pasaj, desi cand revii ai rampa :blink: . Vad ca ar fi semafoare la coborare... pai atunci mai castigati ramanem daca ramane trecerea, pentru ca ar fi mai rapida, aia se aprinde doar cand trece trenul, pe urma masinile tot trec, semaforul ar merge toata ziua.

Propunerea mea mai jos, cu adaugarea ca la Statia Meteo, as pune un semafor cu senzor pentru tramvai, care sa tina undeva la 10 secunde, pe rosu tramvaiul, astfel sa fie destul timp pentru a se schimba pe rosu la masini. In rest, as lasa si trecerea veche, dar ea ar ramane inchisa desigur, cu mentiunea ca ar putea fi folosita atunci cand se lucreaza la pasaj. Da va fi linie de viteza, dar poate si CFR sa deie o circulara cand se lucreaza in zona ca viteza este redusa cand este cazul. Propunerea mea, nu e nici musai sa fie pod, poate fi si un set de tuneluri, dar inafara de cei care merg la UMT nu prea vad pe cine ar deranja, in jur fiind mai multe fabrici, depozite si alte facilitati industriale.

Atasament Road copy.JPG


Am mai cizelat umpic solutia. Cred ca pentru pietoni, cel mai ok ar fi 2 pasaje subterane, deoarece ar necesita o inaltime mai mica de abordat. Dar in mare pentru auto, cam ce am pus in imagini cred ca se poate realiza lejer. Curbele ar fi indeajuns de line pentru viteze acceptabile, iar ca optini, se va putea merge de oriunde pana oriunde. Linia de tramvai ramane in mare cam unde este, ce ar putea fi adaugat, ar fi o legatura de la statia meteo, prin subteran, la pasajul pietonal, care eu unul m-am gandit ca ar fi mai mult o galerie, nu neaprat un tunel ingust, astfel ramane mai aerisit totul. Cel de la UMT, ar fi poate mai mic, pentru ca si zona este mai ingusta.

Imagine atasata: GA Overpass 1.JPG
Imagine atasata: GA Overpass 2.JPG
Imagine atasata: GA Overpass 3.JPG
1

#276 Useril este offline   ioio_viola 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1449
  • Inregistrat: 17 septembrie 15
  • Sexul:masculin

Postat 11 august 2023 - 07:58

putem sa desenam noi cat vrem cu carioca. daca cei din primarie nu se opun avizarii in felul in care e acum o sa iasa o mizerie de nedescris pe care cel putin 100 de ani nu mai o modifica nimeni. prefer sa nu faca nimic decat sa faca ce si-au propus acum.
3

#277 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2361
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 11 august 2023 - 08:41

Din câte am înțeles eu din tot acest proiect primăria da doar aviz consultativ autorizarea de construcție vine de la consiliul județean direct către CFR ca beneficiar.. Sper sa fi priceput eu bine..
Din punctul de vedere CFR obiectivul lor e strict modernizarea liniei ferate ca și infrastructura pentru viteza pana la 160 km/h.. Nu ii interesează defel cum încurcă treaba la nivel local.. Si cu asa politicieni de 0 bani doar rău va fi din păcate.
2

#278 Useril este offline   corco 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 990
  • Inregistrat: 10 octombrie 16
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:desbateri pe forum si prietenii

Postat 11 august 2023 - 10:06

Autorizatia de constructie pentru segmentul care este in oras inteleg ca va fi emisa de Primarie fiind un obiectiv parte din domeniul public, daca se solicita si avizul CJT este chiar mai bine, atunci poate interveni politicul sa spuna STOP mai ales ca este vorba despre nereguli

Au fost consultari cu Primaria unde au fost cerute conformari dar nu le-a bagat nimeni in seama
Situatia este clara din punctul de vedere al comisiei, trebuie sa convingi tu ca si proiectant si beneficiar care sunt solutiile si ce beneficii aduc si nu INVERS, iar atunci cand ti se aduc argumente si se expune nevoia acceptarii unor modificari te conformezi nu dai din umeri si reactia care au avut-o

Solutia de la Baader o vad deja cireasa de pe tort, nu au prezentat-o in comisie, suspecta decizie pentru ca au anuntat ca plansele au fost deja finalizate si transmise.

Nici la Gh Adam nu e clarificata solutia din punct de vedere al accesului pietonilor, este o mare problema care exista la toate pasajele superioare care le propun

Aceasta postare a fost editata de corco: 11 august 2023 - 10:57

1

#279 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 11 august 2023 - 12:59

Observ ca tot mai multi colegi de forum dar nu numai si-au dat seama ca avem de-a face cu un proiect deosebit de prost pentru oras ...
Pe de lata parte este tot mai limpede ca cea mai buna solutie ar fi fost ridicarea caii ferate de estacada. Astfel dispareau toate problemele de supratraversare a cai ferate, fie auto, fie pietonal, fie cu bicicleta sau trotineta, inclusiv reteaua mijloacelor de transport in comun se putea extinde de o parte si alta a caii ferate fara ca aceasta sa fie un obstacol/paravan...

Voi reposta acele cateva schite modeste care imi apartin si dupa care se poate deduce ce elegant pot fi rezolvate aceste multiple probleme care se vad doar la o studiere superficiala facuta de amatori, in cazul liniei la sol.


Aceasta ar fi cea mai buna solutie pentru urmatorii 100 de ani...cel putin.


Imagine atasata: tren estacada baader 01.jpg Imagine atasata: tren estacada tm est 02.jpg Imagine atasata: tren estacada frigului-imbroane 01.jpg



Imagine atasata: tren estacada imbroane 01.jpg Imagine atasata: tren estacada gh adam 01.jpg Imagine atasata: tren estacada aleea padurea verde 01.jpg

7

#280 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30166
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 11 august 2023 - 17:29

Da, Mile ar fi foarte bine sa se poata asa ceva, dar fiind gara de Est acolo unde e, nu poti sa urci asa abrupt cu linia pe estacada. Chiar daca pentru calatori s-ar putea face un peron suspendat la nivelul estacadei, pentru marfa ar insemna sa desfiinteze tot triajul ala cu 'spe linii ce e in zona garii si dupa ea. Zic si eu, nefiind vreun expert. Pentru varianta subterana, urma ca linia pentru calatori sa coboare cu ceva sute bune de metri inainte de a ajunge in gara, urmand probabil ca triajul sa dispara si linia de marfa sa aiba o centura feroviara prin afara orasului.
Adica din toate liniilea astea marcate cu gri pe harta sa ramana doar cele trasete cu rosu de mine, doua la numar:

Imagine atasata: gara E.jpg

Sigur, pentru tine sau pentru mine ar fi solutia ideala, dar nu cred ca CFR va accepta asa ceva in ruptul capului.
1

Arata acest topic


  • (25 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi