Discutiile purtate in sedinta CTATU sunt foarte obiective si evaluate din perspective multiple si in interesul public.
Un rezumat strict pe discutia cu proiectul de reabilitare in care m-am abtinut foarte mult sa nu spun si lucruri mai aspre despre ce s-a intamplat in sedinta.
Proiectantul cu accent in principiu s-a trezit din somn, incepe in stilul umplutura din nou discutiile despre hidroizolatii si vopsiri, lipseau canale Anif
Pasajul de pe Str. Gh Adam si Radu de la Afunati vine cu rol dedicat pentru descongestionarea a zonei

))
Trecem la pasaje pietonale, se poate ajunge de pe o parte pe alta pe la sala de sport

)) directorul de proiect explica ca este si pista ciclabila
Pasajul este din beton armat si are chiar rampa
Dar tot ce este in afara amprizei treb discutat cu Primaria, he-he...ramane garla in mijlocul satului
Au mai schitat in zona spitalui de copii un pasaj reprezentat din imagini satelitare

)
Al 3-lea pasaj este si el solutie din beton armat cu racordare pina la ampriza si ulterior Dumnezeu cu mila clarrr, sunt trasate 2 linii verticale care delimiteaza cat fac ei si cat nu mai fac

))
Arhitectul sef la un moment dat intelege ca e vorba de amatorim si a pus punctul pe "I" pana la urma, sa se faca subtraversarea de la curtea de conturi cum a fost prevazut in PUZ, in acel moment liniste si eee....au cerut un km approximativ, la parcul Botanic a dat tare cu virgula pasajul.
In bezna proiectantul a facut cunoscut ca ei au primit un proiect agreat de MT, nicidecum de TM
In ultima instructiune au primit doar cele 3 de la MT, asta e tot ce au de construit
La Botanic stupoare, nu e nimic acolo pe plansa baietilor

)) discutiile anterioare au fost degeaba, sau facut ca ploua si la un moment dat a intervenit seful ca prezentarea este tot ce au, altceva nu au cum sa implementeze conf contractului cu CFR...cu avizul TM sau sters de noroi pe slapi.
Revenind la pasajele superioare liniste din nou, baietii au niste planse aduse din piata, nu au nici un context, nu respecta nici o regula urbanistica, in principiu sunt in zona padurea Verde

) chiar daca N este drumul principal
Sper avizul de Circulatie sa nu avizeze niciodata solutia de intersectie propusa acum la Gh Adam pana la clarificarea tuturor cerintelor rezultate din avizul initial. Afumati au anuntat ca e avizat de comisia de Circulatie,
Vestea buna esta ca Politia Rutiera nu a avizat nimic, ce au prezentat acum este varza totala in capul lor, nu au nici o idee despre realitatea din teren.
Afumati au anuntat ca e avizat de comisia de Circulatie , solutia a fost gandita de o minte rara, de noaptea mintii, li s-a explicat ca este nefunctional dar ei tot o tin cu beneficiarul, acum o gandesc pe unde intorc, comisia de Circulatie are treaba multa aici

)) vor veni cu alte solutii daca ai lasa beneficiarul
Badeer a fost predat, sa vezi acolo surprize, surprize
Comisia va avea mult de lucru sa lamureasca si sa se le retransmita din nou ce au de facut
La final li se explica din nou ce au de facut, nu au argumente, schimba subiectul si aduc in discutie elemente despre constructii civile, umplutura si povesti, cu asa ceva sau prezentat
La Ronat nu este in contract peroanele pentru pers cu dizabilitati, nu este in constract
La intrebarea cand incep lucrarile, au dat-o ca lipseste avizul de la PMT

))
nu tu grafic de lucrari prevazut, in 3 ani se intampla totul, asa dintr-o data se va lucra in toate punctele
Statia de tren urban Ronat este la Timisoara

) asa spune beneficiarul
In concluzie un maraton veritabil pierdut de castigatori care reconfirma dezastrul urbanistic care se pregateste la reabilitarea caii ferate, apoi lipsa totala de conformare din partea beneficiarului in legatura cu specificul, reglementarile de urbanism si cerintele de mobilitate ale comunitatii locale