STP Timișoara Forum: Magistrala verde. Calea Sagului - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (5 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Magistrala verde. Calea Sagului

#61 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30256
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 09 august 2023 - 16:21

Vezi postareamichidutza, la 09 august 2023 - 13:42, a spus:

Motivul real?!

Or fi ajuns la concluzia ca e o tampenie? Ori proiectantul ori solicitantul proiectului.
0

#62 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30256
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 28 august 2023 - 17:46

Am mutat discutia despre presa in Flame si pe moment inchid acest topic. La solicitarea voastra, sau imediat ce se va initia ceva in legatura cu acest proiect, il redeschid.
De asemenea, moderatorii sectiunii (Doppler, Chagall, MHN, mile) il pot redeschide daca considera necesar.
3

#63 Useril este offline   chapo 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 154
  • Inregistrat: 14 ianuarie 23

Postat 09 septembrie 2025 - 15:26

Primăria Municipiului Timișoara pregătește documentația pentru atragerea de fonduri europene pentru Magistrala Verde, proiect care completează ansamblul de investiții strategice din zona de vest a orașului – podul și pasajul Solventul și regenerarea urbană a Pieței Mocioni.

Comisia Tehnico-Economică a municipalității a avizat Studiul de fezabilitate, iar indicatorii urmează să fie supuși aprobării în Consiliul Local. Coridorul de mobilitate „Magistrala Verde” Bulevardul 16 Decembrie 1989 – Calea Șagului va introduce benzi dedicate transportului public pe aproape toată lungimea coridorului, asigurându-le autobuzelor prioritate și viteză în deplasare. Singura excepție este între străzile Pavel Ungureanu și Glad. Numărul benzilor auto va fi adaptat la lățimea fiecărui tronson: acolo unde spațiul este limitat, cum este între Piața Mocioni și Bulevardul Dragalina, va rămâne câte o bandă pe sens, iar în zonele mai generoase, precum segmentul dintre Bulevardul Rebreanu și Shopping City, vor fi păstrate câte două benzi auto pe sens.

„Calea Șagului este astăzi una dintre cele mai aglomerate artere din Timișoara, supraîncărcată de mașini. Prin Magistrala Verde schimbăm această realitate: prioritizăm transportul public, creăm culoare dedicate pentru pietoni și biciclete și amenajăm mai mult spațiu verde de calitate. Este un pas esențial în strategia noastră de a transforma Timișoara într-un oraș mai verde și mai prietenos cu oamenii. Prin acest proiect, întregul culoar va fi reconfigurat, iar timișorenii vor câștiga spații publice moderne și sigure”, a declarat primarul Dominic Fritz.

Magistrala Verde va reconfigura o suprafață de peste 114.000 de metri pătrați de spațiu urban, din care aproape jumătate reprezintă carosabil. Investiția municipalității aduce o infrastructură complet nouă pentru mobilitatea alternativă, respectiv aproape cinci kilometri de piste de biciclete. Totodată, pietonii vor câștiga spațiu și siguranță: aproape 20.000 de metri pătrați de trotuare vor fi reamenajați cu finisaje de calitate – piatră naturală și pavaj modern. Proiectul Primăriei Municipiului Timișoara prevede și creșterea zonei verzi de la circa 14.000 de metri pătrați la peste 16.000 mp.

Valoarea estimată a investiției este de 165.191.258 lei (fără TVA), iar durata de execuție va fi de 36 de luni.

Imagine atasata: 1.jpeg
Imagine atasata: 2.jpeg
Imagine atasata: 3.jpeg
Imagine atasata: 4.jpeg
Imagine atasata: 5.jpeg
4

#64 Useril este offline   Lotilyx 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 76
  • Inregistrat: 07 iulie 23

Postat 15 septembrie 2025 - 23:03

Sunt curios ce solutie vor folosi pentru colorarea benzilor de autobuz/pistelor de biciclete. Nu cred ca se poate obtine turcoaz prin colorarea asfaltului deci probabil vor folosi efectiv vopsea.
0

#65 Useril este offline   Shhhh 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1029
  • Inregistrat: 10 mai 12
  • Sexul:masculin

Postat 27 septembrie 2025 - 14:19

Magistrala Verde, prezentată și dezbătută săptămâna viitoare


Citeaza

Dezbaterea pe tema Magistralei Verzi, „coridorul de mobilitate Bulevardul 16 Decembrie 1989 – Calea Șagului” – după cum este cunoscută oficial –, va avea loc miercuri, 1 octombrie, în sala de festivități „Preot Ioan Imbroane” a Parohiei Iosefin, Piața Alexandru Mocioni nr. 9 (Küttl).

„Persoanele interesate se pot înscrie online la adresele consultare@primariatm.ro și primariatm@primariatm.ro, sau fizic la Camera 12 până la data de 30.09, ora 12, precizând: nume, prenume, organizație reprezentată (dacă este cazul), adresa de e-mail (obligatoriu) pentru trimiterea modalității de conectare online în vederea participării.


Prezentarea va fi transmisă și pe pagina de Facebook a Primăriei Municipiului Timișoara. Informațiile relevante, inclusiv rezultatele Chestionarului aferent dezbaterii publice realizate în urmă cu trei ani, pot fi consultate AICI.

0

#66 Useril este offline   Shhhh 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1029
  • Inregistrat: 10 mai 12
  • Sexul:masculin

Postat 03 octombrie 2025 - 07:56

A fost prezentat proiectul Magistralei Verzi. Dispar sute de locuri de parcare, dar apare o bandă pentru autobuz

Citeaza

Practic, de la mallul din Calea Șagului și până la intersecția cu Liviu Rebreanu vor române două benzi pe sens pentru mașini, dar se adaugă benzile de autobuze suplimentar, câte una pe sens. În dreptul cimitirului vor rămâne doar 4 benzi, autobuzul urmând să intre în coloană și doar înainte de sensul de la Reșiței va reveni pe propria bandă. Foarte interesant, și această intersecție, în prezent în formă de sens giratoriu, va deveni una semaforizată. De partea cealaltă, de-a lungul bulevardului 16 Decembrie vor rămâne câte două benzi pe sens, dar una va fi dedicată autobuzului.


La modul general, poate cea mai importantă modificare care va apărea de-a lungul Căii Șagului și celorlalte sectoare de drum cuprinse în magistrală va fi reducerea semnificativă numărului de locuri de parcare. Din cele 451 existente în prezent vor rămâne nu mai mult de 60.


0

#67 Useril este offline   ioio_viola 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1461
  • Inregistrat: 17 septembrie 15
  • Sexul:masculin

Postat 03 octombrie 2025 - 09:21

cateva lucruri ciudate in intersectia de la Resitei:

Imagine postata
0

#68 Useril este offline   ioio_viola 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1461
  • Inregistrat: 17 septembrie 15
  • Sexul:masculin

Postat 03 octombrie 2025 - 09:24

imi place solutia la Eneas:

Imagine postata
0

#69 Useril este offline   funky 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 112
  • Inregistrat: 16 februarie 09

Postat 03 octombrie 2025 - 10:17

1. Chiar ca e ciudata intersectia aia :( Acolo trebuia in pasaj subteran si refacut sensul giratoriu1, ar fi perfect. Nu stiu ce fumeaza proiectantii si benefeciarii. :machine-gun:
2. Intr-adevar e foarte bine ca se asigura continuitate pentru pista de biciclete de pe Eneas. :coolspeak:
0

#70 Useril este offline   The Mechanic 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 1298
  • Inregistrat: 30 ianuarie 15
  • Sexul:masculin

Postat 03 octombrie 2025 - 10:19

Renuntarea la sensul din Resitei/Iuliu Maniu ar fi cea mai mare schimbare. S-a pus o zi in functiune semaforizarea de acolo dar a fost un esec si au lasat pe intermitent.
In noua configuratie, in caz ca nu merge semaforizarea, scapa cine poate.
Strada Ungureanu se vrea cu sens unic, deci ca sa iesi de la Kaufland/Mega Image trebuie s-o iei pe Porumbescu. Cunosc zona de acolo si cred ca renuntarea la rondou + redirectionarea masinilor de la Kaufland/Mega pe Porumbescu nu vor ajuta traficul.
0

#71 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30256
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 03 octombrie 2025 - 12:18

L-au cum au desenat Piata Iuliu Maniu pare un adevarat nod gordian, asa cum or fi si legaturile dintre sinapsele creierasului lor.
1

#72 Useril este offline   IlieB 

  • Membru Senior*
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 835
  • Inregistrat: 06 iulie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Masini, Excursii, Istorie

Postat 03 octombrie 2025 - 15:39

Vezi postareaThe Mechanic, la 03 octombrie 2025 - 10:19, a spus:

Renuntarea la sensul din Resitei/Iuliu Maniu ar fi cea mai mare schimbare. S-a pus o zi in functiune semaforizarea de acolo dar a fost un esec si au lasat pe intermitent.
In noua configuratie, in caz ca nu merge semaforizarea, scapa cine poate.
Strada Ungureanu se vrea cu sens unic, deci ca sa iesi de la Kaufland/Mega Image trebuie s-o iei pe Porumbescu. Cunosc zona de acolo si cred ca renuntarea la rondou + redirectionarea masinilor de la Kaufland/Mega pe Porumbescu nu vor ajuta traficul.


Sa fim seriosi, cand a fost de pe Budai Deleanu la iesire in sens, 2 benzi, prima banda find dedicata doar pentra la dreapta, adica doar spre Cl. Sagului (inainte de a se reface benzile - undeva anul trecut), se dubla la greu. Stiu zona de 38 de ani, am copilarit 22 de ani la paracul Clabucet, acum de 2 ani tot revin zilnic in zona, deci vorbesc in cunostiinta de cauza.
Cand s-a refacut trasarea de benzi si s-a renuntat la "obligat" la dreapta spre Cl. Sagului, unul nu mai dubleaza, toti stau pe banda 2 sa intre in sens. Sa te fereasca sfantul sa prinzi si o scoala de soferi ca ai ce sta, mai ales ca zona este plina de masini de scoala, se "antreneaza" printre blocuri, masini, parcari.
Sensul actual si acum cauzeaza prbl ca e sau nu semaforizat. Budai Deleanu este cea mai devaforizata ca are de asteptat dublu, odata fluxul ce vine de pe Iuliu Maniu si celalalt de pe 16 Decembrie, abia apoi putand sa intre in sens.
1

#73 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3177
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 03 octombrie 2025 - 17:41

Sincer sa fiu, mai bine lasa lucruile asa cum sunt pana se va face pasajul de la Dambovita si vedem cat din trafic dispare atunci de pe Sagului. Am fost mereu pentru banda de autobuz pe Sagului pana in centru dar restul de briz brizuri sunt in plus si nu isi au rostul acuma. Nu vad ce rost isi are ca Ungureanu sa fie sens unic, care va crea doua puncte de conflic pentru trafic in fata la Kaufland, avand in vedere ca nu vei mai putea sa vii de pe Sagului si sa o iei pe Porumbescu-Ungureanu sa eviti sensul, ci va trebuii sa vii pana la noua intersectie ca mai apoi sa stai la stanga sa intrii, si inca odata ca sa iesi. La fel expresul 8... ala pe unde va mai merge...?

In momentul de fata, ce apare in schite, daca se va implementa asa, vad un ambuteaj urias in zona, cu banda de autobuz mereu ocupata de masini care vor sta la coada la Maniu.
2

#74 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30256
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 03 octombrie 2025 - 18:04

Vezi postareaIlieB, la 03 octombrie 2025 - 15:39, a spus:

...mai ales ca zona este plina de masini de scoala, se "antreneaza" printre blocuri, masini, parcari.


Eu daca vedeam vara ca instructorul are geamul deschis si eram pe partea potrivita, opream in dreptul lor si spuneam: "imi cer scuze ca am intrat la dvs. in poligon" :04:
3

#75 Useril este offline   IlieB 

  • Membru Senior*
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 835
  • Inregistrat: 06 iulie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Masini, Excursii, Istorie

Postat 03 octombrie 2025 - 20:41

Toata zona Dambovita e "pologonul" lor de "testare". Iar cand se duc spre sensul de la Maniu, e crima.

Sensul unic intre intersectie si Porumbeascu ar fi bun, daca la intrare in Kaufland s-ar face un sens giratoriu. Ar rezolva asteptatul si la intrare si la iesire.
0

#76 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10631
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 04 octombrie 2025 - 00:49

Daca ceva functioneaza, de ce sa schimbi?
La cat costa benzina/motorina niciun sofer nu circula aiurea. Este o aberatie sa pretinzi ca daca aglomerezi drumurile, soferii nu o sa mai circule cu masina.
Zeci de mii de timisoreni s-au mutat in satele din jurul orasului si nu au cum sa faca naveta cu bicicleta sau cu transportul in comun. Dintr-un sat metropolitan sunt cateva curse pe zi si nu au un program util pentru toti.
Doar faptul ca pe o portiune vom avea o banda pe sens este suficient pentru ca Calea Sagului sa fie impracticabila.Astazi pentru ca la Shoping City Aquatim avea o interventie si blocase prima banda la ora 13 am tranzitat Calea Sagului in jumatate de ora. Asa o sa fie zilnic dupa finalizarea proiectului.
De ce sa rezervi o banda pentru transportul in comun? Care e frecventa autobuzelor? Cel putin 10 minute.
0

#77 Useril este offline   Fantoma Tramvaiului 3 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1110
  • Inregistrat: 06 iulie 14
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timișoara

Postat 04 octombrie 2025 - 02:40

In mod surprinzator, proiectul "magistrala verde" nu e un dezastru absolut, asa cum ma asteptam. Cateva puncte de notat:

- imi place ideea ca strada Ungureanu sa fie cu sens unic de la Iuliu Maniu pana la Porumbescu (nu vad sa fie probleme la Kaufland, avand in vedere ca strada va avea sens unic pe toata lungimea, ba chiar ar trebui sa fie mai simplu accesul). Si imi place si ideea ca Porumbescu sa fie cu sens unic spre cimitir, cu semafor si posibilitate de viraj la stanga. In momentul de fata fiind sens dublu, daca vine ceva din fata e foarte complicat sa se treaca avand in vedere masinile parcate, iar de pe Ungureanu e aproape mereu coada la intersectie. Asa de pe Ungureanu ar fi doua benzi (poate una dedicata pentru stanga pe Porumbescu), intersectia aia mica semaforizata, si ar putea fi foarte eficient

- imi place foarte mult si ideea ca de la intersectia cu Porumbescu pana la Iuliu Maniu o sa fie 3 benzi. Chiar nu ma asteptam la asa ceva de la incapabilii astia care doar regenerari urbane au in cap

- la intersectia cu Eneas/Vulturilor am o singura adaugare: la capatul strazilor mici acolo ar trebui totusi sa "despice" banda, intr-una de dreapta si alta de stanga (cum si e actualmente de fapt). Loc e, si ar ajuta

- obiectez si eu bineinteles la intersectia de la Iuliu Maniu. E mare, confuza, si nu prea se mai poate intoarce in intersectie. Ar putea sa o lase ca sens giratoriu, dar eventual sa il imbunatateasca. Imi dau seama ca la pasaje degeaba visez, dar ar putea sa faca ceva similar cu o turbogiratie poate. Alaturi de cele trei benzi, ar trebui sa fluidizeze destul de bine traficul, iar dupa ce se va construi in viitor si podul Solventul, si va prelua din trafic, va fi suficient de lejer incat sa nu mai fie nicio problema

- problema cea grava intervine la capatul dinspre Sinaia, unde se continua pe o singura banda pe sens, ceea ce e inadmisibil pentru una din radialele principale ale orasului, si trebuie corectat de urgenta, dar aia nu cred ca tine de proiectul asta
0

#78 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30256
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 04 octombrie 2025 - 10:30

Vezi postareaDoppler, la 04 octombrie 2025 - 00:49, a spus:

De ce sa rezervi o banda pentru transportul in comun? Care e frecventa autobuzelor? Cel putin 10 minute.

Daca faci o banda dedicata autobuzelor, o faci practic pentru linia 33, care are o frecventa intre 7 si 12 minute, dar da, nu prea se justifica o banda dedicata in acest moment. Poate daca se va ajunge candva la 3-4 minute sa zicem (nu am facut vreun studiu in sensul acesta, cu toate ca cei ce au intentia sa faca aceasta banda trebuiau sa-l faca si sa prezinte concluziile si justificarea demersului pe undeva, deci e doar o parere personala)
0

#79 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3177
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 04 octombrie 2025 - 13:35

Vezi postareaFantoma Tramvaiului 3, la 04 octombrie 2025 - 02:40, a spus:

(nu vad sa fie probleme la Kaufland...


Pai cum sa nu fie probleme cand tot traficul care va dorii sa vina la magazin va trebuii sa vina pe strada cu sens unic si sa faca stanga pentru a intra. Iar in acel moment traficul care iese si el tot stanga trebe sa faca sa poata iesii. Se intretaie ambele fluxuri. Acuma macar ai optiunea sa faci dreapta si sa o iei pe Brancoveanu daca nu ai chef sa stai la stanga, ca sa poti iesi, si varianta cu Porumbescu-Ungureanu ca sa intrii daca vii pe Sagului.

Intoarcerea la stanga este mereu cauza cea mai mare de trafic din oras. La Jiu, la Consiliul Europei, la Circumvalatiunii la Kaufland, in toate aceste puncte pentru stanga se sta cel mai mult. Adauga mai multe puncte de conflict ca astea si se va vedea problema mai clar pe viu.

Dupa mine, tot cvadrantul inconjurat de Porumbescu-Sagului-Ungureanu ar trebuii sa fie efectiv giratoriul. Asa elimini de la Maniu un punct de conflict dela 5 la 4. Vii pe Sagului, ai obligatoriu la dreapta pe Porumbescu care va fi sens unic, apoi la intersectia cu Ungureanu traficul se despica, faci stanga pe Ungureanu care este si el sens unic. Din trafic o parte face dreapta la magazin, si cei care doresc sa iasa pot iesii linistiti si ei facand dreapta spre Maniu. La Maniu ar fi un fel de semi sens giratoriu, cam cum este la Regina Maria, unde flxul cel mai mare ramane sa mearga drept (momentan parca este Sagului cu Bd I. Maniu), iar restul face sensul dar semaforizat. Daca vrei sa vii inapoi, faci sensul, si iesi pe Sagului, portiune cu sens unic pana unde este intersectia cu Porumbescu unde se poate merge inainte spre Rebreanu dar si stanga pe Porumbescu daca vrei sa te mai invarti inca odata :). In cazul asta ramane si mult loc liber unde este acuma statia de autobuz de langa Banca. Se poate face o mica mediana cu pomi si locuri de parcare, sa nu se mai blocheze sensul de aia care tot au treaba acolo. Se pot largii si trotuarele chiar pentru pista de biciclete. In teorie astfel da, se poate face banda pe Sagului, dar doar pe Sagului, iar noua configuratie de sens sa ramana "free for all", ca sa curga traficul repede sa poata trece autobuzele. Noi avem ideea asta ca cumva drumurile trebe neaparat sa aiba 10 benzi dar in practica, daca nu ar fi atatea zone de conflict in intersectii traficul ar putea merge lejer si la o banda pe sens. Sigur pentru aia trebe sa fie si ordine pe strada. Fara locuri de parcare pe marile bulevarde ca are unu casa acolo si el acolo parcheaza, fara "eu aici am treaba aici las masina".

LE: De esec s-au succes momentan nu cred ca putem vorbii doar speculam. Ceva stiu si cei din Primarie daca considera ca e ok asa cum vedem in poze. Vedem cand se va implementa ce se va implementa si cat de bine va fi. Eu sunt pregatit sa imi retrag cuvintele de critica daca nu am anticipat bine situatia in cele spuse.

Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 04 octombrie 2025 - 13:46

1

#80 Useril este offline   Tihomir 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 175
  • Inregistrat: 11 iulie 14

Postat 04 octombrie 2025 - 17:45

Vezi postareafunky, la 03 octombrie 2025 - 10:17, a spus:

1. Chiar ca e ciudata intersectia aia :( Acolo trebuia in pasaj subteran si refacut sensul giratoriu1, ar fi perfect. Nu stiu ce fumeaza proiectantii si benefeciarii. :machine-gun:
2. Intr-adevar e foarte bine ca se asigura continuitate pentru pista de biciclete de pe Eneas. :coolspeak:


1) Da, daca ar ploua cu bani, poti sa faci pasaj subteran, dar nu ploua cu bani, nu poti face pasaj in fiecare mandat la orice interesctie, daca vrei sa fii oras european de secolul 21 si nu Cairo.

Vezi postareaDoppler, la 04 octombrie 2025 - 00:49, a spus:

Daca ceva functioneaza, de ce sa schimbi?
La cat costa benzina/motorina niciun sofer nu circula aiurea. Este o aberatie sa pretinzi ca daca aglomerezi drumurile, soferii nu o sa mai circule cu masina.
Zeci de mii de timisoreni s-au mutat in satele din jurul orasului si nu au cum sa faca naveta cu bicicleta sau cu transportul in comun. Dintr-un sat metropolitan sunt cateva curse pe zi si nu au un program util pentru toti.
Doar faptul ca pe o portiune vom avea o banda pe sens este suficient pentru ca Calea Sagului sa fie impracticabila.Astazi pentru ca la Shoping City Aquatim avea o interventie si blocase prima banda la ora 13 am tranzitat Calea Sagului in jumatate de ora. Asa o sa fie zilnic dupa finalizarea proiectului.
De ce sa rezervi o banda pentru transportul in comun? Care e frecventa autobuzelor? Cel putin 10 minute.



Trebuie sa ne decidem daca vrem ca orasul asta sa fie Antwerp sau Phoenix, Arizona, e okay si Phoenix, Arizona, desi toate statisticile obiective ne arata ca orase precum Antwerp sunt mai bune pentru calitatea vietii si sanatatea omului, dar trebuie avuta o data discuta asta. Probabil ca o sa se vada la vot, daca Fritz o sa mai castige un mandat si dupa ce o sa taie din parcari si benzi pe Sagului/Take Ionescu, inseamna ca tindem sa vrem Antwerp, daca o sa votam pe altul care o sa promita ca o sa gandeasca orasul pentru "fluidizarea traficului" si construitul pe lat si nu pe inalt, inseamna ca vrem Phoenix. Eu personal vreau sa traim in Antwerp, Phoenix e orice dar nu un oras, ci o autostrada cu iesire spre zone de case si malluri.

Aceasta postare a fost editata de Tihomir: 04 octombrie 2025 - 18:13

3

Arata acest topic


  • (5 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

3 useri citesc topicul
0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi