VTM de SUD (Centura de Sud) finalizat
#1541
Postat 21 iunie 2023 - 22:11
#1543
Postat 22 iunie 2023 - 11:33
Si cred ca "fake"-ul a fost lansat tocmai de oamwnii lui Umbrarescu pentru a-l atentiona pe Grindeanu si pe alti politicieni ca s-ar putea intampla si asemenea lucruri daca sunt prea iresponsabili (precum sunt) cu situatia in infrastructura cel putin...
#1544
Postat 27 iunie 2023 - 14:01
Asocierea SA & PE CONSTRUCT SRL (lider de asociere) – SPEDITION UMB - TEHNOSTRADE SRL trebuie să finalizeze în 12 luni lucrările care au rămas de executat.
Valoarea contractului este de 383,84 milioane de lei, fără TVA, sumă asigurată prin Programul Transport.
Contractul anterior (semnat cu Tirrena Scavi) a fost reziliat din cauza incapacității antreprenorului, în decembrie 2022, la un stadiu fizic de 58,26%.
#CNAIR #dezvoltare #VOTimisoaraSud #fondurieuropene #CristianPistol"
https://m.facebook.c...100088144501936
#1545
Postat 27 iunie 2023 - 18:43
Cand am facut scoala, pe vremea comunistilor, profesorii nostri/mei ne spuneau sa "citim si printre randuri"...In ziua de azi multi nu stiu sa citeasca nici randurile dar printre randuri... Stiu doar ... like si dislike, din pacate.
https://r3media.ro/c...trada-moldovei/
#1546
Postat 28 iunie 2023 - 11:38
UMB este cea mai puternica firma de constructii din Romania pentru ca sunt destepti dar si pentru ca sunt locali si au conexiuni foarte puternice in administratia nationala si locala si evident si in politica. Daca s-ar schimba patronatul si conducerea, "relatiile" s-ar diminua si implicit eficienta si randamentul companiei.
Presa de la noi este tot timpul in cautare de senzational si de trafic.
DPMDV, nu iti vinzi firma cand este in crestere, cand ai zeci de contracte, cand iti extinzi portofoliul colaborand cu firme straine - vezi tunelurile de la Margina dupa care urmeaza noi segmente de drum cu tuneluri pe A8 in cativa ani, cand ai la o aruncatura de bat o tara in razboi care va avea nevoie de reconstructie in urmatorii ani ( UMB e din zona Bacau), cand preturile la materiale de constructii si combustibil sunt foarte convenabile dupa 2 ani de semi-criza.
Doar daca patronul are un motiv neasteptat si doreste sa lichideze si sa renunte complet la activitate, dar nu prea cred. Daca ar fi sa o vanda peste 2 ani ar putea lua de cateva ori mai mult si si-ar cumpara o insula

https://economedia.r...cutie-pest.html
Aceasta postare a fost editata de Elphax: 28 iunie 2023 - 11:41
#1547
Postat 28 iunie 2023 - 19:06
Firmele externe care castiga si ele unele licitatii nu vin cu forta de munca de afara ci atrag muncitorii de la Umbrarescu lasandu-l pe acesta fara oameni, dezechilibrandu-l. Asta spunea el.
Apoi termenele devin nerespectabile si se intra in cercuri vicioase, atat firmele lui cat si cele straine.
La un moment dat te poti satura de toate astea si iti vinzi afacerea. Si ar putea s-o vanda cu bani seriosi fiind pe val.
#1548
Postat 28 iunie 2023 - 19:32
Aceasta postare a fost editata de chapo: 28 iunie 2023 - 19:33
#1549
Postat 29 iunie 2023 - 09:30
UMB nu are probleme cu respectarea termenelor pentru ca au multe echipe, multe ultilaje, le muta in functie de etapele de executie, suplimenteaza cu subcontractori pe zona Moldova, si-au pregatit din timp depozite de materiale etc.
Si cum spune Chapo , e doar exceptia la A3 unde s-au dus dealurile de sub ei. Ce vedem pe A10 la Alba-Iulia unde se tot surpa autostrada, are aceleasi motive, substraturile dealurilor din lut 100% , la fel este intre Cluj si Zalau.
#1550
Postat 29 iunie 2023 - 11:05
mile, la 27 iunie 2023 - 18:43, a spus:
Cand am facut scoala, pe vremea comunistilor, profesorii nostri/mei ne spuneau sa "citim si printre randuri"...In ziua de azi multi nu stiu sa citeasca nici randurile dar printre randuri... Stiu doar ... like si dislike, din pacate.
https://r3media.ro/c...trada-moldovei/
"Mulțumesc pentru dedicație", dacă te informai mai bine pe acest subiect, îți dădeai seama că este un fals grosolan. A pornit de la o publicație locală, bazat așa cum a spus și elphax de la un zvon că UMB-ul trece printr-un audit efectuat o de o firmă americană. De aici a fost lansată bomba, oare de ce să fie auditat marele UMB, decât pentru altceva decât cumpărarea acestuia de către o altă firmă și oare ce firmă ar putea crea isterie în România - Bechtel. E o minciună e față care ne insultă inteligența, în fine, aparent mulți au pus botul la prostia asta, că deh, ar fi un sâmbure de adevăr. Dacă ziceau că este cumpărată de Fluor, nu mergea știrea mai departe. Deci o știre fără sursă este egal cu ZERO. Iar acea minciună pur și simplu a fost propagată mai departe de celelalte publicații.
Așa că ar trebui să te pună serios pe gânduri cum de o asemenea minciună a ajuns să-ți fie câtuși de puțin credibilă și ar trebui să-ți revizuiești modul de citire a unor astfel de știri. Și să nu mai citești "printre rânduri", ci să citești și să verifici rândurile, aparent școala comunistă a insuflat paranoia, în loc de raționament fundamentat.
#1551
Postat 30 iunie 2023 - 20:26
Asa ca vom vedea peste niste ani de zile ce si cum. Eu sunt pe aici de 15 ani, altii "mari si tari" au venit si au plecat...
#1553
Postat 01 iulie 2023 - 06:48
Aceasta postare a fost editata de IlieB: 01 iulie 2023 - 06:49
#1554
Postat 01 iulie 2023 - 16:11
Citeaza
Orice firmă serioasă (care se respectă) trece periodic printr-un audit extern. Acum câțiva ani am fost terță parte într-un contract pentru efectuarea un audit extern la o firmă din Timișoara. Este o firmă locală (acționari 100% din România) dar care periodic trece printr-un audit financiar și tehnic. Un audit nu înseamnă ceva rău! Un audit extern poate fi asimilat cu o analiză externă/obiectivă, în urma căreia se pot identifica puncte tari, puncte slabe, riscuri, oportunități, posibilități de îmbunătățire, etc.
LE: Audit extern nu înseamnă neapărat un audit realizat de către o enitate străină. Sunt companii care au propriul compartiment de audit intern și care periodic trec printr-un audit extern firmei/audit independent.
Aceasta postare a fost editata de Gioco: 01 iulie 2023 - 18:21
#1555
Postat 07 iulie 2023 - 13:27
Citeaza
Ministrul crede ca obiectivul de infrastructura, atat de asteptat la Timisoara, va fi gata inainte de termenul de 12 luni pe care il are constructorul.
„Astazi (vineri, 7 iulie, n.r.) a fost emis ordinul de incepere pentru Centura Sud. Am facut acea licitatie noua, azi s-a dat ordinul de incepere, UMV a primit ordinul de luni va face organizarea de santier, vor intra in forta. Termenul de executie este de 12 luni, dar eu sunt convins ca va fi redus la 7-8 luni maximum. Cei de la DRDP au emis ordinul de incepere pentru Centura Sud„, anunta la Timisoara Sorin Grindeanu, ministrul Transporturilor.
La data rezilierii contractului anterior, in decembrie 2022, progresul fizic al lucrarilor era de 58,26%.
Va reamintim, firmele omului de afaceri Dorinel Umbrarescu au castigat licitatia organizata de CNAIR dupa rezilierea contractului cu italienii de la Tirrena Scavi. In 27 iunie a fost iscalit contractul pentru continuarea lucrarilor la Centura Sud.
Valoarea contractului este de 383.844.478,02 lei, fara TVA, iar sursa de finantare este Programul Operational Transport aferent perioadei de programare bugetara a UE 2021 – 2027. Perioada de garantie a lucrarilor va fi de 10 ani.
#1556
Postat 10 iulie 2023 - 12:39
#1557
Postat 12 iulie 2023 - 19:57
Citeaza
Buldozerele au inceput cu curatarea portiunilor peste care au crescut buruienile cata vreme nu s-a lucrat.
„Dupa emiterea Ordinului de incepere, antreprenorul a inceput lucrarile pregatitoare pe santierul Variantei de Ocolire Timisoara Sud prin indepartarea vegetatiei, nivelare si pregatirea terenului pentru continuarea lucrarilor. Reamintim ca Asocierea SA & PE CONSTRUCT SRL – SPEDITION UMB – TEHNOSTRADE SRL a castigat licitatia pentru restul de executie la centura Timisoara Sud si are termen 12 luni pentru finalizarea celor 25,690 km„, transmit reprezentantii DRDP Timisoara.
La data rezilierii contractului anterior, in decembrie 2022, progresul fizic al lucrarilor era de 58,26%.
Va reamintim, firmele omului de afaceri Dorinel Umbrarescu au castigat licitatia organizata de CNAIR dupa rezilierea contractului cu italienii de la Tirrena Scavi. In 27 iunie a fost iscalit contractul pentru continuarea lucrarilor la Centura Sud.
Valoarea contractului este de 383.844.478,02 lei, fara TVA, iar sursa de finantare este Programul Operational Transport aferent perioadei de programare bugetara a UE 2021 – 2027. Perioada de garantie a lucrarilor va fi de 10 ani.
#1559
Postat 21 iulie 2023 - 15:15
#1560
Postat 24 iulie 2023 - 08:59