Bozankaya GT6
#981
Postat 30 mai 2023 - 15:48
#982
Postat 30 mai 2023 - 17:45
Vad ca pe 1 si 2 sunt in total 11 Bozankaya, adica sunt integral tramvaie noi, cu exceptia a cate unui varf pe ambele linii, varfuri ce sunt vagoane de alt model.
#983
Postat 30 mai 2023 - 20:54
Pacat… Pe linia 6 imi erau utile..

Si da, intrebam, deoarece, de la o vreme, le observasem numai pe alte linii. Poate intr-un viitor oarecare, pe masura ce vor mai sosi si alte unitati, le vor introduce si pe acest traseu.
#984
Postat 30 mai 2023 - 21:09
#985
Postat 30 mai 2023 - 23:50
#986
Postat 31 mai 2023 - 06:52
O variantă pe care o agreez și eu.Din Hanse este destul de greu să urci/cobori, mai ales dacă ai probleme.
P.S. Preferam modelele Rathgeber,dintre cele vechi, având doar o treaptă de urcat, și uși largi, spre deosebire de tramvaiele Hansa...Dar nu le-am mai văzut de ceva timp.
Aceasta postare a fost editata de Janto A.: 31 mai 2023 - 07:34
#988
Postat 31 mai 2023 - 09:25
Da, este nevoie de o flota mare pentru a putea asigura niste intervale bune de circulatie. 5-10 min in orele de varf ar fi necesar pentru decongestionarea traficului si cand vine sa nu fie supraaglomerat.
Daca tot au ales galben, macar sper sa le vopseasca pe toate pe galben....nu sa ramana kitch cu galben si violet.
Aceasta postare a fost editata de michidutza: 31 mai 2023 - 09:30
#989
Postat 31 mai 2023 - 12:13
In legatura cu intervalul, da, ar trebui scazut timpul de asteptare in statie, doar ca eu nu vad sa se intample asta, nici daca mai comanda inca 50 de tramvaie. Pentru ca nu lipsa de vehicule e problema, ci lipsa de personal. Poti sa ai oricate vehicule vrei, ca sa fie conduse, ai nevoie de un salariat in plus pentru fiecare, ceea ce inseamna pe de-o parte bani de care nu se dispune (sau nu se vrea sa se dispuna), si in plus trebuie oameni dispusi sa faca asta, ceea ce judecand dupa anunturile de angajare de acum cateva luni, nu prea par sa fie
#990
Postat 31 mai 2023 - 14:46
Astia o sa livreze 17 tramvaie si noi nu o sa avem minim 17 vatmani pregatiti sa le conduca in momentul in care vin. Prea multe ne prind nepregatiti-> lipsa atelier, lipsa personal ca si cum nu se stie ca acestea vor veni.... suntem surprinsi ca si cand vine iarna.
#991
Postat 31 mai 2023 - 14:57
Mutilarea unor vagoane se practică în vest la tramvaie cu vechime considerabilă, unde nu se mai produc piese, nu la un vagon produs cu nici 10 ani în urmă pentru care producătorul ar trebui să poată livra toate componentele, majoritatea achiziționate de la terți.
Nu trebuie să fii un geniu al pământului să te uiți ce uși ai pe vagon și să cumperi un set, ce butoane ai etc. Dar când punem căruță în fața boilor, asta obținem…
#992
Postat 31 mai 2023 - 15:43
Problema reala va ramane si personalul disponibil ca de ai 38 de Bozankaya împreună cu Armoniile chiar daca ar fi un parc generos, ai nevoie de un numar mai mare de vatmani decat cel al tramvaielor. Acestia lucreaza in ture, mai au concedii, etc. De asemenea ai nevoie de un numar cat mai mare pe strazi ca sa asiguri timpii mici...daca stau tramvaiele cu saptamanile in depou sau atelier din cauza numarului mic de personal, iara nu e bine. Lipsa piese, de asemenea, influenteaza negativ transportul.
Toate sunt conectate. Niste tramvaie noi, primite pe fonduri nu schimba neaparat lucrurile. Oamenii .... educatia(ca tot e subiectul momentului)...
#993
Postat 31 mai 2023 - 16:09
michidutza, la 31 mai 2023 - 09:25, a spus:
Din ce-am citit prin presa, este vorba de contractul initial de 21 de unitati la care se adauga o suplimentare de doua unitati iar acum un nou contract de prelungire cu inca 17 unitati. Deci totalul ar fi de 40 unitati.
Dar in presa nu poti avea incredere deplina din doua motive. Unul ar fi ca presa este asa cum este, adica anemica dar si comunicatorii catre presa sunt si ei vai de mama lor in multe situatii...
#994
Postat 31 mai 2023 - 16:13
Ulterior STPT trebuia să ofere o mentenanță corespunzătoare acestor vagoane, nu să le canibalizarea, dar lipsa de viziune și lasă că merge și așa si-au spus cuvintele.
Legat de linii, depinde ce este stipulat în contract. Dacă producatorul accepta doar linii modernizate, cum e cazul Bozankaya acum, atunci este vina societății că le-a exploatat necorespunzător. Dacă era acceptat, atunci producătorii să își asume că au fost de acord, și că infrastructura dăunează tramvaiului.
Totul depinde de condițiile din contract. Legat de vatmani, întru-totul de acord.
#995
Postat 31 mai 2023 - 17:37
ce nu imi e clar, de ce spun ca au fost doar 23 pe primul contract si 17 sunt pe un nou contract? tineam minte ca vor fi 40 de la inceput.
si hai sa reparam naibii linia 7 ca e dezastru ...
#996
Postat 31 mai 2023 - 23:12
#997
Postat 31 mai 2023 - 23:14
#998
Postat 17 iunie 2023 - 16:51
Doppler, la 29 mai 2023 - 18:56, a spus:
Sorry, dar aici ti-ai dat un mare autogol. Daca anul acsta nu este un exemplu bun pentru o situatie in care anuntarea statiilor este utila... atunci nu stiu ce este.
Btw. prea stam noi cu funduletul la caldurica si vedem ori ograda noastra ori exemplele foarte bune de prin vest. Am fost prin Porto recent unde, desi au autobuze noi noute dotate cum trebuie, soferii cam aveau boala de pe la noi. Sa vezi ce amuzant era intr-o tara unde nu vorbesti limba sa staii cu ochii-n 15 sa vezi unde naiba cobori, in intuneri cand esti in ultimul autobuz... o porcarie!
#999
Postat 04 august 2023 - 21:40
Linkul e valabil 7 zile : https://we.tl/t-E2SEVku0l9.
#1000
Postat 10 octombrie 2023 - 20:29