STP Timișoara Forum: Linia 17 - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

Linia 17

#1 Useril este offline   marinc 

  • Membru începător
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 6
  • Inregistrat: 29 august 08

Postat 30 august 2008 - 18:05

Ieri seară după 20.30 şoferului de pe B 41674 i-a luat 20 de minute să întoarcă la Facultatea de Agronomie, ceea ce a rezultat în 40 minute de aşteptare. Nu ştiu care e intervalul de aşteptare la capăt de linie, dar un 17 ar fi trebuit să ajungă în staţia de la Piaţa Verde la 20.37, a ajuns la următorul interval, 20.54 (un alt 17 tocmai trecuse de 3 minute spre Agronomie, presupun că şi el urma să întoarcă). Orarul afişat în staţii este de actualitate, sau este posibil să se sară opriri?

De asemenea, economia de carburant pe timp de vară se face din directive ale RATT, sau şoferii de pe autobuze evită să pornească aerul condiţionat din exces de zel şi interes personal? Vara asta majoritatea autobuzelor (noi) de pe linia 17 au circulat fără AC şi de multe ori fără pic de ventilaţie.
0

#2 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30207
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 30 august 2008 - 22:05

-La acea ora intervalul de asteptare este cuprins intre 12 si 17 minute. (deci e posibil sa asteptati in statie 17 minute)
-Nu este vorba de economie, din contra, conducerea RATT face tot posibilul sa impuna soferilor utilizarea AC. Din pacate sistemul nefiind automatizat ramane posibilitatea ca soferul sa-l opreasca (in ideea ca dauneaza sanatatii :jos: sau pentru a face economie de carburant)
0

#3 Useril este offline   pain 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 73
  • Inregistrat: 06 octombrie 08

Postat 24 februarie 2009 - 22:35

Sincer , sunt scarbit de autobuzele jalnice ce deservesc linia 17 de 1 luna shi ceva 2 ... E mai frig ca afara in ele , prin toate incheieturile trage frigu ...
0

#4 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 24 februarie 2009 - 22:45

Deocamdata din pacate acestea sunt conditiile. Cele 50 de autobuze nu pot sa acopere tot necesarul, asa ca si cele vechi mai trebuie sa isi faca treaba.

Aceasta postare a fost editata de viktor: 24 februarie 2009 - 22:52

0

#5 Useril este offline   pain 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 73
  • Inregistrat: 06 octombrie 08

Postat 25 februarie 2009 - 21:36

Ok inteleg , dar pana acum 2 luni de ce au fost din alea noi ? Cand vor revenii ? Sper ca nu dupa ce trece frigu :D
0

#6 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30207
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 25 februarie 2009 - 23:10

E pe rol achizitia a 30 de autobuze noi articulate. :P Totusi pana se iau trece precis frigul.
0

#7 Guest_Bogdan_*

  • Grup: Guests

Postat 26 februarie 2009 - 12:16

in ceea ce priveste autobuzele vechi de pe linia 17 problema nu e doar frigul..ci mai ales viteza exasperant de inceata cu care se deplaseaza ..cred ca fara exagerare nu au mai mult de 15 km la ora..putin mai repede decit mersul pe jos...

s-ar putea face ceva in acest sens? sau sunt limitari de viteza datorita consumului de combustibil? ai efectiv senzatia ca se "tirasc" pe bulevard.

#8 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30207
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 26 februarie 2009 - 13:08

Daca asa prevede graficul (computerul de bord il avertizeaza pe sofer daca e inainte fata de grafic) e normal sa mearga mai incet pentru a-l respecta.
0

#9 Useril este offline   lorand 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 926
  • Inregistrat: 12 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 26 februarie 2009 - 16:05

Atunci graficul e de vina :P ! A fost o gluma ;)
Serios, si eu am constat acelasi lucru, la majoritatea Ikarusurilor. Merg foarte incet. Dar de ce nuami Ikarusurile ? Cei cu Connecto merg foarte repede (uneori foarte foarte repede!!!)

Aceasta postare a fost editata de lorand: 26 februarie 2009 - 16:06

0

#10 Useril este offline   alecs 

  • Membru Onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 3145
  • Inregistrat: 20 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:timisoara
  • Interese:http://soferderomania.promotor.ro/carmen_m click plz

Postat 26 februarie 2009 - 16:16

acuma nu compara ikarus cu conecto.conecto sunt noi,alta firma.
0

#11 Useril este offline   lorand 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 926
  • Inregistrat: 12 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 26 februarie 2009 - 17:16

Nuzic ca ar trebui sa mearga la fel ca Conecto (desi daca ar fi ca lumea intretinute...da ma rog) dar totusi cred ca au o viteza de varf mai mare decat 20 de km/h. :D

Aceasta postare a fost editata de lorand: 26 februarie 2009 - 17:17

0

#12 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30207
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 26 februarie 2009 - 21:59

Nu se poate compara un autobuz vechi cu cele noi, mai ales din motive de siguranta in conducere. Conecto sunt mai sigure avand ABS, ASR, etc.
Soferii care conduc excesiv de incet pot sa o faca si din dorinta de a economisi carburantul. <_<
0

#13 Useril este offline   pain 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 73
  • Inregistrat: 06 octombrie 08

Postat 27 februarie 2009 - 18:06

Sincer sunt satul , sa fac 30j de min de pe take ionescu pana la agronomie :unsure: cu mortaciunile astea , cu alealalte de ce faceam 15 minute shi totusi era respectat graficul ?
0

#14 Useril este offline   marinc 

  • Membru începător
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 6
  • Inregistrat: 29 august 08

Postat 17 martie 2009 - 10:42

Deja problema cu ”economisirea” durează de prea mult timp. Nu se pot face mai multe controale la garaj sau găsi o altă soluţie pentru a preveni furtul de carburant? (pentru că cred că toţi ştim că ăsta e motivul pentru care se ”economiseşte”)
0

#15 Useril este offline   pain 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 73
  • Inregistrat: 06 octombrie 08

Postat 17 martie 2009 - 21:15

Nu fura nimeni din rezervor. Soferilor li se dau bonuri de carburant , nici macar nu se mai sinchisesc sa " traga " :coolspeak: Am auzit ca fac bani frumosi :coolspeak:
0

#16 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30207
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 17 martie 2009 - 22:15

Pe Conecto, computerul de bord monitorizeaza consumul de carburant (la fel si pe Skoda), dar pe autobuzele vechi aceasta facilitate nu exista (nu exista un computer de management al motorului/injectiei care sa ofere aceste date, pentru a fi prelucrate mai departe de catre computerul de bord)
0

#17 Useril este offline   alecs 

  • Membru Onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 3145
  • Inregistrat: 20 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:timisoara
  • Interese:http://soferderomania.promotor.ro/carmen_m click plz

Postat 17 martie 2009 - 22:25

si pana mai sunt aceste autobuze,se va fura la greu motorina <_<
0

#18 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 09 august 2009 - 21:22

Topicul l-am inchis si mutat, deoarece acum aceasta linie este deservita de troleibuze.
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi