✈ Aeroportul Traian Vuia [TSR]
#1321
Postat 01 martie 2023 - 13:43
Cred că problema multora dintre noi este legată de lipsa completă a unor zboruri spre Berlin sau Viena, Dublin, Istanbul, Varșovia, Lisabona, Tel Aviv, Malmo, a doua destinație din UK, a doua din Franța, etc.
Dintre acestea poate ar fi suficiente pentru început 1/7 (un zbor pe săptămână nu pe zi) sau 2/7.
#1322
Postat 01 martie 2023 - 15:40
Alte locatii bune pentru a accesa de acolo mai multe zone bune inclusiv iarna ar fi Malaga si Athena.
In Anglia un aeroport din Nord ar fi bun.
Deocamndata avem Bergamo mai bun ca OTP pentru zborurile catre Vest dar din pacate Wizz e imprevizibil si poate anula sau modifica zboruri, pierzand astfel zborurile din Bergamo catre destinatia finala.
Istanbul e cel mai bun pt a accesa Asia si extremul orient.
#1323
Postat 01 martie 2023 - 17:33
Istanbul este cel mai mare hub din zona Europeana, a depasit dupa pandemie si Heathrow si CDG. Bucuresti - Istanbul sunt vreo 6-7 curse zilnice cu mai multe companii inclusiv Pegasus care este lowcost si pe acolo se zboara in toata lumea, inclusiv in America, nu doar Asia si Africa. Si opereaza avioane maricele, noi am mers cu A333-300 care are spre 300 de locuri
Daca ar debuta cu un zbor din Timisoara, brusc lumea ar renunta la Budapesta, Beograd, Bucuresti si cererea ar exploda.
Aceasta postare a fost editata de Elphax: 01 martie 2023 - 17:39
#1324
Postat 02 martie 2023 - 12:02
Este neapărat necesar să înceapă să fie operate curse de pe TSR spre IST, fie de către Turkish, fie de către alții... Sooner, the better.
Nu știu însă prea multe despre Bergamo, ca HUB, fiindcă am trecut pe acolo doar o dată și asta cu mulți ani înainte.
Recent, am preferat de mai multe ori Lufthansa, via Frankfurt.
Comparând de fiecare dată ceea ce rezervam la LH cu ceea ce găseam la RYR (via Bergamo) sau la WZZ, mi-a ieșit mai avantajos transferul prin Frankfurt (cost, timp, ore de sosire la destinația finală, etc).
Drept este că rezervările la LH le-am făcut tot timpul cu 3 - 4 luni înainte.
#1325
Postat 02 martie 2023 - 12:52
Mi-a atras atenția comentariul acesta:
Citeaza
După finalizarea lucrărilor de extindere a aeroportului din Belgrad, BEG va deveni un hub de conexiune pentru Balcani, pentru că sârbii au concesionat aeroportul francezilor de la Vinci, iar francezii și Air Serbia vor să facă bani, spre deosebire de CNAB, MT și TAROM.
Dacă se va întâmpla așa iar BEG va deveni HUB balcanic, atunci aeroportul TSR va rămâne tot în liga a IV-a...
#1326
Postat 03 martie 2023 - 09:20
#1327
Postat 03 martie 2023 - 10:02
Agențiile din TM aveau până acum destul de multe oferte și clienți pentru transferuri către zboruri cu plecare/sosire din Budapesta.
Recent au început și pentru zborurile din Belgrad, deci ofertele în defavoarea TSR vor crește.
Mă apucă tristețea când văd la TSR pe social media tag-ul #simplythebest...
Oamenii din administrația TSR trăiesc pe altă lume.
#1328
Postat 09 martie 2023 - 17:23
#1329
Postat 09 martie 2023 - 18:37
Dar cresterea se datoreaza si luptei continue a presedintelui "dictator" sarb care se zbate personal pentru dezvoltarea aeroportului si a cresterii numarului de rute.
Legat de traficul cu Moscova, pana de urand a fost un singur zbor pe zi fiind limitat de UE in timp ce pe aeroporturile turcesti (Istambul mai ales) erau zeci de zboruri pe zi spre Moscova. De cateva zile au introdus si a doua cursa pe zi si e posibil sa fie si a trei-a (nici n-am cercetat foarte tare dar nici n-am inteles prea limpede un articol pe aceasta tema (si pe la ei mai sunt si ziaristi de doi bani).
Aceasta marire a numarului de curse spre Moscova a fost aprobata de UE chiar daca sarbii nu fac parte din UE.
In urma cu jumate de an, poate si mai bine, aveau probleme mari pe aceasta linie in sensul anunturilor anonime cu bombe la bordul avionului si astfel erau coborate avioanele pentru control antitero, debarcati pasagerii, etc. Anunturile/email-urile erau ba din Polonia, ba din Elvetia, ba din unele tari africane dar dupa vreo doua luni s-au linistit...
Deci, este o concurenta puternica in acest domeniu de a acapara noi rute si cat mai multe iar presedintele lor nu doarme desi este facut in multe feluri. Este implicat personal.
#1330
Postat 20 martie 2023 - 08:27

Scădere față de Ianuarie 2023.
Iar distanța dintre TSR și SCV este tot mai mică.
#1331
Postat 20 martie 2023 - 09:50
Aceasta postare a fost editata de lvs: 20 martie 2023 - 11:01
#1332
Postat 20 martie 2023 - 10:21

#1333
Postat 20 martie 2023 - 13:01
#1334
Postat 30 martie 2023 - 10:10
Nu zic ca nu au lucrat, ca poate au fost prin subteran multe de facut, habar n-am, ca nu am mai vazut nicio groapa, nu ma pricep.
La genul asta de cladiri, hale/modulare/industriale, nu stiu cum sa le zic, mai tb turnata si fundatie? Sau vin cu ceva prefabricate? Ca daca mai tb turnata fundatie pe toata amprenta cladirii si nu e ceva solutie din-asta tip lego din prefabricate si pentru partea de jos, cred ca o sa fie greu sa se tina de termen, adica finalul anului. Dar vom vedea, mai am drum in iunie la aeroport exact la jumatatea termenului si ma astept sa fie ridicata cladirea/hala la data aia, sa poti sa speri ca esti gata la cheie in decembrie.
Aceasta postare a fost editata de DanielT: 30 martie 2023 - 10:16
#1335
Postat 30 martie 2023 - 10:21
Citeaza
Cel de-al doilea proiect, pentru facilităţile cargo, are o valoare de 6 milioane de euro.
...
Traficul a crescut substanţial, sunt contracte încheiate pentru 540 de curse noi charter, un record pentru aeroportul timişorean. Se reia şi zona de curse regulate pierdute în pandemie
#1336
Postat 30 martie 2023 - 10:33
De-ar reveni pe TSR sau ARW, măcar la 15% din ce făceau în 2010 sau cu un alt model de operare, ar fi super!
#1337
Postat 30 martie 2023 - 10:51
La Timisoara avem 4 benzi pana la aeroport dar traficul aerian a scazut considerabil, la Iasi traficul aerian a crescut considerabil dar nu au drum lat catre aeroport si atunci pasagerii o iau pe jos dupa ce ajung cu masini in apropierea aeroportului...
Observatornews.ro
#1339
Postat 30 martie 2023 - 13:40
#1340
Postat 30 martie 2023 - 19:21
La noi scufundarea continua, Wizzair creste puternic pe Belgrad probabil vom ajunge sa plecam de acolo.
Aeroportul TSR se comporta ca o firma de stat comunista cu multa incompetenta si prostie.