Dar un vagon si "mai special" ar fi unul cisterna precum am avut prin anii '60...
Calea Bogdanestilor Strada + linie de tramvai - Constructor: SCT & as - finalizat
#321
Postat 11 februarie 2023 - 08:42
Dar un vagon si "mai special" ar fi unul cisterna precum am avut prin anii '60...
#323
Postat 13 februarie 2023 - 11:00
Avem stalpi ramasi in mijlocul trotuarului?
Apoi stalpi foarte apropiati sau chiar dublati?
Apoi nu inteleg de ce stalpii de iluminat nu au acelasi aliniament, ba sunt pe mijloc, ba in exteriorul pistei(spre sosea).
De ce nu au pus iluminatul langa sosea si sa aibe dublu rol stalpul respectiv? Asa o sa mai vina Dorel si oricum o sa puna alti stalpi pentru semnele de circulatie...
Mi se pare neinspirata pozitia aceasta:
Apoi sa vina cu inca un stalp pentru semne
Aceasta postare a fost editata de michidutza: 13 februarie 2023 - 11:02
#324
Postat 13 februarie 2023 - 12:14
LE Iata si o "dovada" a celor spuse mai sus. Pe Iosif Bulbuca, undeva peste drum de Mobexpert, avem acesti stalpi betonati precum ii vedeti. Pe langa faptul ca stau pe trotuar, stau si cu acel surplus masiv de beton si stau asa de vreo 20 de ani de zile, de cand s-a "modernizat" bulevardul. Explicatia o stiu de ce s-a ajuns in aceasta situatie insa ea trebuia remediata pana la receptia lucrarii. Iata cum niste "dorei" si-au batut joc si de lucrare dar si de cetatenii orasului iar autoritatile au dormit bine mersi ca de obicei...
In mod cert vom avea parte de tot felul de ciudatenii si pe marile santiere actuale, Vidrighin, Cetatii, Bogdanestilor si atunci sa-i mai admiri pe cei responsabili de aceste aspecte. Nu dau doi bani pe ei!
#325
Postat 13 februarie 2023 - 13:14
traficul rutier, soselele, nu sta nimeni să-si bata capu cu pietonii si biciclistii.
Ma mir ca au pus liniile de tramvai.
#326
Postat 13 februarie 2023 - 13:51
#330
Postat 23 martie 2023 - 19:51
Putem spune cu lejeritate ca suntem campioni mondiali la kilometri de bordura risipita daca e sa ne gandim la proiectele de infrastructura de dupa Revolutie
Fericiti cei ce vand bordura, caci pe aceia ii va satura statul. Amin !
#331
Postat 23 martie 2023 - 20:16
Citeaza
Exact ca pe Cetatii despre care am si scris in urma cu vreo doua luni.
#332
Postat 24 martie 2023 - 09:47
Pasajul Solventul - septembrie 2020
Citeaza
https://www.tion.ro/...e-euro-1346153/
Strada Gării - octombrie 2020
Citeaza
https://www.tion.ro/...ecutie-1354579/
Off topic: Înainte de alegerile locale din 2020, a fost o adevărată frenezie legată de semnarea acestor contracte care au un numitor comun...firma Sylc Con Trans. Prietenii ("galbeni") știu de ce! Problema este că ne vom alege cu lucrări de toată jena.
#333
Postat 24 martie 2023 - 10:48
NU. Nicidecum, oamenii executa ce este cerut de beneficiar (Primaria Timisoara) si prin proiect.
Aceasta postare a fost editata de lvs: 24 martie 2023 - 10:48
#334
Postat 24 martie 2023 - 13:17
Într-o postare mai veche de pe un alt topic am spus că fără un caiet de sarcini foarte bine întocmit, este greu să rezulte un proiect tehnic bun. Iar un proiect cu cerințe de calitate la nivel minim în ceea ce privește detaliile de execuție va genera lucrări de genul Bogdăneștilor, Prezan sau Cetății. Prima responsabilitate o văd la beneficiar și consider ca extrem de importantă etapa întocmirii caietului de sarcini. A doua responsabilitate o văd tot la beneficiar în momentul în care organizează licitația pentru proiectul tehnic (cu detaliile de execuție). Apoi văd responsabilitatea la dirigintele de șantier (angajat/contractat tot de beneficiar). Dar toate astea nu reprezintă nicio scuză pentru constructor, pentru bătaia de joc în care lucrează. Dar de ce să îi pese, când știe că are contracte asigurate?!
#335
Postat 24 martie 2023 - 13:17
#338
Postat 01 aprilie 2023 - 13:12
Citeaza
Potrivit primarului Dominic Fritz, pe Calea Bogdăneștilor a fost montat primul tronson de linie de tramvai. În paralel, constructorul a început să finalizeze trotuarele, accesele în imobile, carosabilul, pista pentru biciclete și drumurile laterale.
„Și aici, la fel ca pe Cetății, vom avea o linie de tramvai înierbată și încadrată de spații verzi cu pomi. De altfel, modernizarea celor peste 2 km de linie dublă de tramvai înseamnă și creșterea vitezei cu care circulă tramvaiele și implicit mai puțin timp pierdut în trafic.
Mai sunt câteva luni grele – mai ales pentru cei care locuiesc sau tranzitează zona și cărora le mulțumesc pentru înțelegere – dar până la finalului anului vom avea un bulevard verde atât ca opțiuni de mobilitate, cât și ca amenajare”, transmite edilul.
Pe Calea Bogdăneștilor, montarea liniei de tramvai a început în ianuarie 2023, venind dinspre Cetății. Aproximativ două treimi din lucrări au fost finalizate. Printre altele, aici s-au înlocuit peste 4,5 km de conducte de apă și peste 3,5 km de conducte de canalizare, a fost realizată canalizația pentru rețeaua electrică pentru rezidenți și iluminat public și au fost montați stâlpi de iluminat cu consum redus.
Contractul de proiectare și execuție pentru reabilitarea liniei de tramvai și a carosabilului de pe Calea Bogdăneștilor a fost semnat în iunie 2020 cu Asocierea Sylc Con Trans – Longhersin – Matrix Computers – Lile Service General Construction – Optotel Com – Electric Rail Project – Instal Group – Cons Electrificarea Instal – Madi FHVAC – Swarco Traffic România. În primăvara anului 2021 a început efectiv șantierul.
Lucrările de pe Bogdăneștilor costă 149 de milioane de lei, dintre care 90 de milioane reprezintă o cofinanțare cu fonduri europene, iar 59 de milioane de lei sunt asigurați prin Banca Europeană de Reconstrucție și Dezvoltare (BERD).
Vă reamintim, în primăvara anului trecut, reprezentanții municipalității anunțau că lucrările pe Calea Bogdăneștilor au atins pragul de 50%. După organizarea de șantier, a fost demontată linia de tramvai și traversele de beton. Au fost demontați și stâlpii de susținere de la linia de contact pentru tramvai. Tot la acel moment, pe anumite tronsoane s-a lucrat la rețeaua de apă, la branșamente, la rețeaua de canalizare, la cea electrică și la cea de gaz.
#339
Postat 01 aprilie 2023 - 14:02
#340
Postat 01 aprilie 2023 - 15:10
Eu știu că mai vine asfalt dar nu cred că o să toarne aia atâta asfalt sa iasă trecerea la nivel
Aceasta postare a fost editata de DanielT: 01 aprilie 2023 - 15:14

Ajutor













