Pasajul Solventul | Podul Solventul Pasaj: Sylc cons Trans & as - in constructie | (pod in elaborare)
#661
Postat 22 martie 2023 - 16:02
#662
Postat 22 martie 2023 - 18:28
La final portiunea drepta va fi umpluta cu pamant ca sa formeze rampa de coborare a pasajului, iar pe garii vor reumple cu pamant la nivelul 0.
#663
Postat 22 martie 2023 - 19:16


#664
Postat 22 martie 2023 - 21:03

#665
Postat 22 martie 2023 - 21:07
#667
Postat 31 martie 2023 - 18:24
Mi se pare ca si pasajul este usor deviat (si) din cauza casei. Plus avem si o poluare de imagine, de estetica...
#668
Postat 31 martie 2023 - 20:52
Citeaza
Terenurile aflate în vecinătatea liniilor de cale ferată sau a infrastructurii feroviare publice sunt supuse unei interdicţiile de construire pe o suprafaţă de 20 de metri, situată de o parte şi de alta a axei căii ferate.
Citeaza
Sursa este un articol a lui Bogdan Creţeanu, associate Peli Filip.
#669
Postat 31 martie 2023 - 21:31
#671
Postat 01 aprilie 2023 - 10:34


Gioco, la 31 martie 2023 - 21:31, a spus:
Nici nu conteaza vechimea cladirii in acea locatie. Acum pare o casa uni familiala.
Conta faptul ca era in drum si eu cred ca tunelul pasajului a fost deviat cativa metri pentru a trece pe langa casa. Din punct de vedere estetic deranjeaza ochiului format in vederea detaliilor...
O situatie asemanatoare o avem si la pasajul Jiul unde din cauza unor "colibe" aflate langa calea ferata, pasajul nu a putut fi construit in mod simetric, respectiv tunel pietonal pe ambele parti ale pasajului...Si asa va ramane in urmatorii 50 - 100 de ani...


Dar iata si aliniamentul vazut si din drona....


#672
Postat 01 aprilie 2023 - 12:10
Da probabil ma duc eu prea departe - mai mult am impresia ca cei responsabili nu au chef sa isi faca treaba(ca prea se complica sa scormone in cacao sa aplice legile si sa faca ordine) si prefera sa ocoleasca/omita. Practic mizeria se baga sub pres!
O cocioaba in adevaratul sens e si la Baader. As banui ca actele nu sunt 100% in regula la toate...da nu isi bate nimeni capu, ca merge si asa! Nu se stie cine trebuie ce sa faca, ba ca CFR, ba ministeru, ba primaria, etc. Probabil nu au sesizari!
Acuma pe bune....e asa de gros stratu de cacao incat nu se mai indreapta nimic pe parcursul vietii noastre?!

#673
Postat 01 aprilie 2023 - 13:41
daca esti curios cum a deveni casa roz bun privat intereseaza-te!cladirile au fost vîndute de CFR fără teren iar casa nu e unifamilială ci sînt acolo cel putin doua apartamente.
acuma si tu si mile sînteti mari proiectanti va incurca traseul pasajului. La ce va incurca?
in primul rînd proiectanții pasajului trebuiau sa vina cu o solutie in linie dreapta daca asta e problema voastra.
în al doilea rînd beneficiarul lucrării adica primaria trebuia sa ceara traseul care sa includa exproprierea casei in cauza daca asta va macina.S-au puteau demola maghernita de tabla de peste drum de ea si sa faca traseul drept in Solventul ca doar acolo e loc viran. Las la o parte ca si pasajul asta o sa stea inchis pentru intretinere ca si Michelangelo.
casa era acolo pe vremea cînd s-a construit clădirea calea ferata spre Jimbolia avea traseul pe acolo pe unde e acuma remiza IFTE.
Mai tîrziu dispozitivul de linii a fost sporit pentru creșterea capacitătii si s-a apropiat de cladire.
Pe principiul asta mîine poimîine o sa cereti sa scoata linia din oras la Ronaț Triaj pentru ca dincolo de adapostul de cîini spre Săcălaz sînt deja aproape 10 blocuri.
#674
Postat 01 aprilie 2023 - 14:14
timis2, la 01 aprilie 2023 - 13:41, a spus:
Nu am zis nimic de palate. Dar ca sa iti detaliez. Niste ateliere, spatii cu alte atributiuni au fost transformate in spatii de locuit...pentru ca e haos si legile nu se respecta.
Oare pe ce platesc impozti respectivii, pe hala, SAD sau apartamente?
Pe de alta parte sunt convins ca unii au hale in acte care daca ar fi sa le vanda le vor la pret de palat....ca e doar casa in oras!
daca esti curios cum a deveni casa roz bun privat intereseaza-te!cladirile au fost vîndute de CFR fără teren iar casa nu e unifamilială ci sînt acolo cel putin doua apartamente.
Foarte normal ceea ce zici!

acuma si tu si mile sînteti mari proiectanti va incurca traseul pasajului. La ce va incurca?
Asta-i atitudinea! Asa sigur vom tinde spre mai bine!

Nu sunt mare proiectant, iar pe forum pot sa imi dau cu parerea cat vreau! Imi dau doar seama prin experienta proprie cat de prost merg lucrurile la noi. Solutiile gasite nu sunt cele mai fericite! Urbanizarea care o facem azi ne va impacta peste 10-20 de ani! Da unde nu e minte vai de picioare!
De ce sa avem trotuare largi si decente. Piste de biciclete normale si zone verzi corspunzatoare....las ca facem ceva compromis ca la Jiul, trotuar de 50cm!?
Mergem pe burta...asta vad zi de zi. Romania lucrului bine facut! Perpetuam cacaoa!
Aceasta postare a fost editata de michidutza: 01 aprilie 2023 - 14:15
#675
Postat 01 aprilie 2023 - 14:17
Si nu trebuie sa fi mare proiectant ca sa vezi diferite "strambaturi" de langa tine. Sunt chestiuni simple de observat. Unii si cand vad o linie serpuita, sunt in stare sa zica ca-i dreapta!
#676
Postat 01 aprilie 2023 - 14:39
Si ca paranteza, off topic. Am rude in a lugoj care au cunostinte ce au fost instiintate ca se vor fi expropriate. Se vor face exproprieri masive de terenuri si locuinte pentru proiectul CFR de dublare a liniei. Probabil similar va fi si in Timisoara.
Deci... daca CFR prin statul roman face exproprieri pentru un proiect important de infrastructura, de ce nu ar face si Primaria chiar daca termenul de sub "casa roz" e inca al CFR-ului?
#677
Postat 01 aprilie 2023 - 15:12
Dar nu stiu de vreun exemplu de expropiere facut de Primaria Timisoara. Nici un sef de pe Loga n-a vrut sa se lege la cap. Voturile erau mai importante. In schimb altii s-au improprietarit cu terenul primariei iar apoi primaria a trebuit sa-i dea in judecata pentru a recastiga terenul "furat"...
#678
Postat 01 aprilie 2023 - 16:19
#679
Postat 01 aprilie 2023 - 16:31
Daca exista cadrul legal care spune in ce conditii pot avea loc exproprierile, atunci care-i problema? O asemenea lege nu este abuziva si isi are rolul ei. Este o lege democrata si nu comunista.
Este posibil ca in cazul de mai sus sa le fie chiar mai bine acelor proprietari dupa o eventuala expropriere. Poate s-ar alege cu o locatie si un confort mai bun.
Cei de la Pasajul Jiul in mod cert s-ar fi ales cu ceva mai bun.
#680
Postat 01 aprilie 2023 - 17:33
