STP Timișoara Forum: Blocuri noi - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (36 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Blocuri noi locuinte sociale colective Evaluare topic: -----

#501 Userul este online   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6118
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 22 decembrie 2022 - 08:06

Vezi postareaPablo, la 22 decembrie 2022 - 07:49, a spus:

TIMIȘ: Proiect rezidențial spectaculos pe malul Canalului Bega, la stadiul de aviz de oportunitate

Citeaza

Status: nou | Cod: TM38764;
Domeniu: Imobile Rezidențiale;
Subdomeniu: Ansamblu rezidențial;
Valoare investițională: 100,00 milioane euro;
Regim înălțime: S+D+P+29E+T, S+D+P+22E, S+D+P+17E;
Structura: Beton Armat;
Stadiu: Autorizare - Avizare;
Județ: Timiș;
Localitate: Timișoara.


Descriere: Un nou ansamblu mixt va fi dezvoltat pe un teren de 20.833 mp, în completarea ansamblului mixt existent, urmând a include mai multe imobile rezidențiale, pentru servicii și hoteliere (regimuri maxime admise de înălțime S+D+P+29E+T, S+D+P+22E, S+D+P+17E). Potrivit indicatorilor urbanistici propuși, suprafața construită va fi de 16.525 mp, iar obiectivul va putea genera o arie desfășurată de cel mult 53.368 mp. Vor fi amenajate 920 locuri de parcare subterane, alei carosabile/pietonale și zone de agrement. Valoarea estimată a investiției este de circa 100 milioane de euro. Potrivit dezvoltatorului, proiectul este în reavizare pentru că se va schimba tema de proiect, în acord cu noile tendințe mondiale de sustenabilitate în construcții.


Poate ar fi trebuit postat pe topicul ISHO ?!
3

#502 Useril este offline   Pablo 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 3419
  • Inregistrat: 09 aprilie 20
  • Sexul:masculin
  • Locatia:307220 Giroc, Zona Metropolitană Timișoara, Județul Timiș, Regiunea Vest
  • Interese:Proiecte, Construcții, Infrastructură și Investiții - legate de Municipiul Timișoara, Zona Metropolitană Timișoara & Polul de Creștere Timișoara, Zona Urbană Funcțională (ZUF) Timișoara, Județul Timiș, Regiunea de Dezvoltare Vest, Macroregiunea 4 - RO4 (NUTS 1), Euroregiunea DKMT și Banat

Postat 22 decembrie 2022 - 08:23

Nici nu mi-am dat seama că e proiectul lor. DA.
1

#503 Useril este offline   lvs 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 466
  • Inregistrat: 20 octombrie 19

Postat 22 decembrie 2022 - 09:12

Etapa 2?
0

#504 Userul este online   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6118
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 22 decembrie 2022 - 11:26

Așa se pare.
Păi dacă cei de la ISHO or fi vândut din apartamentele construite în faza I peste o anumită cantitate setată ca target, atunci de ce să nu continue cu faza a II-a ?!
1

#505 Useril este offline   lvs 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 466
  • Inregistrat: 20 octombrie 19

Postat 22 decembrie 2022 - 14:35

M-as bucura sa fie si realizat, un P+29 va fi interesant pentru Timisoara.
0

#506 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 22 decembrie 2022 - 22:46

Numai sa nu-l reduca la P+20.

Doar avem antecedente. La alti investitori, e adevarat!
0

#507 Useril este offline   Fantoma Tramvaiului 3 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1091
  • Inregistrat: 06 iulie 14
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timișoara

Postat 23 decembrie 2022 - 01:34

Cat timp nu se lauda cu el, n-au decat sa isi mai schimbe planurile, ca nu fac pe nimeni de ras
0

#508 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 23 decembrie 2022 - 01:56

Este anuntat cu 29 de etaje inainte de pandemie iar de atunci pana acum s-au intamplat multe.
Este adevarat ca ceilalti au "taiat" blocul in timpul constructiei dupa ce ii faceau reclama si in timpul ridicarii blocului...

Mi-ar parea rau sa se intample la fel si in acest caz...partea cu "taiatul".

Pana nu vad etajul 29 turnat, nu mai cred nimic...:D
2

#509 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10594
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 12 ianuarie 2023 - 11:19

O posibila noua locatie pentru blocuri, Lidl este prea aproape pentru alt magazin. 2.5 hectare de teren pe malul Begai, fosta fabrica 1 iunie:

Citeaza

și în calitate lichidator judiciar al SC 1 IUNIE SA (în faliment) dosar 6607/30/2006 pe rol la Tribunalul Timiș, anunţă vânzarea în bloc în condițiile Legii 85/2006, prin licitaţie publică cu strigare a bunului imobil teren intravilan în suprafață totala de 24.217 m2 cu construcții având aria desfășurată de cca 33.000 m2, cu 3 fronturi stradale proprietate al SC 1 IUNIE SA.
...
Imagine postata

anunt licitatie tion

0

#510 Useril este offline   The Mechanic 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 1280
  • Inregistrat: 30 ianuarie 15
  • Sexul:masculin

Postat 12 ianuarie 2023 - 13:40

Sper sa nu se faca blocuri. Cele care exista sunt arisuficiente pentru populatia care e in scadere. Nu mai vorbesc de problemele cu care vine la pachet un cartier nou de blocuri.
De locuri de munca ducem lipsa. Pe locul unei fabrici ar trebui sa avem productie nepoluanta, birouri, ca nu prea mai producem nimic! De comert suntem ticsiti, avem nevoie si de locuri de munca mai bine platite.
4

#511 Userul este online   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6118
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 12 ianuarie 2023 - 21:31

Da, zona ar fi pretabilă pentru birouri, centru de inovare, cowork. Nici locuințe, dar nici fabrică.
1

#512 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 13 ianuarie 2023 - 00:00

Cine cumpara terenul are calculele lui pentru a i se intoarce banii cat mai multi si cat mai repede.
Iar dupa cum merg lucrurile, nimeni nu i se va opune...nici macar primaria.
0

#513 Useril este offline   Jack 

  • Membru începător
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 7
  • Inregistrat: 28 ianuarie 23
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timișoara
  • Interese:Timișoara/Banatul Istoric

Postat 29 ianuarie 2023 - 16:30

Vezi postareaBuraddo23, la 10 noiembrie 2022 - 13:22, a spus:

8 blocuri turn în spate la Dedeman, proiect al Shopping City.

Nume PUZ: Plan Urbanistic Zonal – ”Construire locuinte colective si functiuni conexe, realizare parcari, amenajarea incintei cu spatii verzi, alei carosabile si pietonale, imprejmuire, amplasare post trafo, bransare utilitati, organizare santier, amenajare accese Rh = 3S+P+11E”, Calea Sagului nr. 100, Timisoara, proiectant H.B. DESIGN & HANDELS GMBH, beneficiar SHOPPING CITY TIMISOARA SRL.
https://www.primaria...apa-i-puz-2022/

https://www.primaria...a-940x841-3.pdf


E interesant daca s-a luat in calcul si infrastructura rutieră/pietonală, imi e greu sa cred ca intrarea se v-a face din sensul Shopping city.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Screenshot_20230129_154536_Gallery.jpg

0

#514 Useril este offline   The Mechanic 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 1280
  • Inregistrat: 30 ianuarie 15
  • Sexul:masculin

Postat 29 ianuarie 2023 - 17:30

Intr-o zi de sambata cand e deschisa piata Flavia mai vedem multe masini parcate in zona aia. In poze se vad vreo 30 de masini parcate si deja arata haotic. Ganditi-va cum ar arata 300 de masini printre blocurile noi. Ganditi-va si la traficul generat de acestea.
Primaria trebuie sa fie selectiva cand vine cate unu si zice ca vrea sa construiasca blocuri.
Imagine atasata: IMG_20230107_120856stpt.jpg Imagine atasata: IMG_20230107_120905stpt.jpg
3

#515 Useril este offline   lvs 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 466
  • Inregistrat: 20 octombrie 19

Postat 29 ianuarie 2023 - 19:10

E gresit cum abordezi speta. Este evident ca problema o creeaza fluxul de populatie la Piata, in weekend, piata care nu are parcare proprie. Blocurile ce se vor dezvolta vor respecta legea asigurand minim de locuri de parcare, subterane sau la suprateran.
-1

#516 Useril este offline   michidutza 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1223
  • Inregistrat: 26 iunie 16

Postat 30 ianuarie 2023 - 09:17

Vezi postarealvs, la 29 ianuarie 2023 - 19:10, a spus:

E gresit cum abordezi speta. Este evident ca problema o creeaza fluxul de populatie la Piata, in weekend, piata care nu are parcare proprie. Blocurile ce se vor dezvolta vor respecta legea asigurand minim de locuri de parcare, subterane sau la suprateran.



Nu stiu daca e atata de gresit. Totusi nu cred ca esenta dezvoltarii unui oras trebuie sa fie masina.

Facand afirmatia de sus crezi ca ai dreptate, si legea va rezolva problemele. Iti garantez ca legea va fi doar o conditie fara nici un efect adevarat deoarece atata timp cat transporul preponderent e masina, locurile reglementate vor fi insuficiente...si deci tot haos va fi.

Trebuie tot ansamblul planificat, sa fie functional si legile aplicate multilateral.

E clar nevoie si de locuri de parcare...doar sa nu o tratam ca pe un drept constitutional masina.

Oricum atata timp cat se foloseste preponderent masina in oras - din cauza lipsei alternativelor bune, adultii vor tinde sa aibe fiecare masina sa.

Astfel si locurile reglementate unui bloc nou construit nu vor fi suficiente daca intr-un cuplu care ocupa un apartament fiecare are masina sa. Si stiu concret ca aceasta e realitatea. Vezi blocurile Iris de pe Loichita, de pe Armoniei, sunt o gramada de masini parcare imprejur haotic.

Plus ca si pe langa IM omu face tot posibilul sa nu plateasca parcarea....da bine ca a venit cu masina si nu isi asuma plata parcarii. Drept urmare, calea mall-ului din fosta statie de betoane are prima banda ocupata de masini parcare iar mai spre demetriade sunt parcate in boscheti, masini pe trotuar sau te miri pe unde....ca e mai ieftin sa parchezi ilegal in Timisoara.

E ieftin sa ti un garaj pe post de depozit de gunoaie si masina sa nu o bagi in garaj sau in curte...si exemplele pot continua.

Aceasta postare a fost editata de michidutza: 30 ianuarie 2023 - 10:37

5

#517 Useril este offline   Jack 

  • Membru începător
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 7
  • Inregistrat: 28 ianuarie 23
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timișoara
  • Interese:Timișoara/Banatul Istoric

Postat 30 ianuarie 2023 - 12:39

Eu intreb de infrastructura pt in momentul de fata e o singura intrare, de o singura banda pe sens...de parcări am înțeles ca se vor face 2 nivele in subteran.
De legătură str. Paul Constantinescu cu str.Banatul(prin spate la balta mare), mai știe cineva ceva?
Ar cam fi momentul ideal pt a forța dezvoltarea si decongestiona zona!

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Screenshot_20230129_170211_Maps.jpg
  • Imagine atasata: Screenshot_20230130_123845_Maps.jpg

2

#518 Useril este offline   rue 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 684
  • Inregistrat: 01 septembrie 17

Postat 30 ianuarie 2023 - 15:55

Orice dezvoltare prin construire de unitati locative noi duce la aglomerarea, congestionarea acelei zone.
Decongestionarea este posibila prin: modernizarea cailor de acces/drumuri/trotuare/piste, transport public, la aceleasi unitati rezidentiale existente.
1

#519 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 30 ianuarie 2023 - 16:29

Doar ca acel teren este cumva intr-o fundatura unde daca s-ar face case/vile nu ar fi o problema cu aglomerarea. Insa daca vi cu niste blocuri cu multe apartamente si inclusiv cu multe masini, este clar ca zona se va glomera. Solutii de descongestionare nu prea vad pentru ca am analizat mai multi de pe aici ce s-ar putea face. Si dadeam de tot felul de "obstacole" inclusiv un drum pe langa calea ferata este complicat de facut.



Vezi postareaJack, la 30 ianuarie 2023 - 12:39, a spus:

Eu intreb de infrastructura pt in momentul de fata e o singura intrare, de o singura banda pe sens...de parcări am înțeles ca se vor face 2 nivele in subteran.
De legătură str. Paul Constantinescu cu str.Banatul(prin spate la balta mare), mai știe cineva ceva?
Ar cam fi momentul ideal pt a forța dezvoltarea si decongestiona zona!


Noutati nu am insa pot prezenta o harta a zonei din 1959, harta pe care se vede foarte bine ca strada Paul Constatinescu (fosta Vasia Vasilescu) dadea in strada Banatul trecand pe langa balta care era mai mica insa a crescut odata cu curatarea ei de-acum vreo 10 ani. Marita cumva abuziv. Portiunea respectiva de strada fiind neamenata, de pamant, a cam disparut...

Dar in ultimul mandat al lui Robu, acesta a pomenit ceva despre acest segment de strada in contextul in care un VIP ii pronunea sa faca o parcare pe terenul viran de langa strada, o parcare pentru clientii Aurora si Flavia. Doar ca pietele sunt mult prea departe ca cineva sa-si lase masina tocmai aici. Dar parcarea ar fi fost foarte buna pentru localurile de langa balta pentru ca in fata hotelului Aurora este mai mereu plina parcarea, fie de locatari, fie de clientii hotelului.
Cu alte cuvinte acest VIP a vrut ca primaria sa- faca o parcare la afacerea lui/lor. Cred ca terenul viran nu este in posesia lor si au vrut sa profite de o oarecare conjunctura. Robu cred ca s-a prins de smecherie si a abandonat subiectul.

Dar a venit imediat dupa aia cu ideea unui parc dincolo de strada Banatul, pe terenul aflat intre calea ferata si garajul de firobuze. Dar daca nu uitam din nou pe harta din 1959, putem observa ca strada Paul Constatinescu se continua pana la strada Ardealul (fosta Victoria in '59). Evident ca si acest segment este pus sub semnul intrebarii pentru ca la sfarsitul anilor '60 s-a construit depoul si fabrica de tramvaie din zona Dambovita iar cu ocazia santierului a disparut orice urma de strada mai ales ca si aceasta nu era una amenajata si locuita.

Nu am nici un interes personal insa mi-as dori redeschiderea acestor strazi pentru ca ar fi destui care le-ar folosi...


Imagine atasata: harta_freidorf_1959 02.jpg
1

#520 Useril este offline   Jack 

  • Membru începător
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 7
  • Inregistrat: 28 ianuarie 23
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timișoara
  • Interese:Timișoara/Banatul Istoric

Postat 30 ianuarie 2023 - 19:09

Mulțumesc frumos pentru răspuns!
Foarte interesanta harta din 59 si chiar ar fi de bun augur, indiferent de noua construcție, circulația in zona este pur si simplu gâtuita...acces de pe str.Lacului(sens unic), Ana Ipatescu tot sens unic(doar ca in sens opus), variante ocolitoare pe Dâmbovița pe la Antalya și prin Freidorf pe str. Constantin Daniel(ce da sub pod Șagului).

Puțin offtopic dar unde se mai pot accesa hârți mai vechi(1960-1993)ale zonei Dâmbovița/Turist/Steaua?(m-ar interesa constructia blocurilor cu 8 etaje de pe C. Șagului nr.80 etc) Mulțumesc!
0

Arata acest topic


  • (36 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi