mile, la 18 ianuarie 2023 - 17:03, a spus:
In aceste conditii sa aduci si linia 3 prin centru ca sa intoarca la Gara de Est sau in Torontalului ar fi un non sens.
De ce ar fi un "non sens"? Ai mai multe linii prin centru, deci mai multe optiuni intre acele puncte unde liniile converg.
Da e chiar musai sa "intoarca" in centru, pana se reface linia, se poate pune un macaz in libertatii pentru acces la linia infundata, de pe contrasens, si se pot achizitiona cateva tramvaie cu usi pe ambele parti si dubla comanda. Nu cred ca se va intampla asa ceva, etalon pentru cum va arata intregul sistem cred ca va fi in urmatorii 10-15 ani tot linia 4, care cred ca dupa modernizare o vom vedea din nou doar cu tramvaie mari pe ea si cam atat. Nimic spectaculos.
Dar sa existe interesul pentru refacerea liniei in primul rand, ca pe unde o circula conteaza prea putin acum. Daca imi aduc bine aminte cel care se lauda ca ne "salveaza" de capriciile administratiei Ciuhandu, a fost Robu, care a si dat interviu la fata locului ca "el va reface" linia 3 "in acest an" (cred ca era in primul mandat atunci). Desigur tot Robu spunea ca transportul electric e foarte important, dar apoi se contrazicea spunand ca in firobuze nu se va mai investii, desi dorinta de a se cumpara altele noi exista inca de pe atunci, dovada fiind licitatia pentru articulate, de acum.
Ca si nota personala, in 2008-9, au inceput, acum vad ca uitatele, taieri a lui Goia. La inceput habar nu aveam noi muritorii de rand unde vor ajunge, un sens de pe 6, apoi toata linia lui 6, apoi un tren de pe 4, apoi inca un tren de pe 4, linia 3, apoi remorcile, apoi cate un tren de pe ce linie se putea, apoi prematur linia 5 (ca nu renteaza carpelile pana la inevitabila modernizare), si pana la urma nu a mai fost de unde sa se taie si a fost dita mai scandalul cu Goia vs Robu, de parca atunci cand stateai in frig 20min dupa tramvai ma incalzea pe mine ca se cearta ei. Au trecut 15 ani de atunci, si deabea acuma vedem ca au sosit banii pentru revigoararea infrastructurii si vin si tramvaie noi. Este foarte usor de distrus ceva sub pretexte obscure s-au ca se sting datorii, care cred ca exista si azi. Va mai dura pana va fi reteaua din nou intreaga, dar cred ca inafara de tramvai, in Timisoara ceva mai bun nu vom avea in urmatorii 50 de ani, singurul impediment fiind dezordinea din administratie. Nimeni nu stie ce se intampla, este o imbarligatura atat de mare incat oricine vine primar nu cred ca ar putea rezolva ceva in 4 mandate. Pe deoparte e bine, asta insemnand ca nu poate venii cineva cu intentii de a scoate acest mijloc de transport, dar pe deoparte e rau, pentru ca inafara de a aduce sistemul la ceea ce era inainte de taieri nu vom pupa altceva (trasee noi, conversie la metrou usor).