STP Timișoara Forum: Modernizarea liniei CF Timișoara Est - Ronaț Triaj - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (27 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Modernizarea liniei CF Timișoara Est - Ronaț Triaj Lungime 13.86 km | val. contract 1.44 miliarde Lei | durata 42 de luni

#141 Useril este offline   michidutza 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1224
  • Inregistrat: 26 iunie 16

Postat 10 ianuarie 2023 - 09:13

Si vestitele garaje despre care nu pot sa zic doar ca sunt niste depozite de gunoaie deoarece lumea a devenit prea comoda sa mai bage masina in garaj. Spatiu esential in oras ocupat degeaba.

Imagine atasata: dfa68fe4-2af2-4fd6-9b10-d89c0fc12e30.jpeg(dupa iarba va dati seama cat de mult au fost usile deschise)

Imagine atasata: c0524676-5b65-4528-9654-5ff6f6ee34d9.jpeg Imagine atasata: 42cfb35c-d2ca-461e-bb70-ce58e81fc8cf.jpg

Mie mi clar, ca oricat trafic rutier am imbunatati in esenta problema tot masina va ramane in acest oras.

Pentru si cu masina(in principal) se distruge si desfigureaza acest oras!

Semne de circulatie inutile! Legi si sanctiuni neaplicate!

Imagine atasata: 9dacbbdd-9125-4577-916a-df91735ac425.jpg Imagine atasata: 8ce5e54c-6925-4029-b02e-96ce1c84edab.jpg Imagine atasata: cf72c1a8-d600-4612-8182-e4d32119ab95.jpg

Evident, exemplele pot continua la nesfarsit. Problemele din poze se regasesc zilnic sub alta forma...doar ca sunt de parere ca trebuie sa tratam cauzele.

Sunt convins ca pe termen lung, solutia nu sunt pasaje fara numar si strazi cu benzi fara numar, ci eficientizarea traficului prin masuri concrete, infrastructura si facilitati bune, precum transportul public in comun!

De asemenea, ar trebui mentionat si modul in care s-au dezvoltat suburbiile...haotic, aglomerate, fara strazi adegvate(salvarea sau pompierii nu au acces pe unele strazi), fara trotuare... Viata din suburbii este strans legata de masini si deci fiecare adult "trebuie sa aibe" masina proprie...astfel ca nici spatiile de parcare nu sunt suficiente seara in suburbii apoi haosul se muta zilnic in oras, apoi stop joc si din nou!

Ar mai fi poluarea, cozile infernale si vitezele mari de deplasare, precum si conflicte de "prioritate"(ex:la intersectia Cluj cu Martirilor, cei care fac dreapta si vin cu viteza mare de pe Cluj pe Matrtirilor de abia acorda prioritate pietonilor care au si ei verde...acolo pietonii isi risca viata pe verde!). Cu toate acestea tot masina vad ca in continuare e pusa pe piedestal!

Tot ceea ce facem azi se va reflecta in viitorul nostru si din pacate doar la masini, parcari si pasaje ne gandim fara pic de viziune! Cream mediu propice pentru dezvoltarea autohtona cat si importam la greu mitocanie(sudista) si cea mai mare bucurie a multora e el sa gaseasca parcare sau sa se "descurce" ca dupa ei poate fi potopul.

PS: Nici nu am mai spus nimic de masinile abandonate care e o alta problema majora...
Sa nu se inteleaga ca trebuie interzisa masina in oras! Si eu sunt sofer, avem nevoie si de ele, doar ca trebuie sa reanalizam prioritatiile si masinile folosite mai ponderat.

Aceasta postare a fost editata de michidutza: 10 ianuarie 2023 - 15:03

6

#142 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30199
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 10 ianuarie 2023 - 11:44

Vezi postareamichidutza, la 10 ianuarie 2023 - 09:13, a spus:

Evident, exemplele pot continua la nesfarsit...

Pai tocmai din cauza asta, as zice sa nu umplem orice topic ce priveste infrastructura cu poze ale unor masini parcate aiurea.
Avem un topic cu bizonii din trafic unde probabil s-ar potrivi aceste poze.
2

#143 Useril este offline   michidutza 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1224
  • Inregistrat: 26 iunie 16

Postat 10 ianuarie 2023 - 12:04

Florin ai pierdut esenta.

Nu era vorba despre bizoni, ci faptul ca nu avem fizic atata spatiu cat am dori pentru toate masinile in oras fie in trafic fie sa le parcam! Spatiul verde putin pe care il avem si acela este "mancat" de masini si avem parte de parcari pline, nervi, cozi si poluare. Bizonii sunt doar un simptom al problemelor, pe care nu vad sa vrem a le corecta.

Facem proiecte de "fluidizare"/intensificare a traficului....care ne vor aduce si mai multe probleme, daca nu am fi ignoranti si am lua la cunostiinta prin ce au trecut altii deja.
Prin abstractie daca pe strada sunt doar 10 masini, deci nu e trafic, nici de pasaje nu am simti o asa mare nevoie sau de benzi suplimentare!

Postarile mele sunt tocmai despre infrastructura!

Vrem pasaje si benzi mai multe da pana la urma fiecare vrea sa opreasca unde are treaba, nu?

Pasajele peste calea ferata, sunt o mare greseala, care vor desfigura orasul si totodata este cea mai neprietenoasa si nefericita solutie pentru pietoni si biciclisti + faptul ca tramvaiele nu vor merge niciodata pe ele.

Aceasta postare a fost editata de michidutza: 10 ianuarie 2023 - 12:39

1

#144 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30199
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 10 ianuarie 2023 - 13:33

Nu stiu, poate mi-a scapat ceva, nu zic nu, dar o poza cu garajele din spatele blocului nu pare sa aiba ce cauta in topicul despre modernizarea unei linii CF.
P.S. De ce sa nu mearga tramvaiele pe un pasaj peste CF? :intrebare: Treceau vechiturile noastre pasajul de la FZB/Polona, deci cred ca nici astea mai noi nu ar avea probleme. Din cate stiu, cele mai mari rampe/pante sunt in Iasi si totusi circula tramvaie si pe acolo.
2

#145 Useril este offline   michidutza 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1224
  • Inregistrat: 26 iunie 16

Postat 10 ianuarie 2023 - 14:56

1. Recunosc poate m-am pripit sa zic de tramvai...desi mi clar ca e scos din schema. Acesta e un "poate" atat de mare ca sunt sanse mai mari sa castigi la loto!

2. Modernizarea liniei CF impacteaza restul infrastructurii din oras.
Este o greseala fundamentala sa ne rezumam doar la acest proiect individual, cand are atatea repercursiuni!

Astfel, de aceea nu ma gasit un topic mai bun de postat.

Privind in ansamblu, acest proiect pune pe piedestal traficul rutier, in speta masina personala(tocmai ca CF taie orasul in doua!) -> fapt care determina si modul preponderent de trafic in oras.
Astfel, inca un proiect prin care se dezavantajeaza pietonii/biciclistii - care au de ocolit masini si de asteptat la 3 semafoare sa treaca strada. Poate chiar acei pietoni ar fi folosit in complementaritate si tramvaiul, astfel reducand traficul rutier. Neavand un mediu prietenos si atractiv si sa ii ofere un timp mai scurt...ramane la masina.


O buna populatie deja traieste in suburbii care nu au alternative prea bune si sunt dependenti exclusiv de masina astfel indirect avem atatea masini care vin in oras pe care nu ai unde le parca civilizat -> rezultand si multi bizoni. Lipsa locurilor de parcare, e accentuata de garajele care sunt depozite de gunoaie(de aceea am pus poza) si in mod normal trebuia sa adaposteasca masini, pe care nu le mai baga lumea in garaj ca mai bine parcheaza pe trotuar + masini abandonate.

Evident sunt zone precum Iulius Town sau IsHo unde sunt parcari mari dar cum nu se iau masuri lumea face tot posibilul sa evite parcarea cu taxa...pentru ca merge si asa. Acolo traficul e gatuit si se parcheaza si pe trotuar sau zona verde cu buna stiinta...pentru ca oameni de ##t. Nu se aplica legea, masurile sunt 0.

Toate merg intr-un lant vicios! De aceea am zis ca totul se face pentru si din cauza masinilor...in loc sa facem pentru oameni!

Paradoxal tot automobilistii sunt nervosi in trafic ca sunt prea multe semafoare, ori ca nu se merge destul de repede sau ca nu gasesc locuri de parcare si pierd prea mult timp in trafic.


Nici la traficul actual nu prea sunt suficiente locuri de parcare. La care mai adaug zone unde parcari sunt dar mai bine parchezi ilegal tocmai ca lipsesc masurile de corectie!

Facand pasaje se "fluidizeaza" traficul, mai mult local...dar asta inseamna ca ajunge traficul mai repede altundeva. Undeva tot se va gatui, ca acesta e paradoxul. Ceea ce nu e prea eficient.

Eu condier ca din cauza si pentru masini se distruge si desfigureaza orasul cand solutiile pentru trafic sunt altundeva decat in pasaje la 10m, gandite uniar fara nici o viziune de ansamblu!

Daca prin absurd rezolvam problemele de trafic, vom ramane cu problemele cu parcarea (spatiu verde, trotuar, etc) si utilizarea masinii. Un pasaj este un proiect bilateral care are foarte multe repercursiuni!

Oricat trafic rutier am imbunatati, problema va ramane masina personala a carei raspandire si utilizare e scapata de sub control.

Dupa ce ca ne miscam greu, ineficient si prost cu infrastructura ne miscam si in directia gresita!

Aceasta postare a fost editata de michidutza: 10 ianuarie 2023 - 16:32

1

#146 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 10 ianuarie 2023 - 19:30

@michidutza


Subsriu intru totul la postarea ta de deasupra. O analiza perfecta. Si explicatiile la fel.




Vezi postareaFlorin.B RATT, la 10 ianuarie 2023 - 13:33, a spus:

P.S. De ce sa nu mearga tramvaiele pe un pasaj peste CF? :intrebare: Treceau vechiturile noastre pasajul de la FZB/Polona, deci cred ca nici astea mai noi nu ar avea probleme. Din cate stiu, cele mai mari rampe/pante sunt in Iasi si totusi circula tramvaie si pe acolo.



In primul rand pentru ca nici nu si-au pus problema autoritatile locale ele fiind cu gandul prin alte parti sau la alte lucruri iar daca se sin intampla ceva in oras, chestiuni de dezvoltare, se intampla mai mult intamplator si nu ca niste idei obtinute in urma unor studii serioase si nu din acele studii de risipire a banilor catre unii si altii.

Este limpede ca lumina zilei necesitatea unor trasee/mijloace de transport in comun pe relatia nord-sud in partea de est a orasului. De la pasajul Popa Sapca pana la aeroport nu avem nici o linie de transport in comun care sa treaca peste calea ferata, nici autobuze, nici firobuze si cu atat mai putin tramvaie. Iar cu modernizarea liniei de cale ferata in actuala varianta, nici nu se pune problema rezolvarii acestor aspecte.
Nu-mi inchipui o linie de firobuze pe Baader urcand la sensul giratoriu la 10 m si apoi coborand pe Demetriade...
Nici tramvaiul nu mi-l inchipui pe pasajul Gh Adam urcand si apoi coborand pe Imbroane. De altfel nici nu este prevazut in proiect sau macar in intentie.



Spuneai intr-o postare anterioara ca daca se face pasajul pe Gh Adam, esti multumit ca ti s-a rezolvat legatura cu nordul orasului prin eliminarea barierei. Dar celor care folosesc transportul in comun li s-a rezolvat ceva pe aceasta relatie, Modern - Lipovei? NU. Nu li s-a rezolvat nimic. Dar biciclistilor care folosesc acest traseu, li s-a rezolvat ceva? NU. Nici acestora. Si nici pietonilor. Din contra, vor fi si mai incurcati!...


Daca calea ferata ar fi pe estacada, ar trece tramvaiele pe langa Gara de Est facand laegatura intre AEM, Traian, Cartan cu Lipovei, Aradului, Torontalului si Circumvalatiunii. Niste zone mari ar fi conectate intre ele cu o linie de tramvai.
La fel la strandul UMT ar trece linia 2 tur - retur venind de la Gara de Est cu capat (bucla) la Muzeul Satului Banatean/ZOO si linia 1 tut-retur venind de la Modern cu acelasi capat ca si linia 2 la Muzeul Satului Banatean/ZOO.

Ma gandesc din nou la cei din Giarmata Vii care pana acum veneau pe Aleea Padurea Verde si intrau direct in Dorobantilor/Lugojului, in viitor vor trebui sa treaca pe langa MSB si apoi sa traverseze pe noul pasaj de pe Gh Adam. Si in sens invers cand merg catre domiciliu.

Da, total aiurea!...



3

#147 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30199
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 10 ianuarie 2023 - 20:15

Vezi postareamile, la 10 ianuarie 2023 - 19:30, a spus:

In primul rand pentru ca nici nu si-au pus problema autoritatile locale ele fiind cu gandul prin alte parti ...

Asta nu inseamna nicidecum ca tramvaiul nu poate urca si traversa un astfel de pasaj daca e cazul. Oricum, e vorba in proiect strict de traversarea rutiera a CF, nu si-au propus nicidecum sa reconfigureze transportul in comun din oras.
Sincer, nu va inteleg frustrarea in legatura cu acest proiect, (care probabil nici nu va trece de faza de randare 3D) asa cum nu inteleg pozitia extrem-extrem de radicala vis-a-vis de autoturism si incerc sa nu mai raspund postarilor voastre pentru a evita totalul off topic (in opinia mea si a celor care au reclamat asta pe partea de administrare a forumului (vezi foto)) Voi urmari topicul si o sa incerc sa-l tin in limite rezonabile totusi. (chiar daca voi supara pe cineva facand asta)

Imagine atasata: reclamatii.jpg
0

#148 Useril este offline   michidutza 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1224
  • Inregistrat: 26 iunie 16

Postat 10 ianuarie 2023 - 22:26

Scuze eu ca am incercat sa expun cum o decizie de infrastructura prost gandita ce ne va impacta viata pe viitor. O infrastructura proasta in ansamblu, deficitara si care influenteaza negativ transportul in comun!

Credeam ca e un forum pe care sa discutam si de nevoile transportului in comun - dar pare-se ca o opinie nepopulara legata de autovehicule nu e inghitita. Desi am spus ca sunt necesare masinile doar ca in alta ordine a prioritatilor!

Am facut postarile deoarece m-am saturat de masini pe teotuar, pe spatiile verzi din oras, inclusiv in staiile de autobuz(ex: rebreanu cu martirilor - la orice ora e cate o masina parcata in statie sau pe trotuar) si masini care blocheaza zilnic sinele de tramvai (ex: in Traian sau pe Gh Doja, etc)!

Regia este atata de deficitara pe partea de managemant de e sub nivelu marii fata de nevoile actuale(chiar daca e cu suparare). Degeaba parcul de vehicule e nou cand liniile de transport sunt proaste! Legaturile sunt proaste. Te-o batut toti sfintii de trebuie sa schimbi cel putin 2 mijloace de transport si mai stai si in suburbii(Mosnita, Dumbravita, etc)

Asadar, oamenii vor sa isi rezolve problemele in oras si deci au nevoie de transport. Atata timp cat alternativele sunt proaste, incomode si neprioritare(nr: transportul public) omul se va descurca cum poate si cum stie!
Prima data trebuie oferite si alternative, pentru ca nici sanctiunile nu vor functiona atata timp cat nu ai cu ce si pe unde merge - omul tot va vrea sa isi rezolve treaba si va apela la tot felul de tertipuri!

Linia aceasta ferata imparte orasul in doua astfel incat solutiile adoptate vor influenta si transportul! (Despre asta si discutam, infrastructura de transport)

Viziunea imi e clar ca e 0! In ansamblu avem nevoie de centura, o statie intermodala adevarata(poate Gara de est si cu o autogara), parcari Ride&Share, etc...

Dar na daca voua(celor suparati) va convin masini parcate peste tot pe trotuare, spatii verzi, statii de autobuz si sine de tramvai...imi cer scuze ca am ridicat o problema evidenta - nu e suficient spatiu oricat trafic auto am abilita(fie in miscare sau stationare)!

Si in prezent urmele de necivilizatie(mentionate sus) se datoreaza atat educatiei, lipsei infrastructurii si a alternativelor, cat si a aplicarii legii! Toate astea sunt pentru ca suntem o societate corupta si proasta, dar ne descurcam romaneste!

Solutia ar fi si eficientizarea, de care nici nu vrem sa auzim!

Ignoranta, fudulia si prostia se plateste pana la urma!

Aceasta postare a fost editata de michidutza: 10 ianuarie 2023 - 22:33

2

#149 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 10 ianuarie 2023 - 22:42

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 10 ianuarie 2023 - 20:15, a spus:

Asta nu inseamna nicidecum ca tramvaiul nu poate urca si traversa un astfel de pasaj daca e cazul. Oricum, e vorba in proiect strict de traversarea rutiera a CF, nu si-au propus nicidecum sa reconfigureze transportul in comun din oras.



Pai tocmai asta am zis si eu, ca autoritatile nici nu si-au propus sa traverseze calea ferata cu linii de mtc si in aceasta parte de oras.

Pasajul Popa Sapca este situat relativ in zona centrala a orasului iar de acolo pana la soseaua de la aeroport care traverseaza calea ferata nu mai trece nici un mijloc de transport in comun dintr-o parte in alta.

Situatie aproape identica o avem si in vestul orasului unde de la pasajul Jiul, care si el este aproape de zona centrala, si pana la marginea orasului nu avem nici o traversare in general si atunci nici cu mtc-uri. Desi in urma cu cca 80-90 de ani aveam o linie de autobuze care trecea peste liniile de tren spre Ronaț.
Dar acolo situatia este in curs de solutionare prin construirea pasajului subteran de la Solventu, pasaj prevazut cu linii de tramvai. Deschiderea acestui pasaj cu transport in comun prin el va insemna un moment istoric deosebit in istoria orasului.
Insa estul orasului a ramas nesolutionat din acest punct de vedere si asta dupa modernizarea seculara a caii ferate pe teritoriul orasului.

Da, tramvaiul poate urca pe pasaj dar la Baader n-avem tramvai si nici posibilitatea de-a avea tramvai acolo iar dincoace la Gh Adam, cum ziceam nici nu si-au pus in gand o asemenea dezvoltare.

Pe de alta parte, daca tramvaiul poate urca pasajele (in anumite conditii, cam inexistente la noi, vezi exemplul Baader) si trenul poate merge pe estacada, situatie in care mtc-urile pot traversa pe oriunde este nevoie dintr-o parte in alta a CF in folosul calatorilor STPT.
1

#150 Useril este offline   michidutza 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1224
  • Inregistrat: 26 iunie 16

Postat 10 ianuarie 2023 - 22:53

Da nu-i stres, vom circula doar cu masina.
De ce am fi o societate europeana civilizata care sa ia masuri bune pentru toti? Sa moara si capra vecinului...ne-om descurcam noi cumva.

Oare credeti ca sunt prea multe masini in oras? "Traficul, cozile e problema, ca nu este benzi destule sefule!"

Imagine atasata: Screenshot_2023-01-10-22-47-43-30_99c04817c0de5652397fc8b56c3b3817.jpg

Care-i problema...? Doar 5 minute stau boss!

Daca stam sa ne gandim nici nu mai avem nevoie de transport in comun(traficul e lejer, locuri de parcare cate vrei, se merge regulamentar) si statiile sa le faca parcare, dom'le! Deci nici nu ne trebuie infrastructura pentru transportul in comun, o problema mai putin.

Aceasta postare a fost editata de michidutza: 10 ianuarie 2023 - 23:33

1

#151 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30199
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 11 ianuarie 2023 - 00:33

Vezi postareamichidutza, la 10 ianuarie 2023 - 22:26, a spus:

Credeam ca e un forum pe care sa discutam si de nevoile transportului in comun - dar pare-se ca o opinie nepopulara legata de autovehicule nu e inghitita. Desi am spus ca sunt necesare masinile doar ca in alta ordine a prioritatilor!

Am facut postarile deoarece m-am saturat de masini pe teotuar, pe spatiile verzi din oras, inclusiv in staiile de autobuz(ex: rebreanu cu martirilor - la orice ora e cate o masina parcata in statie sau pe trotuar) si masini care blocheaza zilnic sinele de tramvai (ex: in Traian sau pe Gh Doja, etc)!

Cred ca esti atat de suparat incat nu observi redundanta postarilor tale. :(
Eu am rugamintea sa ne oprim aici, cam toata lumea intelegand punctul tau de vedere si fiind de acord cu el mai mult sau mai putin fara a mai fi nevoie sa-l explici din nou dupa oricare postare in acest topic sau in altele similare. Multumesc pentru intelegere.
0

#152 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 11 ianuarie 2023 - 12:39

M-am aplecat putin asupra trecerii dintr-o parte in alta a liniei de cale ferata de catre mijloacele de transport in comun ale STPT-ului.

Am constatat urmatoarele...Dintr-un traseu de 7,4 km de cale ferata prin oras, doar pe o lungime de 2 km (consecutiv) mtc-urile traverseaza calea ferata. Acest segment de 2 km se afla in zona centrala si este cuprins intre pasajul Jiul si pasajul Popa Sapca, segment pe care se afla 5 sub-pasaje strabatute de linii de autobuz, linii de firobuz si linii de tramvai.
Deci, peste 5 km din traseul caii ferate raman fara traversari de mtc-uri din care peste 3 km in estul orasului.

Avem totusi o exceptie, usor ridicola, o solutie de compromis in lipsa unei solutii corecte si anume Linia 46 de autobuz care nu stiu daca nu a devenit intretimp linie de microbuz?...Aceasta linie deserveste minicartierul UMT si eventual MSJ/ZOO cu centrul orasului (Bastion) sau pentru transbordari pe alte linii.

Exact cum in vestul orasului situatia se va schimba substantial prin construirea pasajului Solventu cu linie de tramvai inglobata, tot asa trebuia rezolvat acest aspect si in estul orasului odata cu modernizarea caii ferate.


Imagine atasata: timisoara 01.jpgImagine atasata: timisoara 02.jpgImagine atasata: timisoara 03.jpgImagine atasata: timisoara 04.jpg
3

#153 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30199
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 11 ianuarie 2023 - 13:30

Vezi postareamile, la 11 ianuarie 2023 - 12:39, a spus:

...nu stiu daca nu a devenit intretimp linie de microbuz?...

Azi e planificat un Conecto C (GPR).

Aceasta postare a fost editata de Florin.B RATT: 11 ianuarie 2023 - 18:34
Motiv editare: Corectat tipul vehiculului, din G in C

1

#154 Useril este offline   The Mechanic 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 1292
  • Inregistrat: 30 ianuarie 15
  • Sexul:masculin

Postat 11 ianuarie 2023 - 13:36

E nevoie de un pasaj subteran langa Gara de Est. Daca nu se face acum, la aceasta modernizare, nici nu se va mai face in urmatorii 50-100 de ani. Daca as avea de ales intre giratoriul SF de pe Baader si pasajul subteran de la gara, as alege pasajul subteran.
Avand in vedere ca orasul s-a extins mult si se va mai extinde, si mijloacele de transport in comun ar trebui sa acopere mai multe zone prin traversarea caii ferate spre est.
5

#155 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 11 ianuarie 2023 - 15:42

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 11 ianuarie 2023 - 13:30, a spus:

Azi e planificat un Conecto G (GPR).



Nu sunt 100% sigur dar cred ca am vazut si microbuz pe aceasta linie.
Iar acum sa vad ca-i planificat un G pe L46 ma mira. O fi la anumite ore aglomeratie...
Cand inca lucram in zona, in urma cu peste un an de zile, vedeam autobuzele (C-uri) relativ goale. Dar nu spun prin asta ca linia n-ar fi necesara.
0

#156 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30199
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 11 ianuarie 2023 - 18:19

E planificat un singur tren si acela e Conecto C. Bineinteles ca in alta zi putea fi planificat un Cibro (poate in vacanta scolara)
Ma gandesc ca merg elevii de la Silvic cu el...

Imagine atasata: 46.jpg

:Facepalm_emote_gif: Acum m-am uitat peste postarea mea si vad ca am scris G (G-urile nu au numere incepand cu G si am scris in postare si numarul acestuia) Nu, desigur ca nu e G, nu au fost niciodata articulate pe 46. E un C, dar asta voiam sa subliniez, ca nu e microbuz, e autobuz.
0

#157 Useril este offline   Fantoma Tramvaiului 3 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1101
  • Inregistrat: 06 iulie 14
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timișoara

Postat 11 ianuarie 2023 - 23:23

Vezi postareaThe Mechanic, la 11 ianuarie 2023 - 13:36, a spus:

Daca as avea de ales intre giratoriul SF de pe Baader si pasajul subteran de la gara, as alege pasajul subteran.

Sustin. Presupunand ca nu s-ar reusi modificarea proiectul pentru urcarea liniei pe estacada, poate macar s-ar putea inlocui sensul giratoriu suspendat de la Baader cu pasaj subteran pe sub gara de est. Ne-ar fi si noua mai util, si cred (?) ca ar fi mai ieftin decat un sens suspendat
2

#158 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 12 ianuarie 2023 - 14:53

Vezi postareaThe Mechanic, la 11 ianuarie 2023 - 13:36, a spus:

E nevoie de un pasaj subteran langa Gara de Est. Daca nu se face acum, la aceasta modernizare, nici nu se va mai face in urmatorii 50-100 de ani. Daca as avea de ales intre giratoriul SF de pe Baader si pasajul subteran de la gara, as alege pasajul subteran.
Avand in vedere ca orasul s-a extins mult si se va mai extinde, si mijloacele de transport in comun ar trebui sa acopere mai multe zone prin traversarea caii ferate spre est.



Vezi postareaFantoma Tramvaiului 3, la 11 ianuarie 2023 - 23:23, a spus:

Sustin. Presupunand ca nu s-ar reusi modificarea proiectul pentru urcarea liniei pe estacada, poate macar s-ar putea inlocui sensul giratoriu suspendat de la Baader cu pasaj subteran pe sub gara de est. Ne-ar fi si noua mai util, si cred (?) ca ar fi mai ieftin decat un sens suspendat



Pai si eu as sustine aceasta varianta in ultima instanta cu conditia sa fie introdus si tramvaiul prin pasaj. Altfel se rateaza ocazia de a avea inca o traversare a mtc-urilor peste/sub CF iar tramvaiul este cel mai la indemana in acest loc.

Insa intersectia din fata garii va fi una complexa in cazul construirii acestui pasaj subteran si cu tramvai prin ele. Si asta deoarece trebuie introdusa linia prin pasaj dar trebuie continuata linia si pe langa pasaj spre gara si apoi spre Imbroane - strand UMT, Si toate astea cu benzile aferente de circulatie pentru trafic auto atat spre pasaj cat si pe langa pasaj spre gara si dreapta spre Imbroane sau stanga spre Infratirii - Virtutii, in asa fel incat sa nu fie deranjat deloc sau cat mai putin actuala amenajare stradala din fata garii.

Insa pe partea cealalta, unde Demetriade este foarte aproape de calea ferata, pasajul va trebui continuat inclusiv pe sub Demetriade. In aceste conditii relatia pasaj - Demetriade nu va avea conexiune. Din pasaj se va putea merge doar spre Divizia 9 Cavalerie si eventual mai incolo catre Dedeman prin niste demolari pe partea stanga sa se obtina ceva legaturi cu Demetriade, cum zicea un coleg in niste postari anterioare.

Cu alte cuvinte vad o banda auto si o banda pentru linia de tramvai pe sens prin pasaj. Mai mult cred ca nu incape pentru ca atat la capatul de pe Kogalniceanu cat si la capatul de pe Divizia 9 sunt necesare benzi care nu coboara in pasaj.

Iar daca nu se va face acum cu ocazia modernizarii caii ferate, nu se va face nici in urmatorii 50 - 100 de ani, cum zicea si colegul The Mechanic.


Varianta cu minusuri, inghesuita, "chinuita" cu pasaj subteran...

Imagine atasata: pasaj timisoara est 01.jpg


...si varianta corecta, eleganta si nebagata in seama de autoritati...

Imagine atasata: tren estacada tm est 01.jpg





6

#159 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3164
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 12 ianuarie 2023 - 17:32

Cine spune ca pasajele astea trebe sa fie neaparat auto? Daca s-ar face un studiu, din care reiese ca ar exista un numar semnificativ de calatori pentru un tramvai care sa vina sa zicem din zona de nord prin Cartan, ar putea exista doar un tunel pentru mijloacele de transport in comun si o statie subterana la Gara de Est, portaluri pentru subteran existand pe Kogalniceanu, Div 9 si Imbroane, pentru a avea o intersectie in T. Masinile pot merge in continuare pe la bariera. Ideea este ca vrei sa dai unda verde transportului public, nu tuturor deodata. Asa concurand pe carosabil masina oricum va castiga pentru ca nu opreste in statii, dar ocolind zonele pe unde nu are voie se mai compenseaza din deficit.

Cred si eu ca acel pasaj cu giratoriu nu va fi construit, si dupa mine, toata acea zona cumprinsa intre Dedeman, Mall si Div 9 ar trebuii rasa, si trase 2 bulevarde care face cruce undeva in interior acolo. Daca nu ar fi cineva care sa investeasca in acele terenuri imediat as face niste parcari uriase si un parc pe masura, poate chiar si o statie de autobuz mai mare pentru park & ride. Ma si mir ca Primariile de la noi din tara nu joaca dur pe piata imobiliara si pe terenuri, in schimb in vest am vazut ca sunt mai capitalisti decat oamenii de afaceri...
3

#160 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30199
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 12 ianuarie 2023 - 20:27

Cu vreo doua-trei postari mai sus aminteam de autocarul grecesc din pasajul Unirii... Iata ca azi un camion a trecut fara probleme de aberantele limitatoare de inaltime, ca undeva pe la mijlocul pasajului sa ramana totusi blocat intre sosea si tavanul acestuia, pasajul neavand aceasi inaltime, cea afisata, pe toata lungimea lui. Deci in tara lui peste prajit vrem noi sensuri giratorii suspendate si linii CF pe estacada :Facepalm_emote_gif:

Imagine atasata: unirii.jpg Imagine atasata: OTQ2NDJmMjRjNDE0NzRhNzJjNThkYjgwNw==.mp4.snapshot.10.jpg

In poza 2 se vede clar ca nu e vreun ditamai camionul, ci mai de graba o autoutilitara de dimensiuni medii. (3,5t)
0

Arata acest topic


  • (27 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi