Modernizarea liniei CF Timișoara Est - Ronaț Triaj Lungime 13.86 km | val. contract 1.44 miliarde Lei | durata 42 de luni
#101
Postat 04 ianuarie 2023 - 11:18
Deci, s-au gandit si la pietoni & biciclisti batandu-si joc de ei la maxim...
Iata si schita care arata acest lucru...
Deasemenea se poate observa ca pe Demetriade sensul gara de est - calea Aradului exista o "strada de servitute" care te face sa nu mai urci la sensul giratoriu si apoi sa cobori ci treci pe langa/sub sens. Foarte logic. Insa in sensul invers nu exista a astfel de "strada" astfel si daca mergi inainte pe Demetriade, va trebui sa urci la sens si apoi sa cobori de acolo... Un non sens daca asa raman lucrurile...
PS Cand mi-aduc aminte cat de incantat a fost marele profesor de la carma orasului de solutia prezentata de CFR, ma apuca greata si acum...
#102
Postat 04 ianuarie 2023 - 12:23
Ce am mai observat acuma pe plansa atasata e ca va ramane cocioaba aia de langa linie.
Aia in mod normal era cocioaba impigatului de la bariera....dar care a ajuns "proprietate", pe schema romaneasca. Am vazut la un moment dat o astfel de "casa" de vanzare pe olx, intr-o localitate apropiata si zicea in anunt ca pentru teren plateste concesiune la CFR. Oare care o fi situatia cu cocioaba asta? Tare mi ca sunt nereguli cu actele de nu prea a avut parte de renovari....da bine ca pe aia o lasa in pace.
Aceasta postare a fost editata de michidutza: 04 ianuarie 2023 - 12:39
#103
Postat 04 ianuarie 2023 - 19:05
Citeaza
Ce avem in fata noastra este o schita a eventualului proiect. Iar in schita avem o pasarela clasica cu trepte de urcare/coborare paralele cu calea ferata si cu un pod de traversare perpendicular pe calea ferata respectiv pe treptele de urcare/coborare, deci cu colt la 900. Deci ne intoarcem la modelul de solutii de-acum 100 de ani....Apoi urmeaza traversarea pe sub sosea care se afla la inaltime si apoi urmeaza traversarea "strazii de servitute" prevazuta cu o zebra, probabil...
Tot din schita reiese ca pe Baader vor fi 4 benzi. Si cu doua benzi care incep urcarea nu va fi loc suficient de acces la diferite curti dar cu 4 benzi in mod cert nu se va putea ajunge la acele imobile cu masini.
In imagine obiectivul celor de la google se afla la circa 140 m de calea ferata, o distanta minima de la care poate incepe urcarea catre sensul giratoriu aflat la inaltime. Toate obiectivele situate din acest punct si pana la linie ferata raman cu accesul izolat.
#104
Postat 04 ianuarie 2023 - 21:06
In primul rand, daca tot va exista sensul giratoriu suspendat cu 2 benzi pe sens si cu strazi cu 2 benzi pe sens in cele 3 iesiri din el, ar putea exista si o a patra iesire, demoland halele vechi si darapanaturile de vizavi de linia de tren, in directia Euro/Dedeman, si un alt bulevard cu 2 benzi pe sens sa dea in sensul giratoriu de la Dedeman, posibil inlocuind bulevardul actual, sau bulevardul actual schimbandu-se la ceva de rang mai mic, ca o strada cu o banda pe sens si spatiu verde sau ceva, cu posibilitatea ca pe viitor sa fie deconectat de la Demetriade in capat, si sa coboare intr-un pasaj subteran pe sub gara de est
Pe partea cealalta a liniei de tren, strada Baader devine cu doua benzi pe sens, si strada Infratirii la fel, cu o intersectie in adevaratul sens al cuvantului unde se intalneste cu Take Ionescu, dand mai departe in bulevardul inca nefolosit de la Isho si in viitor in posibilul pod Isho
Nu e cea mai buna optiune, dar totusi ar fi o imbunatatire considerabila fata de ce avem acum
#105
Postat 05 ianuarie 2023 - 09:20
#106
Postat 05 ianuarie 2023 - 09:32
Ridicarea la inaltimea de 10 m a pasajului impune modernizarea totala a tot ce inseamana retele edilitare, acolo este un proiect gigant in opinia mea pe care CFR nu va fi in stare sa-l implementeze, tocmai din cauza ca depinde de modernizarile care treb facute de catre PMT si modernizata complet infrastructura nu doar cea rutiera.
Acum inteleg de ce jubila Robu de fericire ca a scapat el de aceste investitii insa realitatea il va contrazice crunt, cel mai probabil va fi un pasaj simplu care va supratraversa Demetriade si se va intalni undeva cu calea Mall-lui, probabil ceva demolari de cotetze pe acolo si expropieri extra daca nu e deja PUZ aprobat,vad o modificare radicala de solutie la Baader, altfel e blocaj total acolo si riscam sa nu se mai faca nimic.
#107
Postat 05 ianuarie 2023 - 11:35
#108
Postat 05 ianuarie 2023 - 19:02
#109
Postat 05 ianuarie 2023 - 21:04
#110
Postat 05 ianuarie 2023 - 22:02
Interesant este ca tramvaiul sa treaca dincolo de calea ferata...
Dar, prin desfiintarea barierei de la strandul UMT, tramvaiul nu se va intersecta cu carosabilul ci vor fi paralele si in curba...
@Doppler
Oricum si pe Imbroane ar fi fost inghesuit un pasaj. Si apoi ce faci dincolo de CF cand Imbroane se intersecteaza si cu Demetriade.
Practic si pasajul Gh Adam tot la UMT este...
#111
Postat 05 ianuarie 2023 - 22:11
#112
Postat 05 ianuarie 2023 - 23:00
Dar fiindca Romania.... mie mi se pare un compromis acceptabil solutia cu pasaje sub calea ferata si la Gh adam si la Baader. Eventual sa lase traficul deschis si la suprafata cu bariere in continuare(un fel de Michelangelo cu tren deasupra).
Aceasta postare a fost editata de michidutza: 05 ianuarie 2023 - 23:38
#113
Postat 06 ianuarie 2023 - 07:52
Doppler, la 05 ianuarie 2023 - 19:02, a spus:
Florin.B RATT, la 05 ianuarie 2023 - 22:11, a spus:
Din postarea lui Doppler inteleg ca se refera la un pasaj la strandul UMT pe directia Imbroane. Altfel nu inteleg sensul intrebarii sale pentru ca si pasajul de pe Gh Adam este tot la UMT si acela este prevazut a se face...
Iar la acest pasaj tramvaiul va trece pe sub pasaj, respectiv ambele sensuri vor trece pe sub jumate de pasaj, sub sensurile venite dinspre Imbroane.
Tramvaiul castiga daca trecea dincolo de calea ferata daca aceasta era ridicata pe stalpi...Altfel calea ferata va ramane un vesnic obstacol mai greu de traversat...si de care pomenesti mereu.
Aveam ocazia cu aceasta modernizare ca macar in jumatatea de est a orasului "obstacolul" sa dispara dar iata ca dupa planurile celor mari, nu numai ca nu va disparea, el se va adanci.
#114
Postat 06 ianuarie 2023 - 09:48
#115
Postat 06 ianuarie 2023 - 12:15
Nu este asa! Cand conduci destinele unui oras (sau a unei tari), trebuie sa gandesti mult mai profund, sa iei toate destinele in calcul si sa alegi varianta cea mai corecta pentru toata lumea...si pentru automobilisti, si pentru pietoni/biciclisti, si pentru tineri, si pentru batrani, si pentru dezvoltarea transportului in comun...
Cum gandesti tu, asa a gandit si Fritz cand a modernizat Budai Deleanu, unilateral...
#116
Postat 06 ianuarie 2023 - 14:34
Pietonii in complementaritate cu evident mijloacele de transport in comun si biciclistii au nevoie de facilitati/infrastructura prietenoasa, neblocata de masini parcate ilegal pentru a functiona la o capacitate suficienta incat sa decongestioneze traficul!
Dar la cum sunt abordate problemele, exclusiv pe rutier, doar adancim niste probleme de transport din prostie/mitocanie/comoditate.
In zilele aglomerate de strand masinile erau parcate pe tot spatiul verde de langa vechiul gard...pana sub botul Politiei Locale. Evident nimeni nu a luat nici o masura....ba chiar ne axam si mai mult pe traficul rutier. #mitocaniefaralimite
Aceasta postare a fost editata de michidutza: 06 ianuarie 2023 - 15:13
#117
Postat 06 ianuarie 2023 - 18:18
Are Dusseldorf autostrazi urbane si acum. Nu pare sa fi renuntat la ele inlocuindu-le cu piste velo:
Multe le-au mutat in subteran, e adevarat, dar nu au renuntat la ele, cum ar B1 de exemplu (da stiu, nu e autostrada, e doar Bundesstraße):
#118
Postat 06 ianuarie 2023 - 18:45
#119
Postat 06 ianuarie 2023 - 18:51
P.S. Nu stiu de unde s-a inteles ca as fi fan pasaj peste CF... Am spus doar ca sunt fanul oricarei solutii ce ar duce la disparitia barierelor.