Investitii diverse De mica anvergura
#1962
Postat 24 octombrie 2022 - 09:22
Status: nou | Cod: TM38650;
Domeniu: Obiective Industriale & Logistică;
Subdomeniu: Hala industrială, Parc Industrial, Parc Tehnologic, Incubator de Afaceri;
Valoare investițională: 25,00 milioane euro;
Regim înălțime: S+P+2E-parțial;
Stadiu: PRE-Execuție, Acord de mediu
Județ: Timiș;
Localitate: Remetea Mare
Descriere: Un nou complex industrial va fi dezvoltat pe un teren de 69.958 mp, urmând a include un depozit logistic, spații administrative și anexe tehnice (regim maxim admis de înălțime S+P+2E-parțial). Potrivit indicatorilor urbanistici propuși, amprenta la sol va fi de 33.707 mp, iar obiectivul va putea genera o arie desfășurată de cel mult 49.015 mp. Vor fi amenajate platforme betonate, locuri de parcare, alei carosabile/pietonale și zone de agrement.
#1963
Postat 26 octombrie 2022 - 08:07
Status: nou | Cod: TM38762;
Domeniu: Obiective Industriale & Logistică;
Subdomeniu: Hala industrială, Parc Industrial, Parc Tehnologic, Incubator de Afaceri;
Valoare investițională: 150,00 milioane euro;
Regim înălțime: Parter înalt;
Stadiu: PRE-Execuție, Aprobat;
Județ: Timiș;
Localitate: Giarmata.
Descriere: Un teren de 37,5 hectare va fi introdus în intravilan și va rezulta o parcelă de 409.814 mp pe care va fi edificat un centru logistic, cu hale pentru depozitare și clădiri administrative. Potrivit indicatorilor urbanistici propuși, suprafață construibilă va fi de 245.888 mp. Celelalte detalii ale proiectului vor fi stabilite prin documentații ulterioare.
#1965
Postat 27 octombrie 2022 - 09:26
#1966
Postat 27 octombrie 2022 - 10:16

#1967
Postat 31 octombrie 2022 - 20:24
Status: nou | Cod: TM38787;
Domeniu: Imobile Rezidențiale;
Subdomeniu: Ansamblu rezidențial;
Valoare investițională: 29,12 milioane euro;
Regim înălțime: S+D+P+5E;
Stadiu: Emitere autorizație construcție;
Județ: Timiș;
Localitate: Timișoara.
#1968
Postat 31 octombrie 2022 - 20:33
Status: nou | Cod: TM38746;
Domeniu: Obiective Industriale & Logistică;
Subdomeniu: Hala industrială, Parc Industrial, Parc Tehnologic, Incubator de Afaceri;
Valoare investițională: 139,15 milioane euro;
Regim înălțime: P+4E, P+2E;
Stadiu: Aprobat;
Județ: Timiș;
Localitate: Chișoda.
Descriere: Documentația prevede dezvoltarea unei zone industriale (regim maxim admis de înălțime P+2E, izolat P+4E), pe un teren de peste 28,9 hectare. Potrivit indicatorilor urbanistici aprobați, suprafața desfășurată va fi de maximum 173.936 mp. Celelalte detalii ale acestui proiect major vor fi stabilite prin documentații ulterioare.
Aceasta postare a fost editata de Pablo: 31 octombrie 2022 - 20:33
#1969
Postat 02 noiembrie 2022 - 09:50
Status: nou | Cod: TM38729;
Domeniu: Imobile Rezidențiale;
Subdomeniu: Ansamblu rezidențial;
Valoare investițională: 37,44 milioane euro;
Regim înălțime: P+2E+M, P+1E+M;
Stadiu: PRE-Execuție;
Județ: Timiș;
Localitate: Moșnița Nouă.
Descriere: Pe un teren de 29.300 mp va fi dezvoltată o zonă rezidențială, care va include 32 parcele pe care vor fi edificate imobile de locuințe individuale și mixte (regimuri maxime admise de înălțime P+2E+M și P+1E+M). Potrivit indicatorilor urbanistici propuși, suprafața construibilă va fi de 21.453 mp, iar obiectivul va putea genera o arie desfășurată de cel mult 21.797 mp. Vor fi amenajate locuri de parcare, alei carosabile/pietonale și spații de agrement.
#1970
Postat 02 noiembrie 2022 - 22:54
sursa:
https://adevarul.ro/...ta-2215595.html
Totusi comparand aeroporturile (similare la dimensiunile actuale)
Cluj :
https://www.flightco...cluj-napoca-clj
Timisoara:
https://www.flightco...i%C8%99oara-tsr
Vedem o stagnare chiar un regres incredibil al Timisoarei.
Exista alta explicatie decat incompetenta sau sabotajul?
#1971
Postat 02 noiembrie 2022 - 23:45
Chiar daca ar exista administrații egale ca profesionalism și eficiență, nu cred că aeroportul Timișoara ar putea face prea mare concurență celui din Cluj pe partea de pasageri. In schimb pe partea de cargo se schimba diametral lucrurile. Aici îi batem de departe. Oricum, nu sta orașul în cate destinații are un aeroport. Sa avem un număr decent de destinații importante, de unde poti eventual să ajungi unde dorești.
#1972
Postat 03 noiembrie 2022 - 06:50
Concurenta altor aeroporturi gen Budapesta sau Beograd nu ar trebui sa se simta pentru ca deplasarea pana la ele e echivalenta ca timp si bani cu un zbor TM-Bergamo de unde chiar poti sa ajungi oriunde.
E posibil sa fie bazinul demografic mai subtire aici dar nu e totusi triplu in zona CJ...
Nu avem un numar de destinatii decent, e mai slab acum si fata de 2019.
Mie teama sa nu fie totusi si sabotaj.
Aceasta postare a fost editata de Muscus: 03 noiembrie 2022 - 06:51
#1973
Postat 03 noiembrie 2022 - 08:37
Incet, dar sigur, Timisoara se duce in jos daca administratia nu se trezeste.
https://www.pressale...nivel-national/
Aceasta postare a fost editata de Soso12: 03 noiembrie 2022 - 09:10
#1974
Postat 03 noiembrie 2022 - 09:32
Status: nou | Cod: TM38773;
Domeniu: Imobile Rezidențiale;
Subdomeniu: Ansamblu rezidențial;
Valoare investițională: ~700,00 milioane euro;
Regim înălțime: S+P+6E, S+P+3E, S+P+1E;
Stadiu: PRE-Execuție, Consultare publică;
Județ: Timiș;
Localitate: Timișoara.
Descriere: Va fi construit un cartier pentru circa 35-40.000 de locuitori (15.000 de locuințe), în care sunt prevăzute zone destinate tuturor tipologiilor de locuire: individuale, colective cu 6-8 apartamente și colective cu mai multe apartamente. Regimul mediu de înălțime al clădirilor de locuit va fi de P+3E, maximum P+6E. Cartierul va fi dezvoltat pe un teren de 250 hectare și va include, pe lângă locuințe, facilități precum unități de învățământ, clădiri pentru servicii, zone pentru desfășurarea activităților sportive, imobile mixte și multifuncționale. Proiectul va fi dezvoltat în etape, până în anul 2027.
#1975
Postat 03 noiembrie 2022 - 10:45
Soso12, la 03 noiembrie 2022 - 08:37, a spus:
Incet, dar sigur, Timisoara se duce in jos daca administratia nu se trezeste.
https://www.pressale...nivel-national/
Nu stiu exact despre ce vorbești. Astfel de afaceri nu țin doar de administrație. Deschiderea unei fabrici necesită extrem de multe calcule. Este bine ca merg la Oradea. Nu trebuie să se concentreze totul aici. Timișoara prosperă dacă regiunea prosperă.
Din punctul meu de vedere o nouă fabrică de cauciucuri nu este o pierdere. Orașul duce lipsă acută de forță de muncă nu de joburi (un posibil motiv pentru care Nokian a mers la Oradea). În plus o fabrica de cauciucuri înseamna în într-o proporție covârșitoare forță de muncă necalificată și slab plătită.
În Timișoara oricum cele mai multe joburi sunt în industira prelucrătoare unde, din păcate, sunt joburi prost plătite. Dacă vrem să concurăm cu Clujul și în curând și cu Iașul va trebuie să ne chinuim să atragem industriile creative. Asta inseamnă oameni înalt calificați și cu salarii mari. De asta asistăm pasivi la aceste evoluții fulminante ale vecinilor.
În statistici suntem campioni la exporturi și investiții străine și asta se traduce în mână de lucru ieftină și salarii mici. Clujul este zero la exporturi în camparație cu Timișul, dar sunt mult peste noi la salarii si nivel de trai. Pentru că de acolo se exportă IT.
Povestea este asemănătoare și în cazul spațiilor logistice. Deși acolo poate fi vorba și de o statisitcă de moment. Spațiile logisitce se ocupă mult mai ușor.
Aceasta postare a fost editata de alex_19: 03 noiembrie 2022 - 11:06
#1976
Postat 03 noiembrie 2022 - 10:50
Soso12, la 03 noiembrie 2022 - 08:37, a spus:
Incet, dar sigur, Timisoara se duce in jos daca administratia nu se trezeste.
https://www.pressale...nivel-national/
Stiu ca e la moda sa dai in administratie pe tot felul de motive, dar aici chiar nu vad legatura. Ma astept ca, daca tot ai dat un link, ai si citit articolul (titlul macar). Iti scrie frumos, din titlu, faptul ca acest proiect a fost directionat unde trebuie.
Iar despre spatiile neinchiriate, e ca si cum ai spune ca ai cumparat un apartament, stai cu el neinchiriat si e vina administratiei ca nu gasesti chiriasi. Constructia unei proprietati imobiliare trebuie facuta in baza un plan de afaceri, studiu de piata etc...
#1977
Postat 03 noiembrie 2022 - 11:18
Iasul devine al 2-a aeroport din tara dupa Otopeni
https://www.profit.r...demiei-20907891
La Timisoara liniste si pace... salarii medii, chirii mici si chinuite, stagnare si regres din pacate trist dar adevarat

#1979
Postat 03 noiembrie 2022 - 12:11

#1980
Postat 03 noiembrie 2022 - 12:13
alex_19, la 03 noiembrie 2022 - 10:45, a spus:
Din punctul meu de vedere o nouă fabrică de cauciucuri nu este o pierdere. Orașul duce lipsă acută de forță de muncă nu de joburi (un posibil motiv pentru care Nokian a mers la Oradea). În plus o fabrica de cauciucuri înseamna în într-o proporție covârșitoare forță de muncă necalificată și slab plătită.
În Timișoara oricum cele mai multe joburi sunt în industira prelucrătoare unde, din păcate, sunt joburi prost plătite. Dacă vrem să concurăm cu Clujul și în curând și cu Iașul va trebuie să ne chinuim să atragem industriile creative. Asta inseamnă oameni înalt calificați și cu salarii mari. De asta asistăm pasivi la aceste evoluții fulminante ale vecinilor.
În statistici suntem campioni la exporturi și investiții străine și asta se traduce în mână de lucru ieftină și salarii mici. Clujul este zero la exporturi în camparație cu Timișul, dar sunt mult peste noi la salarii si nivel de trai. Pentru că de acolo se exportă IT.
Povestea este asemănătoare și în cazul spațiilor logistice. Deși acolo poate fi vorba și de o statisitcă de moment. Spațiile logisitce se ocupă mult mai ușor.
Eu cred ca tine si de administratie pentru ca atunci cand un investitor se uita catre o anumita locatie se uita la infrastructura (la care Timisoara este la ani lumina in urma Oradei), se uita la modul in care administratia conlucreaza (primarie, prefectura, consiliu local) pentru ca asigura o oarecare stabilitate, se uita la suportul pe care administratia il ofera (vezi deplasarea lui Nica in Dubai pentru zona cargo de la aeroport, in compania unor personaje cel putin dubioase si cu iz de parandarat). Eu cred ca orice investitor care alege sa se locheze in alta parte este o pierdere, pentru ca acel investitor creaza niste locuri de munca (indiferent cate), contribuie prin taxe si impozite la bugetul local si contribuie la dezvoltarea mediului de business din zona.
Referitor la spatiile logistice, cred ca cei care le-au dezvoltat au crezut ca Timisoara va devenii un hub principal in zona de Vest, insa ultimele tranzactii efectuate pe acest sector demonstreaza contrariul, pentru ca marii jucatori au ales sa mearga/dezvolte la Arad sau Oradea (acolo unde au cel putin o centura functionala care le permite accesul facil, spre exemplu)- CTP, WDP, Globalworth, ILD, etc.. De aceea, gradul de neocupare al spatiilor logistice poate fi un semnal de alarma, pentru ca cei targetati initial, se uita in alta parte.
Aceasta postare a fost editata de Soso12: 03 noiembrie 2022 - 12:27